Hier giet het, al uren, en ik maar wachten tot ik naar mijn werk kanquote:Op maandag 28 juli 2008 07:50 schreef Jojogirl het volgende:
Hier was het ook rustig vannacht. Zonet regende het wel heel hard, maar geen onweer gezien. Gelukkig is het nu droog, kan ik zo tenminste veilig naar m'n werk fietsen
Leuk! Wanneer en met welke organisatie willen ze gaan?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:14 schreef teigan het volgende:
Levitation, spannend en fijn...
ik hoorde dit weekend van mijn ouders dat ze ook die kant uitwillen op vakantie, ze wachten alleen met boeken totdat ze zeker weten dat de reis doorgaat...
Cool.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:43 schreef teigan het volgende:
ze willen in januari gaan met baobab... En dan naar Mexico, Guatemala en Belize...
Lieve schat, ten eerste noem ik deze zondvloed aan regen geen zomers weer, of het nou tien of veertig graden is.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, voorbij...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
geef mij maar 26 graden, zonnetje en wind
Nou, hier in Tilburg regent het al minimaal een uur, en in Eindhoven regende het iig tussen 7 en 8quote:Op maandag 28 juli 2008 10:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar je bent niet kieskeurig. Besides: de laatste zondvloed die ik gezien heb was zaterdagavond. En dat was best lekker met mijn blote voeten in de plassen.
Ja, maar niet zo hard, mijn regenpak heeft het gehouden.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, hier in Tilburg regent het al minimaal een uur, en in Eindhoven regende het iig tussen 7 en 8
Ik had vanmorgen echt het November Rain gevoel toen ik op kantoor aan kwam. Lege hal, alle lampen aan, alles nat en donker en doodsquote:Op maandag 28 juli 2008 10:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo hard, mijn regenpak heeft het gehouden.
Fijn dat 'ie weer thuis is.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn kat is weer thuis
Maar hij meurt wel héél erg
Wassenquote:Op maandag 28 juli 2008 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn kat is weer thuis
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 juli 2008 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn kat is weer thuis
Bij de dierenarts... een blaasontsteking is op gruis uitgelopen, hele dikke pech volgens de dierenartsquote:
Is 'ie erg veel afgevallen? Arm beestje.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij de dierenarts... een blaasontsteking is op gruis uitgelopen, hele dikke pech volgens de dierenarts
Ik mag hem wassen, maar durf het zelf niet, hij is zo kwetsbaar nu, voor mijn gevoel....
Owja, die ken ik!quote:Op maandag 28 juli 2008 10:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar je bent niet kieskeurig. Besides: de laatste zondvloed die ik gezien heb was zaterdagavond. En dat was best lekker met mijn blote voeten in de plassen.
Nee, maar dat komt nog, want hij moet een maand op struvietoplossend dieetquote:Op maandag 28 juli 2008 10:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is 'ie erg veel afgevallen? Arm beestje.
quote:Op maandag 28 juli 2008 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Owja, die ken ik!
Ik gleed uit op de parade. Dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oohquote:Op maandag 28 juli 2008 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik gleed uit op de parade. Dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier was het heerlijk toen ik om 7 uur naar huis fietste. Maar ik woon dan ook aan de kust. Misschien dat het scheelt.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
De zon komt hier door, dat wordt straks echt zweten tijdens het sporten
Sorry.quote:
Ik woon in de buurt van Rotterdam, ook niet te ver van de kust dusquote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hier was het heerlijk toen ik om 7 uur naar huis fietste. Maar ik woon dan ook aan de kust. Misschien dat het scheelt.
Ik sport alleen maar buiten!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Rotterdam, ook niet te ver van de kust dus
En het was smerig vies in de sportschool. De airco was stuk
daar moet ik nog niet aan beginnen, buiten sporten. Maar het is wel veel lekkerder jaquote:Op maandag 28 juli 2008 20:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik sport alleen maar buiten!Vind ik veel lekkerder.
Maar met mijn nieuwe baan moet ik misschien ook maar een sportschool gaan opzoeken. Ga dan mijn 2 uur fietsen per dag missen en ik ben bang dat ik dan ineens onwijs kan gaan aankomen als ik niet drastisch minder ga eten ofzo.
Nu maar hopen dat ik daar wel kan douchen zodat ik wel rondjes kan blijven rennen in mijn lunchpauze.
Naja boejje ookquote:Op maandag 28 juli 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb echt werkelijk geen idee!
Die 100km is goed voor je, dan val je zeker als af je dat dagelijks op en neer fietstquote:Op maandag 28 juli 2008 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kan nu wel fietsen naar mijn werk. Dat is 20 km. Dus dat doe ik ook.
Mijn nieuwe baan is 100 km van mijn huis.En dat vind ik niet echt aan te fietsen.
Owja, en ik krijg er een auto bij. Hoop vooral dat ik behoorlijk buiten de spits kan reizen.
Waarom zou je niet buiten kunnen sporten? Je kunt toch een stuk gaan fietsen ofzo?
Waarom heb ik daar nu geen last vanquote:
Je moet inderdaad wel blijven etenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef freecell het volgende:
Warmte neemt pas honger weg!
Ik moet er echt om denken dat ik niet vergeet te eten!
Ik heb ook wel zin in wijn (rosé), maar die verleiding is nu wel goed te weerstaan voor mijquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel blijven eten
Ik heb sinds 10 uur ook niets meer op maar goed ga zo avondeten
Probleem is dat ik met dit weer juist wel veel zin heb in wijn, maar goed dat mag vrijdag weer
Dat excuus kan ik voorlopig nog niet gebruikenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in wijn (rosé), maar die verleiding is nu wel goed te weerstaan voor mij
Dat is nog best veelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:26 schreef freecell het volgende:
Zwemmen is ongeveer 300 Kcal per uurLigt er dus aan hoelang je gezwommen hebt
per UUR? Veel?quote:
Wat dacht je dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
per UUR? Veel?Ik heb 40 minuten gezommen, dus dat zou 200 kcal zijn. Dat is net zo veel als er in 2 flesjes pils zit. Dat kan nooooit
dat moet echt meer zijn
Check die site dan esquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen blijf ik gewoon het volle uur doorgaanZe krijgen de hik maar @kantoor. Dan maar een kwartiertje later
Ha, 490 kcal, da's andere praatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk maar eens op deze site:
http://www.wijvallenaf.nl/index.php?pagina=verbruik
Nee, door de intake te beperken zorg je ervoor dat je niet aankomt (of je moet wel heel erg beperken), Het sporten erbij zorgt dat je afvalt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm.. het lijkt er dus op dat er minstens zo makkelijk "winst" te behalen is door de intake te beperken, dan door je vreselijk uit te sloven.. Maar eigenlijk moet je het natuurlijk allebei doen
Bergbeklimmen schiet nog veel harder op hoor ik netquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:48 schreef marcb1974 het volgende:damn, ik moet gaan hardlopen en fietsen
Kcal verbranden gaat niet zo heel snelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
per UUR? Veel?Ik heb 40 minuten gezommen, dus dat zou 200 kcal zijn. Dat is net zo veel als er in 2 flesjes pils zit. Dat kan nooooit
dat moet echt meer zijn
Ligt eraan hoeveel je eerst at en snoepte natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, door de intake te beperken zorg je ervoor dat je niet aankomt (of je moet wel heel erg beperken), Het sporten erbij zorgt dat je afvalt.
Ik vervang voorlopig even al het bier door ijsthee. Per glas ga ik dan van 80 naar 2 kcal geloof ik, dat moet al wat opschietenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:03 schreef Miss_S het volgende:
Ligt eraan hoeveel je eerst at en snoepte natuurlijk
Zeker in het begin is daarmee stoppen genoeg om af te vallen
Ice tea light neem ik aan danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vervang voorlopig even al het bier door ijsthee. Per glas ga ik dan van 80 naar 2 kcal geloof ik, dat moet al wat opschieten
Heb je dan light ijsthee? Of zelfgemaakte? Want normale ijsthee is ongeveer gelijk aan bier gok ik zo..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vervang voorlopig even al het bier door ijsthee. Per glas ga ik dan van 80 naar 2 kcal geloof ik, dat moet al wat opschieten
Neuh, van die 45 cent pakken van anderhalve liter, merk Surango. Wel erg lekkerquote:
Ah, dat scheelt wel aardig met bier inderdaad, hahaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, van die 45 cent pakken van anderhalve liter, merk Surango. Wel erg lekkerDie switch komt me financieel ook niet slecht uit zeg maar
Ik zal eens op dat pak loeren.
200 ml is 34 kcal dus
Niet erg light. Wel een "Ik kies bewust" zegeltje erop trouwens. Dat heb ik op een krat bier nog nooit zien staan
Volgens mij heb jij nog wel wat basislessen calorieën nodigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, van die 45 cent pakken van anderhalve liter, merk Surango. Wel erg lekkerDie switch komt me financieel ook niet slecht uit zeg maar
Ik zal eens op dat pak loeren.
200 ml is 34 kcal dus
Niet erg light. Wel een "Ik kies bewust" zegeltje erop trouwens. Dat heb ik op een krat bier nog nooit zien staan
Vast welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij heb jij nog wel wat basislessen calorieën nodig![]()
Deze is helemaal de bom:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ik ben nieuw hier he
Ik zoek me op Voedingscentrum helemaal kleurenblind naar een lijstje hoeveel kcal nou precies waar in zit bijvoorbeeld.
Sterke thee met citroensap deed ik nog wel eensquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfgemaakte icetea klinkt ook wel als een goed idee trouwensIs dat gewoon thee zetten, wat sap van eoa fruitje erin en in de koelkast mikken? Of doe je daar ook nog wat anders mee?
Hij is er echt op voedingscentrum: http://www.caloriechecker.nl/quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ik ben nieuw hier he
Ik zoek me op Voedingscentrum helemaal kleurenblind naar een lijstje hoeveel kcal nou precies waar in zit bijvoorbeeld.
Jep, op knakworstjes uit blik bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Sterke thee met citroensap deed ik nog wel eens
Je moet trouwens niet teveel op het 'ik kies bewust' zegeltje afgaan hoorDat zegeltje staat ook op hele onverantwoorde dingen
Jamaar hoezo is dat dan? Zo van "er is ook iets wat hier op lijkt, wat NOG ongezonder is"?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Jep, op knakworstjes uit blik bijvoorbeeld
Ja, het staat volgens mij op de minst slechte producten uit de productgroep.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar hoezo is dat dan? Zo van "er is ook iets wat hier op lijkt, wat NOG ongezonder is"?Alles is relatief natuurlijk
Valt wel mee hoor. Brood is per gram ook echt niet light, maar aan 100 gram brood heb je je buik best vol en een goede maaltijd gehad. 100 gram B&J is natuurlijk verre van een voedzame, laat staan bevredigende maaltijdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik vraag me soms weleens af of dat allemaal klopt wat er op die Calorielijst.nl staat![]()
100 ml Ben & Jerry's Fudge Brownie: 230 kcal
100 gr bruin brood: 260 kcal![]()
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik vind dat raar
Je bedoelt: Als je daar aan begint dan roei je in 1 teug door die emmer leeg?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
100 gram B&J is natuurlijk verre van een voedzame, laat staan bevredigende maaltijd
Nee, dat bedoelde ik niet, maar het is idd een flink risicoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt: Als je daar aan begint dan roei je in 1 teug door die emmer leeg?
Bedenk wel dat een snee brood 35 gram is.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik vraag me soms weleens af of dat allemaal klopt wat er op die Calorielijst.nl staat![]()
100 ml Ben & Jerry's Fudge Brownie: 230 kcal
100 gr bruin brood: 260 kcal![]()
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik vind dat raar
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik was ook anderhalve kilo lichter dan maandag
Nu nog even doorzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |