u vraagt wij dragenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:25 schreef PM-girl het volgende:
Wat jammer Llewella, maar wat je zegt, twee doeken zijn ook erg leuk!
En evenstar: pics or it didn't happen!
Dat is echt typisch Amerikaansquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:21 schreef LadyS het volgende:
Wat een lelijke kinderstoel heeft dat kindje
Zij doet mij elke keer denken aan die mevrouw van Desperate Housewivesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:32 schreef beefcake het volgende:
[..]
En ontopic:
Ik ben verliefd op dezenee, niet op de mevrouw
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:53 schreef owlet het volgende:
Altijd weer die hopp-marjanneke met hopp-pop
Ik zou zo'n kleintje nog niet zwaaien hoor. Ik leg de doek een beetje uit op bank/bed en leg Thomas met zijn nek op de middenmarkering. Van onder naar boven trek je dan met twee handen stukje voor stukje de onderste stof op, tot die in zijn knieholten zit. Dan trek je de doek bij elkaar terwijl je er twee vingers tussenhoudt, en zo krijg je een pakketje baby, dat je zo op je rug kan leggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:35 schreef E.T. het volgende:
LadyS, bij een Rucksack kun je de banden ook nog een slag draaien aan de voorkant (zeg maar het stuk tussen je borst en de billen van Iris). Dan zakken je banden iig niet naar beneden![]()
Ik probeerde vanmiddag Tijn even op m'n rug te dragen. Het jochie was zwaar chagerijnig wegens slaapgebrek en niets was goed... ook dragen nietIk had 'm boven op de doek in de hoek van de bank gezet en 'm zo op m'n rug gehesen en dat ging vrij aardig. Doordat hij niets wilde kreeg ik 'm met z'n bovenlijf niet strak tegen m'n rug waardoor hij nogal achterover hing wat niet prettig was. Nog maar eens proberen als hij niet chagrijnig is
Voor Nienke heb ik nog geen idee hoe ik die op m'n rug moet krijgen.. Webkim, hoe doe jij dat nou met Thomas? En hoe werkt die Santa Toss? Is die geschikt voor een kleintje van 3,5 maand?
Dat weet ik nog niet; ik doe de boodschappen vrijdag. En ik houd het heul basic hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:44 schreef Troel het volgende:
Webkim, kom je trouwens uit de kosten voor de lunch zaterdag?
Ok, anders moet je nog even een seintje geven ok?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:45 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet; ik doe de boodschappen vrijdag. En ik houd het heul basic hoor.
Mijn zusje en moeder zijn ondertussen ook helemaal enthousiast over de Binana, en ik ben nu in Belgie vlakbij een winkel waar ze 'm verkopen (in Tournai), dus ik ga als het meezit even kijken en vooral voelen zaterdag, als Nixxx ook in Belgie is. Als de Binana net zo zacht is als hij eruit ziet en de kleuren in het echt ook zo mooi, dan ga ik een Binana aanschaffen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:03 schreef owlet het volgende:
Reinhilde, ik heb zelf nooit een Binana gevoeld en ik kan zo een twee drie ook geen concrete reacties oplepelen maar ik meen me te herinneren dat de meningen wat verdeeld waren. Mensen die vonden dat ze snel doorzakten en mensen die er nog peuters mee droegen dus ik gok zo maar dat het een beetje vergelijkbaar is met o.a. draagdoek.nl qua doorzakken. Heb je een zwaar kind dan gebeurt dat wat sneller, heb je een lichtgewichtje dan kan je lang er mee lopen.
Ik vind de kleuren wel érg mooi dus eigenlijk moet je gewoon de gok nemen en dan bij een herhaling van de de draagdoek-in kunnen we allemaal voelen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |