Zat ik maar buiten, pfff verveel me op m'n werkquote:
Ik zit binnen.. Moet zo ook nog werkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zat ik maar buiten, pfff verveel me op m'n werk
Nu kan je BBQ-en in je nieuwe huisje bellerquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zat ik maar buiten, pfff verveel me op m'n werk
Inderdation!!quote:
Moet alleen de tuin nog doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nu kan je BBQ-en in je nieuwe huisje beller![]()
Inderdaad! Lekker weer buiten, warm binnen... Shit ik wil op het strand liggenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zit binnen.. Moet zo ook nog werken![]()
Weer drie uur uit me neus vreten.. Ik HAAT de zomerperiode op het werk
ja relaxed manquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation!!
@WL, Heb daarnet een SNES met Copybox voor 50 euro gekocht online, redelijke koop toch?
Ehr 400 spellen heeft hij erbijquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja relaxed manhoeveel spellen zitten erbij ? best goedkoop hoor! het worden inmiddels collectors items
ik zou er ook wel een willen, maar ik heb de plek er niet meer voor, ik heb teveel consoles nu haha
Nee daaromquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk das relaxed man
dan ben je voorlopig nog niet uitgespeeld haha
Ja, af en toequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
speel jij weleens ZNES op de pc ?
Ga me niet zeggen dat je aan het werk wasquote:
ik zeg het niet, maar verdomd het was wel zoquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat je aan het werk was
BOEM! Ongekend zegquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:24 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zeg het niet, maar verdomd het was wel zo
ik werp het wel bij iemand anders in de schootquote:
R0ckz0rz! Nu ben ik ook scheelquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft Beller een boem op z'n oog
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ik werp het wel bij iemand anders in de schootik ga geen echt werk doen voor een stagiairloontje jeweetz
Broer!quote:
Jij maar batsen en je afvragen waarom ze je toch nooit recht in je ogen aankeken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vandaar
Ik vond jullie moeders al zoveel op elkaar lijken![]()
Ja... deelsquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij maar batsen en je afvragen waarom ze je toch nooit recht in je ogen aankeken?
Je moeder! Daaarrrr moeten wij het pas mee doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
Godsodeju nu merk ik pas hoe weinig we eigenlijk doen op een dag. Al weer een nieuw topic
Het is hier inmiddels 33 graden en tyfus benauwd![]()
Maar goed, we moeten het er maar mee doen he
Vanonder lijken ze allemaal op elkaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vandaar
Ik vond jullie moeders al zoveel op elkaar lijken![]()
Arme zielquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moeder! Daaarrrr moeten wij het pas mee doen
Ja dat dacht ik maar evenquote:
zo gedaanquote:
whehehequote:
Boeiend! Rot op en ga je druk maken om dat referendum van jequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:57 schreef AlwaysConnected het volgende:
en vanmiddag ook geen flikker te doen
Roemeense toetsenborden zijn toch niks waard...kunnen een beetje water best hebben denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boeiend! Rot op en ga je druk maken om dat referendum van je
Daar drinken ze toch alleen maar wodka?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Roemeense toetsenborden zijn toch niks waard...kunnen een beetje water best hebben denk ik
Het is geen Polen of Ruslandquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar drinken ze toch alleen maar wodka?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boeiend! Rot op en ga je druk maken om dat referendum van je
Pivo, oh nee , das poolsquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is geen Polen of Rusland
Hier drinken ze vooral bier
Fijn, HOUDOE!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:05 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol je maakt me middag weer goed
Dat zeg ikquote:
Dat zijn dan wel weer goede berichtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is geen Polen of Rusland
Hier drinken ze vooral bier
Ja dat dusquote:
* Sgele mompelt iets over een veenlijkquote:
Dat maken we er wel vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets over een veenlijk
Mensen ik ben er weer vantussen![]()
dus voor 5 uur ben je dronken ?quote:
Squote:
Dat lijkt me welquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus voor 5 uur ben je dronken ?
Neehoor, vandaag en morgen blijf ik gewoon nuchterquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus voor 5 uur ben je dronken ?
heel leukquote:
Dat is viiiiieeeesss Patrick!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef tripack het volgende:
[..]
heel leuk
voor jouw![]()
ik moet nog 2,5 week
werd es tijdquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik heb me gisteren maar eens ingeschreven voor een eigen huissie
dat bedoel ikquote:
ik was ook zo oud. heb 8 jaar moeten wachtenquote:
Gast! Ongekendquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, vandaag en morgen blijf ik gewoon nuchter
Moet nog veel te veel regelen/kopen voor de vakantie
Oja, ik heb me gisteren maar eens ingeschreven voor een eigen huissie
Bijna? Man, dat duurt nog bijna een maandquote:
6-9 maandenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast! OngekendEn hoe lang gaat dat duren?
een maand is zo voorbijquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bijna? Man, dat duurt nog bijna een maand
Maar als t goed is ben ik al wel uit huis voordat ik 24 ben! Valt mee he?
Fair enoughquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als t dan toch moet, liever niet de eerstkomende 6 weken
welke mommy (to be) heb je zwanger gemaaktquote:
Ik kon zelfs al binnen 2 maanden terecht, maar dat was mij nog iets te snel eigenlijk...Moet ook nog op vakantie, nu kan ik in die 6 maanden nog ff een mooi bedrag bij elkaar sparen zodat ik ook wat heb om neer te zetten in dat huisquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
een maand is zo voorbij
maar binnen een jaar is idd erg snel
Vrije sector of dat niet?quote:
Godsamme! M'n waterquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
welke mommy (to be) heb je zwanger gemaakt
Tering das ook niet meer normaal zeg.quote:
Uhhh weet ik veel, ik heb me gewoon ingeschreven bij Préwonen, zo'n woningbouwvereniging, jeweetschquote:
Ik heb al twee keer iemand gejemoederd, dus ik mag hier nu geen antwoord meer op gevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
welke mommy (to be) heb je zwanger gemaakt
wheheh denk dat er weinig zijn die weten wat dat isquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tering das ook niet meer normaal zeg.
heb je je bij een bordeel ingeschreven soms ?
of ga je na pernassia ?
Nope, gewoon in Beverwijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of ga je na pernassia ?
ja daar zeg je wat hahaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh denk dat er weinig zijn die weten wat dat is
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of ga je na pernassia ?
tis goed geregeld bij jullie hoor ik alweerquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, gewoon in Beverwijk
Het zijn maar simpele 3-4 kamerapartementjes hoor, echt puur starterwoningen.
Maar wat extra kamers is wel relaxed, eigen fitnessruimte FTW
whehehe ik heb er om kunne lachenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat hahahad ik nog niet eens bij stil gestaan
Beter dan in Amsterdam, als je je daar 25 jaar vóór je eigen geboorte inschrijft kun je nog net een woning bemachtigen, waar je dan rond je 40e eindelijk eens in kan ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis goed geregeld bij jullie hoor ik alweer
whaha, google is your friend! maar daar moet je je ook inschrijven hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaaast, matig
http://www.parnassia.nl/
Van onbekenden kan ik weinig hebben, maar goed, we hangen hier al een tijdje rond met z'n allenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, google is your friend! maar daar moet je je ook inschrijven hoor![]()
maar je kan wel tegen een geintje
Netjes man, dan is 6-9 maanden echt snel hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhhh weet ik veel, ik heb me gewoon ingeschreven bij Préwonen, zo'n woningbouwvereniging, jeweetsch
jah in de hoekse waard heb ik al bijna 2 jaar moeten wachtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Netjes man, dan is 6-9 maanden echt snel hoor
Aaaaightquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van onbekenden kan ik weinig hebben, maar goed, we hangen hier al een tijdje rond met z'n allen
Ja daarom, vaak sta je langer dan 1 jaar ingeschrevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
jah in de hoekse waard heb ik al bijna 2 jaar moeten wachtendus dit is echt heel snel
goh je lijkt totaal niet op je moeder , want die kan behoorlijk wat hebben, en zeker weten van onbekendenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van onbekenden kan ik weinig hebben, maar goed, we hangen hier al een tijdje rond met z'n allen
M'n colaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goh je lijkt totaal niet op je moeder , want die kan behoorlijk wat hebben, en zeker weten van onbekenden
zo dat was hem weer van deze week
*proest* !quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goh je lijkt totaal niet op je moeder , want die kan behoorlijk wat hebben, en zeker weten van onbekenden
zo dat was hem weer van deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |