Zit je ergens langs de oostgrens?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:18 schreef Prowl het volgende:
SHELFALERT!!!
Moet ik eerst ff een venster in het dak bouwen.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:06 schreef Hukkie het volgende:
Doe eens wat foto's dan?
Hier?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:20 schreef JohnFoK het volgende:
ik heb hier nog geen druppel regen gehad!
Niet iedereen heeft een schotelquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:20 schreef LoggedIn het volgende:
nou, zou ik dan eindelijk een shelfcloud zien? of valt ie uit elkaar?dat ding ontstaat echt als een gek btw, als je op sat24 kijkt
![]()
Ik wild enet zeggen, het blijft hier echt ongestoord rommelen. Ik ben wel wat zware onweersbuien gewend, maar dit is een josti orkest.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:44 schreef PallominnoX het volgende:
Dat weinig onweer neem ik terug, trouwens
Ik post zo ook foto's.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat hier net overtrok, leek toch ook een shelf. Zal zo foto's posten.
Hoorde je die knal net? Die sloeg ergens flink inquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wild enet zeggen, het blijft hier echt ongestoord rommelen. Ik ben wel wat zware onweersbuien gewend, maar dit is een josti orkest.
Had ie niet vermeldt...quote:
Ja dat ja, terwijl de lucht best helder is zie je ineens een soort lange muur, met daarachter donkere lucht en veel buien enzoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:52 schreef Pheno het volgende:
Hier in Lent ook. Dus dat noemen ze een shelf? Je ziet opeens een soort golf komen met daarachter egaal zwarte lucht
En dan blijft het maar flisten en donderen?
Wihabo?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:56 schreef hetsjhokleek het volgende:
Onder tussen is het hier in Geffen (12 km ten oosten van Den Bosch) droog geworden.
Het dak van een drukkerij schijnt te zijn ingestort, een nieuwbouw wijkje is onder gestroomd en er schijnt ergens bliksem te zijn ingeslagen. Het water hier in de straat zakt nu langzaam het staat ongeveer tot de stoeprand.
Het is wachten op de buien uit Duitsland.
Toch niet de silenenhof? Daar woont de helft van mijn vroegere klasgenoten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:56 schreef hetsjhokleek het volgende:
Onder tussen is het hier in Geffen (12 km ten oosten van Den Bosch) droog geworden.
Het dak van een drukkerij schijnt te zijn ingestort, een nieuwbouw wijkje is onder gestroomd en er schijnt ergens bliksem te zijn ingeslagen. Het water hier in de straat zakt nu langzaam het staat ongeveer tot de stoeprand.
Het is wachten op de buien uit Duitsland.
Tja zoals je ziet kon ik er ook weinig van maken DemonRage..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:57 schreef DemonRage het volgende:
Dit is m'n beste shot van de shelf in Eindhoven:
zo ziet ie er niet heel bijzonder uit.. Iig niet zoal die enequote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:57 schreef DemonRage het volgende:
Dit is m'n beste shot van de shelf in Eindhoven:
[ afbeelding ]
Precies boven Zevenaar.die rode streep...de hel brak los..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:34 schreef DemonRage het volgende:
Een "panorama"-shot van de neerslagradar om 20:15u:
[ afbeelding ]
Als je een shelfcloud in de verte ziet, dan lijkt-ie niet snel te gaan, maar als die dichterbij is dan raast-ie opeens voorbij.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:06 schreef Xebber het volgende:
Gaat zo'n Shelf Cloud snel voorbij, of gaat dat relatief langzaam? Mocht ie in Lelystad arriveren, dan wil ik 'm natuurlijk ook spotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |