quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef Webkim het volgende:Die mei tai!
Knap gemaakt; ik wou dat ik dat kon!
Ook Antigua heeft hier de smaaktest doorstaan
http://farm4.static.flickr.com/3038/2694939983_f0672bdac3_m.jpg
en Chaca had gelijk: hipcarries zijn *wel* fijn. Ik moest alleen ff de handigheid krijgen
net gekolfd ja![]()
http://farm4.static.flickr.com/3166/2694939977_1f5174b391_m.jpg
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:21 schreef TearSong het volgende:
[..]
Antigua ziet er mooi uit! En die hipcarry ziet er ook comfortabel uit, wil ik ook wel eens proberen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:45 schreef lcicle het volgende:
Wat leuk allemaal, dat huisvlijt!
Past mijn laatste (en eerste) creatie ook wel bij.. De RingSling Didde!
http://img.photobucket.com/albums/v222/icicle77/OUD/IMG_2345.jpg
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef DaviniaHR het volgende:
Webkim, kan je me eens uitleggen hoe je die hipcarry doet? ik krijg het niet voor elkaar. Kind valt er zo ongeveer los doorheen
Heb ook een foto van poging tot rucksack, zal vanavond ff uploaden voor hints en tips
Ik zou dan voor een lekker zachte geweven doek gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:24 schreef Troel het volgende:
Dames,
even een snelle vraag. De buurvrouw is hier en we weten eigenlijk niet zo goed welke doek het meest geschikt is. De kleine weegt inmiddels 11 kilo. Is een tricotdoek dan nog een goede optie of is het handiger om dan voor een geweven doek te gaan? Op zich vindt buurvrouw tricot lekkerder dragen.
Wie weet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:52 schreef Troel het volgende:
Er zijn toevallig zaterdag geen mensen aanwezig die zo'n doek verkopen, zeg maar in lengte 4.60
Buurvrouw gaat vandaag en morgen mijn doeken uitproberen en ze gaat volgende vrijdag op vakantie en wil dan een doek meequote:
'Hey ma, ik weet niet ik dit wel zo prettig vind hangen hoor.'quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:02 schreef Troel het volgende:
En wat kijkt Eli heerlijk op die laatste foto, echt zo'n tja, ik weet eigenlijk niet hoe ik nu moeten kijken-look
Helaas zit het er voorlopig niet in, het arme schaap is net op de bank in slaap gevallenquote:
Wehe valt het al op?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef LadyS het volgende:
beef, jij bent hier, net al tex, opeens ook wel heel veel te vinden![]()
![]()
Is prima hoorquote:ik ga je trouwens nog terugmailen hoor, na de vakantie! of tijdens de vakantie als we ergens wifi kunnen vinden
Ja!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef TearSong het volgende:
Tex! Ik lees het nu pas, gefeliciteerd! (en wat een leuk shirt)![]()
draagdoekmaffia: nu heb je ook een legitiem excuus om een doek aan te schaffen!
Ach joh, roze kan toch ook wel bij een jongen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:34 schreef texelonia het volgende:
Ja!Alleen nog 'even' wachten tot november ongeveer of ik
[ afbeelding ] of (en?) [ afbeelding ] moet kopen,
of dat het een [ afbeelding ] wordt.... Duurt nog laaaang! En dan nóg een paar maanden wachten tot ik het überhaupt kan uitproberen... Pfff!
Ik was er ook opslag verliefd op, ik houd nu eenmaal van bruinquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:32 schreef Ynske het volgende:
oeh beef k vind die kleurtjes van de jouwe wel heel mooi
Zo te zien is bij het weven de inslag van de hele doek met oanje gedaan. Die rozige streepjes zijn dan oranje inslag op een witte ketting.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:57 schreef beefcake het volgende:
Oeh ja Noli, maak me gekIs dat nu roze, dat dunne streepje? Roze en bruin is echt helemaal
Ik heb ook bruine schoenen met roze veters
![]()
Oke je praat nu wel een beetje teveel in vakjargon hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:40 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zo te zien is bij het weven de inslag van de hele doek met oanje gedaan. Die rozige streepjes zijn dan oranje inslag op een witte ketting.
Ik heb een campingbedje voor Pepijn staan. Neem zelf ff beddengoed voor hem mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:43 schreef Troel het volgende:
Ik heb helemaal zin in morgen!
Heb zowat de hele boel al klaar staanAutostoeltje voor Pepijn is geinstalleerd, dus ik kom morgen samen met p_iglet en Pepijn
Neem in dat geval maar niks mee; dan trek ik wel een lakentje enzo uit een la. Komt goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:52 schreef p_iglet het volgende:
ok goed dat ik dat nog lees, ik hoop dat het nog in de tas past... ik moet wel met het ov met pepijn naar utrecht.
Zo niet dan heb je vast wel een grote badhandoek ofzo.
Ghehehe Ayden sliep al voordat we de hoek om waren!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:12 schreef Webkim het volgende:
Thomas slaapt... op mijn rug! Boodschappen wezen doen en alles. IEva.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:43 schreef Troel het volgende:
Webkim, heb jij toevallig een pennetje van een pocket pc gevonden?
yay voor torsodragen!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP bij de korte pagne
Eva vond mijn doek zo mooiquote:
Ja duh, wij twintig euro dokken en dan gratis alle kennis weggeven zekerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:06 schreef Kersjes het volgende:
Wat een leuke foto's, nu al!
Maar vertel vertel! Degenen die er niet bij zijn geweest willen alle details horen graag
Nouhou... er staat dus een paarse op fsot die ik ook wel HEUL mooi vind...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:55 schreef TearSong het volgende:
Het was gewoon helemaal niet de bedoeling dat ik terug zou komen van de meeting met een wishlist! Nu wil ik een RS en een Zara (een candy..dus als je die van jou ooit zat bent Webkim!)
Dus nu heb ik weer een wishlist en een voornemen, elke week een andere knoopmethode proberen want ik gebruik zo snel iedere keer die fwcc. Makkelijk, snel...gaat zonder na te denken...
Hee, en nu is ' ie verkocht... toeval?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nouhou... er staat dus een paarse op fsot die ik ook wel HEUL mooi vind...
Dat wel, maar het was zo langdradig en als enigszins leekdrager wist ik denk ik al wel 90% van wat ze zei. Dan wil ik niet weten hoeveel de meer ervaren dragers al wisten zeg maarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:55 schreef Macka66 het volgende:
Dat stuk over de rekbare doek zat naar mijn idee juist vol met goede basisinformatie en tips die betrekking hadden op dragen in het algemeen. Maar ik kijk er misschien wat anders naar
Voorbeeld van zo'n tip: bij de meest gebruikte draaghouding (FWCC) , die je zowel met tricot als geweven doek kunt doen, wordt de eerste band vaak te laag aangelegd. Meestal doe je 'm om je buik/middel, want zo staat het in de gebruiksaanwijzingen. Eva doet 'm om haar borst en heeft zo nooit last er van dat haar kind te laag zit. Beetje laten zakken gaat ook veel makkelijker dan optrekken.
en daarom zat ik dus aantekeningen te maken, deze dingen vind je nooit in de gebruiksaanwijzingen maar helpen zo enorm om goed en snel te knopen...
Groot gelijk...al hoopte ik van harte voor je dat niet alles wat je opgeschreven had ook in de syllabus stondquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:55 schreef Macka66 het volgende:
en daarom zat ik dus aantekeningen te maken, deze dingen vind je nooit in de gebruiksaanwijzingen maar helpen zo enorm om goed en snel te knopen...
Heel veel van wat ik opgeschreven heb staat niet in de syllabusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:13 schreef TearSong het volgende:
[..]
Groot gelijk...al hoopte ik van harte voor je dat niet alles wat je opgeschreven had ook in de syllabus stond
Erg leuke foto dit trouwens, allemaal een andere kant op kijkend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |