abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2008 @ 00:48:14 #1
43556 miss_dynastie
pi_60332417
Vervolg van Fok! Dieetclub #259

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2008 @ 00:49:09 #2
43556 miss_dynastie
pi_60332425
Ik zei dus
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, dat zou hier ook wel heel erg zwaar worden, gok ik zo. En is er in die eerste maand geen risico dan, jojo? Heb me er dan weer niet zover in verdiept, maar als het risico zou geven, zou ik er gelijk met de anticonceptie mee stoppen (arme ik )
pi_60332954
De eerste weken zijn de bloedsomloop van de mama en die van de beeb nog niet gekoppeld. De placenta gaat pas na een aantal weken voedsel afgeven aan de beeb, die heeft eerst zijn eigen voorraadje nog mee.
Prettig veiligheidsmechanisme!
Al is het veiligheidshalve natuurlijk wel slim om er mee te stoppen zodra je zwanger zou kúnnen zijn, maar als je er gewoon met een week of 4/5 achter komt dat je zwanger bent, hoef je je geen zorgen te maken ofzo Ook niet over eventueel geconsumeerde alcohol oid.

uitgebreide tvp isn't it?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 juli 2008 @ 06:51:14 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60334001
Mèn, wat was die eerste rode biefstuk na de bevalling lekker zeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60334182
vanavond weer stokbrood met filet americain
pi_60334417
Hey, doe eens niet jullie

Nu wil ik ook filet americain én rare biefstuk én rosbief én gerookte zalm!
Met een groot glas martini
pi_60334606
Goeiemorgen allemaal.
Vandaag laatste (halve)dag dat ik met mijn collegaatje samen werk. Zij gaat op vakantie en ik heb donderdag mijn laatste dag. Best raar om vanmiddag al afscheid te nemen. Da's wel het vervelende van weg gaan, afscheid nemen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2008 @ 09:02:02 #8
43556 miss_dynastie
pi_60334957
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 02:14 schreef freecell het volgende:
De eerste weken zijn de bloedsomloop van de mama en die van de beeb nog niet gekoppeld. De placenta gaat pas na een aantal weken voedsel afgeven aan de beeb, die heeft eerst zijn eigen voorraadje nog mee.
Prettig veiligheidsmechanisme!
Al is het veiligheidshalve natuurlijk wel slim om er mee te stoppen zodra je zwanger zou kúnnen zijn, maar als je er gewoon met een week of 4/5 achter komt dat je zwanger bent, hoef je je geen zorgen te maken ofzo Ook niet over eventueel geconsumeerde alcohol oid.

Oh ja, zie, zover ben ik er dan weer niet in thuis. Nou, dat scheelt dan weer in het missen van lekkere dingen
pi_60334959
Dat is gek Levi. Afscheid nemen kan ik niet, probeer er altijd onderuit te komen.

De eerst twee weken ben je niet eens echt zwanger, die krijg je er gratis bij. Dat scheelt ook weer een beetje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60334981
Vreemd is dat idd Levi, blij zijn met je nieuwe baan, maar toch moeite hebben met afscheid nemen.
Alle collega's die nu nog op vakantie gaan, zie ik ook niet meer in het werkende bestaan. Heel vreemd.
pi_60335033
Succes Levi!

(vraag me opeens af: zouden er ook mensen wél goed zijn in afscheid nemen? Volgens mij vindt iedereen dat kut)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 juli 2008 @ 09:19:26 #12
13151 crew  Rewimo
pi_60335186
O Liejannuh, nog bedankt voor de post van de week Helemaal vergeten om dat eerder tegen je te zeggen

Levi, afscheid nemen is niet leuk, zeker niet als je goed met iemand op kunt schieten...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:42:26 #13
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60335590
Goedemorgen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_60337189
* ymme wenst iedereen een zonnige goede morgen, vanuit een stoffig en leeg huis*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:01:14 #15
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60339968
Goedemorgen. Mijn wilde uitslaap plannen kwam helemaal niks van terecht omdat het zo klotewarm hier is dat je direct je bed uit zweet. :-\

En oeh, oeh, oeh, vanavond me date.
Oh noes!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:19:30 #16
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60340438
hallo iedereen.. na heel veel gebeurtenissen ben ik terug! gister naar walibi geweest.. super leuke verjaardag gehad
The girl that lost her mind
pi_60341411
Zeelje, je bent dus jarig geweest. Van harte alsnog

En ik hoef een aantal weken niet meer zelf te koken Keuken ligt eruit, dus het eten wordt nu elke avond verzorgd door moeder/schoonmoeder en vriendin van overleden schoonvader... Ideaal. Mits ze wel een beetje op het 'vet' letten
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:12:35 #18
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60341774
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef ymme het volgende:
Zeelje, je bent dus jarig geweest. Van harte alsnog

En ik hoef een aantal weken niet meer zelf te koken Keuken ligt eruit, dus het eten wordt nu elke avond verzorgd door moeder/schoonmoeder en vriendin van overleden schoonvader... Ideaal. Mits ze wel een beetje op het 'vet' letten
dankje

dat heb ik ook gehad.. alleen wij moesten 5 weken lang met een combi/ oven doen omdat we geen fornuis hadden.. maar nu hebben we er een!
The girl that lost her mind
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:45:26 #19
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60342615
Zeeltje nog gefeliciteerd.

Dames / heren, welke is lekkerder voor een date: Le Male van Jean Paul Gaultier, of Acqua di Gio van Giorgio Armani? (Ja, ik weet dat er topics hier over gaan in andere subfora, maar ik vind de rest van FOK! zo wijsneuserig en eh, tja. Dit is het enige tofste topic hier. <3).
Oh noes!
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2008 @ 14:57:49 #20
43556 miss_dynastie
pi_60342851
Van harte nog zeel

LeMale, jhvh
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:18:27 #21
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60344624
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 02:14 schreef freecell het volgende:

Je kaapt hem net voor m'n neus weg Maareh, dat dus miss_d
pi_60345857
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef freecell het volgende:

Je krijgt er iets heel leuks voor terug
Vandaag weer met kleuters mogen werken (ipv op het hoofdkantoor) lekker buiten gespeelt met water enzo
Wat zou ik soms graag ook zelf een kleintje hebben
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:31:55 #23
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60350130
Heeft er iemand een goede site waar gezonde en lekkere 1 persoonsrecepten op staan?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:05:01 #24
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60350831
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef freecell het volgende:

Is dat niet best wel mager allemaal en zo dan?

Tevens
Vetterugdring
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:15:31 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60351033
Ik wil eigenlijk ook wel een kilootje of 30 kwijt. Eerst maar eens een schaal kopen, geen idee hoe zwaar ik nu ben precies. Maar ik wil er niet te veel lekkers voor laten staan dan beweeg ik liever wat meer (dat doe ik nu nauwelijks eigenlijk). Nou ja, hoi dus
pi_60351165
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Is dat niet best wel mager allemaal en zo dan?

Tevens
Vetterugdring
Ow, is vast best mager (martini niet trouwens ) maar afvallen doe ik nu toch niet
Maar aangezien ik zwanger ben mag ik het allemaal niet hebben

Veel succes met een kilootje of 30 afvallen. Al vermoed ik dat je daar toch wel het één en ander voor moet laten staan aan eten
pi_60351186
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een kilootje of 30 kwijt. Eerst maar eens een schaal kopen, geen idee hoe zwaar ik nu ben precies. Maar ik wil er niet te veel lekkers voor laten staan dan beweeg ik liever wat meer (dat doe ik nu nauwelijks eigenlijk). Nou ja, hoi dus
Welkom
in het begin is een keuze tussen bewegen of minder/gezonder eten genoeg
Daarna zal je waarschijnlijk beide moeten gaan doen
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:34:26 #28
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60351414
Dank je

In feite eet en drink ik momenteel maar een eind raak eigenlijk, zonder iets aan sport te doen. Dus om te beginnen zoek ik het eigenlijk eerst en vooral in meer beweging, hoewel ik per dag al 4 km loop eigenlijk (huis > bushalte, andere bushalte naar kantoor, en weer terug). Ik merk wel dat dat nut heeft, maar ook dat het maar het begin van het begin is zeg maar
Morgen ga ik eens een uurtje zwemmen Heb sinds 1994 nog drie keer in een zwembad gelegen, en nooit langer dan een uurtje Zwemmen schijnt heel goed te zijn. Doen meer mensen hier dat?
pi_60354153
Net terug van een weekje Amsterdam.
Wandeling langs de grachten bij avondzon
Toeristen in de AH terwijil je maar 10 min middagpauze hebt tussen de opleidingen

En het feestje met de collega's bovenop oververmoeidheid... nu heel lang slapen en dan morgen met een bang hartje de weegschaal op...
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_60356344
Goedemorgen en fijn weekend allemaal

Hopelijk wordt het een beetje lekker weer
Ik ga vanavond naar mijn vriendje toe, dat is meestal dieettechnisch wel goed voor me
pi_60356348
Hoi Miss_S

Ik vrees wat betreft het weer voor je. De voorspelling is niet echt goed

Mijn sportschool is dicht vandaag. En ik had juist zin om te gaan
pi_60356374
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 08:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Miss_S

Ik vrees wat betreft het weer voor je. De voorspelling is niet echt goed

Mijn sportschool is dicht vandaag. En ik had juist zin om te gaan
Dat zal je altijd zien (van het weer en de sportschool )
Als je cardio wil doen mag je wel bij mij langskomen
pi_60356419
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 08:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zal je altijd zien (van het weer en de sportschool )
Als je cardio wil doen mag je wel bij mij langskomen
Thx

Maar ik wacht wel tot maandag. En dan volgende week gewoon 3 keer (als ik niet even een lang weekend weg ga )

Het weer is heel jammer ja, niet waar we op hopen
pi_60356424
Ik moet nog kijken of ik ga sporten vandaag, kan niet zeggen dat ik zin heb
Ben toch wel van plan in de zon te gaan liggen en in het badje
pi_60356427
T is juist lekker nu sporten, wel in de ochtend dan
Al klinkt liggen in het badje ook niet verkeerd
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:05:19 #36
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60356899
geoiemorgen, ik ben weer thuis van vakantie nummer twee! het was heerlijk om weer in Londen te zijn. De stad voelt echt een beetje als thuis. Heb wel verschrikkelijk slecht gegeten maar ik vermeod dat met t veel lopen er niet zo heel veel is bijgekomen.

Straks wegen... mn buik is wel weer helemaal in de war van al dat vette vezelloze voedsel, en al die suiker!!

ik heb genoten, heb ontspannen naast vermoeiende dingen gedaan, veel boeken gekocht, lekker gelezen, en niet teveel aan vriendje gedacht. t gaat best goed, ik red t wel enzo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 juli 2008 @ 10:12:09 #37
13151 crew  Rewimo
pi_60356951
Hoi Spruit, welkom terug! Is dus niet zo goed gelukt met het vinden van gezonde broodjes, begrijp ik?

Fles, welkom Meer bewegen is altijd goed

Ik zit nog steeds te wachten op de nieuwe batterijen voor mijn weegschaal. Maar àls die eenmaal binnenkomen kan ik jaren vooruit we hebben ze via HongKong besteld en dan krijg je er 20 voor de prijs van eentje hier
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_60356965
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 10:05 schreef kwakveense het volgende:
geoiemorgen, ik ben weer thuis van vakantie nummer twee! het was heerlijk om weer in Londen te zijn. De stad voelt echt een beetje als thuis. Heb wel verschrikkelijk slecht gegeten maar ik vermeod dat met t veel lopen er niet zo heel veel is bijgekomen.

Straks wegen... mn buik is wel weer helemaal in de war van al dat vette vezelloze voedsel, en al die suiker!!

ik heb genoten, heb ontspannen naast vermoeiende dingen gedaan, veel boeken gekocht, lekker gelezen, en niet teveel aan vriendje gedacht. t gaat best goed, ik red t wel enzo...
Welkom terug
Ik en mijn vriendje zitten te twijfelen om met kerst naar Londen of Parijs te gaan, jij nog advies?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:23:07 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_60357060
tvp.

Gisteren besloten om te stoppen met stoppen en het gewicht de prio te geven. Elke keer als ik wil stoppen met roken kom ik namelijk 3 kilo aan en ik hou het toch nooit vol. Zonde van de kilo's dus
disclaimer
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:36:16 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60357221
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 10:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Welkom terug
Ik en mijn vriendje zitten te twijfelen om met kerst naar Londen of Parijs te gaan, jij nog advies?
ik heb niet veel met parijs en alles met londen dus ik zou zeggen: londen!!!

met kerst in londen moet je vooral de etalages op oxford street bekijken, en naar hamleys in regent street (t oudtste speelgoewarenhuis van londen) waar de kerstman ook zit

st. james's park, de mall (pall mall een straat, niet een winkel), hyde park corner, the london eye. een tour met een beefeater (yeoman warder) in the tower of london, tate modern museum, national portrait gallery...

maar parijs met kerst is ook heel romantisch hoor
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:38:01 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_60357241
Kerst in London is inderdaad wel heel erg
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 juli 2008 @ 10:58:12 #42
13151 crew  Rewimo
pi_60357512
Ik zou ook voor Londen kiezen
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_60357548
Londen
Parijs is leuk in de zomer, maar kerst in Londen is echt geniaal!

Volgens mij wordt het vandaag wel mooi wer hoor? Alleen wat onweer aan het einde van de dag, maar dat kunnen we best aan toch? Een buitje
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:01:44 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_60357563
Het wordt in Grun gewoon heter dan hier
disclaimer
pi_60357612
Jeps, het is hier ook al redelijk heet nu.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:07:00 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_60357648
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:04 schreef freecell het volgende:
Jeps, het is hier ook al redelijk heet nu.
Ben jij aan het sponzen?
Mijn moeder heeft dus 2 septemberbaby's gehad en die was met dit weer altijd net een waterballon. Als je in d'r prikte met je vinger bleef er ook een putje staan
disclaimer
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:17:33 #47
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60357799
(ziet het voor zich en gniffelt...sorry)

hoera! er is maar 1 onsje bij na een week vreten in londen. ik weeg nog steeds onder de 83. wauw.

en dan nu weer eens beginnen met goed voor mezelf te zorgen.
pi_60357806
Neh, ik houd niet echt vocht vast volgens mij. Alhoewel, ik was wel opeen een kilo zwaarder dan gisteren, maar dat kan ook de weegschaal onder invloed van het weer zijn geweest (met warm weer is alles ies zwaarder volgens dat ding) of de barbecue van gisteren.
Aan het einde van de dag heb ik wat dikkere enkels dan normaal, maar dat was het dan ook wel zo ongeveer. Ik drink wél idioot veel water (al dan niet met bubbels) met dit weer.
En ik doe niet zoveel

Maar normaal heb ik helemaal nooit last van de warmte, ik vind 25 graden en hoger héérlijk. Nu heb ik er iets meer last van, maar ik denk dat ik nu onder de gemiddelde Nederlanders val met warmtebestendigheid

Ik krijg alleen meer medelijdende blikken dan de gemiddelde Nederlander
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:19:55 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_60357824
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:18 schreef freecell het volgende:
Neh, ik houd niet echt vocht vast volgens mij. Alhoewel, ik was wel opeen een kilo zwaarder dan gisteren, maar dat kan ook de weegschaal onder invloed van het weer zijn geweest (met warm weer is alles ies zwaarder volgens dat ding) of de barbecue van gisteren.
Aan het einde van de dag heb ik wat dikkere enkels dan normaal, maar dat was het dan ook wel zo ongeveer. Ik drink wél idioot veel water (al dan niet met bubbels) met dit weer.
En ik doe niet zoveel

Maar normaal heb ik helemaal nooit last van de warmte, ik vind 25 graden en hoger héérlijk. Nu heb ik er iets meer last van, maar ik denk dat ik nu onder de gemiddelde Nederlanders val met warmtebestendigheid

Ik krijg alleen meer medelijdende blikken dan de gemiddelde Nederlander
daar heb je wel geluk mee dan

Ow, over bubbelwater: mijn moeder had een vriendin die tijdens d'r zwangerschap 3 liter spa rood per dag dronk. Die kreeg zwangerschapsvergiftiging door alle zouten en mineralen. Schijn je dus ook mee uit te moeten kijken
disclaimer
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:20:23 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_60357840
Heerlijk, de foute zomerhits top 100 op repeat

Voyage voyage!
disclaimer
pi_60357890
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

daar heb je wel geluk mee dan

Ow, over bubbelwater: mijn moeder had een vriendin die tijdens d'r zwangerschap 3 liter spa rood per dag dronk. Die kreeg zwangerschapsvergiftiging door alle zouten en mineralen. Schijn je dus ook mee uit te moeten kijken
Waarschijnlijk kreeg ze juist een tekort aan zouten?
Ik drink af en toe ook een kop bouillon en eet drop. Met mijn bloeddruk maak ik voorlopig ábsoluut geen kans op zwangerschapsvergiftiging

En 'voyage voyage' gaat nog wel Dat ding over die vliegtuigstoelen van 2 jaar terug was pas erg
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:27:05 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_60357932
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kreeg ze juist een tekort aan zouten?
Ik drink af en toe ook een kop bouillon en eet drop. Met mijn bloeddruk maak ik voorlopig ábsoluut geen kans op zwangerschapsvergiftiging

En 'voyage voyage' gaat nog wel Dat ding over die vliegtuigstoelen van 2 jaar terug was pas erg
Eh, enlighten me. Ik hou de top40 al 15 jaar niet meer bij
disclaimer
pi_60358088
Nee, ik houd hem ook niet bij, maar in het huis waar ik toen woonde hadden we een radio op de WC die automatisch aanging met de lamp

Uhm, van blof geloof ik. Holiday in Spain. Meest vage zomernummer ooit.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:39:57 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_60358100
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:39 schreef freecell het volgende:
Nee, ik houd hem ook niet bij, maar in het huis waar ik toen woonde hadden we een radio op de WC die automatisch aanging met de lamp

Uhm, van blof geloof ik. Holiday in Spain. Meest vage zomernummer ooit.
Oh, ik denk, die komt nu met een of ander vengaboys-achtig pestnummer aan zetten
disclaimer
pi_60358479
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Hoi Spruit, welkom terug! Is dus niet zo goed gelukt met het vinden van gezonde broodjes, begrijp ik?

Fles, welkom Meer bewegen is altijd goed

Ik zit nog steeds te wachten op de nieuwe batterijen voor mijn weegschaal. Maar àls die eenmaal binnenkomen kan ik jaren vooruit we hebben ze via HongKong besteld en dan krijg je er 20 voor de prijs van eentje hier
Gezonde slaatjes en broodjes is nog best gelukt! Maar het avondeten is erg tegengevallen. In het hotel zit een restaurant en een snackbar. We kregen enkel toelage voor het eten als we daar aten. Was het restaurant toch wel gesloten voor de zomervakantie... En de snackbar had best wel lekkere dingen, maar de keuze ging tussen pasta of pizza.

Het beste nieuws is echter: deze morgen was er maar een paar honderd gram bij! Leve de slaatjes van de AH, de plaza en nog een saladebar in het straatje tussen Vijzelstraat en Rembrandtplein
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:07:56 #56
92279 N.icka
Windforce 11
pi_60358503
Hallo allen

Een tijd geleden stond hier een linkje met een site waarop je precies de afstand die je bv gelopen hebt kunt uitrekenen. Je kon daar van straat naar straat berekenen hoeveel m / km dat was.

Iemand nog een iedee welke site dat was?
pi_60358574
mapmyrun.com

Note to self: niet hydrofielluiers gaan strijken als het buiten 30+ graden is
* freecell puft
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:15:36 #58
92279 N.icka
Windforce 11
pi_60358605
Ja , die was het .

Hartstikke bedankt
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:29:50 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_60358804
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:13 schreef freecell het volgende:
mapmyrun.com

Note to self: niet hydrofielluiers gaan strijken als het buiten 30+ graden is
* freecell puft
Waarom sta je überhaupt hydrofielluiers te strijken?
disclaimer
pi_60358867
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Waarom sta je überhaupt hydrofielluiers te strijken?
Dat moet normaal ook niet, want dan nemen ze minder vocht op
Maar het wordt aangeraden om het de eerste keer voor gebruik wel even te doen.
En het staat zo netjes in de kast van de beebkamer
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:33:39 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_60358876
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat moet normaal ook niet, want dan nemen ze minder vocht op
Maar het wordt aangeraden om het de eerste keer voor gebruik wel even te doen.
En het staat zo netjes in de kast van de beebkamer
Nesteldrang
disclaimer
pi_60359011
Dus jullie zouden voor Londen gaan wel makkelijk met de taal ook
pi_60359022
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nesteldrang
Nie
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:43:35 #64
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60359045
Zo, terug uit de stad (altijd lachen op zaterdag ) met een blinkende Tefal Evolis turbo zestienklepper weet ik het allemaal. Een weegschaal, en een kei hippe eerste ijkpunt is daar, en nu omlaaaaaaag

Cracottes met een half plakje Milner, dat is vast beter dan toast met brie En net zo lekker, eigenlijk
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:44:21 #65
4177 Jojogirl
pi_60359056
Ik zou ook voor Londen gaan, Parijs lijkt me leuker in de lente ofzo.

Enne, freecell, leuk hè die nesteldrang
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:44:33 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_60359057
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, terug uit de stad (altijd lachen op zaterdag ) met een blinkende Tefal Evolis turbo zestienklepper weet ik het allemaal. Een weegschaal, en een kei hippe eerste ijkpunt is daar, en nu omlaaaaaaag

Cracottes met een half plakje Milner, dat is vast beter dan toast met brie En net zo lekker, eigenlijk

Ik vandaag ook ontluncht met yoghurt en een gehakte appel. My body said thank youuu
disclaimer
pi_60359301
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vandaag ook ontluncht met yoghurt en een gehakte appel. My body said thank youuu
Gaat lekker

En ik kan toch niet meer nestelen, want ik moet slapen
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:02:50 #68
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60359373
nu eerst even met de tondeuse over m'n knar, dat is makkelijk verdiend, een kilo of zes (overdreven okee, heb het nu een half jaar laten groeien en het begint vervelend te worden )
pi_60359976
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:44 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou ook voor Londen gaan, Parijs lijkt me leuker in de lente ofzo.

Enne, freecell, leuk hè die nesteldrang
We zijn inderdaad in april al naar Parijs gegaan.....
Binnekort maar eens naar het reisbureau
pi_60361095
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nu eerst even met de tondeuse over m'n knar, dat is makkelijk verdiend, een kilo of zes (overdreven okee, heb het nu een half jaar laten groeien en het begint vervelend te worden )
Net een dag binnen in het topic en nu al valsspelen
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:03:18 #71
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60361115
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:02 schreef freecell het volgende:
Net een dag binnen in het topic en nu al valsspelen
Van het zwemmen is ook al niks terechtgekomen vandaag
pi_60361878
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand een goede site waar gezonde en lekkere 1 persoonsrecepten op staan?
Niet netjes, maar ik probeer het toch nog eens
  † In Memoriam † zaterdag 26 juli 2008 @ 16:27:54 #73
43556 miss_dynastie
pi_60362246
Waarom ga ik winkelen met dit warme weer Anyway, het was uitverkoop, dus ben thuisgekomen met drie hele leuke rokken
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:34:55 #74
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60362388
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom ga ik winkelen met dit warme weer Anyway, het was uitverkoop, dus ben thuisgekomen met drie hele leuke rokken
Als stok achter de deur een maatje te klein gekocht misschien?
  † In Memoriam † zaterdag 26 juli 2008 @ 17:04:48 #75
43556 miss_dynastie
pi_60363051
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Als stok achter de deur een maatje te klein gekocht misschien?
Nee, dat niet. Ik zit net in een maat kleiner, dus ik weet niet of ik ze anders van de zomer nog aan kan
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:18:41 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60363322
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:08 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Niet netjes, maar ik probeer het toch nog eens
hmmm ik weet t niet, sorry! ik zoek meestal gewoon in de allerhande site of op www.bbc.co.uk/food en als t voor meer dan 1 persoon is vrie sik in of deel ik t recept door 3 of 4
pi_60366362
ik ben net terug van een weekje vakantie..

Veel gelopen, weinig tussendoortjes gehad, maar toch wel ongezonder gegeten dan thuis, in Duitsland zijn ze toch maar raar qua eten, en de keuringsdienst van waren mag er ook nog wel even langs, etalages vol met gebak, waar tientallen wespen in rondvlogen en op het gebak zaten..

Morgen maar even kijken wat de schade is..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:46:32 #78
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60366976
wespen zijn anders heel propere beestjes hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 juli 2008 @ 21:22:25 #79
13151 crew  Rewimo
pi_60367921
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
wespen zijn anders heel propere beestjes hoor
En je kunt ze prima macroën
pi_60367930
Je kunt ze wat
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:56:20 #81
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60368691
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Je kunt ze wat
Macroën

Edit: Wespen zitten er ook bij

magoe, beetje offtopic

[ Bericht 24% gewijzigd door Dr_Flash op 26-07-2008 22:24:02 ]
  zondag 27 juli 2008 @ 01:36:28 #82
4177 Jojogirl
pi_60372404
Welkom terug teigan.

Macro-en is met de fotocamera gok ik (sorry, tis me te laat om nog op het linkje te klikken ).

De Parade was nat maar leuk en nu is het laat en ben ik te wakker om te slapen, maar is het te laat om dat niet te gaan doen
  zondag 27 juli 2008 @ 01:45:11 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60372501
oeh ik moet echt slapen want morgen om 9 uur brandt de zon me waarschijnlijk mn bed uit...

mn boek was veel te spannend...
pi_60373650
ik zweette zonet mijn bed alweer uit, best irritant, want ik heb gisteren heel slecht geslapen, en wilde even bijtanken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 27 juli 2008 @ 08:38:02 #85
4177 Jojogirl
pi_60373734
Pff ik werd om 6 uur ook alweer wakker van een klein manneke dat melk wilde drinken en wilde spelen. Gelukkig daarna nog wel een uurtje geslapen, maar ik denk dat ik als hij tussen de middag slaapt ik ook nog even ga liggen, anders red ik het niet tot vanavond.

Had ik al gezegd dat ik nog steeds maar 8.5 kilo aangekomen ben, ondanks dat ik de laatste weken ook wel steeds mer vocht vasthoud? Ik heb goede hoop dat er deze keer na de bevalling niet nog 7 kilo blijft hangen na het eerste snelle afvallen, m'n kind zal toch op z'n minst anderhalve kilo moeten wegen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 juli 2008 @ 08:55:56 #86
13151 crew  Rewimo
pi_60373789
Ik heb daarnet Christan en opa en oma uitgezwaaid, die zijn naar een hotelletje in de Vulkaaneifel, qltel en ik gaan er donderdag ook heen. Nu ben ik tot woensdagavond alleen, omdat qltel bij de Jamboree is.

Moet nog eens even bedenken wat ik vandaag ga doen, liefst ergens fotograferen of zo
pi_60374032
quote:
Op zondag 27 juli 2008 08:38 schreef Jojogirl het volgende:
Pff ik werd om 6 uur ook alweer wakker van een klein manneke dat melk wilde drinken en wilde spelen. Gelukkig daarna nog wel een uurtje geslapen, maar ik denk dat ik als hij tussen de middag slaapt ik ook nog even ga liggen, anders red ik het niet tot vanavond.

Had ik al gezegd dat ik nog steeds maar 8.5 kilo aangekomen ben, ondanks dat ik de laatste weken ook wel steeds mer vocht vasthoud? Ik heb goede hoop dat er deze keer na de bevalling niet nog 7 kilo blijft hangen na het eerste snelle afvallen, m'n kind zal toch op z'n minst anderhalve kilo moeten wegen
Relaxed is dat hè? Dat het niet zo hard gaat!
Ik zit inmiddels op 10 KG erbij (in week 34), maar ik begon met een BMI van 21, dus voor mij was 15 in totaal aangeraden. Volgens mij ga ik dat niet eens halen Dan zou ik vanaf nu een kilo per week moeten aankomen

Er zit nu wel ongeveer een kilo vocht bij trouwens. Sinds het warm is is mijn gewicht namelijk onmiddelijk met een kilo toegenomen en ik heb 's avonds dan ook best wel enkels.
Doet mijn lijf normaal nooit!
  zondag 27 juli 2008 @ 13:36:55 #88
4177 Jojogirl
pi_60376754
Ik heb normaal ook niet snel last van vocht vasthouden gelukkig maar als ik zwanger ben dus wel. Dat was ook de reden dat ik bij Finn in de laatste maand nog even 5 kilo aankwam. Hopen dat dat deze keer uitblijft.
  zondag 27 juli 2008 @ 20:12:27 #89
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60382932
Hallo, bew na 3 dagen zonder internet.

Afvallen gaat goed. Vanochtend 104 kilo. Date van vrijdag ging ook wel goed. Het is een leuke jongen, erg aardig, ziet er leuk uit. Maar het kon natuurlijk ook niet té goed gaan hé? Bioscoop Euroborg; komt geen hond. Die hele zaal zowat leeg, er waren nog 4 anderen. Wij gaan beetje achterin zitten op 1 na laatste rij. En ja hoor, 2 achterlijke wijven van het giegelkut-kaliber achten het nodig om precies achter ons te gaan zitten. Dan denk je toch wel even: "sterf, dom giegelende clearasil kutwijven". Maar verder was het erg leuk.
Oh noes!
pi_60383581
nou ja, als je dan maar een leuke date hebt gehad verder, dan komt er vast nog wel een vervolg..

hoeveel kilo ben je kwijt ondertussen eigenlijk?
  zondag 27 juli 2008 @ 22:23:39 #91
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60385267
Weekend weer bijna over. Morgen weer naar de sportschool
  zondag 27 juli 2008 @ 22:51:02 #92
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60385895
@Teigan: Ik ben begonnen met 115 geloof ik, 11 kilo dus. Gaat wel erg snel, maar ik voel me er nog prettig bij.
Oh noes!
  zondag 27 juli 2008 @ 23:49:04 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60387068
het is zo waaaaaarm.... en morgen voor t eerst weer aan t werk na twee weken.... beuhhh

waar blijft mn onweersbui die mn dak afkoelt?
  zondag 27 juli 2008 @ 23:54:55 #94
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60387196
quote:
Op zondag 27 juli 2008 23:49 schreef kwakveense het volgende:
het is zo waaaaaarm.... en morgen voor t eerst weer aan t werk na twee weken.... beuhhh

waar blijft mn onweersbui die mn dak afkoelt?
Is die van jou er ook al niet

Hier ook niet. Overal noodweer en hier net een voorzichtige wolk voor de zon heel soms.
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 00:02:34 #95
43556 miss_dynastie
pi_60387360
Hier geen noodweer, hoor
  maandag 28 juli 2008 @ 00:13:33 #96
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60387582
Jammer toch, lekker dat onweer en een echte stortbui
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 01:38:20 #97
43556 miss_dynastie
pi_60388721
Ja, het ruikt dan zo lekker Maar last van de hitte heb ik niet hoor, dat ik niet slaap ligt gewoon aan de spanning (mag morgen als alles goed gaat m'n kat weer ophalen bij de dierenarts...)
  maandag 28 juli 2008 @ 03:57:03 #98
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60389177
Hier is het noodweer echt verschrikkelijk. Kan niet slapen van de herrie en ga dus maar even kijken op buienradar hoe lang het nog duurt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 28 juli 2008 @ 04:17:45 #99
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60389200
Waarom mist Groningen al dat spectakel.
Oh noes!
  maandag 28 juli 2008 @ 07:50:08 #100
4177 Jojogirl
pi_60389613
Hier was het ook rustig vannacht. Zonet regende het wel heel hard, maar geen onweer gezien. Gelukkig is het nu droog, kan ik zo tenminste veilig naar m'n werk fietsen
  maandag 28 juli 2008 @ 07:58:15 #101
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60389663
quote:
Op maandag 28 juli 2008 07:50 schreef Jojogirl het volgende:
Hier was het ook rustig vannacht. Zonet regende het wel heel hard, maar geen onweer gezien. Gelukkig is het nu droog, kan ik zo tenminste veilig naar m'n werk fietsen
Hier giet het, al uren, en ik maar wachten tot ik naar mijn werk kan
pi_60389818
Zaterdagavond was er nog een mooi spektakel aan weerlicht, maar verder heb ik hier nog geen onweer gezien..

Ik snak naar een plensbui...
  maandag 28 juli 2008 @ 08:38:36 #103
4177 Jojogirl
pi_60389890
Mislukt Uiteindelijk regende het net toch ook weer. Niet al te hard gelukkig.
  maandag 28 juli 2008 @ 08:59:47 #104
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60390051
Goeiemorgen. Nog een paar daagjes en dan ga ik op vakantie!!
***Levi was here***
  maandag 28 juli 2008 @ 09:05:44 #105
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60390101
leker levi! ik moet vandaag voor t eerst weer werken, en heb me gigantisch verslapen door de verschrikkelijke nacht van vannacht (het heeft uiteindelijk wel geregend, heel hard, maar ik heb wakker geleen van de hitte en een stel muggen...grrrrr)

dus ik ben net wakker en ga nu maar snel douchen en aankleden. (heb gelukkig redelijk flexibele werktijden)

ben zelfs gestoken p mn hoofd tussen mn haar, nou ja!!
  maandag 28 juli 2008 @ 09:10:08 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60390151
2 weken vakantie en de schade is maar een klein kilo'tje!
Ben stiekem wel heel trots op mezelf!

Nu anderhalve week hier en dan voor 10 dagen voor mijn werk weer weg. Veel hotel en restaurant-eten dus.
Maar goed, ook heel hard werken en veel lopen dus dat zou elkaar op moeten heffen.
En dan ga ik daarna weer eens serieus aan de slag.

De teller staat op dit moment op -12, ben ik nog steeds wel heel blij mee.

Werk ze kwakveense, ik moet morgen weer.
pi_60390204
Levitation, spannend en fijn...
ik hoorde dit weekend van mijn ouders dat ze ook die kant uitwillen op vakantie, ze wachten alleen met boeken totdat ze zeker weten dat de reis doorgaat...
  maandag 28 juli 2008 @ 09:15:15 #108
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60390220
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:14 schreef teigan het volgende:
Levitation, spannend en fijn...
ik hoorde dit weekend van mijn ouders dat ze ook die kant uitwillen op vakantie, ze wachten alleen met boeken totdat ze zeker weten dat de reis doorgaat...
Leuk! Wanneer en met welke organisatie willen ze gaan?
***Levi was here***
pi_60390618
ze willen in januari gaan met baobab... En dan naar Mexico, Guatemala en Belize...
  maandag 28 juli 2008 @ 09:47:53 #110
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60390669
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:43 schreef teigan het volgende:
ze willen in januari gaan met baobab... En dan naar Mexico, Guatemala en Belize...
Cool. Wij gaan met Summum, ook Mexico, Guatemala en Belize. Heb er super veel zin in.
Summum is trouwens een dochterorganisatie van Baobab. Baobab ben ik nog nooit mee weggeweest, maar dat schijnt ook goed te zijn (weet ik van reisgenoten van andere reizen die met Baobab hebben gereisd.)
***Levi was here***
pi_60390711
mijn ouders zijn geloof ik eerder met baobab naar indonesië geweest, maar data weet ik niet zeker..

ik weet wel dat ze toen gewisseld zijn van reisorganisatie, omdat hun reis 3 weken voor de vertrekdatum ineens gecancelled werd, en het alternatief hun niets leek...
  maandag 28 juli 2008 @ 09:50:23 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_60390716
hij is weer voorbij, die mooie zomer
disclaimer
  maandag 28 juli 2008 @ 09:54:31 #113
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60390785
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
hij is weer voorbij, die mooie zomer
Naja, voorbij...

***Levi was here***
  maandag 28 juli 2008 @ 09:59:16 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_60390866
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Naja, voorbij...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lieve schat, ten eerste noem ik deze zondvloed aan regen geen zomers weer, of het nou tien of veertig graden is.
Ten tweede is er niks aan 31 graden in Nederland
Either way word ik namelijk kletsnat, hetzij van de regen of van het zweet wat uit mijn poriën komt spuiten
disclaimer
  maandag 28 juli 2008 @ 09:59:48 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_60390875
geef mij maar 26 graden, zonnetje en wind
disclaimer
  maandag 28 juli 2008 @ 10:00:20 #116
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60390882
De voorspelling is dat het begin volgende week teruggaat naar normale waarden met licht wisselvallig weer
  maandag 28 juli 2008 @ 10:02:37 #117
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60390920
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
geef mij maar 26 graden, zonnetje en wind
Maar je bent niet kieskeurig. Besides: de laatste zondvloed die ik gezien heb was zaterdagavond. En dat was best lekker met mijn blote voeten in de plassen.
***Levi was here***
  maandag 28 juli 2008 @ 10:04:43 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_60390951
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar je bent niet kieskeurig. Besides: de laatste zondvloed die ik gezien heb was zaterdagavond. En dat was best lekker met mijn blote voeten in de plassen.
Nou, hier in Tilburg regent het al minimaal een uur, en in Eindhoven regende het iig tussen 7 en 8
disclaimer
  maandag 28 juli 2008 @ 10:08:16 #119
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60391001
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, hier in Tilburg regent het al minimaal een uur, en in Eindhoven regende het iig tussen 7 en 8
Ja, maar niet zo hard, mijn regenpak heeft het gehouden.
***Levi was here***
  maandag 28 juli 2008 @ 10:09:51 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_60391021
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:08 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ja, maar niet zo hard, mijn regenpak heeft het gehouden.
Ik had vanmorgen echt het November Rain gevoel toen ik op kantoor aan kwam. Lege hal, alle lampen aan, alles nat en donker en doods
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juli 2008 @ 10:16:52 #121
13151 crew  Rewimo
pi_60391124
Hier in Arnhem schijnt de zon
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 10:24:58 #122
43556 miss_dynastie
pi_60391255
Mijn kat is weer thuis
Maar hij meurt wel héél erg
  maandag 28 juli 2008 @ 10:26:23 #123
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60391273
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn kat is weer thuis
Fijn dat 'ie weer thuis is.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juli 2008 @ 10:27:08 #124
13151 crew  Rewimo
pi_60391285
quote:
Mijn kat is weer thuis
Wassen (waar was ie eigenlijk?)
  maandag 28 juli 2008 @ 10:28:39 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_60391309
quote:
Mijn kat is weer thuis
Gelukkig maar
disclaimer
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 10:32:25 #126
43556 miss_dynastie
pi_60391356
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wassen (waar was ie eigenlijk?)
Bij de dierenarts... een blaasontsteking is op gruis uitgelopen, hele dikke pech volgens de dierenarts
Ik mag hem wassen, maar durf het zelf niet, hij is zo kwetsbaar nu, voor mijn gevoel....
  maandag 28 juli 2008 @ 10:37:07 #127
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60391421
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bij de dierenarts... een blaasontsteking is op gruis uitgelopen, hele dikke pech volgens de dierenarts
Ik mag hem wassen, maar durf het zelf niet, hij is zo kwetsbaar nu, voor mijn gevoel....
Is 'ie erg veel afgevallen? Arm beestje.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juli 2008 @ 10:37:57 #128
13151 crew  Rewimo
pi_60391430
O bah, dat zijn van die typische katerkwaaltjes, blaasgruis. Ach, die dierenartslucht slijt wel weer hoor
pi_60391433
Regen? Waar?

Geen regen meer gezien sinds donderdag of vrijdag
  maandag 28 juli 2008 @ 10:41:16 #130
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_60391492
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Owja, die ken ik!
Ik gleed uit op de parade. Dit was het resultaat:

maandag 28 juli 2008 @ 10:42:44 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_60391514
diarree
disclaimer
pi_60391532
ja, daar regende het toen dus duidelijk wel ja...
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 10:44:14 #133
43556 miss_dynastie
pi_60391552
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Is 'ie erg veel afgevallen? Arm beestje.
Nee, maar dat komt nog, want hij moet een maand op struvietoplossend dieet

Enne, rewimo, tis niet zozeer de dierenartslucht, maar echt een hele vieze putlucht. Fijn, zo'n katheter.
  maandag 28 juli 2008 @ 10:46:09 #134
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60391588
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Owja, die ken ik!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat was goed modderig!
***Levi was here***
  maandag 28 juli 2008 @ 15:51:54 #135
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60397733
De zon komt hier door, dat wordt straks echt zweten tijdens het sporten
  maandag 28 juli 2008 @ 19:25:31 #136
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60402150
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooh Je maakt een trein vies

maandag 28 juli 2008 @ 20:32:28 #137
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_60403664
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
De zon komt hier door, dat wordt straks echt zweten tijdens het sporten
Hier was het heerlijk toen ik om 7 uur naar huis fietste. Maar ik woon dan ook aan de kust. Misschien dat het scheelt.
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ooh Je maakt een trein vies

Sorry.
Ter compensatie gooi ik mijn afval wel altijd in de afvalbak.
  maandag 28 juli 2008 @ 20:47:16 #138
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60404060
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hier was het heerlijk toen ik om 7 uur naar huis fietste. Maar ik woon dan ook aan de kust. Misschien dat het scheelt.
Ik woon in de buurt van Rotterdam, ook niet te ver van de kust dus
En het was smerig vies in de sportschool. De airco was stuk
  maandag 28 juli 2008 @ 20:57:59 #139
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_60404340
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik woon in de buurt van Rotterdam, ook niet te ver van de kust dus
En het was smerig vies in de sportschool. De airco was stuk
Ik sport alleen maar buiten! Vind ik veel lekkerder.
Maar met mijn nieuwe baan moet ik misschien ook maar een sportschool gaan opzoeken. Ga dan mijn 2 uur fietsen per dag missen en ik ben bang dat ik dan ineens onwijs kan gaan aankomen als ik niet drastisch minder ga eten ofzo.
Nu maar hopen dat ik daar wel kan douchen zodat ik wel rondjes kan blijven rennen in mijn lunchpauze.
  maandag 28 juli 2008 @ 21:25:05 #140
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60404939
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:57 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik sport alleen maar buiten! Vind ik veel lekkerder.
Maar met mijn nieuwe baan moet ik misschien ook maar een sportschool gaan opzoeken. Ga dan mijn 2 uur fietsen per dag missen en ik ben bang dat ik dan ineens onwijs kan gaan aankomen als ik niet drastisch minder ga eten ofzo.
Nu maar hopen dat ik daar wel kan douchen zodat ik wel rondjes kan blijven rennen in mijn lunchpauze.
daar moet ik nog niet aan beginnen, buiten sporten. Maar het is wel veel lekkerder ja

Je kan nu niet meer fietsen naar je werk? Is wel zijn fijn als het wel kan.
  maandag 28 juli 2008 @ 21:57:00 #141
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_60405721
Ik kan nu wel fietsen naar mijn werk. Dat is 20 km. Dus dat doe ik ook.
Mijn nieuwe baan is 100 km van mijn huis. En dat vind ik niet echt aan te fietsen. Owja, en ik krijg er een auto bij. Hoop vooral dat ik behoorlijk buiten de spits kan reizen.

Waarom zou je niet buiten kunnen sporten? Je kunt toch een stuk gaan fietsen ofzo?
  maandag 28 juli 2008 @ 22:20:07 #142
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60406343
Autosport is ook sport is het een beetje een stoere bak en is er een zandgroeve in de buurt?
  maandag 28 juli 2008 @ 22:22:12 #143
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_60406384
Ik heb echt werkelijk geen idee! Ik vind autorijden helemaal niet zo leuk eigenlijk.
Het is dat ik OV technisch nogal kut woon en dat mijn nieuwe baan OV technisch ook helemaal niet handig is, anders had ik ze verteld dat ze maar een OV kaart moesten regelen voor me.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:27:19 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60406499
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb echt werkelijk geen idee!
Naja boejje ook Leasebakken zijn er om af te jakkeren
  maandag 28 juli 2008 @ 22:28:26 #145
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60406518
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kan nu wel fietsen naar mijn werk. Dat is 20 km. Dus dat doe ik ook.
Mijn nieuwe baan is 100 km van mijn huis. En dat vind ik niet echt aan te fietsen. Owja, en ik krijg er een auto bij. Hoop vooral dat ik behoorlijk buiten de spits kan reizen.

Waarom zou je niet buiten kunnen sporten? Je kunt toch een stuk gaan fietsen ofzo?
Die 100km is goed voor je, dan val je zeker als af je dat dagelijks op en neer fietst
Buiten de spits zou wel lekker zijn ja, zeker als je zover moet, Dat kan haast niet zonder file

Ik was hockeyer. Kan er nu niet meer tegen om op het veld te staan. Dan erger ik me zo aan mezelf dat het niet leuk meer is Daarom eerst eraf dan weer hockeyen.
Fietstochten maken doe ik wel, maar dat zie ik niet eens als sport
  dinsdag 29 juli 2008 @ 02:32:46 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60410569
halllooooo ik ben net thuis. geborreld met mn koor en orkest in onze oude stamkroeg, die verkocht is en heropend... alleen beetje jammer dat ie nu veel te klein is voor ons om in te borrelen... hij is schoner en mooier...en ze hebben schommels als barkrukken.

maar hij is ook een beetje duur.

en nu moet ik slapen, anders verslaap ik me morgen weeer...
pi_60412037
Goedemorgen
Vandaag weer werken na een erg lekker lang weekend
Maar goed donderdag weer een dagje vrij
pi_60417596
YES het regent hier. Heerlijk. alle ramen en deuren staan nu los.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:12:07 #149
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60417747
Arme poes. Blaasgruis is vervelend.

Je ziet er goed uit Liejannuh!

Net de melk voor de banoffee gehaald. Een stuk is 600 kcal toch?

Buiten sporten is zo fijn, zeker als het warm is en miezert. Wandelen, hardlopen, fietsen, allemaal leuk. De hooikoorts is weer terug, dus het lopen gaat weer even op een lager pitje.

Kom ik hier net binnen met vier appels in een zakje. M'n collega: "En, ga je dat al-le-maal opeten vandaag?".
*OUD heilige*
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:30:45 #150
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60418210
Liefde neemt de honger weg...
Oh noes!
pi_60422923
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:30 schreef jhvhprotocol het volgende:
Liefde neemt de honger weg...
Waarom heb ik daar nu geen last van
Behalve als we samen zijn dan eet ik echt weinig (terwijl ik volgens mij normaal al niet veel eet) afgelopen weekend ook 3x ijs afgeslagen
pi_60422944
Warmte neemt pas honger weg!
Ik moet er echt om denken dat ik niet vergeet te eten!
pi_60423027
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef freecell het volgende:
Warmte neemt pas honger weg!
Ik moet er echt om denken dat ik niet vergeet te eten!
Je moet inderdaad wel blijven eten
Ik heb sinds 10 uur ook niets meer op maar goed ga zo avondeten

Probleem is dat ik met dit weer juist wel veel zin heb in wijn, maar goed dat mag vrijdag weer
pi_60423031
het regent hier nu..

wij waren vanmorgen maar naar de hoornsemeer vertrokken, en daar was het heel goed uit te houden, ik ben alleen wat verbrand.
op weg naar huis nog wat gegeten/gedronken en toen begon het te onweren en regenen. Dus heel nat weer thuisgekomen, en net lekker gedouched en even ingesmeerd met aftersun om de schade te beperken..
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:07:31 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_60423058
eten met hitte
disclaimer
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:09:18 #156
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60423108
Ik heb vandaag veel te veel gegeten, verveling doet eten. En met de airco aan merk ik niet heel veel van de warmte, dus dat remt me ook al niet. Nog 2 dagen, dan ben ik weg, zijn zware laatste loodjes, vooral ook omdat ik helemaal alleen op een kamer zit en het super rustig is qua werk. Verveel me dus dood.
***Levi was here***
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:11:25 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_60423135
Ik heb vandaag weer gezond gedaan!
Yoghurt met special K als ontbijt, een broodje rosbief (zonder boter en andere drek) en een rauwkostsalade als lunch, en tussendoor een mini sushi kit en een appel
disclaimer
pi_60423137
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je moet inderdaad wel blijven eten
Ik heb sinds 10 uur ook niets meer op maar goed ga zo avondeten

Probleem is dat ik met dit weer juist wel veel zin heb in wijn, maar goed dat mag vrijdag weer
Ik heb ook wel zin in wijn (rosé), maar die verleiding is nu wel goed te weerstaan voor mij

Natregenen met dit weer lijkt me erg prettig Teigan! Ik heb nog even aan TARA voorgesteld om te gaan koprollen in de regen op het gras, maar hij wilde niet
pi_60423339
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb ook wel zin in wijn (rosé), maar die verleiding is nu wel goed te weerstaan voor mij

Dat excuus kan ik voorlopig nog niet gebruiken als ik tenminste eerst mijn diploma wil halen
pi_60423537
het was gewoon warm water freecell, erg lekker... Ik heb ook nog even flink in een plas gesprongen, vond Tangarine alleen niet leuk, die liep ernaast...
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:00:11 #161
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60424051
Vandaag voor het eerst in 5 jaar tijd weer eens in een zwembad gelegen 400 meter schoolslag en 300 meter rugslag gedaan Hoeveel kcal verbruik je dan ongeveer? Dat moet echt een heleboel zijn
pi_60424559
Zwemmen is ongeveer 300 Kcal per uur Ligt er dus aan hoelang je gezwommen hebt
pi_60424706
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:26 schreef freecell het volgende:
Zwemmen is ongeveer 300 Kcal per uur Ligt er dus aan hoelang je gezwommen hebt
Dat is nog best veel
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:28:38 #164
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60427380
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:
Dat is nog best veel
per UUR? Veel? Ik heb 40 minuten gezommen, dus dat zou 200 kcal zijn. Dat is net zo veel als er in 2 flesjes pils zit. Dat kan nooooit dat moet echt meer zijn
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:29:49 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_60427403
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

per UUR? Veel? Ik heb 40 minuten gezommen, dus dat zou 200 kcal zijn. Dat is net zo veel als er in 2 flesjes pils zit. Dat kan nooooit dat moet echt meer zijn
Wat dacht je dan?
Het is trouwens wel iets meer dan Freecell zegt. Het aantal verbrande calorieen is namelijk ook afhankelijk van je lichaamsgewicht.
Kijk maar eens op deze site:
http://www.wijvallenaf.nl/index.php?pagina=verbruik
disclaimer
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:32:43 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60427468
Morgen blijf ik gewoon het volle uur doorgaan Ze krijgen de hik maar @kantoor. Dan maar een kwartiertje later
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:33:17 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_60427487
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen blijf ik gewoon het volle uur doorgaan Ze krijgen de hik maar @kantoor. Dan maar een kwartiertje later
Check die site dan es
Ik weet niet wat je weegt?/
disclaimer
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:34:03 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60427508
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk maar eens op deze site:
http://www.wijvallenaf.nl/index.php?pagina=verbruik
Ha, 490 kcal, da's andere praat

(ff een mapje met afslank-bookmarks aanleggen hoor )
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:34:22 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_60427519
dit is trouwens volgens mij een betere: http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm
disclaimer
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:41:44 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60427697
hmm.. het lijkt er dus op dat er minstens zo makkelijk "winst" te behalen is door de intake te beperken, dan door je vreselijk uit te sloven.. Maar eigenlijk moet je het natuurlijk allebei doen
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:48:21 #171
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60427863
damn, ik moet gaan hardlopen en fietsen
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:48:52 #172
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60427881
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm.. het lijkt er dus op dat er minstens zo makkelijk "winst" te behalen is door de intake te beperken, dan door je vreselijk uit te sloven.. Maar eigenlijk moet je het natuurlijk allebei doen
Nee, door de intake te beperken zorg je ervoor dat je niet aankomt (of je moet wel heel erg beperken), Het sporten erbij zorgt dat je afvalt.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:52:51 #173
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60427978
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
damn, ik moet gaan hardlopen en fietsen
Bergbeklimmen schiet nog veel harder op hoor ik net Maar ja, dat wordt wat lastig hier..
pi_60428200
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Kcal verbranden gaat niet zo heel snel kost meer moeite dan pils drinken
pi_60428224
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:48 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Nee, door de intake te beperken zorg je ervoor dat je niet aankomt (of je moet wel heel erg beperken), Het sporten erbij zorgt dat je afvalt.
Ligt eraan hoeveel je eerst at en snoepte natuurlijk
Zeker in het begin is daarmee stoppen genoeg om af te vallen
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:06:48 #176
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60429803
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:03 schreef Miss_S het volgende:
Ligt eraan hoeveel je eerst at en snoepte natuurlijk
Zeker in het begin is daarmee stoppen genoeg om af te vallen
Ik vervang voorlopig even al het bier door ijsthee. Per glas ga ik dan van 80 naar 2 kcal geloof ik, dat moet al wat opschieten
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:10:48 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_60429895
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik vervang voorlopig even al het bier door ijsthee. Per glas ga ik dan van 80 naar 2 kcal geloof ik, dat moet al wat opschieten
Ice tea light neem ik aan dan
disclaimer
pi_60429945
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Heb je dan light ijsthee? Of zelfgemaakte? Want normale ijsthee is ongeveer gelijk aan bier gok ik zo..
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:13:58 #179
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60429992
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ice tea light neem ik aan dan
Neuh, van die 45 cent pakken van anderhalve liter, merk Surango. Wel erg lekker Die switch komt me financieel ook niet slecht uit zeg maar Ik zal eens op dat pak loeren.

200 ml is 34 kcal dus Niet erg light. Wel een "Ik kies bewust" zegeltje erop trouwens. Dat heb ik op een krat bier nog nooit zien staan
pi_60430005
Volgens voedingscentrum is normale icetea 88 Kcal per glas.
pi_60430060
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Neuh, van die 45 cent pakken van anderhalve liter, merk Surango. Wel erg lekker Die switch komt me financieel ook niet slecht uit zeg maar Ik zal eens op dat pak loeren.

200 ml is 34 kcal dus Niet erg light. Wel een "Ik kies bewust" zegeltje erop trouwens. Dat heb ik op een krat bier nog nooit zien staan
Ah, dat scheelt wel aardig met bier inderdaad, haha
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:18:59 #182
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60430124
Zelfgemaakte icetea klinkt ook wel als een goed idee trouwens Is dat gewoon thee zetten, wat sap van eoa fruitje erin en in de koelkast mikken? Of doe je daar ook nog wat anders mee?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:20:26 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_60430177
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij nog wel wat basislessen calorieën nodig
disclaimer
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:31:13 #184
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60430489
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij heb jij nog wel wat basislessen calorieën nodig
Vast wel Ik ben nieuw hier he

Ik zoek me op Voedingscentrum helemaal kleurenblind naar een lijstje hoeveel kcal nou precies waar in zit bijvoorbeeld.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:32:24 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_60430529
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik zoek me op Voedingscentrum helemaal kleurenblind naar een lijstje hoeveel kcal nou precies waar in zit bijvoorbeeld.
Deze is helemaal de bom:

http://www.calorielijst.nl/
disclaimer
pi_60430708
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfgemaakte icetea klinkt ook wel als een goed idee trouwens Is dat gewoon thee zetten, wat sap van eoa fruitje erin en in de koelkast mikken? Of doe je daar ook nog wat anders mee?
Sterke thee met citroensap deed ik nog wel eens

Je moet trouwens niet teveel op het 'ik kies bewust' zegeltje afgaan hoor Dat zegeltje staat ook op hele onverantwoorde dingen
pi_60430743
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hij is er echt op voedingscentrum: http://www.caloriechecker.nl/
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:41:15 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_60430803
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Sterke thee met citroensap deed ik nog wel eens

Je moet trouwens niet teveel op het 'ik kies bewust' zegeltje afgaan hoor Dat zegeltje staat ook op hele onverantwoorde dingen
Jep, op knakworstjes uit blik bijvoorbeeld
disclaimer
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:42:53 #189
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60430859
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Jep, op knakworstjes uit blik bijvoorbeeld
Jamaar hoezo is dat dan? Zo van "er is ook iets wat hier op lijkt, wat NOG ongezonder is"? Alles is relatief natuurlijk
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:46:12 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_60430965
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jamaar hoezo is dat dan? Zo van "er is ook iets wat hier op lijkt, wat NOG ongezonder is"? Alles is relatief natuurlijk
Ja, het staat volgens mij op de minst slechte producten uit de productgroep.
Dus in de categorie: vettige smaakloze worsten uit blik zijn die van AH huismerk het minst slecht
disclaimer
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:47:17 #191
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60430994
Nou ik vraag me soms weleens af of dat allemaal klopt wat er op die Calorielijst.nl staat

100 ml Ben & Jerry's Fudge Brownie: 230 kcal
100 gr bruin brood: 260 kcal

Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik vind dat raar
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:50:40 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_60431104
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik vraag me soms weleens af of dat allemaal klopt wat er op die Calorielijst.nl staat

Valt wel mee hoor. Brood is per gram ook echt niet light, maar aan 100 gram brood heb je je buik best vol en een goede maaltijd gehad. 100 gram B&J is natuurlijk verre van een voedzame, laat staan bevredigende maaltijd
disclaimer
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:56:00 #193
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60431287
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
100 gram B&J is natuurlijk verre van een voedzame, laat staan bevredigende maaltijd
Je bedoelt: Als je daar aan begint dan roei je in 1 teug door die emmer leeg?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:58:57 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_60431355
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Je bedoelt: Als je daar aan begint dan roei je in 1 teug door die emmer leeg?
Nee, dat bedoelde ik niet, maar het is idd een flink risico
disclaimer
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:00:31 #195
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60431399
Ik begrijp het. Ik zal me nogeens goed inlezen in die lijst Voor nu bedankt, ook Freecell Ik ga slapen

Morgen weer vroeg op, lopen en zwemmen
pi_60432020
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:

Bedenk wel dat een snee brood 35 gram is.
Als je een Ben en Jerry's eet, dan heb je al snel 250 ml (toch?) binnen.
Dat is dus het verschil. En je moet ook niet alleen naar kcal kijken maar ook naar koolhydraten en vetten. Jaha, makkelijker kunnen we het niet maken, wel ingewikkelder (euh, right )
  woensdag 30 juli 2008 @ 01:56:04 #197
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60434442
en t is ws. ook nog eens de light versie op basis van yoghurt ijs, die ze bij de AH verkopen (VIES!!!!)

ik beweeg niet echt veel meer en ben toch wel 13/14 kilo kwijt... als t echt niet meer lukt begin ik wel met sporten. ik heb er zó'n hekel aan. zweten. bah.

ik fiets wel een uurtje per dag ongeveer hoor, dat wel...

(ik weet dat sporten zorgt voor opbouw van vet en energie verbrandende spieren... ik weet t wel, maar ik heb geen zín in)
pi_60435935
Goedemorgen
Vanmorgen woog ik 1,5 kilo minder dan een week geleden
Maar goed er moet nog zeker 1,5 kilo af wil ik een beetje tevreden zijn
Vanavond wokken met mijn vriendje dus dan maar geen toetje en morgen naar Bobbejaanland dus dan ook maar letten op mijn eten
  woensdag 30 juli 2008 @ 09:12:48 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_60436855
ik was ook anderhalve kilo lichter dan maandag
Nu nog even doorzetten
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 09:22:05 #200
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60437003
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik was ook anderhalve kilo lichter dan maandag
Nu nog even doorzetten
Goed bezig, meisie!

Ik was vorige week goed bezig, ook 1,5 kg in een week. Deze week ben ik weer constant aan het eten... Kan gewoon écht écht niet tegen langdurig alleen op een kamer zitten.
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 09:24:47 #201
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60437043
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 01:56 schreef kwakveense het volgende:
ik beweeg niet echt veel meer en ben toch wel 13/14 kilo kwijt... als t echt niet meer lukt begin ik wel met sporten. ik heb er zó'n hekel aan. zweten. bah.
EN dat doe je alleen door (beter) te letten op wat je binnenkrijgt? Dat is nog best lucratief dan (al ken ik je beginsituatie niet natuurlijk) .
pi_60437930
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om af te vallen met dit weer
Ik ben altijd zeker een kilo zwaarder dan normaal door vocht zodra het boven de 25 graden is. Dus ook al eet ik dan minder, omdat ik geen honger heb met dit weer, ik kom hoe dan ook aan
  woensdag 30 juli 2008 @ 10:30:02 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_60438142
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:16 schreef freecell het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om af te vallen met dit weer
Ik ben altijd zeker een kilo zwaarder dan normaal door vocht zodra het boven de 25 graden is. Dus ook al eet ik dan minder, omdat ik geen honger heb met dit weer, ik kom hoe dan ook aan
Dat vocht zweet ik wel uit hoor
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 10:37:58 #204
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60438309
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

EN dat doe je alleen door (beter) te letten op wat je binnenkrijgt? Dat is nog best lucratief dan (al ken ik je beginsituatie niet natuurlijk) .
ik beweeg standaard een drie kwartier tot uur per dag gewoon met naar mn werk fietsen, kantoorbaan verder dus zit ik... ik begon met een bmi van 36,5 of 37 ofzo, dus wel echt heel erg overgewicht. ben van 96.1 naar nu tussen de 82 en 83 kilo gegaan. t gaat vooralsnog nog steeds redelijk. ik ben tevreden met een kilogram per maand. ik eet ook gewoon nog dingen die ik lekker vind namelijk. ik ontzeg mezelf niet graag dingen en ik doe niet graag dingen die ik niet leuk vind...dus ja... de langzame gang neem ik op de koop toe.

de 13 kilo ben ik kwijt sinds eind september, dus in 10 maanden

woensdag 30 juli 2008 @ 10:38:19 #205
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60438317
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik niet, ik kan met dit weer makkelijk met Eindhoven Ballooning mee doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2008 @ 10:39:58 #206
43556 miss_dynastie
pi_60438354
quote:

[..]

Idem
  woensdag 30 juli 2008 @ 10:45:08 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_60438452
Plus dat ik nu hendig snel afval omdat ik zo lang heel slecht heb geleefd
disclaimer
pi_60438551
als ik bijhoud wat ik eet enzo, dana val ik af...

Maarja, allebei vakantie hebben betekend toch al snel dat het gezonde eten er een beetje bij inschiet.... Ik val in de winter toch meestal wat makkelijker af...
  woensdag 30 juli 2008 @ 10:55:12 #209
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60438659
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Plus dat ik nu hendig snel afval omdat ik zo lang heel slecht heb geleefd
Op dat mechanisme hoop ik ook een beetje ja
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:37 schreef kwakveense het volgende:
ik begon met een bmi van 36,5 of 37 ofzo, dus wel echt heel erg overgewicht. ben van 96.1 naar nu tussen de 82 en 83 kilo gegaan. t gaat vooralsnog nog steeds redelijk. ik ben tevreden met een kilogram per maand. ik eet ook gewoon nog dingen die ik lekker vind namelijk. ik ontzeg mezelf niet graag dingen en ik doe niet graag dingen die ik niet leuk vind...dus ja... de langzame gang neem ik op de koop toe.

de 13 kilo ben ik kwijt sinds eind september, dus in 10 maanden

Dan is 13 kilo in 10 maanden best netjes toch? Ik lees overal als ik mijn data invul dat ik veel te zwaar ben en zo (dat weet ik ook wel ja BMI is nu 31) en dat ik met 5-10 % gewichtsverlies me al een stuk beter zal voelen Dus dat is het eerste doel. Maar eigenlijk moet er wel 30 kilo af denk ik (nu = 116).
pi_60438851
quote:

[..]

Het is niet dat ik niet zweet ofzo Ik heb tegenwoordig nogal wat meer oppervlak om vanaf te zweten (hey, wat dat betreft zou ik het nu juist koeler moeten hebben )
pi_60438935
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:50 schreef teigan het volgende:

Maarja, allebei vakantie hebben betekend toch al snel dat het gezonde eten er een beetje bij inschiet.... Ik val in de winter toch meestal wat makkelijker af...
Ik val in de zomer af (vocht niet meegerekend) omdat ik dan minder eet.
In de winter kom ik aan, teveel feestdagen en te koud, dan krijg ik zin in enorme voorraden stamppot, bonen en andere zetmeelrijke producten.
Tara wordt dan ook helemaal simpel van me, kan elke dag wel iets met bonen maken (gelukkig zijn er veel soorten bonen, haha) en hij lust best bonen, mar 4x per week wordt hem te gortig.
pi_60439035
ik eet in de zomer meer ijsjes en dergelijke, en sommige dingen kan ik me helemaal lens in eten, zoals koude pastasalade.. Heerlijk, maar het vult niet, en ik blijf eten..

Bij mij is weer aan het werk gaan altijd een goede trigger... De eerste week/weken weer voor de klas val ik altijd wat af, gewoon pure stress omdat ik weer moet wennen...
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:17:59 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_60439187
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:10 schreef teigan het volgende:
ik eet in de zomer meer ijsjes en dergelijke, en sommige dingen kan ik me helemaal lens in eten, zoals koude pastasalade.. Heerlijk, maar het vult niet, en ik blijf eten..

Bij mij is weer aan het werk gaan altijd een goede trigger... De eerste week/weken weer voor de klas val ik altijd wat af, gewoon pure stress omdat ik weer moet wennen...
Wanneer ga je je laten omscholen eigenlijk?
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:18:14 #214
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60439199
quote:
Minstens een uur bewegen om af te vallen
Uitgegeven: 29 juli 2008 15:19
Laatst gewijzigd: 29 juli 2008 15:21

Vrouwen moeten minimaal één uur per dag bewegen om af te kunnen vallen. Dit moeten ze vijf dagen per week volhouden volgens Amerikaanse wetenschappers.

Bij de universiteit van Pittsburgh in Amerika zijn onderzoekers tot de conclusie gekomen dat vrouwen minstens 55 minuten per dag moeten bewegen om 10 procent van hun gewicht kwijt te raken. Als ze zo veel blijven bewegen, blijft het gewicht ook weg.

Aan het onderzoek deden tweehonderd vrouwen, vier jaar lang, mee. Ze mochten dagelijks tussen de 1200 en 1500 kilocalorieën binnenkrijgen. Na zes maanden was een groot gedeelte van de vrouwen wel 10 procent afgevallen, maar driekwart kwam snel weer aan. Alleen bij de vrouwen die 275 minuten per week bewogen, bleef het weg.

Onderzoekers concluderen uit dit onderzoek dat genoeg beweging een vereiste is om af te vallen. Zorgen dat je niet teveel calorieën tot je neemt is ook belangrijk, maar alleen diëten leidt al snel tot het beruchte jojo-effect. Voor mensen die willen afvallen en op gewicht willen blijven, moet de Nederlandse Norm Gezond Bewegen van een half uurtje dus bijna verdubbeld worden.
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:19:18 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_60439225
Heerlijk, al die onderzoeken
disclaimer
pi_60439241
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wanneer ga je je laten omscholen eigenlijk?
niet denk ik, aangezien ik het na die eerste 1,5 week weer helemaal fantastisch vind, en ik nu eindelijk de klassen krijg die ik ook wil hebben....
En de periode wordt met elke nieuwe baan weer minder, dus het is vast ooit een keer over...
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:19:57 #217
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60439244
Kleine stapjes Dr_Flash, motiveert veel beter en je hebt steeds een bereikbaar einddoel in zicht.
*OUD heilige*
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:21:22 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_60439285
hier dan:
quote:
Obesitasgen zorgt voor overgewicht
Uitgegeven: 28 juli 2008 12:15

Kinderen die drager zijn van het obesitasgen kunnen niet goed aangeven wanneer ze genoeg hebben gegeten. Dit melden Britse onderzoekers in het tijdschrift Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism.

In het onderzoek werden 3000 kinderen tussen de acht en elf jaar oud onderzocht. Eerst werd geanalyseerd welke kinderen drager zijn van het obesitasgen. Vervolgens werd er gekeken of deze kinderen een andere spijsvertering of eetgewoonten hebben.

Uit het onderzoek bleek dat de dragers van het gen slecht weten wanneer ze verzadigd zijn. De verdere spijsvertering bleek niet veel anders. Het gen zorgt dus waarschijnlijk voor overgewicht doordat de dragers sneller te veel eten.

Het gen waar de kinderen op onderzocht zijn, heet het FTO gen en is in eerder onderzoek geassocieerd met obesitas. Mensen met een enkele kopie van het gen zijn gemiddeld 1,5 kilogram zwaarder en met twee kopieën zelfs drie kilogram.
Wat een obesitas, drie kilo zwaarder dan normaal !!
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:31:16 #219
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60439548
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
hier dan:
Wat een obesitas, drie kilo zwaarder dan normaal !!
Weheheh zo kun je iedereen wel van alles aanpraten idd De band Lazy Boy heeft trouwens een schitterend nummer geschreven waarin de Amerikaanse levensstijl door een bijna hollands nuchtere bril bekeken wordt. Erg gaaf. ZIt ook een passage in over obesitas:

Americans, let's face it, we've been a spoiled country for a long time,
you know what the number one health risk in America is?
Obesity. Obesity! They say we're in the middle of an obesity epidemic.
An epidemic! Like it's Polio! Like, we'll be telling our grandchildren
about it one day, the Great Obesity Epidemic of 2004.

"How'd you get through it, grandpa?"
-"Oh, it was horrible, Johnny, there was cheesecake and pork chops everywhere."

Het nummer heet "Underwear goes inside the pants". Geweldig
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:03:30 #220
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60441752
Vergeef mij, ik heb net gezondigd
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:05:31 #221
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60441795
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ok... ik vergeef je.
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:06:19 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_60441810
quote:
Vertel
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:06:35 #223
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60441817
Levitation Wat een naam voor in een dieettopic

Wat heb je gedaan Marc??
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2008 @ 13:11:47 #224
43556 miss_dynastie
pi_60441918
quote:
done
pi_60442649
Weet iemand toevallig hoeveel punten een Magnum Almond volges het Weight Watchers systeem is?
Zu hause ist alles besser
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juli 2008 @ 13:53:50 #226
13151 crew  Rewimo
pi_60442772
Ik moet duizenden kopieën van dat gen hebben...

kaputwiehund, hoeveel kcal is 1 punt?
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:55:10 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_60442801
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:47 schreef kaputwiehund het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel punten een Magnum Almond volges het Weight Watchers systeem is?
Zes
disclaimer
pi_60442939
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zes
Thanks

dat wordt vanavond een exquise drie gangen cracker menu met als nagerecht een wortel. Klote collega's. Vraag dan van te voren of ik iets wil, in plaats van een half smeltende Magnum voor mijn ogen te houden.

En ik vind Magnums eigenlijk helemaal niet lekker

klacht: collega's die onverwacht trakteren.
klacht: ik ben te slap om iets af te slaan
klacht: vieze Magnum
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:03:56 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_60442997
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:06:39 #230
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60443056
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:01 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

Thanks

dat wordt vanavond een exquise drie gangen cracker menu met als nagerecht een wortel. Klote collega's. Vraag dan van te voren of ik iets wil, in plaats van een half smeltende Magnum voor mijn ogen te houden.

Pwnage

Tief dat ding toch in de prullebak man Geef je hun gewoon de schuld, kutcollega's
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juli 2008 @ 14:14:29 #231
13151 crew  Rewimo
pi_60443225
Magnums zijn ook niet lekker

Nou ja, behalve die met witte chocola en aardbei dan ik hou gelukkig niet van vanilleijs
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:17:41 #232
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60443293
Hebben ze die ook met aardbei ja?

eerst ff m'n doos Classics leegsnaaien (4 halen 3 betalen) en dan die gaan kopen

Ehmm
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:18:15 #233
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60443304
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:

Wat heb je gedaan Marc??
Thanks! ... denk ik. Maare, zweven lukt nog niet zo goed als ik zou willen.
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:19:42 #234
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60443329
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:01 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

Thanks

klacht: je hebt geen vuilnisbak. Tip: eet nooooooit iets (calorierijks) dat je niet écht heel lekker vindt.
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:20:20 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_60443343
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben ze die ook met aardbei ja?

eerst ff m'n doos Classics leegsnaaien (4 halen 3 betalen) en dan die gaan kopen

Ehmm
Dat gaat best goed komen met jou, dat hoor ik al

De raketjes waren ook in de bonus hoor
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:24:00 #236
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60443420
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat gaat best goed komen met jou, dat hoor ik al

De raketjes waren ook in de bonus hoor
Jekkie, waterijs. Roomijs daarentegen
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:24:19 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_60443427
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Jekkie, waterijs. Roomijs daarentegen
Raketjes ftw
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:25:05 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_60443448
Speciaal voor Levi:

disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:27:03 #239
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60443491
Eigenlijk ben ik helemaal geen zoetekauw maar met deze hitte gaat er nog weleens een Sinas split in.

En heeeeeel af en toe dus een magnum. Maar ik doe makkelijk 2 maanden over zo'n doos hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:27:15 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_60443497
Ik ga trouwens voornamelijk los op:

disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:30:30 #241
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60443583
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Speciaal voor Levi:

[ afbeelding ]

Zo attent van je.
***Levi was here***
pi_60443589
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:19 schreef Levitation het volgende:

[..]

klacht: je hebt geen vuilnisbak. Tip: eet nooooooit iets (calorierijks) dat je niet écht heel lekker vindt.
Ik kan moeilijk een ijs in de vuilnisbak gooien die ik heb ik gekregen van de collega met wie ik de vuilnisbak deel

klacht: baas die te zeikerig is voor een persoonlijke vuilnisbak
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:31:10 #243
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60443605
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga trouwens voornamelijk los op:

[ afbeelding ]

Ik geloof niet dat ik óóit in mijn leven Ben & Jerry's ijs heb gegeten.
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:31:42 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_60443618
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:31 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik óóit in mijn leven Ben & Jerry's ijs heb gegeten.
Begin d'r ook maar niet aan
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:31:53 #245
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60443629
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk een ijs in de vuilnisbak gooien die ik heb ik gekregen van de collega met wie ik de vuilnisbak deel

Ik zou hem verantwoordelijk stellen voor je overgewicht.
***Levi was here***
pi_60443643
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Speciaal voor Levi:

[ afbeelding ]

da's nie lief, want dat vind ik wel lekker

* kaputwiehund ketent zich met een usb-kabel aan zijn bureau vast, voordat hij naar de appie gaat sprinten
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juli 2008 @ 14:32:23 #247
13151 crew  Rewimo
pi_60443645
Als ik moet kiezen tussen softijs, een (vanille)magnum of een waterijsje, geef mij dan dat waterijsje maar

Marsijs vond ik wel altijd erg lekker Bij de Italiaan kies ik altijd in elk geval yoghurtijs. Niet omdat dat slank is maar omdat ik dat zo lekker vind
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:33:16 #248
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60443676
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Begin d'r ook maar niet aan
Ik verkeer nog in de luxe positie dat ik kaneelijs van AH heel erg lekker vind. Graag verwen ik mijn smaakpapillen niet te veel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:33:33 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_60443686
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Als ik moet kiezen tussen softijs, een (vanille)magnum of een waterijsje, geef mij dan dat waterijsje maar

Marsijs vond ik wel altijd erg lekker Bij de Italiaan kies ik altijd in elk geval yoghurtijs. Niet omdat dat slank is maar omdat ik dat zo lekker vind
Ik neem altijd fruitsorbetjes
Behalve in de winter, dan gaat het notenroomijs wel goed. Gelukkig is de ijsboer niet open in de winter
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:34:07 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_60443699
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

* kaputwiehund ketent zich met een usb-kabel aan zijn bureau vast, voordat hij naar de appie gaat sprinten
Smaakloze!
Trouwens, jij hebt je klont calorieën al gehad voor vandaag
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:34:16 #251
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60443705
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

Niet happen... Is een insiders joke.
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:35:50 #252
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60443751
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef kaputwiehund het volgende:

Gewoon door de plee spoelen. Luide kotsgeluiden erbij maken.

Want wat er nu gebeurt is dat ze vrijdagmiddag weer ijs gaan halen. EN dat was anders niet gebeurd waarschijnlijk
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:37:34 #253
149959 SQ
snelle trees
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:38:56 #254
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60443824
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gewoon door de plee spoelen. Luide kotsgeluiden erbij maken.

Want wat er nu gebeurt is dat ze vrijdagmiddag weer ijs gaan halen. EN dat was anders niet gebeurd waarschijnlijk
Fake een ijsallergie... NU! Maak rare geluiden, loop 25 keer naar de plee, vraag aan je collega's of zij ook vinden dat je aan het opzwellen bent. En mompel (duidelijk hoorbaar): "Dat is de laatste keer dat ik een magnum eet, vorige keer was ik ook al 3 dagen ziek."
Gegarandeerd dat ze je volgende keer overslaan.
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:40:19 #255
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60443861
quote:
Die is cool! Hoeveel kcal zou dat zijn?
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:40:48 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_60443875
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:40 schreef Levitation het volgende:

[..]

Die is cool! Hoeveel kcal zou dat zijn?
35000?
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:41:33 #257
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60443896
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

35000?
bummer
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juli 2008 @ 14:45:57 #258
13151 crew  Rewimo
pi_60443994
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef Levitation het volgende:
bummer
Valt wel mee, je doet er een maand mee volgens de handleiding. Da's 1000 per dag, netjes toch?
pi_60444010
Ik geloof niet dat een ijsallergie heel erg geloofwaardig overkomt gezien mijn gedrag in het verleden.

En morgen is het weer gebak. Ik zit op een kantoor met 15 medewerkers en 9 daarvan zijn er in een periode van 3 weken jarig. Handig moment om mijn dieet weer op te pakken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juli 2008 @ 14:49:26 #260
13151 crew  Rewimo
pi_60444096
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:46 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik geloof niet dat een ijsallergie heel erg geloofwaardig overkomt gezien mijn gedrag in het verleden.

En morgen is het weer gebak. Ik zit op een kantoor met 15 medewerkers en 9 daarvan zijn er in een periode van 3 weken jarig. Handig moment om mijn dieet weer op te pakken
Allergieën kunnen heel plotseling de kop op steken

En anders heb je lactose-intolerantie ontwikkeld ben je ook gelijk van het gebak af
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:49:36 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_60444099
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juli 2008 @ 14:50:20 #262
13151 crew  Rewimo
pi_60444116
Oreo's

Waarom vind ik alles lekker wat dieettechnisch onverantwoord is?
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:50:42 #263
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60444129
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben lactose intollerant.
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:50:57 #264
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60444135
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:46 schreef kaputwiehund het volgende:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

Je bent gestoken door eoa monster-turbo-wesp en nu kan je ECHT geen ijs meer hebben ECHT niet
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:51:34 #265
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60444157
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:50 schreef Rewimo het volgende:
Oreo's

Waarom vind ik alles lekker wat dieettechnisch onverantwoord is?
Dacht je dat je de enige was?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juli 2008 @ 14:51:48 #266
13151 crew  Rewimo
pi_60444161
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:50 schreef Levitation het volgende:

Ben lactose intollerant.
Het gaat niet om de melk
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juli 2008 @ 14:52:18 #267
13151 crew  Rewimo
pi_60444175
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:

Dacht je dat je de enige was?
Nee, we zitten hier niet voor niks met zijn allen
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:57:46 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_60444318

disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:02:10 #269
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60444433
Size does matter!
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:21:04 #270
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60444945
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:

Wat heb je gedaan Marc??
Ik heb 1 spekje op

Vanavond dus maar sushi om te compenseren
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:22:19 #271
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60444996
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb 1 spekje op
God wat een drama
pi_60445076
k*t dubbel. komt door de allergische reactie
pi_60445090
als jij een spekje al zondigen noemt, zou er nu een kaputwiehund-tribunaal opgericht moeten worden om mij te berechten
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:26:02 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_60445116
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:21 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik heb 1 spekje op

Vanavond dus maar sushi om te compenseren
Smoezen verzinnen om sushi te mogen eten
Niet te veel sushi he
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:26:54 #275
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60445138
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

God wat een drama
Maar dat recept voor die Bounty

Binnenkort maar eens bbq organiseren en dan dat als toetje
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:27:28 #276
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60445154
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:24 schreef kaputwiehund het volgende:
k*t dubbel. komt door de allergische reactie
denk het ook.
***Levi was here***
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:31:38 #277
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60445251
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Smoezen verzinnen om sushi te mogen eten
Niet te veel sushi he
Valt mee de hoeveelheid

En morgen weer sporten
Alleen hopen dat de airco weer werkt in de sportschool dan
pi_60445998
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:26 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Maar dat recept voor die Bounty

Binnenkort maar eens bbq organiseren en dan dat als toetje
Eigenlijk is dat best tof als toetje inderdaad!
Hadden ze ook een recept voor twix? (en je kan het natuurlijk ook iéts kleiner maken, de helft ofzo )
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:59:08 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_60446020
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat best tof als toetje inderdaad!
Hadden ze ook een recept voor twix? (en je kan het natuurlijk ook iéts kleiner maken, de helft ofzo )
www.pimpthatsnack.com

Er staat echt van alles op
disclaimer
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:20:01 #280
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60446543
ik zweet meer tijdens het afwassen dan een half uur sporten. Echt niet normaal dit
pi_60446668
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

www.pimpthatsnack.com

Er staat echt van alles op
http://www.pimpthatsnack.com/project.php?projectID=348&pageID=1

Deze is echt té groot
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
ik zweet meer tijdens het afwassen dan een half uur sporten. Echt niet normaal dit
Vaker afwassen dus
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:30:35 #282
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60446800
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
Goed idee wel. Dat mag bij mij ook wel weer eens
pi_60449442
Crosspos met Cul, maar ik ben hier geinspireerd:

Ik ben hier een projectje gestart.... Tara lust namelijk kit-kat

Nodig:
- 2 Repen melkchocolade (ik had 3, dus 1 over)
- 2 Pakken pennywafels
- Iets om letters mee te maken
- Cakeblik oid

Zie hier:

Dan smelt je de chocola au bain de Marie...

Intussen sloop je een oude (sileconen) pannelap (en was je hem goed af )

Lettertjes maken......

Ok, eerst een laagje chocolade in het blik en dan een laagje pennywafels.....

Dit herhaal je een 3 keer..
Laatste laag penywafels: (er was één wafeltje over, die heb ik opgegeten )

Klaaaaaar!

Staat nu in de vriezer

Heeft iemand enig idee hoe ik hem weer uit het blik krijg? Ik dacht zelf aan heet water over het blik laten lopen, dan op een bord en nog even de vriezer weer in.

En nou afwachten hoe TARA kijkt als hij thuis komt
  woensdag 30 juli 2008 @ 18:56:13 #284
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60449486
Dit was toch het dieettopic
  woensdag 30 juli 2008 @ 19:00:53 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_60449592
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:53 schreef freecell het volgende:
Crosspos met Cul, maar ik ben hier geinspireerd:

Ik ben hier een projectje gestart.... Tara lust namelijk kit-kat

Nodig:
- 2 Repen melkchocolade (ik had 3, dus 1 over)
- 2 Pakken pennywafels
- Iets om letters mee te maken
- Cakeblik oid

Zie hier:
[ afbeelding ]

Dan smelt je de chocola au bain de Marie...
[ afbeelding ]

Intussen sloop je een oude (sileconen) pannelap (en was je hem goed af )
[ afbeelding ]

Lettertjes maken......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ok, eerst een laagje chocolade in het blik en dan een laagje pennywafels.....
[ afbeelding ]

Dit herhaal je een 3 keer..
Laatste laag penywafels: (er was één wafeltje over, die heb ik opgegeten )
[ afbeelding ]

Klaaaaaar!
[ afbeelding ]

Staat nu in de vriezer

Heeft iemand enig idee hoe ik hem weer uit het blik krijg? Ik dacht zelf aan heet water over het blik laten lopen, dan op een bord en nog even de vriezer weer in.

En nou afwachten hoe TARA kijkt als hij thuis komt
Whehehe, je hebt een snack gepimpt

Ik gok ook op heet water
Staan er geen tips op die site?
disclaimer
pi_60449631
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
TARA moet aankomen en ik eet er niet van, word misselijk van chocolade momenteel (zwangerschap heeft z'n voordelen, zelfs met dit weer )
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Whehehe, je hebt een snack gepimpt

Ik gok ook op heet water
Staan er geen tips op die site?
Ik kan heus snacks pimpen!
Op de site staan niet echt tips...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juli 2008 @ 19:06:29 #287
13151 crew  Rewimo
pi_60449721
Volgende keer een siliconenvorm gebruiken
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2008 @ 19:10:13 #288
43556 miss_dynastie
pi_60449808
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, maar freecell probeert leden te werven geloof ik

Ik zou ook voor een siliconenbakvorm zijn gegaan, ja
pi_60450008
Ok, dat was érg erg simpel. Chocolade krimpt wat als het afkoelt. 2 keer flink op het aanrecht tikken was voldoende.

Dat ligt er op TARA te wachten in de koelkast. Ik zou niet weten hoe je hem op moet eten trouwens
  woensdag 30 juli 2008 @ 19:22:31 #290
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60450068
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef freecell het volgende:
Ok, dat was érg erg simpel. Chocolade krimpt wat als het afkoelt. 2 keer flink op het aanrecht tikken was voldoende.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat ligt er op TARA te wachten in de koelkast. Ik zou niet weten hoe je hem op moet eten trouwens
Ziet er goed uit

Kan je het niet in repen snijden?
  woensdag 30 juli 2008 @ 19:23:05 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_60450078
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef freecell het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit doet me denken aan mijn creatieve toetjesdrama van een paar maanden terug
disclaimer
pi_60450172
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:22 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit

Kan je het niet in repen snijden?
Waarschijnlijk wel, pennywafel is niet zo hard.
Maar ik wacht even tot TARA thuis is, het is zijn kitkat

Ik ind de lettertjes best goed gelukt!
  woensdag 30 juli 2008 @ 19:28:57 #293
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60450224
Is 440 kcal een gemiddelde hoeveelheid voor een avondmaal?

Datgeen hierboven zag er btw creatief en lekker uit.
Oh noes!
  woensdag 30 juli 2008 @ 19:30:31 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_60450267
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:28 schreef jhvhprotocol het volgende:
Is 440 kcal een gemiddelde hoeveelheid voor een avondmaal?

Datgeen hierboven zag er btw creatief en lekker uit.
440 is aan de lage kant. Wat heb je gegeten dan?/
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juli 2008 @ 19:31:20 #295
13151 crew  Rewimo
pi_60450285
Hij is mooi geworden, freecell
  woensdag 30 juli 2008 @ 19:34:24 #296
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60450384
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

440 is aan de lage kant. Wat heb je gegeten dan?/
Hot spicy garnalen maaltijdsalade van de AH.
Oh noes!
pi_60450396
wat een ding freecell, en wat een werk zeg..

ik ben vanmiddag naar de bios geweest, en het was er lekker koel, en de film was leuk (Wall-E)
Daarna voor 5 euro alvast een wintervest/jurk gekocht, en op weg naar huis maar chinees gehaald...

Het is echt jammer dat de vakantie van bijna voorbij is, het bevalt eigenlijk wel heel goed..
  woensdag 30 juli 2008 @ 19:35:10 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_60450406
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:34 schreef jhvhprotocol het volgende:

[..]

Hot spicy garnalen maaltijdsalade van de AH.
Ah okee
netjes
disclaimer
pi_60450595
Ja hè?
pi_60450637
Teigan: eigenlijk was het maar 10 minuutjes werk
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:12:15 #301
4177 Jojogirl
pi_60451388
Briljant idee freecell En de uitvoering is ook super. Ik ben benieuwd hoe Tara reageert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')