Pivo, oh nee , das poolsquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is geen Polen of Rusland
Hier drinken ze vooral bier
Fijn, HOUDOE!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:05 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol je maakt me middag weer goed
Dat zeg ikquote:
Dat zijn dan wel weer goede berichtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is geen Polen of Rusland
Hier drinken ze vooral bier
Ja dat dusquote:
* Sgele mompelt iets over een veenlijkquote:
Dat maken we er wel vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets over een veenlijk
Mensen ik ben er weer vantussen![]()
dus voor 5 uur ben je dronken ?quote:
Squote:
Dat lijkt me welquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus voor 5 uur ben je dronken ?
Neehoor, vandaag en morgen blijf ik gewoon nuchterquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus voor 5 uur ben je dronken ?
heel leukquote:
Dat is viiiiieeeesss Patrick!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef tripack het volgende:
[..]
heel leuk
voor jouw![]()
ik moet nog 2,5 week
werd es tijdquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik heb me gisteren maar eens ingeschreven voor een eigen huissie
dat bedoel ikquote:
ik was ook zo oud. heb 8 jaar moeten wachtenquote:
Gast! Ongekendquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, vandaag en morgen blijf ik gewoon nuchter
Moet nog veel te veel regelen/kopen voor de vakantie
Oja, ik heb me gisteren maar eens ingeschreven voor een eigen huissie
Bijna? Man, dat duurt nog bijna een maandquote:
6-9 maandenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast! OngekendEn hoe lang gaat dat duren?
een maand is zo voorbijquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bijna? Man, dat duurt nog bijna een maand
Maar als t goed is ben ik al wel uit huis voordat ik 24 ben! Valt mee he?
Fair enoughquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als t dan toch moet, liever niet de eerstkomende 6 weken
welke mommy (to be) heb je zwanger gemaaktquote:
Ik kon zelfs al binnen 2 maanden terecht, maar dat was mij nog iets te snel eigenlijk...Moet ook nog op vakantie, nu kan ik in die 6 maanden nog ff een mooi bedrag bij elkaar sparen zodat ik ook wat heb om neer te zetten in dat huisquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
een maand is zo voorbij
maar binnen een jaar is idd erg snel
Vrije sector of dat niet?quote:
Godsamme! M'n waterquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
welke mommy (to be) heb je zwanger gemaakt
Tering das ook niet meer normaal zeg.quote:
Uhhh weet ik veel, ik heb me gewoon ingeschreven bij Préwonen, zo'n woningbouwvereniging, jeweetschquote:
Ik heb al twee keer iemand gejemoederd, dus ik mag hier nu geen antwoord meer op gevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
welke mommy (to be) heb je zwanger gemaakt
wheheh denk dat er weinig zijn die weten wat dat isquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tering das ook niet meer normaal zeg.
heb je je bij een bordeel ingeschreven soms ?
of ga je na pernassia ?
Nope, gewoon in Beverwijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of ga je na pernassia ?
ja daar zeg je wat hahaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh denk dat er weinig zijn die weten wat dat is
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of ga je na pernassia ?
tis goed geregeld bij jullie hoor ik alweerquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, gewoon in Beverwijk
Het zijn maar simpele 3-4 kamerapartementjes hoor, echt puur starterwoningen.
Maar wat extra kamers is wel relaxed, eigen fitnessruimte FTW
whehehe ik heb er om kunne lachenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat hahahad ik nog niet eens bij stil gestaan
Beter dan in Amsterdam, als je je daar 25 jaar vóór je eigen geboorte inschrijft kun je nog net een woning bemachtigen, waar je dan rond je 40e eindelijk eens in kan ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis goed geregeld bij jullie hoor ik alweer
whaha, google is your friend! maar daar moet je je ook inschrijven hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaaast, matig
http://www.parnassia.nl/
Van onbekenden kan ik weinig hebben, maar goed, we hangen hier al een tijdje rond met z'n allenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, google is your friend! maar daar moet je je ook inschrijven hoor![]()
maar je kan wel tegen een geintje
Netjes man, dan is 6-9 maanden echt snel hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhhh weet ik veel, ik heb me gewoon ingeschreven bij Préwonen, zo'n woningbouwvereniging, jeweetsch
jah in de hoekse waard heb ik al bijna 2 jaar moeten wachtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Netjes man, dan is 6-9 maanden echt snel hoor
Aaaaightquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van onbekenden kan ik weinig hebben, maar goed, we hangen hier al een tijdje rond met z'n allen
Ja daarom, vaak sta je langer dan 1 jaar ingeschrevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
jah in de hoekse waard heb ik al bijna 2 jaar moeten wachtendus dit is echt heel snel
goh je lijkt totaal niet op je moeder , want die kan behoorlijk wat hebben, en zeker weten van onbekendenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van onbekenden kan ik weinig hebben, maar goed, we hangen hier al een tijdje rond met z'n allen
M'n colaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goh je lijkt totaal niet op je moeder , want die kan behoorlijk wat hebben, en zeker weten van onbekenden
zo dat was hem weer van deze week
*proest* !quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goh je lijkt totaal niet op je moeder , want die kan behoorlijk wat hebben, en zeker weten van onbekenden
zo dat was hem weer van deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |