quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:06 schreef Kersjes het volgende:Wat een leuke foto's, nu al!
Maar vertel vertel! Degenen die er niet bij zijn geweest willen alle details horen graag
Ja duh, wij twintig euro dokken en dan gratis alle kennis weggeven zeker

Zelfs als we zouden willen zouden we het niet kunnen. Eva heeft zoveel verteld en laten zien! Als ze nog eens in Nederland een workshop komt geven, doe jezelf dan een goed cadeau en ga er naar toe
Het was goed, gezellig, druk maar toch goed te doen, fijn georganiseerd door Webkim!
Hoewel het vooral over knoopmethoden ging waren er ook wat verschillende doeken. Ik heb even twee speciale doeken bekeken voor dames hier.
Voor Reinhilde, de binana: heerlijke knuffeldoek, ik kon er niet vanaf blijven zo zacht. Hij heeft twee kanten, een frotteeachtige kant en een gladde tricotachtige kant. De rek zit ergens tussen een tricot doek en een geweven doek in, neigt iets meer naar de tricot. Zalige doek voor kleintjes!
Voor owlet, de BB-sling: ik weet wel dat je de knoopdoek wilt, maar die was er niet. Wel was er de ringsling en die is van hetzelfde materiaal gemaakt. Lijkt qua stof wel een wat losser geweven Storchenwiege, doet daardoor iets dikker en grover aan dan de Storch maar is volkomen vergelijkbaar qua sterk, zacht, soepel en rek.
En voor allemaal nog een tipje van de doek dan:
Wat ik vandaag geleerd heb is dat het bij werkeljk iedere knoopmethode belangrijk is om de bovenranden/binnenranden supergoed gespannen te houden als je knoopt. Je laat ze pas vieren als je kind stevig geknoopt zit.
Ook hier weer allemaal leuke vrouwen en leuke kindjes! Ik mocht Ruben niet meenemen van Troel
En hij hing net zo lekker in mijn broekspijpen.LadyS, jouw Amazonas wordt heerlijk soepel na een tijdje gebruiken. Eva had twee vaker gebruikte Amazonassen mee, heerlijk dun en zacht (zonder wollig te zijn).En Webkim's nieuwe Zara is
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')