Kortom, het is overal plakkerig en heet?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Temperatuur hier is 27,9 graden. (Tuineffect)
Luchtvochtingheid is 61%
Klopt idd, hier het beter te zien:quote:Op zondag 27 juli 2008 14:02 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
hey, lijkt dat nu zo of is er boven Dld een lijntje aan het vormen, op het laatste beeld vind ik het er wel een beetje op lijken iig.
ja, dus toch, zo te zien krijgt Groningen hier dan ook wat van mee als het zo door ontwikkeld, zou lekker zijn, ik heb tropische vogeltjes maar zelfs die hebben het warm.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:08 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Klopt idd, hier het beter te zien:
[ afbeelding ]
Hopen op een reuze shelf
Daar hoop ik ook op. Heb um gisteren niet gezien omdat ik stond te feesten in Zandvoortquote:Op zondag 27 juli 2008 14:08 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Klopt idd, hier het beter te zien:
[ afbeelding ]
Hopen op een reuze shelf
quote:Op warme zonnige dagen in het zomerhalfjaar met weinig wind kunnen boven sterk verhitte oppervlakken wervelwindjes ontstaan. Ze doen zich vooral voor boven zandgrond, maar soms ook boven de stenen van een plein of boven hooi op het land (een hooiduivel). Meestal is er dan een draaiende zuil van stof of zand te zien en daarom worden deze wervelwindjes stof- of zandhozen (in de Verenigde Staten dust devils) genoemd.
Als je er weer een ziet wel een foto (of filmpje) maken dan he.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:54 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb zojuist een hooiduivel gehad.![]()
Serieus, er kwamen hele plukken hooi naar beneden dwarrelen.
[..]
Mijn eerste gedachte was: wtf is dit.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je er weer een ziet wel een foto (of filmpje) maken dan he.
Doe maar geduld hebben. Als er vanavond laat nog steeds niets over is gekomen mag je treurig zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 15:20 schreef Razor21 het volgende:
Ik vraag me echt af of we wel regen krijgen vanavond (Flevoland / Almere) het ziet er nog niet hoopvol uit op buienrader.
Zag wel wat rode stipjes ontstaan in Duitsland, maar voordat hier is....
Idd. Flinke buienquote:Op zondag 27 juli 2008 15:33 schreef DemonRage het volgende:
Ik denk dat vandaag de provincie Groningen het eerst aan de beurt komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |