Zat ik maar buiten, pfff verveel me op m'n werkquote:
Ik zit binnen.. Moet zo ook nog werkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zat ik maar buiten, pfff verveel me op m'n werk
Nu kan je BBQ-en in je nieuwe huisje bellerquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zat ik maar buiten, pfff verveel me op m'n werk
Inderdation!!quote:
Moet alleen de tuin nog doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nu kan je BBQ-en in je nieuwe huisje beller![]()
Inderdaad! Lekker weer buiten, warm binnen... Shit ik wil op het strand liggenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zit binnen.. Moet zo ook nog werken![]()
Weer drie uur uit me neus vreten.. Ik HAAT de zomerperiode op het werk
ja relaxed manquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation!!
@WL, Heb daarnet een SNES met Copybox voor 50 euro gekocht online, redelijke koop toch?
Ehr 400 spellen heeft hij erbijquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja relaxed manhoeveel spellen zitten erbij ? best goedkoop hoor! het worden inmiddels collectors items
ik zou er ook wel een willen, maar ik heb de plek er niet meer voor, ik heb teveel consoles nu haha
Nee daaromquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk das relaxed man
dan ben je voorlopig nog niet uitgespeeld haha
Ja, af en toequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
speel jij weleens ZNES op de pc ?
Ga me niet zeggen dat je aan het werk wasquote:
ik zeg het niet, maar verdomd het was wel zoquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat je aan het werk was
BOEM! Ongekend zegquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:24 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zeg het niet, maar verdomd het was wel zo
ik werp het wel bij iemand anders in de schootquote:
R0ckz0rz! Nu ben ik ook scheelquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft Beller een boem op z'n oog
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ik werp het wel bij iemand anders in de schootik ga geen echt werk doen voor een stagiairloontje jeweetz
Broer!quote:
Jij maar batsen en je afvragen waarom ze je toch nooit recht in je ogen aankeken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vandaar
Ik vond jullie moeders al zoveel op elkaar lijken![]()
Ja... deelsquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij maar batsen en je afvragen waarom ze je toch nooit recht in je ogen aankeken?
Je moeder! Daaarrrr moeten wij het pas mee doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
Godsodeju nu merk ik pas hoe weinig we eigenlijk doen op een dag. Al weer een nieuw topic
Het is hier inmiddels 33 graden en tyfus benauwd![]()
Maar goed, we moeten het er maar mee doen he
Vanonder lijken ze allemaal op elkaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vandaar
Ik vond jullie moeders al zoveel op elkaar lijken![]()
Arme zielquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moeder! Daaarrrr moeten wij het pas mee doen
Ja dat dacht ik maar evenquote:
zo gedaanquote:
whehehequote:
Boeiend! Rot op en ga je druk maken om dat referendum van jequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:57 schreef AlwaysConnected het volgende:
en vanmiddag ook geen flikker te doen
Roemeense toetsenborden zijn toch niks waard...kunnen een beetje water best hebben denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boeiend! Rot op en ga je druk maken om dat referendum van je
Daar drinken ze toch alleen maar wodka?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Roemeense toetsenborden zijn toch niks waard...kunnen een beetje water best hebben denk ik
Het is geen Polen of Ruslandquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar drinken ze toch alleen maar wodka?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pivo, oh nee , das poolsquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is geen Polen of Rusland
Hier drinken ze vooral bier
Fijn, HOUDOE!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:05 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol je maakt me middag weer goed
Dat zeg ikquote:
Dat zijn dan wel weer goede berichtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is geen Polen of Rusland
Hier drinken ze vooral bier
Ja dat dusquote:
* Sgele mompelt iets over een veenlijkquote:
Dat maken we er wel vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets over een veenlijk
Mensen ik ben er weer vantussen![]()
dus voor 5 uur ben je dronken ?quote:
Squote:
Dat lijkt me welquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus voor 5 uur ben je dronken ?
Neehoor, vandaag en morgen blijf ik gewoon nuchterquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus voor 5 uur ben je dronken ?
heel leukquote:
Dat is viiiiieeeesss Patrick!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef tripack het volgende:
[..]
heel leuk
voor jouw![]()
ik moet nog 2,5 week
werd es tijdquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik heb me gisteren maar eens ingeschreven voor een eigen huissie
dat bedoel ikquote:
ik was ook zo oud. heb 8 jaar moeten wachtenquote:
Gast! Ongekendquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, vandaag en morgen blijf ik gewoon nuchter
Moet nog veel te veel regelen/kopen voor de vakantie
Oja, ik heb me gisteren maar eens ingeschreven voor een eigen huissie
Bijna? Man, dat duurt nog bijna een maandquote:
6-9 maandenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast! OngekendEn hoe lang gaat dat duren?
een maand is zo voorbijquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bijna? Man, dat duurt nog bijna een maand
Maar als t goed is ben ik al wel uit huis voordat ik 24 ben! Valt mee he?
Fair enoughquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als t dan toch moet, liever niet de eerstkomende 6 weken
welke mommy (to be) heb je zwanger gemaaktquote:
Ik kon zelfs al binnen 2 maanden terecht, maar dat was mij nog iets te snel eigenlijk...Moet ook nog op vakantie, nu kan ik in die 6 maanden nog ff een mooi bedrag bij elkaar sparen zodat ik ook wat heb om neer te zetten in dat huisquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
een maand is zo voorbij
maar binnen een jaar is idd erg snel
Vrije sector of dat niet?quote:
Godsamme! M'n waterquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
welke mommy (to be) heb je zwanger gemaakt
Tering das ook niet meer normaal zeg.quote:
Uhhh weet ik veel, ik heb me gewoon ingeschreven bij Préwonen, zo'n woningbouwvereniging, jeweetschquote:
Ik heb al twee keer iemand gejemoederd, dus ik mag hier nu geen antwoord meer op gevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
welke mommy (to be) heb je zwanger gemaakt
wheheh denk dat er weinig zijn die weten wat dat isquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tering das ook niet meer normaal zeg.
heb je je bij een bordeel ingeschreven soms ?
of ga je na pernassia ?
Nope, gewoon in Beverwijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of ga je na pernassia ?
ja daar zeg je wat hahaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh denk dat er weinig zijn die weten wat dat is
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of ga je na pernassia ?
tis goed geregeld bij jullie hoor ik alweerquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, gewoon in Beverwijk
Het zijn maar simpele 3-4 kamerapartementjes hoor, echt puur starterwoningen.
Maar wat extra kamers is wel relaxed, eigen fitnessruimte FTW
whehehe ik heb er om kunne lachenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat hahahad ik nog niet eens bij stil gestaan
Beter dan in Amsterdam, als je je daar 25 jaar vóór je eigen geboorte inschrijft kun je nog net een woning bemachtigen, waar je dan rond je 40e eindelijk eens in kan ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis goed geregeld bij jullie hoor ik alweer
whaha, google is your friend! maar daar moet je je ook inschrijven hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaaast, matig
http://www.parnassia.nl/
Van onbekenden kan ik weinig hebben, maar goed, we hangen hier al een tijdje rond met z'n allenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, google is your friend! maar daar moet je je ook inschrijven hoor![]()
maar je kan wel tegen een geintje
Netjes man, dan is 6-9 maanden echt snel hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhhh weet ik veel, ik heb me gewoon ingeschreven bij Préwonen, zo'n woningbouwvereniging, jeweetsch
jah in de hoekse waard heb ik al bijna 2 jaar moeten wachtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Netjes man, dan is 6-9 maanden echt snel hoor
Aaaaightquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van onbekenden kan ik weinig hebben, maar goed, we hangen hier al een tijdje rond met z'n allen
Ja daarom, vaak sta je langer dan 1 jaar ingeschrevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
jah in de hoekse waard heb ik al bijna 2 jaar moeten wachtendus dit is echt heel snel
goh je lijkt totaal niet op je moeder , want die kan behoorlijk wat hebben, en zeker weten van onbekendenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van onbekenden kan ik weinig hebben, maar goed, we hangen hier al een tijdje rond met z'n allen
M'n colaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goh je lijkt totaal niet op je moeder , want die kan behoorlijk wat hebben, en zeker weten van onbekenden
zo dat was hem weer van deze week
*proest* !quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goh je lijkt totaal niet op je moeder , want die kan behoorlijk wat hebben, en zeker weten van onbekenden
zo dat was hem weer van deze week
En ik heb al helemáál geen zin meerquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
Kutzooi, ik heb echt totaal geen zin meer. verdomde lekker weer buiten
hier is alles dichtquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
Kutzooi, ik heb echt totaal geen zin meer. verdomde lekker weer buiten
zit je op de wc ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:26 schreef tripack het volgende:
[..]
hier is alles dichtik weet niet eens zeker of het dag of nacht is
laat staan of het warm is
hahahaha, zo kennen we je weerquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Prettige Vakantie Gozer!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, mensen, tot de volgende keer, ik ga ff vakantie vieren
Whehehequote:Op woensdag 23 juli 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, zo kennen we je weer![]()
verkapte TVP
Fijne vakantie man!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
doeg!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ben er vandoorFijne middag
fijne vakantie!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
nog gefeli!quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
hehe, ik nog steeds vakantie
vandaag, morgen en zondag nog naar de kermis
voor vrij en za weet ik nog niet
Dank uquote:
tjah erg duf en verlangend naar de vakantiequote:
ach jah, ik mag maandag weer "beginnen"quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:47 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah erg duf en verlangend naar de vakantie
én wanneer ga je ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:47 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah erg duf en verlangend naar de vakantie
das altijd goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, droxz is @ vrienden met Whiskey = goed
WEEEEEEEEEEKENNNNNNNNNNddddddddddd!!!!
11 augustus ben ik vrijquote:
Op mijn verjaardag weer, iedereen die "te" vroeg komt moet mee BBQ'enquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das altijd goednu nog een bbq
Later jongen!!quote:
De kaart zit er nu in (Linksys PCI Adapter - WMP54G), en is ook herkent door de desktopquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
is het nog gelukt met je pc beller ? met wifi
Nu heb ik alleen problemen met de beveiligingsinstellingen tussen de WiFi Adapter en Access Pointquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ah beter man!kan soms echt frustrerend zijn heh ? maar des te leuker dat het is gelukt natuurlijk
Geen flauw ideequote:
WPA PSK (PreSharedKey) is goed genoeg hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen flauw ideeDie staat nog bij mijn ouders.
Even een harde reset uitgevoerd op de draadloze modem.
Nu heb ik dus wel toegang tot de modem met zowel mijn desktop (daar verstuur ik dit bericht mee) als mijn bedrijfslaptop.
Encryptie is echter alleen nog WPA, houden zo? Of voor WEP beveiliging gaan?
WPA2 + macadres filter + niet uitzenden van je SSIDquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen flauw ideeDie staat nog bij mijn ouders.
Even een harde reset uitgevoerd op de draadloze modem.
Nu heb ik dus wel toegang tot de modem met zowel mijn desktop (daar verstuur ik dit bericht mee) als mijn bedrijfslaptop.
Encryptie is echter alleen nog WPA, houden zo? Of voor WEP beveiliging gaan?
heb ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WPA2 + macadres filter + niet uitzenden van je SSID
MAC filtering is een beetje overkill. Telkens als je een pc'tje wil toevoegen aan het netwerk moet je weer helemaal het MAC adres van de betreffende pc in de router sodemieteren. Leuk als er iemand op bezoek komtquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WPA2 + macadres filter + niet uitzenden van je SSID
Als het me meer oplevert dan de tijd die ik eraan kwijt ben, over 4 weken heb ik evt wat tijd voor jequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik ook
ec ht machtige security
probeer daar maar doorheen te komen
WoW heeft niks met tech te maken, ik ken WoW'ers die net aan weten hoe de computer aan/uit moetquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:07 schreef WhiteLightning het volgende:
mijn god , wat een Techpraat. ik lijk wel een WOW speler
Punt mac filter: Eensquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
MAC filtering is een beetje overkill. Telkens als je een pc'tje wil toevoegen aan het netwerk moet je weer helemaal het MAC adres van de betreffende pc in de router sodemieteren. Leuk als er iemand op bezoek komt
En kwa beveiliging stelt het geen hol voor. Met software als Airsnort, Ethereal (of WireShark heet dat nu geloof ik...) kun je vrij makkelijk wireless pakketjes capturen met MAC adres en al erbij. De 'hacker' wijzigt z'n eigen MAC adres van een apparaat wat daar ook in de buurt staat, en hoppa, dag MAC filtering
SSID uitzetten is leuk voor de paranoia medemens, maar brengt ook meer last van profijt met zich mee. Airsnort vind het netwerk sowieso wel, en weer zit je met het gezeik dat evt. visite niet met z'n laptoppie kan internetten bij jou thuis
Gewoon een lang wachtwoord bij WPA(2) PSK is echt wel genoeg hoor, met 20 karakters ben je (met een gemiddelde hoeveelheid dataverkeer via wireless) toch een goede 12 uur zoet om de WPA code te kunnen achterhalen
ja, wat tijdquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als het me meer oplevert dan de tijd die ik eraan kwijt ben, over 4 weken heb ik evt wat tijd voor je
Hangt er vanaf, met de standaard Windows wireless software gaat dat gewoon niet lukken. Intel PROset for Wireless driver dan weer welquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Punt mac filter: Eens
Punt SSID: Bezoek kan gewoon op je netwerk hoor. Bezoek gebruiken als excuus om een beveiliging af te kraken vind ik niet kloppenSSID niet uitzenden zorgt alleen voor dat je niet gelijk opvalt.
Punt 3: Eens
ja ok, maar elke beetje technisch iemand gebruikt niet de windows wireless softwarequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, met de standaard Windows wireless software gaat dat gewoon niet lukken. Intel PROset for Wireless driver dan weer wel
En ja, excuus, net hoe je het ziet natuurlijk.... Veiligheid gaat altijd ten koste van gemak, het is net welke afweging je daarin wilt maken
idd, geen condoom dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, met de standaard Windows wireless software gaat dat gewoon niet lukken. Intel PROset for Wireless driver dan weer wel
En ja, excuus, net hoe je het ziet natuurlijk.... Veiligheid gaat altijd ten koste van gemak, het is net welke afweging je daarin wilt maken
lol hoe je die link kunt leggenquote:
sorry, mn hoofd zit er vol meequote:
Toegegeven, die software is wel heel beperkt. Desalniettemin heb ik er nooit problemen mee, werkt altijd etc. Heb verder ook geen reden om er andere software voor te gebruiken hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ok, maar elke beetje technisch iemand gebruikt niet de windows wireless software
Godsamme, wie heeft z'n hoofd nou weer vol zitten met condooms?!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, mn hoofd zit er vol mee
Je weet best aan wie je dat ook kan vragen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme, wie heeft z'n hoofd nou weer vol zitten met condooms?!
Was het gezellig gisteravond?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je weet best aan wie je dat ook kan vragen!
die hebben ook geen telefoonquote:
Ehm? Wat? 'Kan' als in onvoltooid tegenwoordige tijd?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ik doe alleen aan zap de neger heh
heb jij trouwens wat gedaan met mission metallica
?
je kan als eerste het album daar downloaden zie ik, ik zit in dubio
dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Nice
Naja, ik wacht wel tot ie in de winkel ligt... USA ligt toch voor wat dat betreft, de dag dat de MM leden die cd krijgen, staat ie ook wel weer op Usenet hoor
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker.
in dat filmpje op de hoofdsite, klinkt het wel erg vet trouwens![]()
![]()
![]()
Ik deed voor de reset van daarnet ook aan MAC filtering, behoorlijk klote als je even snel een PSP of PS3 aan je draadloze netwerk wilde hangen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
MAC filtering is een beetje overkill. Telkens als je een pc'tje wil toevoegen aan het netwerk moet je weer helemaal het MAC adres van de betreffende pc in de router sodemieteren. Leuk als er iemand op bezoek komt
En kwa beveiliging stelt het geen hol voor. Met software als Airsnort, Ethereal (of WireShark heet dat nu geloof ik...) kun je vrij makkelijk wireless pakketjes capturen met MAC adres en al erbij. De 'hacker' wijzigt z'n eigen MAC adres van een apparaat wat daar ook in de buurt staat, en hoppa, dag MAC filtering
SSID uitzetten is leuk voor de paranoia medemens, maar brengt ook meer last van profijt met zich mee. Airsnort vind het netwerk sowieso wel, en weer zit je met het gezeik dat evt. visite niet met z'n laptoppie kan internetten bij jou thuis
Gewoon een lang wachtwoord bij WPA(2) PSK is echt wel genoeg hoor, met 20 karakters ben je (met een gemiddelde hoeveelheid dataverkeer via wireless) toch een goede 12 uur zoet om de WPA code te kunnen achterhalen
Haal hem dan voor de PS2 of 360, dan hebben we tenminste dezelfde gitaar!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:33 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens Smokez & WL, als ik zeg, Guiter Hero voor de PS3, dan zeggen jullie?
Ik zeg wachten , totdat Rockband 2 er isquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik deed voor de reset van daarnet ook aan MAC filtering, behoorlijk klote als je even snel een PSP of PS3 aan je draadloze netwerk wilde hangen.
Ik heb nu gewoon WPA PSK, met een wachtwoord van 25 karakters, lijkt mij voor de huis-tuin & keuken gebruiker meer dan voldoende
Trouwens Smokez & WL, als ik zeg, Guiter Hero voor de PS3, dan zeggen jullie?
Nee, dat zie je verkeerdquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik zeg wachten , totdat Rockband 2 er is
of, guitar hero , metallica editie. maja dat is een persoonlijke smaak.
Guitar hero heeft gewoon de licenties niet voor alle nummers, dus zal je aardig wat covers horen(neit allemaal hoor).
is de gitaar van de ps3 anders ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haal hem dan voor de PS2 of 360, dan hebben we tenminste dezelfde gitaar!
Guitar Hero meeting!
-edit: 25 karakters is genoeg hoor, lekker laten zo
Gitaar niet, maar de aansluiting wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is de gitaar van de ps3 anders ?
maar dat bedoel ik helemaal nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd
De GH gitaar werkt wél op RB, maar niet andersom.
Voor RB hoef je dan alleen maar het spel te halen, ipv alle instrumenten erbij.
ja ik bak er dus echt niets van hehquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gitaar niet, maar de aansluiting wel.
Als we nog eens gaan meeten wil ik wel ff GH'en tegen jullie!
Jeweetsch
Of wachten totdat Guitar Hero 4?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik zeg wachten , totdat Rockband 2 er is
of, guitar hero , metallica editie. maja dat is een persoonlijke smaak.
Guitar hero heeft gewoon de licenties niet voor alle nummers, dus zal je aardig wat covers horen(neit allemaal hoor).
Die wil ik misschien ook voor de PS3 dus gaan halenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, en voor diegene die GH wil kopen, haal dan wél GH3: Legends of Rock.
GH2 is leuk, maar oud inmiddels, GH rock the 80's heeft veel te weinig nummers en ben je snel op uitgekeken. GH Aerosmith is zó makkelijk dat ik het hele spel in 2.5 uur (expert) heb uitgespeeld
Licenties vd nummers!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of wachten totdat Guitar Hero 4?
Want wat is nou het wezenlijke verschil tussen Guitar Hero 3 en Rockband?
Ah zo... voor de nummers kun je beter op RB wachten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar dat bedoel ik helemaal niet
ik bedoelde de nummers heh!
Rockband heeft meer licenties dan GH?quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Als een goedkoop condoom met een bolcactus op het einde
dat is toch hetzelfde bij GH ? je kan met en zonder gitaar het spel kopen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah zo... voor de nummers kun je beter op RB wachten.
Alleen voor zover ik heb begrepen zijn die nummers veel te makkelijk, vergeleken met GH.
Je moet het zo zien, als je al een GH gitaar hebt, hoef je later alléén nog maar het spel RB te kopen (alleen het cdtje) om ook al die nummers te kunnen spelen. En geloof me, die losse cd's staan straks overal op marktplaats. Iedereen wil natuurlijk meerdere instrumenten hebben, en kopen dan het hele pakket omdat ze het losse spel tóch wel kwijtraken. Zo zijn ze nog goedkoper uit ook
Fucking geniaal dat dingquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:40 schreef Seventees het volgende:
StormQueen over dat aliencondoom bij de Quest van deze maand:
[..]
Echt gitaar spelen bak ik niet zo heel veel meer van hoor... Alleen 'nothing else matters' kan ik nog redelijk volledig spelen. Eergisteren had ik een vriendin op bezoek (we zouden ff gaan rijden met de motor maar het weer was niet echt lekker), dus toen gingen we maar ff GH'enquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik bak er dus echt niets van hehjij speelt echt gitaar, dus je vingevlugheid heb je al.
Oja ook dat nogquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is toch hetzelfde bij GH ? je kan met en zonder gitaar het spel kopen.
Dude heb jij meerdere gitaren dan voor GH?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt gitaar spelen bak ik niet zo heel veel meer van hoor... Alleen 'nothing else matters' kan ik nog redelijk volledig spelen. Eergisteren had ik een vriendin op bezoek (we zouden ff gaan rijden met de motor maar het weer was niet echt lekker), dus toen gingen we maar ff GH'en
Tot haar oog viel op een stel gitaren die ik ook nog had staan "Ooohhh speel eens wat voor me?"
Onze reacties waren allebei wel grappig eigenlijk, ik begreep niet dat ik het nog steeds kon, en zij zat met open mond te kijken van 'wtf!'
yep!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rockband heeft meer licenties dan GH?
Nee, voor GH maar één.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude heb jij meerdere gitaren dan voor GH?
hmmm porno zeg ik jequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt gitaar spelen bak ik niet zo heel veel meer van hoor... Alleen 'nothing else matters' kan ik nog redelijk volledig spelen. Eergisteren had ik een vriendin op bezoek (we zouden ff gaan rijden met de motor maar het weer was niet echt lekker), dus toen gingen we maar ff GH'en
Tot haar oog viel op een stel gitaren die ik ook nog had staan "Ooohhh speel eens wat voor me?"
Onze reacties waren allebei wel grappig eigenlijk, ik begreep niet dat ik het nog steeds kon, en zij zat met open mond te kijken van 'wtf!'
Dat lijkt me verstandig jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier ga ik heel verstandig nog maar ff niet op antwoorden
Ooow zoquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, voor GH maar één.
Maar heb nog wel een accoustische + electrische gitaar met versterker, die bedoelde ik dus
Yepquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow zo
Maar advies is dus gewoon GH kopen zodat je die gitaar ook bij RB kan gebruiken
LOL , wat voor tips dan ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep
Plus dat ik je aardig wat tips kan geven bij GH mocht er iets niet lukken, RB ken ik niet.
Dat je jezelf niet moet aanleren om met 3 vingers te spelen, want dat verleer je dus nooit meerquote:
Dan ga ik toch maar eens zoeken naar GH: Legends of Rockquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep
Plus dat ik je aardig wat tips kan geven bij GH mocht er iets niet lukken, RB ken ik niet.
WTF die solo, ongekend manquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat je jezelf niet moet aanleren om met 3 vingers te spelen, want dat verleer je dus nooit meer
* Sm0keZ slaat zichzelf voor z'n kop
Maar Beller, dit nummer ga je leuk vinden, check die solo vanaf ongeveer 3 minuten! Heb hem tot nu toe pas twee keer gehaald
Deze is ook smakelijk! Alleen die intro al.... Briljant nummer trouwens
Dude... die is echt heftigquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:56 schreef WhiteLightning het volgende:
die 1e zou ik misschien nog wel kunnen doen, maar de 2e is echt onbegonnen werk!
dit is de gekste beller,. dan weet je wat je te wachten staat haha
Die 1e kostte me 10 uur oefenen ongeveer (ik voel me nu een beetje alsof ik geen leven hebquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:56 schreef WhiteLightning het volgende:
die 1e zou ik misschien nog wel kunnen doen, maar de 2e is echt onbegonnen werk!
dit is de gekste beller,. dan weet je wat je te wachten staat haha
Bedoel spellen zoals Guitar Hero lijken mij gewoon echt vetquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die 1e kostte me 10 uur oefenen ongeveer (ik voel me nu een beetje alsof ik geen leven heb)
De 2e had ik in de 3e of 4e poging al
Maar idd, TTFAF is lastig! Op hard kan ik hem wel uitspelen, expert niet. In expert practise mode haal ik ook niet meer dan 70%
TTFAF 100%'en op expert, hou maar op man.... Het is niet voor niets zo dat er nog maar één speler in de hele wereld dat heeft kunnen presterenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar die TTFAF... een ultiem doel
Die gast speelt met twee handen om de snelheid te kunnen bijbenen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, WL, zoek dan een goeie GH speler uit man
Die gast maakt de ene na de andere fout...
's Werelds grootste GH-freak heeft TFFAF dus op 100% gehaald, geheel foutloos. Niet normaal
Dat heet 'tappen'. Als noten zó snel op elkaar volgen (niet op dezelfde lijn), kun je die knop overpakken zonder dat je opnieuw de strumbar aan hoeft te slaan. Dat stuk bij TTFAF is ook alleen maar tappen, duurt zo'n 30secquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die gast speelt met twee handen om de snelheid te kunnen bijbenen?
In vergelijking met andere filmpjes ziet die er makkelijker uitquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, Ruby is trouwens echt een lachertje... Na 5 keer proberen bijna 100%! Had maar 3 foutjes in totaal ofzo
idd, tappen, das weer wat anders dan fappenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heet 'tappen'. Als noten zó snel op elkaar volgen (niet op dezelfde lijn), kun je die knop overpakken zonder dat je opnieuw de strumbar aan hoeft te slaan. Dat stuk bij TTFAF is ook alleen maar tappen, duurt zo'n 30sec
Onder tussen mompel ik tegen mijzelf; "Welkom in de wereld van vakjargon"quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heet 'tappen'. Als noten zó snel op elkaar volgen (niet op dezelfde lijn), kun je die knop overpakken zonder dat je opnieuw de strumbar aan hoeft te slaan. Dat stuk bij TTFAF is ook alleen maar tappen, duurt zo'n 30sec
idd. en geloof me , je gaat het leuk vinden. wat dat is het gewoon. je krijgt het gevoel , dat je af en toe echt gitaar speeltquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onder tussen mompel ik tegen mijzelf; "Welkom in de wereld van vakjargon"
Dus die bar moet je aanslaan wil je een knop kunnen gebruiken?
Dan zal mijn broer het spel ook leuk gaan vinden, die speelt namelijk elektrisch gitaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd. en geloof me , je gaat het leuk vinden. wat dat is het gewoon. je krijgt het gevoel , dat je af en toe echt gitaar speelt
ja dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zal mijn broer het spel ook leuk gaan vinden, die speelt namelijk elektrisch gitaar
Haha dat geloof ik meteen jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel ja![]()
iedereen bezwijkt op een gegeven moment wel ja haha
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Succes in ieder geval met werkquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:09 schreef Sgele het volgende:Goedemorgen Beller
Ff ontbijtje scoren en richting werkTot later
* Bellerophon kijkt naar de tijd *7.21*quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:16 schreef Sgele het volgende:
Ja dank je wel
De rest ook alvast goeiemorgen natuurlijk
hihi dus de methode werkt wel! goed geslapen dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:15 schreef Sgele het volgende:
1 Goedenavond
Komen we terug van het werk en eten. Hangt er door wateroverlast, dus opkomend grondwater, een putlucht in m'n kamer.... te erg(echt...zelfs WL z'n moeder is er niet zo aan toe
)
Ik gedraag mezelf als Beller tegen een nieuweling in ons topic en hoppa.. nieuwe kamer... oh...penthouseTe geweldig gewoon dit land
Fijne avond nogEn tot morgen
Goedemorgen Draakjequote:
hier genieten van het eindelijk mooie weer (hoop ik)quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen Draakje
Hoe gaat alles?
Pfff ik wil ook genieten van de zonquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier genieten van het eindelijk mooie weer (hoop ik)
en bij jou?
nog 7 werkdagen incl vandaag!quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pfff ik wil ook genieten van de zon
Hier aan het aftellen tot ik weg mag bij deze toko
Gelukkig wel zeg, heb het echt gehadquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog 7 werkdagen incl vandaag!
ja da's waar en dan 4 weken heerlijk vakantie! beter uitzicht kan je haast toch niet hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg, heb het echt gehad
Nu nog een beetje lekker weer in die 4 weken en ik ben helemaal tevredenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja da's waar en dan 4 weken heerlijk vakantie! beter uitzicht kan je haast toch niet hebben
ik vind dat dat goed moet komenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu nog een beetje lekker weer in die 4 weken en ik ben helemaal tevreden
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind dat dat goed moet komen
Die methode werkt hier prima jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dus de methode werkt wel! goed geslapen dan?
Mogguh Sgele!quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die methode werkt hier prima ja
Ik heb heerlijk geslapenDaar alles goed?
Mogguh DV
Mogguh Tripack!quote:
mijn vakantie begint op 8 augustusquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh Tripack!
Wanneer heb jij eigenlijk vakantie? Of heb je dat al gehad en heb ik dat weer gemist??
Owww lekker! Dan begin ik weer met werkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn vakantie begint op 8 augustusen dan alles inpakken en verhuizen
ik ga deze vakantie op reis en maak er mijn nieuwe thuis van
![]()
Haha dank u dank uquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh Sgele!
En grats met je penthouse jongen, doe je goed
yep, vandaag na therapie een dagje strandquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die methode werkt hier prima ja
Ik heb heerlijk geslapenDaar alles goed?
Mogguh DV
Haha ja zo kan je het ook bekijken natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn vakantie begint op 8 augustusen dan alles inpakken en verhuizen
ik ga deze vakantie op reis en maak er mijn nieuwe thuis van
![]()
Ja ik had begrepen dat het weer bij jullie nu goed aan het worden isquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep, vandaag na therapie een dagje strand
ik lig wel lekker op een strandbedje hoor!quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik had begrepen dat het weer bij jullie nu goed aan het worden isRustig aan bij Therapie en je helemaal suf genieten van het strand
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
hallo alle andere die ik nog niet begroet heb
whehehe... zijn de dames daar ook vies??quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Tripack, het weer hier is vieeessssssss jongen
Goedemorgen mevrouwquote:
Heeeuh Tripack!!quote:
Als ik virtueel kon slaan had ik het gedaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw
Al zenuwachtig
Waar zitten jullie eigenlijk ergens? Wel in Nederland toch? Heb t niet zo goed meegekregenquote:
is nie handig voor je beeldscherm denk ikquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als ik virtueel kon slaan had ik het gedaan
Ook zo jammer dat m'n hand niet door de kabel past...quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is nie handig voor je beeldscherm denk ik
Gast...kan jij nou aan niks anders denken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe... zijn de dames daar ook vies??
Als we virtueel konden slaan had het hier al lang een bloedbad geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
da's ook weer zo en daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als we virtueel konden slaan had het hier al lang een bloedbad geweest
Ik ben wel lief voor jequote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ja man, het druipt er van afquote:
Beetje doorduwenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ook zo jammer dat m'n hand niet door de kabel past...
een vritueel bloedbadquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als we virtueel konden slaan had het hier al lang een bloedbad geweest
Godverquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beetje doorduwen
Sgele / Tripack / Smokez / Droxz / WL zegt:
Ja!! Dat zei je moeder ook gisteravond
Doekje nodig?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ja man, het druipt er van af
Kennis van de personen die hier posten hequote:
Voor m'n tranen?quote:
Als het maar niet in je ogen... ohnee laat maar..ik ga gewoon even heel wijs koffie pakkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ja man, het druipt er van af
Knowledge! U haz itquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kennis van de personen die hier posten he
jeuj ik moest weer lachenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het maar niet in je ogen... ohnee laat maar..ik ga gewoon even heel wijs koffie pakken
Sgele!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het maar niet in je ogen... ohnee laat maar..ik ga gewoon even heel wijs koffie pakken
Hahaha sorryquote:
Aaaaaight, jeweetsch!!!quote:
Jullie ook een fijn weekend!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben mn spullen pakken voor de taxi er staat!
als ik niet meer terug kom hier vandaag en morgen
goed weekend!
quote:
quote:
Fijn weekendquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben mn spullen pakken voor de taxi er staat!
als ik niet meer terug kom hier vandaag en morgen
goed weekend!
Mijn god, anders zou ik echt niet weten wat ik zou moeten hoorquote:
Laterquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen![]()
Veul plezier vandaagMisschien tot later
Have fun!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen![]()
Veul plezier vandaagMisschien tot later
Jeweetschquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn god, anders zou ik echt niet weten wat ik zou moeten hoor
Ik denk dat ik radeloos achter mijn laptop zou zittenquote:
arme jongenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik radeloos achter mijn laptop zou zitten
Denk het ook...quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik radeloos achter mijn laptop zou zitten
Ja of niet he!!quote:
We zullen het wel nooit wetenquote:
Ging hier vanochtend iemand op vakantie.. Moest er om 5 over 7 getoeterd worden in de straat!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
echt vanochtend was ik gewoon echt wakker toen ik opstond![]()
dat op tijd naar bed gaan helpt echt
Ain't gonna happenquote:
Heb de eerste recensie trouwens gelezen over 'The Dark Knight', maar schijnt een succes te zijn!quote:
Heb je nou al alles ingepakt? Geen spullen vergeten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ging hier vanochtend iemand op vakantie.. Moest er om 5 over 7 getoeterd worden in de straat!![]()
Zaterdagochtend vertrekken wij om 5 uur.. Ik zal de buren ook eens even gedag zeggen dan
Ja!! Lijkt me echt een geweldige film, jij mag er vanavond heenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb de eerste recensie trouwens gelezen over 'The Dark Knight', maar schijnt een succes te zijn!
Vanavond ga ik... Hey.. wacht eens even..quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je nou al alles ingepakt? Geen spullen vergeten?
Vanmiddag zelfs al.. Om 16.15uur! Echt enorm veel zin in!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja!! Lijkt me echt een geweldige film, jij mag er vanavond heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |