quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, dat zou hier ook wel heel erg zwaar worden, gok ik zo. En is er in die eerste maand geen risico dan, jojo? Heb me er dan weer niet zover in verdiept, maar als het risico zou geven, zou ik er gelijk met de anticonceptie mee stoppen (arme ik)
Oh ja, zie, zover ben ik er dan weer niet in thuis. Nou, dat scheelt dan weer in het missen van lekkere dingenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:14 schreef freecell het volgende:
De eerste weken zijn de bloedsomloop van de mama en die van de beeb nog niet gekoppeld. De placenta gaat pas na een aantal weken voedsel afgeven aan de beeb, die heeft eerst zijn eigen voorraadje nog mee.
Prettig veiligheidsmechanisme!
Al is het veiligheidshalve natuurlijk wel slim om er mee te stoppen zodra je zwanger zou kúnnen zijn, maar als je er gewoon met een week of 4/5 achter komt dat je zwanger bent, hoef je je geen zorgen te maken ofzoOok niet over eventueel geconsumeerde alcohol oid.
uitgebreide tvp isn't it?
dankjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef ymme het volgende:
Zeelje, je bent dus jarig geweest. Van harte alsnog
En ik hoef een aantal weken niet meer zelf te kokenKeuken ligt eruit, dus het eten wordt nu elke avond verzorgd door moeder/schoonmoeder en vriendin van overleden schoonvader... Ideaal. Mits ze wel een beetje op het 'vet' letten
Je krijgt er iets heel leuks voor terugquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef freecell het volgende:
Hey, doe eens niet jullie![]()
Nu wil ik ook filet americain én rare biefstuk én rosbief én gerookte zalm!![]()
Met een groot glas martini
Is dat niet best wel mager allemaal en zo dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef freecell het volgende:
Hey, doe eens niet jullie![]()
Nu wil ik ook filet americain én rare biefstuk én rosbief én gerookte zalm!![]()
Met een groot glas martini
Ow, is vast best mager (martini niet trouwensquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat niet best wel mager allemaal en zo dan?![]()
Tevens
Vetterugdring
Welkomquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een kilootje of 30 kwijt. Eerst maar eens een schaal kopen, geen idee hoe zwaar ik nu ben precies. Maar ik wil er niet te veel lekkersvoor laten staan
dan beweeg ik liever wat meer (dat doe ik nu nauwelijks eigenlijk). Nou ja, hoi dus
Dat zal je altijd zienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Miss_S
Ik vrees wat betreft het weer voor je. De voorspelling is niet echt goed
Mijn sportschool is dicht vandaag. En ik had juist zin om te gaan
Thxquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien(van het weer en de sportschool
)
Als je cardio wil doen mag je wel bij mij langskomen
Welkom terugquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:05 schreef kwakveense het volgende:
geoiemorgen, ik ben weer thuis van vakantie nummer twee! het was heerlijk om weer in Londen te zijn. De stad voelt echt een beetje als thuis. Heb wel verschrikkelijk slecht gegeten maar ik vermeod dat met t veel lopen er niet zo heel veel is bijgekomen.
Straks wegen... mn buik is wel weer helemaal in de war van al dat vette vezelloze voedsel, en al die suiker!!
ik heb genoten, heb ontspannen naast vermoeiende dingen gedaan, veel boeken gekocht, lekker gelezen, en niet teveel aan vriendje gedacht. t gaat best goed, ik red t wel enzo...
ik heb niet veel met parijs en alles met londen dus ik zou zeggen: londen!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Welkom terug
Ik en mijn vriendje zitten te twijfelen om met kerst naar Londen of Parijs te gaan, jij nog advies?
Ben jij aan het sponzen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:04 schreef freecell het volgende:
Jeps, het is hier ook al redelijk heet nu.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:18 schreef freecell het volgende:
Neh, ik houd niet echt vocht vast volgens mij. Alhoewel, ik was wel opeen een kilo zwaarder dan gisteren, maar dat kan ook de weegschaal onder invloed van het weer zijn geweest (met warm weer is alles ies zwaarder volgens dat ding) of de barbecue van gisteren.
Aan het einde van de dag heb ik wat dikkere enkels dan normaal, maar dat was het dan ook wel zo ongeveer. Ik drink wél idioot veel water (al dan niet met bubbels) met dit weer.
En ik doe niet zoveel
Maar normaal heb ik helemaal nooit last van de warmte, ik vind 25 graden en hoger héérlijk. Nu heb ik er iets meer last van, maar ik denk dat ik nu onder de gemiddelde Nederlanders val met warmtebestendigheid
Ik krijg alleen meer medelijdende blikken dan de gemiddelde Nederlander
Waarschijnlijk kreeg ze juist een tekort aan zouten?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]daar heb je wel geluk mee dan
Ow, over bubbelwater: mijn moeder had een vriendin die tijdens d'r zwangerschap 3 liter spa rood per dag dronk. Die kreeg zwangerschapsvergiftiging door alle zouten en mineralen. Schijn je dus ook mee uit te moeten kijken
Eh, enlighten me. Ik hou de top40 al 15 jaar niet meer bijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kreeg ze juist een tekort aan zouten?
Ik drink af en toe ook een kop bouillon en eet drop. Met mijn bloeddruk maak ik voorlopig ábsoluut geen kans op zwangerschapsvergiftiging
En 'voyage voyage' gaat nog welDat ding over die vliegtuigstoelen van 2 jaar terug was pas erg
![]()
Oh, ik denk, die komt nu met een of ander vengaboys-achtig pestnummer aan zettenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:39 schreef freecell het volgende:
Nee, ik houd hem ook niet bij, maar in het huis waar ik toen woonde hadden we een radio op de WC die automatisch aanging met de lamp
Uhm, van blof geloof ik. Holiday in Spain. Meest vage zomernummer ooit.
Gezonde slaatjes en broodjes is nog best gelukt! Maar het avondeten is erg tegengevallen. In het hotel zit een restaurant en een snackbar. We kregen enkel toelage voor het eten als we daar aten. Was het restaurant toch wel gesloten voor de zomervakantie... En de snackbar had best wel lekkere dingen, maar de keuze ging tussen pasta of pizza.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Hoi Spruit, welkom terug! Is dus niet zo goed gelukt met het vinden van gezonde broodjes, begrijp ik?
Fles, welkomMeer bewegen is altijd goed
Ik zit nog steeds te wachten op de nieuwe batterijen voor mijn weegschaal. Maar àls die eenmaal binnenkomen kan ik jaren vooruitwe hebben ze via HongKong besteld en dan krijg je er 20 voor de prijs van eentje hier
Waarom sta je überhaupt hydrofielluiers te strijken?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:13 schreef freecell het volgende:
mapmyrun.com
Note to self: niet hydrofielluiers gaan strijken als het buiten 30+ graden is
* freecell puft
Dat moet normaal ook niet, want dan nemen ze minder vocht opquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom sta je überhaupt hydrofielluiers te strijken?
Nesteldrangquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat moet normaal ook niet, want dan nemen ze minder vocht op
Maar het wordt aangeraden om het de eerste keer voor gebruik wel even te doen.
En het staat zo netjes in de kast van de beebkamer
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, terug uit de stad (altijd lachen op zaterdag) met een blinkende Tefal Evolis turbo zestienklepper weet ik het allemaal. Een weegschaal, en een kei hippe
eerste ijkpunt is daar, en nu omlaaaaaaag
Cracottes met een half plakje Milner, dat is vast beter dan toast met brieEn net zo lekker, eigenlijk
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik vandaag ook ontluncht met yoghurt en een gehakte appel. My body said thank youuu
We zijn inderdaad in april al naar Parijs gegaan.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:44 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou ook voor Londen gaan, Parijs lijkt me leuker in de lente ofzo.
Enne, freecell, leuk hè die nesteldrang
Net een dag binnen in het topic en nu al valsspelenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nu eerst even met de tondeuse over m'n knar, dat is makkelijk verdiend, een kilo of zes(overdreven okee, heb het nu een half jaar laten groeien en het begint vervelend te worden
)
Van het zwemmen is ook al niks terechtgekomen vandaagquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:02 schreef freecell het volgende:
Net een dag binnen in het topic en nu al valsspelen
Niet netjes, maar ik probeer het toch nog eensquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand een goede site waar gezonde en lekkere 1 persoonsrecepten op staan?
Als stok achter de deur een maatje te klein gekocht misschien?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom ga ik winkelen met dit warme weerAnyway, het was uitverkoop, dus ben thuisgekomen met drie hele leuke rokken
Nee, dat niet. Ik zit net in een maat kleiner, dus ik weet niet of ik ze anders van de zomer nog aan kanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als stok achter de deur een maatje te klein gekocht misschien?
hmmm ik weet t niet, sorry! ik zoek meestal gewoon in de allerhande site of op www.bbc.co.uk/food en als t voor meer dan 1 persoon is vrie sik in of deel ik t recept door 3 of 4quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet netjes, maar ik probeer het toch nog eens
En je kunt ze prima macroënquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
wespen zijn anders heel propere beestjes hoor
Macroënquote:
Relaxed is dat hè? Dat het niet zo hard gaat!quote:Op zondag 27 juli 2008 08:38 schreef Jojogirl het volgende:
Pff ik werd om 6 uur ook alweer wakker van een klein manneke dat melk wilde drinken en wilde spelen. Gelukkig daarna nog wel een uurtje geslapen, maar ik denk dat ik als hij tussen de middag slaapt ik ook nog even ga liggen, anders red ik het niet tot vanavond.
Had ik al gezegd dat ik nog steeds maar 8.5 kilo aangekomen ben, ondanks dat ik de laatste weken ook wel steeds mer vocht vasthoud? Ik heb goede hoop dat er deze keer na de bevalling niet nog 7 kilo blijft hangen na het eerste snelle afvallen, m'n kind zal toch op z'n minst anderhalve kilo moeten wegen
Is die van jou er ook al nietquote:Op zondag 27 juli 2008 23:49 schreef kwakveense het volgende:
het is zo waaaaaarm.... en morgen voor t eerst weer aan t werk na twee weken.... beuhhh
waar blijft mn onweersbui die mn dak afkoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |