abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2008 @ 00:48:14 #1
43556 miss_dynastie
pi_60332417
Vervolg van Fok! Dieetclub #259

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2008 @ 00:49:09 #2
43556 miss_dynastie
pi_60332425
Ik zei dus
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 00:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, dat zou hier ook wel heel erg zwaar worden, gok ik zo. En is er in die eerste maand geen risico dan, jojo? Heb me er dan weer niet zover in verdiept, maar als het risico zou geven, zou ik er gelijk met de anticonceptie mee stoppen (arme ik )
pi_60332954
De eerste weken zijn de bloedsomloop van de mama en die van de beeb nog niet gekoppeld. De placenta gaat pas na een aantal weken voedsel afgeven aan de beeb, die heeft eerst zijn eigen voorraadje nog mee.
Prettig veiligheidsmechanisme!
Al is het veiligheidshalve natuurlijk wel slim om er mee te stoppen zodra je zwanger zou kúnnen zijn, maar als je er gewoon met een week of 4/5 achter komt dat je zwanger bent, hoef je je geen zorgen te maken ofzo Ook niet over eventueel geconsumeerde alcohol oid.

uitgebreide tvp isn't it?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 juli 2008 @ 06:51:14 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60334001
Mèn, wat was die eerste rode biefstuk na de bevalling lekker zeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60334182
vanavond weer stokbrood met filet americain
pi_60334417
Hey, doe eens niet jullie

Nu wil ik ook filet americain én rare biefstuk én rosbief én gerookte zalm!
Met een groot glas martini
pi_60334606
Goeiemorgen allemaal.
Vandaag laatste (halve)dag dat ik met mijn collegaatje samen werk. Zij gaat op vakantie en ik heb donderdag mijn laatste dag. Best raar om vanmiddag al afscheid te nemen. Da's wel het vervelende van weg gaan, afscheid nemen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2008 @ 09:02:02 #8
43556 miss_dynastie
pi_60334957
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 02:14 schreef freecell het volgende:
De eerste weken zijn de bloedsomloop van de mama en die van de beeb nog niet gekoppeld. De placenta gaat pas na een aantal weken voedsel afgeven aan de beeb, die heeft eerst zijn eigen voorraadje nog mee.
Prettig veiligheidsmechanisme!
Al is het veiligheidshalve natuurlijk wel slim om er mee te stoppen zodra je zwanger zou kúnnen zijn, maar als je er gewoon met een week of 4/5 achter komt dat je zwanger bent, hoef je je geen zorgen te maken ofzo Ook niet over eventueel geconsumeerde alcohol oid.

Oh ja, zie, zover ben ik er dan weer niet in thuis. Nou, dat scheelt dan weer in het missen van lekkere dingen
pi_60334959
Dat is gek Levi. Afscheid nemen kan ik niet, probeer er altijd onderuit te komen.

De eerst twee weken ben je niet eens echt zwanger, die krijg je er gratis bij. Dat scheelt ook weer een beetje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60334981
Vreemd is dat idd Levi, blij zijn met je nieuwe baan, maar toch moeite hebben met afscheid nemen.
Alle collega's die nu nog op vakantie gaan, zie ik ook niet meer in het werkende bestaan. Heel vreemd.
pi_60335033
Succes Levi!

(vraag me opeens af: zouden er ook mensen wél goed zijn in afscheid nemen? Volgens mij vindt iedereen dat kut)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 juli 2008 @ 09:19:26 #12
13151 crew  Rewimo
pi_60335186
O Liejannuh, nog bedankt voor de post van de week Helemaal vergeten om dat eerder tegen je te zeggen

Levi, afscheid nemen is niet leuk, zeker niet als je goed met iemand op kunt schieten...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:42:26 #13
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60335590
Goedemorgen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_60337189
* ymme wenst iedereen een zonnige goede morgen, vanuit een stoffig en leeg huis*
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:01:14 #15
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60339968
Goedemorgen. Mijn wilde uitslaap plannen kwam helemaal niks van terecht omdat het zo klotewarm hier is dat je direct je bed uit zweet. :-\

En oeh, oeh, oeh, vanavond me date.
Oh noes!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:19:30 #16
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60340438
hallo iedereen.. na heel veel gebeurtenissen ben ik terug! gister naar walibi geweest.. super leuke verjaardag gehad
The girl that lost her mind
pi_60341411
Zeelje, je bent dus jarig geweest. Van harte alsnog

En ik hoef een aantal weken niet meer zelf te koken Keuken ligt eruit, dus het eten wordt nu elke avond verzorgd door moeder/schoonmoeder en vriendin van overleden schoonvader... Ideaal. Mits ze wel een beetje op het 'vet' letten
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:12:35 #18
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60341774
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef ymme het volgende:
Zeelje, je bent dus jarig geweest. Van harte alsnog

En ik hoef een aantal weken niet meer zelf te koken Keuken ligt eruit, dus het eten wordt nu elke avond verzorgd door moeder/schoonmoeder en vriendin van overleden schoonvader... Ideaal. Mits ze wel een beetje op het 'vet' letten
dankje

dat heb ik ook gehad.. alleen wij moesten 5 weken lang met een combi/ oven doen omdat we geen fornuis hadden.. maar nu hebben we er een!
The girl that lost her mind
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:45:26 #19
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60342615
Zeeltje nog gefeliciteerd.

Dames / heren, welke is lekkerder voor een date: Le Male van Jean Paul Gaultier, of Acqua di Gio van Giorgio Armani? (Ja, ik weet dat er topics hier over gaan in andere subfora, maar ik vind de rest van FOK! zo wijsneuserig en eh, tja. Dit is het enige tofste topic hier. <3).
Oh noes!
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2008 @ 14:57:49 #20
43556 miss_dynastie
pi_60342851
Van harte nog zeel

LeMale, jhvh
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:18:27 #21
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60344624
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 02:14 schreef freecell het volgende:

Je kaapt hem net voor m'n neus weg Maareh, dat dus miss_d
pi_60345857
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef freecell het volgende:

Je krijgt er iets heel leuks voor terug
Vandaag weer met kleuters mogen werken (ipv op het hoofdkantoor) lekker buiten gespeelt met water enzo
Wat zou ik soms graag ook zelf een kleintje hebben
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:31:55 #23
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60350130
Heeft er iemand een goede site waar gezonde en lekkere 1 persoonsrecepten op staan?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:05:01 #24
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60350831
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef freecell het volgende:

Is dat niet best wel mager allemaal en zo dan?

Tevens
Vetterugdring
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:15:31 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60351033
Ik wil eigenlijk ook wel een kilootje of 30 kwijt. Eerst maar eens een schaal kopen, geen idee hoe zwaar ik nu ben precies. Maar ik wil er niet te veel lekkers voor laten staan dan beweeg ik liever wat meer (dat doe ik nu nauwelijks eigenlijk). Nou ja, hoi dus
pi_60351165
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Is dat niet best wel mager allemaal en zo dan?

Tevens
Vetterugdring
Ow, is vast best mager (martini niet trouwens ) maar afvallen doe ik nu toch niet
Maar aangezien ik zwanger ben mag ik het allemaal niet hebben

Veel succes met een kilootje of 30 afvallen. Al vermoed ik dat je daar toch wel het één en ander voor moet laten staan aan eten
pi_60351186
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een kilootje of 30 kwijt. Eerst maar eens een schaal kopen, geen idee hoe zwaar ik nu ben precies. Maar ik wil er niet te veel lekkers voor laten staan dan beweeg ik liever wat meer (dat doe ik nu nauwelijks eigenlijk). Nou ja, hoi dus
Welkom
in het begin is een keuze tussen bewegen of minder/gezonder eten genoeg
Daarna zal je waarschijnlijk beide moeten gaan doen
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:34:26 #28
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60351414
Dank je

In feite eet en drink ik momenteel maar een eind raak eigenlijk, zonder iets aan sport te doen. Dus om te beginnen zoek ik het eigenlijk eerst en vooral in meer beweging, hoewel ik per dag al 4 km loop eigenlijk (huis > bushalte, andere bushalte naar kantoor, en weer terug). Ik merk wel dat dat nut heeft, maar ook dat het maar het begin van het begin is zeg maar
Morgen ga ik eens een uurtje zwemmen Heb sinds 1994 nog drie keer in een zwembad gelegen, en nooit langer dan een uurtje Zwemmen schijnt heel goed te zijn. Doen meer mensen hier dat?
pi_60354153
Net terug van een weekje Amsterdam.
Wandeling langs de grachten bij avondzon
Toeristen in de AH terwijil je maar 10 min middagpauze hebt tussen de opleidingen

En het feestje met de collega's bovenop oververmoeidheid... nu heel lang slapen en dan morgen met een bang hartje de weegschaal op...
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_60356344
Goedemorgen en fijn weekend allemaal

Hopelijk wordt het een beetje lekker weer
Ik ga vanavond naar mijn vriendje toe, dat is meestal dieettechnisch wel goed voor me
pi_60356348
Hoi Miss_S

Ik vrees wat betreft het weer voor je. De voorspelling is niet echt goed

Mijn sportschool is dicht vandaag. En ik had juist zin om te gaan
pi_60356374
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 08:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Miss_S

Ik vrees wat betreft het weer voor je. De voorspelling is niet echt goed

Mijn sportschool is dicht vandaag. En ik had juist zin om te gaan
Dat zal je altijd zien (van het weer en de sportschool )
Als je cardio wil doen mag je wel bij mij langskomen
pi_60356419
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 08:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zal je altijd zien (van het weer en de sportschool )
Als je cardio wil doen mag je wel bij mij langskomen
Thx

Maar ik wacht wel tot maandag. En dan volgende week gewoon 3 keer (als ik niet even een lang weekend weg ga )

Het weer is heel jammer ja, niet waar we op hopen
pi_60356424
Ik moet nog kijken of ik ga sporten vandaag, kan niet zeggen dat ik zin heb
Ben toch wel van plan in de zon te gaan liggen en in het badje
pi_60356427
T is juist lekker nu sporten, wel in de ochtend dan
Al klinkt liggen in het badje ook niet verkeerd
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:05:19 #36
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60356899
geoiemorgen, ik ben weer thuis van vakantie nummer twee! het was heerlijk om weer in Londen te zijn. De stad voelt echt een beetje als thuis. Heb wel verschrikkelijk slecht gegeten maar ik vermeod dat met t veel lopen er niet zo heel veel is bijgekomen.

Straks wegen... mn buik is wel weer helemaal in de war van al dat vette vezelloze voedsel, en al die suiker!!

ik heb genoten, heb ontspannen naast vermoeiende dingen gedaan, veel boeken gekocht, lekker gelezen, en niet teveel aan vriendje gedacht. t gaat best goed, ik red t wel enzo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 juli 2008 @ 10:12:09 #37
13151 crew  Rewimo
pi_60356951
Hoi Spruit, welkom terug! Is dus niet zo goed gelukt met het vinden van gezonde broodjes, begrijp ik?

Fles, welkom Meer bewegen is altijd goed

Ik zit nog steeds te wachten op de nieuwe batterijen voor mijn weegschaal. Maar àls die eenmaal binnenkomen kan ik jaren vooruit we hebben ze via HongKong besteld en dan krijg je er 20 voor de prijs van eentje hier
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_60356965
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 10:05 schreef kwakveense het volgende:
geoiemorgen, ik ben weer thuis van vakantie nummer twee! het was heerlijk om weer in Londen te zijn. De stad voelt echt een beetje als thuis. Heb wel verschrikkelijk slecht gegeten maar ik vermeod dat met t veel lopen er niet zo heel veel is bijgekomen.

Straks wegen... mn buik is wel weer helemaal in de war van al dat vette vezelloze voedsel, en al die suiker!!

ik heb genoten, heb ontspannen naast vermoeiende dingen gedaan, veel boeken gekocht, lekker gelezen, en niet teveel aan vriendje gedacht. t gaat best goed, ik red t wel enzo...
Welkom terug
Ik en mijn vriendje zitten te twijfelen om met kerst naar Londen of Parijs te gaan, jij nog advies?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:23:07 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_60357060
tvp.

Gisteren besloten om te stoppen met stoppen en het gewicht de prio te geven. Elke keer als ik wil stoppen met roken kom ik namelijk 3 kilo aan en ik hou het toch nooit vol. Zonde van de kilo's dus
disclaimer
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:36:16 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60357221
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 10:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Welkom terug
Ik en mijn vriendje zitten te twijfelen om met kerst naar Londen of Parijs te gaan, jij nog advies?
ik heb niet veel met parijs en alles met londen dus ik zou zeggen: londen!!!

met kerst in londen moet je vooral de etalages op oxford street bekijken, en naar hamleys in regent street (t oudtste speelgoewarenhuis van londen) waar de kerstman ook zit

st. james's park, de mall (pall mall een straat, niet een winkel), hyde park corner, the london eye. een tour met een beefeater (yeoman warder) in the tower of london, tate modern museum, national portrait gallery...

maar parijs met kerst is ook heel romantisch hoor
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:38:01 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_60357241
Kerst in London is inderdaad wel heel erg
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 juli 2008 @ 10:58:12 #42
13151 crew  Rewimo
pi_60357512
Ik zou ook voor Londen kiezen
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_60357548
Londen
Parijs is leuk in de zomer, maar kerst in Londen is echt geniaal!

Volgens mij wordt het vandaag wel mooi wer hoor? Alleen wat onweer aan het einde van de dag, maar dat kunnen we best aan toch? Een buitje
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:01:44 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_60357563
Het wordt in Grun gewoon heter dan hier
disclaimer
pi_60357612
Jeps, het is hier ook al redelijk heet nu.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:07:00 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_60357648
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:04 schreef freecell het volgende:
Jeps, het is hier ook al redelijk heet nu.
Ben jij aan het sponzen?
Mijn moeder heeft dus 2 septemberbaby's gehad en die was met dit weer altijd net een waterballon. Als je in d'r prikte met je vinger bleef er ook een putje staan
disclaimer
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:17:33 #47
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60357799
(ziet het voor zich en gniffelt...sorry)

hoera! er is maar 1 onsje bij na een week vreten in londen. ik weeg nog steeds onder de 83. wauw.

en dan nu weer eens beginnen met goed voor mezelf te zorgen.
pi_60357806
Neh, ik houd niet echt vocht vast volgens mij. Alhoewel, ik was wel opeen een kilo zwaarder dan gisteren, maar dat kan ook de weegschaal onder invloed van het weer zijn geweest (met warm weer is alles ies zwaarder volgens dat ding) of de barbecue van gisteren.
Aan het einde van de dag heb ik wat dikkere enkels dan normaal, maar dat was het dan ook wel zo ongeveer. Ik drink wél idioot veel water (al dan niet met bubbels) met dit weer.
En ik doe niet zoveel

Maar normaal heb ik helemaal nooit last van de warmte, ik vind 25 graden en hoger héérlijk. Nu heb ik er iets meer last van, maar ik denk dat ik nu onder de gemiddelde Nederlanders val met warmtebestendigheid

Ik krijg alleen meer medelijdende blikken dan de gemiddelde Nederlander
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:19:55 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_60357824
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:18 schreef freecell het volgende:
Neh, ik houd niet echt vocht vast volgens mij. Alhoewel, ik was wel opeen een kilo zwaarder dan gisteren, maar dat kan ook de weegschaal onder invloed van het weer zijn geweest (met warm weer is alles ies zwaarder volgens dat ding) of de barbecue van gisteren.
Aan het einde van de dag heb ik wat dikkere enkels dan normaal, maar dat was het dan ook wel zo ongeveer. Ik drink wél idioot veel water (al dan niet met bubbels) met dit weer.
En ik doe niet zoveel

Maar normaal heb ik helemaal nooit last van de warmte, ik vind 25 graden en hoger héérlijk. Nu heb ik er iets meer last van, maar ik denk dat ik nu onder de gemiddelde Nederlanders val met warmtebestendigheid

Ik krijg alleen meer medelijdende blikken dan de gemiddelde Nederlander
daar heb je wel geluk mee dan

Ow, over bubbelwater: mijn moeder had een vriendin die tijdens d'r zwangerschap 3 liter spa rood per dag dronk. Die kreeg zwangerschapsvergiftiging door alle zouten en mineralen. Schijn je dus ook mee uit te moeten kijken
disclaimer
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:20:23 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_60357840
Heerlijk, de foute zomerhits top 100 op repeat

Voyage voyage!
disclaimer
pi_60357890
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

daar heb je wel geluk mee dan

Ow, over bubbelwater: mijn moeder had een vriendin die tijdens d'r zwangerschap 3 liter spa rood per dag dronk. Die kreeg zwangerschapsvergiftiging door alle zouten en mineralen. Schijn je dus ook mee uit te moeten kijken
Waarschijnlijk kreeg ze juist een tekort aan zouten?
Ik drink af en toe ook een kop bouillon en eet drop. Met mijn bloeddruk maak ik voorlopig ábsoluut geen kans op zwangerschapsvergiftiging

En 'voyage voyage' gaat nog wel Dat ding over die vliegtuigstoelen van 2 jaar terug was pas erg
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:27:05 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_60357932
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kreeg ze juist een tekort aan zouten?
Ik drink af en toe ook een kop bouillon en eet drop. Met mijn bloeddruk maak ik voorlopig ábsoluut geen kans op zwangerschapsvergiftiging

En 'voyage voyage' gaat nog wel Dat ding over die vliegtuigstoelen van 2 jaar terug was pas erg
Eh, enlighten me. Ik hou de top40 al 15 jaar niet meer bij
disclaimer
pi_60358088
Nee, ik houd hem ook niet bij, maar in het huis waar ik toen woonde hadden we een radio op de WC die automatisch aanging met de lamp

Uhm, van blof geloof ik. Holiday in Spain. Meest vage zomernummer ooit.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:39:57 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_60358100
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:39 schreef freecell het volgende:
Nee, ik houd hem ook niet bij, maar in het huis waar ik toen woonde hadden we een radio op de WC die automatisch aanging met de lamp

Uhm, van blof geloof ik. Holiday in Spain. Meest vage zomernummer ooit.
Oh, ik denk, die komt nu met een of ander vengaboys-achtig pestnummer aan zetten
disclaimer
pi_60358479
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Hoi Spruit, welkom terug! Is dus niet zo goed gelukt met het vinden van gezonde broodjes, begrijp ik?

Fles, welkom Meer bewegen is altijd goed

Ik zit nog steeds te wachten op de nieuwe batterijen voor mijn weegschaal. Maar àls die eenmaal binnenkomen kan ik jaren vooruit we hebben ze via HongKong besteld en dan krijg je er 20 voor de prijs van eentje hier
Gezonde slaatjes en broodjes is nog best gelukt! Maar het avondeten is erg tegengevallen. In het hotel zit een restaurant en een snackbar. We kregen enkel toelage voor het eten als we daar aten. Was het restaurant toch wel gesloten voor de zomervakantie... En de snackbar had best wel lekkere dingen, maar de keuze ging tussen pasta of pizza.

Het beste nieuws is echter: deze morgen was er maar een paar honderd gram bij! Leve de slaatjes van de AH, de plaza en nog een saladebar in het straatje tussen Vijzelstraat en Rembrandtplein
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:07:56 #56
92279 N.icka
Windforce 11
pi_60358503
Hallo allen

Een tijd geleden stond hier een linkje met een site waarop je precies de afstand die je bv gelopen hebt kunt uitrekenen. Je kon daar van straat naar straat berekenen hoeveel m / km dat was.

Iemand nog een iedee welke site dat was?
pi_60358574
mapmyrun.com

Note to self: niet hydrofielluiers gaan strijken als het buiten 30+ graden is
* freecell puft
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:15:36 #58
92279 N.icka
Windforce 11
pi_60358605
Ja , die was het .

Hartstikke bedankt
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:29:50 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_60358804
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:13 schreef freecell het volgende:
mapmyrun.com

Note to self: niet hydrofielluiers gaan strijken als het buiten 30+ graden is
* freecell puft
Waarom sta je überhaupt hydrofielluiers te strijken?
disclaimer
pi_60358867
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Waarom sta je überhaupt hydrofielluiers te strijken?
Dat moet normaal ook niet, want dan nemen ze minder vocht op
Maar het wordt aangeraden om het de eerste keer voor gebruik wel even te doen.
En het staat zo netjes in de kast van de beebkamer
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:33:39 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_60358876
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat moet normaal ook niet, want dan nemen ze minder vocht op
Maar het wordt aangeraden om het de eerste keer voor gebruik wel even te doen.
En het staat zo netjes in de kast van de beebkamer
Nesteldrang
disclaimer
pi_60359011
Dus jullie zouden voor Londen gaan wel makkelijk met de taal ook
pi_60359022
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nesteldrang
Nie
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:43:35 #64
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60359045
Zo, terug uit de stad (altijd lachen op zaterdag ) met een blinkende Tefal Evolis turbo zestienklepper weet ik het allemaal. Een weegschaal, en een kei hippe eerste ijkpunt is daar, en nu omlaaaaaaag

Cracottes met een half plakje Milner, dat is vast beter dan toast met brie En net zo lekker, eigenlijk
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:44:21 #65
4177 Jojogirl
pi_60359056
Ik zou ook voor Londen gaan, Parijs lijkt me leuker in de lente ofzo.

Enne, freecell, leuk hè die nesteldrang
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:44:33 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_60359057
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, terug uit de stad (altijd lachen op zaterdag ) met een blinkende Tefal Evolis turbo zestienklepper weet ik het allemaal. Een weegschaal, en een kei hippe eerste ijkpunt is daar, en nu omlaaaaaaag

Cracottes met een half plakje Milner, dat is vast beter dan toast met brie En net zo lekker, eigenlijk

Ik vandaag ook ontluncht met yoghurt en een gehakte appel. My body said thank youuu
disclaimer
pi_60359301
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vandaag ook ontluncht met yoghurt en een gehakte appel. My body said thank youuu
Gaat lekker

En ik kan toch niet meer nestelen, want ik moet slapen
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:02:50 #68
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60359373
nu eerst even met de tondeuse over m'n knar, dat is makkelijk verdiend, een kilo of zes (overdreven okee, heb het nu een half jaar laten groeien en het begint vervelend te worden )
pi_60359976
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:44 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou ook voor Londen gaan, Parijs lijkt me leuker in de lente ofzo.

Enne, freecell, leuk hè die nesteldrang
We zijn inderdaad in april al naar Parijs gegaan.....
Binnekort maar eens naar het reisbureau
pi_60361095
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nu eerst even met de tondeuse over m'n knar, dat is makkelijk verdiend, een kilo of zes (overdreven okee, heb het nu een half jaar laten groeien en het begint vervelend te worden )
Net een dag binnen in het topic en nu al valsspelen
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:03:18 #71
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60361115
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:02 schreef freecell het volgende:
Net een dag binnen in het topic en nu al valsspelen
Van het zwemmen is ook al niks terechtgekomen vandaag
pi_60361878
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand een goede site waar gezonde en lekkere 1 persoonsrecepten op staan?
Niet netjes, maar ik probeer het toch nog eens
  † In Memoriam † zaterdag 26 juli 2008 @ 16:27:54 #73
43556 miss_dynastie
pi_60362246
Waarom ga ik winkelen met dit warme weer Anyway, het was uitverkoop, dus ben thuisgekomen met drie hele leuke rokken
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:34:55 #74
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60362388
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom ga ik winkelen met dit warme weer Anyway, het was uitverkoop, dus ben thuisgekomen met drie hele leuke rokken
Als stok achter de deur een maatje te klein gekocht misschien?
  † In Memoriam † zaterdag 26 juli 2008 @ 17:04:48 #75
43556 miss_dynastie
pi_60363051
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Als stok achter de deur een maatje te klein gekocht misschien?
Nee, dat niet. Ik zit net in een maat kleiner, dus ik weet niet of ik ze anders van de zomer nog aan kan
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:18:41 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60363322
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:08 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Niet netjes, maar ik probeer het toch nog eens
hmmm ik weet t niet, sorry! ik zoek meestal gewoon in de allerhande site of op www.bbc.co.uk/food en als t voor meer dan 1 persoon is vrie sik in of deel ik t recept door 3 of 4
pi_60366362
ik ben net terug van een weekje vakantie..

Veel gelopen, weinig tussendoortjes gehad, maar toch wel ongezonder gegeten dan thuis, in Duitsland zijn ze toch maar raar qua eten, en de keuringsdienst van waren mag er ook nog wel even langs, etalages vol met gebak, waar tientallen wespen in rondvlogen en op het gebak zaten..

Morgen maar even kijken wat de schade is..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:46:32 #78
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60366976
wespen zijn anders heel propere beestjes hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 juli 2008 @ 21:22:25 #79
13151 crew  Rewimo
pi_60367921
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
wespen zijn anders heel propere beestjes hoor
En je kunt ze prima macroën
pi_60367930
Je kunt ze wat
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:56:20 #81
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_60368691
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Je kunt ze wat
Macroën

Edit: Wespen zitten er ook bij

magoe, beetje offtopic

[ Bericht 24% gewijzigd door Dr_Flash op 26-07-2008 22:24:02 ]
  zondag 27 juli 2008 @ 01:36:28 #82
4177 Jojogirl
pi_60372404
Welkom terug teigan.

Macro-en is met de fotocamera gok ik (sorry, tis me te laat om nog op het linkje te klikken ).

De Parade was nat maar leuk en nu is het laat en ben ik te wakker om te slapen, maar is het te laat om dat niet te gaan doen
  zondag 27 juli 2008 @ 01:45:11 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60372501
oeh ik moet echt slapen want morgen om 9 uur brandt de zon me waarschijnlijk mn bed uit...

mn boek was veel te spannend...
pi_60373650
ik zweette zonet mijn bed alweer uit, best irritant, want ik heb gisteren heel slecht geslapen, en wilde even bijtanken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 27 juli 2008 @ 08:38:02 #85
4177 Jojogirl
pi_60373734
Pff ik werd om 6 uur ook alweer wakker van een klein manneke dat melk wilde drinken en wilde spelen. Gelukkig daarna nog wel een uurtje geslapen, maar ik denk dat ik als hij tussen de middag slaapt ik ook nog even ga liggen, anders red ik het niet tot vanavond.

Had ik al gezegd dat ik nog steeds maar 8.5 kilo aangekomen ben, ondanks dat ik de laatste weken ook wel steeds mer vocht vasthoud? Ik heb goede hoop dat er deze keer na de bevalling niet nog 7 kilo blijft hangen na het eerste snelle afvallen, m'n kind zal toch op z'n minst anderhalve kilo moeten wegen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 juli 2008 @ 08:55:56 #86
13151 crew  Rewimo
pi_60373789
Ik heb daarnet Christan en opa en oma uitgezwaaid, die zijn naar een hotelletje in de Vulkaaneifel, qltel en ik gaan er donderdag ook heen. Nu ben ik tot woensdagavond alleen, omdat qltel bij de Jamboree is.

Moet nog eens even bedenken wat ik vandaag ga doen, liefst ergens fotograferen of zo
pi_60374032
quote:
Op zondag 27 juli 2008 08:38 schreef Jojogirl het volgende:
Pff ik werd om 6 uur ook alweer wakker van een klein manneke dat melk wilde drinken en wilde spelen. Gelukkig daarna nog wel een uurtje geslapen, maar ik denk dat ik als hij tussen de middag slaapt ik ook nog even ga liggen, anders red ik het niet tot vanavond.

Had ik al gezegd dat ik nog steeds maar 8.5 kilo aangekomen ben, ondanks dat ik de laatste weken ook wel steeds mer vocht vasthoud? Ik heb goede hoop dat er deze keer na de bevalling niet nog 7 kilo blijft hangen na het eerste snelle afvallen, m'n kind zal toch op z'n minst anderhalve kilo moeten wegen
Relaxed is dat hè? Dat het niet zo hard gaat!
Ik zit inmiddels op 10 KG erbij (in week 34), maar ik begon met een BMI van 21, dus voor mij was 15 in totaal aangeraden. Volgens mij ga ik dat niet eens halen Dan zou ik vanaf nu een kilo per week moeten aankomen

Er zit nu wel ongeveer een kilo vocht bij trouwens. Sinds het warm is is mijn gewicht namelijk onmiddelijk met een kilo toegenomen en ik heb 's avonds dan ook best wel enkels.
Doet mijn lijf normaal nooit!
  zondag 27 juli 2008 @ 13:36:55 #88
4177 Jojogirl
pi_60376754
Ik heb normaal ook niet snel last van vocht vasthouden gelukkig maar als ik zwanger ben dus wel. Dat was ook de reden dat ik bij Finn in de laatste maand nog even 5 kilo aankwam. Hopen dat dat deze keer uitblijft.
  zondag 27 juli 2008 @ 20:12:27 #89
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60382932
Hallo, bew na 3 dagen zonder internet.

Afvallen gaat goed. Vanochtend 104 kilo. Date van vrijdag ging ook wel goed. Het is een leuke jongen, erg aardig, ziet er leuk uit. Maar het kon natuurlijk ook niet té goed gaan hé? Bioscoop Euroborg; komt geen hond. Die hele zaal zowat leeg, er waren nog 4 anderen. Wij gaan beetje achterin zitten op 1 na laatste rij. En ja hoor, 2 achterlijke wijven van het giegelkut-kaliber achten het nodig om precies achter ons te gaan zitten. Dan denk je toch wel even: "sterf, dom giegelende clearasil kutwijven". Maar verder was het erg leuk.
Oh noes!
pi_60383581
nou ja, als je dan maar een leuke date hebt gehad verder, dan komt er vast nog wel een vervolg..

hoeveel kilo ben je kwijt ondertussen eigenlijk?
  zondag 27 juli 2008 @ 22:23:39 #91
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60385267
Weekend weer bijna over. Morgen weer naar de sportschool
  zondag 27 juli 2008 @ 22:51:02 #92
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60385895
@Teigan: Ik ben begonnen met 115 geloof ik, 11 kilo dus. Gaat wel erg snel, maar ik voel me er nog prettig bij.
Oh noes!
  zondag 27 juli 2008 @ 23:49:04 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60387068
het is zo waaaaaarm.... en morgen voor t eerst weer aan t werk na twee weken.... beuhhh

waar blijft mn onweersbui die mn dak afkoelt?
  zondag 27 juli 2008 @ 23:54:55 #94
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60387196
quote:
Op zondag 27 juli 2008 23:49 schreef kwakveense het volgende:
het is zo waaaaaarm.... en morgen voor t eerst weer aan t werk na twee weken.... beuhhh

waar blijft mn onweersbui die mn dak afkoelt?
Is die van jou er ook al niet

Hier ook niet. Overal noodweer en hier net een voorzichtige wolk voor de zon heel soms.
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 00:02:34 #95
43556 miss_dynastie
pi_60387360
Hier geen noodweer, hoor
  maandag 28 juli 2008 @ 00:13:33 #96
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60387582
Jammer toch, lekker dat onweer en een echte stortbui
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 01:38:20 #97
43556 miss_dynastie
pi_60388721
Ja, het ruikt dan zo lekker Maar last van de hitte heb ik niet hoor, dat ik niet slaap ligt gewoon aan de spanning (mag morgen als alles goed gaat m'n kat weer ophalen bij de dierenarts...)
  maandag 28 juli 2008 @ 03:57:03 #98
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60389177
Hier is het noodweer echt verschrikkelijk. Kan niet slapen van de herrie en ga dus maar even kijken op buienradar hoe lang het nog duurt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 28 juli 2008 @ 04:17:45 #99
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60389200
Waarom mist Groningen al dat spectakel.
Oh noes!
  maandag 28 juli 2008 @ 07:50:08 #100
4177 Jojogirl
pi_60389613
Hier was het ook rustig vannacht. Zonet regende het wel heel hard, maar geen onweer gezien. Gelukkig is het nu droog, kan ik zo tenminste veilig naar m'n werk fietsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')