Wel te kortquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:02 schreef Dethroned het volgende:
Bleach manga !!!! Wordt wel heel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En laat ze eens gauw weer eens tegen die Arrancar vechten...How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel, wat is er anders ? Of doel je nu meer op de fillers ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:19 schreef Quir het volgende:
Bleach (de anime, that is) is gewoon niet meer wat het was. Eerst was het gewoon (voor mijn gevoel in ieder geval) veel anders, zoals bijvoorbeeld de tekenstijl en de manier waarop een verhaal verteld werd.
Zet hem dan gewoon uit na een minuut ofzo, na een uur moet je toch wel doorheben dat het de film niet isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik 1x met die bleach movie, kreeg je één of andere stomme Japanse Honkbalwedstrijd te zien, snap niet wat daar grappig aan is, anderhalf uur kijken naar saai honkbal..
Ik heb em natuurlijk ook niet helemaal gekeken, maar snel voorruit gespoeld om te kijken of er nog iets van Bleach erin voor kwam. En dan is het letterlijk gewoon anderhalf uur saai honkbal, denk je ook van wtfquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Zet hem dan gewoon uit na een minuut ofzo, na een uur moet je toch wel doorheben dat het de film niet is
nou Kenpachi zie ik anders weinigquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jezus.Ik had gehoopt dat dit de (aller)laatste filler aflevering was. Gaan ze er opeens via een belachelijke twist nog verder rekken.
Het enige leuke van de filler is dat je veel van die Shinigami's in actie ziet.
quote:Op maandag 8 september 2008 00:04 schreef Bakakame het volgende:
De film was leuk, ja!
Fijne afwisseling na al die fillers
Er stond eerst dat het ging stoppen als er geen andere dag werd gekozenquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:56 schreef Frag_adder het volgende:
Erg goede film ja, vooral de actie was geweldig ^^, op naar film 3 aan het eind van dit jaar, subs en dvd zullen wel weer lang duren...
Als het goed is nog maar 2 fillers te gaan.
Weet iemand trouwens waarom bleach in oktober op dinsdag wordt gezet? (en dus woensdag te downloaden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de serie niet zo populair dan in japan? Dat ze hem wilden stoppen, is volgensmij toch een van de populairste die gedownload wordtquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er stond eerst dat het ging stoppen als er geen andere dag werd gekozen
Daarom denk ikGelukkig
Goede filler gisteren trouwens...
Klopt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is de serie niet zo populair dan in japan? Dat ze hem wilden stoppen, is volgensmij toch een van de populairste die gedownload wordt
Klopt het dat hij niet zo populair is in japan? Dat hij erg populair is op internet of beide?quote:
Dan komen toch de fillers?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:53 schreef Quir het volgende:
Na 80 nam het plezier voor mij af.
1ste als Ichigo bankai enzo heeft en dan terug naar de echte wereld gaat (rond 80 toch?) en de 2de voordat ze naar Hueco Mundo gaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 04:26 schreef Viro het volgende:
ben nu bij eps 168, verhaal is zo goed. Ik kijk vol spanning naar iedere episode.
Vraagje: na welke episode kan ik de eerste movie bekijken? En na welke episode de tweede movie?
Aha, oké, dan ga ik vandaag maar beide films ff kijken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1ste als Ichigo bankai enzo heeft en dan terug naar de echte wereld gaat (rond 80 toch?) en de 2de voordat ze naar Hueco Mundo gaan
Nu dus 189 uit. Volgende week echte verhaal weerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:21 schreef Viro het volgende:
zo ben helemaal up to date. Ben net klaar met ep 188, ookal was het een filler. Weet iemand wanneer de echte verhaal weer hervat wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilarisch
Trouwens die opmerking van Amagai over Ichigo die niet zijn hele potentieel als shinigami gebruikt. Sloeg dat ergens op!? Ik had het idee dat er een bankai^2 mee bedoeld werd of vergis ik me daar in?Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Volgens mij had het te maken met het feit dat die Bakkatou van Amagai al z'n Shinigami powers onklaar maakte en enkel dus gebruik kon maken van z'n Hollowfication powers. Normaal kan ie de kracht uit beide tappen oid...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:01 schreef wdn het volgende:
Trouwens die opmerking van Amagai over Ichigo die niet zijn hele potentieel als shinigami gebruikt. Sloeg dat ergens op!? Ik had het idee dat er een bankai^2 mee bedoeld werd of vergis ik me daar in?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tot 15 minuten is alleen maar beelden van voor de fillersHij was toch al deudt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Dat is inderdaad een beetje jammer, ik denk dat over een aflevering of 2 de echte actie pas begint.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ook.Neemt niet weg dat 90% van de aflevering herhaling is.
idd. Kan niet wachten tot de volgende episode.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:02 schreef rakotto het volgende:
Naja, was wel leuk. Sommige oude scenes waren wel weer prettig om te zien.
effe een vraagjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
ITSYYYYYYGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:13 schreef Viro het volgende:
[..]
effe een vraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijkt dat ze een espada is, maar verbergt ze haar echte vorm. Dat is tenminste wat ik opmaak uit de preview. Next week we'll know more.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eindelijk groeit dat irritant kind van een Nell op...
Whehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het zal wel weer een "volgroeide" vrouw worden..
Ik denk 3quote:Op donderdag 23 oktober 2008 06:08 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]
Wedden dat ze een hoger nummer heeft dan Nnoitra?
Dan mogen die andere 2 irritante van mij wel even spontaan dood neer vallen, daar wordt je helemaal moe van ... ik weet niet of dat wandelende masker en die met zijn slijm grappig bedoelt zijn, maar daar hebben ze dan mee gefaald.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eindelijk groeit dat irritant kind van een Nell op...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk 3Ik denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
Waarschijnlijk krijgen we inderdaad eerst Renji, Ishida, Pesche en Dondochakka te zien..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:20 schreef wdn het volgende:
Nee, de week erop denk ik. De verschijning van Nell zal 1 van de laatste dingen zijn van volgende week.
Plus we krijgen binnenkort natuurlijk het verhaal van Nell te zien. Hopelijk nadat Nell gaat vechten maar ik verwacht ervoor
* wdn weet alles van tijdtrekken in anime
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk 3Het moet haast wel inderdaad, maar waarom doet Nnoitra dan zo relaxed tegen haar? I'd say dat hij dan snel van haar af wil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo'n klein beetje ook. Dat zijn echt twee van de irritantste figuren ooit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dan mogen die andere 2 irritante van mij wel even spontaan dood neer vallen, daar wordt je helemaal moe van ... ik weet niet of dat wandelende masker en die met zijn slijm grappig bedoelt zijn, maar daar hebben ze dan mee gefaald.
Ohja, Kon komt binnenkort ook weer terug!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:47 schreef wdn het volgende:
Ik weet wat er is gebeurd Bakakame. Heb namelijk net een pagina gezien waarin stond wat in de manga is gebeurd Wil je het weten?
Weet je. Die schrijvers dachten waarschijnlijk: die Kon vindt men op het web allemaal irritant maar wij kunnen het nog veel irritanter maken
Hmm, nouja, dat duurt nog 'n kleine twee afleveringenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:13 schreef wdn het volgende:
Nee ik bedoelde wat er tussen Nell en Nnoitra is gebeurd
Nnoitra is een vuile lafaard
Jouw spoiler klopt maar dat duurt nog wel even denk ik. Episode of 30 tot 50 denk ik.
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Dat komt later pas.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:17 schreef rakotto het volgende:
OmfgKenpachi!
*Zet op direct download.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgende week zullen we zien dat Don'chaknow en Pesche eigenlijk stiekem nummers 1 en 2 zijn.![]()
Inderdaad.De beste aflevering sinds we met Hueco Mundo zijn gestopt! Vind ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:18 schreef rakotto het volgende:
Amuserende ep van Bleach, lang niet meer gehad.
OMFG. Alleen het IDEE alquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgende week zullen we zien dat Don'chaknow en Pesche eigenlijk stiekem nummers 1 en 2 zijn.![]()
SPOILER: Nell-chan + Nell-sanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inoue heeft competitie
[ Bericht 7% gewijzigd door wdn op 29-10-2008 11:30:46 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Ach neu, "volgroeide" Nell in een Jane-outfit en dat kinderhelium stemmetje erbij?quote:
Dat heb ik al gemerkt ja.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Inderdaad.De beste aflevering sinds we met Hueco Mundo zijn gestopt! Vind ik
[..]
OMFG. Alleen het IDEE al![]()
Alhoewel...
NEE GA UIT MIJN HOOFD. Ze zouden best de oude nummer 1 en 2 kunnen zijn. Oh fuck. Nee
ArcticBlizzard: ja. Heb ik slechts 1 commentaar bij: Ichigo heeft weinig geleerd van zijn battle met Kenpachi
Wordt tijd dat dat gevecht eens hervat wordt
Oh en mogen we nu pixs van Nell gaan posten?Inderdaad, sinds Hueco Mundo is dit het beste ja.SPOILER: Nell-chan + Nell-sanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inoue heeft competitie![]()
En Neliel wins big time from Inoue in her current state.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Is die niet nog gewoon in Soul Society?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar is die Rangiku Sama gebleven eigenlijk?
SPOILER: Ken-chanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door wdn op 29-10-2008 16:52:56 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Hij is toch het sloofje van #5 (krijg die naam toch niet goed gespeld) , zal wel een watje zijn dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:47 schreef wdn het volgende:
Deze dude (Tesla?) is die nog van belang?
Ik spreek het uit als n noi tra.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hij is toch het sloofje van #5 (krijg die naam toch niet goed gespeld) , zal wel een watje zijn dan.
Ja fillers niet meegeteld natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik spreek het uit als n noi tra.
Dj_Day-V: Nee, laatste keer was in de vorige arc dat is net 4 weken geleden.
quote:Japanner wil met stripfiguur kunnen trouwen
TOKIO - Een Japanse man eist een wetswijziging waardoor het mogelijk wordt dat mensen met stripfiguren trouwen. Binnen enkele dagen heeft hij meer dan duizend handtekeningen verzameld met een online petitie.
“Ik ben niet langer geïnteresseerd in de wereld van drie dimensies. Ik zou zelfs graag een bewoner worden van de tweedimensionele wereld”, aldus Taichi Takashita.
Het aantal huwelijken in Japan neemt af omdat veel jonge Japanners moeilijk een partner voor het leven kunnen vinden. Stripverhalen zijn ondertussen razend populair, en veel stripfiguren worden in Japan beroemdheden of zelfs sekssymbolen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:32 schreef wdn het volgende:
Die Nell die maakt wat los in Japan zeg...
Of zou het toeval zijn dat dit ineens opduikt in de telegraaf:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:32 schreef wdn het volgende:
Die Nell die maakt wat los in Japan zeg...
Of zou het toeval zijn dat dit ineens opduikt in de telegraaf:
[..]
Ik gok dat het op zijn minst een 3d beeldje moet zijn. Maargoed er zijn gekken getrouwd met de eiffel toren dus waarom ook dit niet, ik zal er niet om wakker liggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je zou toch raar staan te kijken als iemand met een poster of dvd bij het gemeentehuis aankomt om te trouwen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind die stem juist cool. Daardoor blijft ze toch een beetje dezelfde onschuldige grappige Nell en verandert niet compleet in een ander karakter.
Ik ook.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef wdn het volgende:
Lonewolf: ja, ik weet dat ze dit gaan doen(*) en toch trap ik er iedere week in
(*) zie mijn voorgaande post over het verlengen van animes....
Je kan gewoon verder kijken maar het niveau blijft om te huilen. Alleen de soul society arc was goed te pruimen van bleach. Daarna is het nooit meer goed gekomen. Het verhaal is inmiddels ver te zoeken en de vecht scenes zijn er ook niet beter op gewordenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:55 schreef Kanariegeel het volgende:
Ik ben gestopt met Bleach kijken bij aflevering 165 ofzo. Toen ze al in dat overdreven grote kasteel waren en tegen die rare '100+' gasten aan het vechten waren. Toen vond ik het toch een beetje saai worden... Kan ik denk jullie vanaf 190 (?) als de fillers zijn afgelopen gewoon oppakken zonder eerst de tussenliggende episodes te kijken?
Me neither, ik hoop op Nnoitra en Nel.quote:
SPOILER: 194Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Welke captain?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef wdn het volgende:
Nee, in 196 verschijnen de captains
Dus 99.999999999999% kans dat dit in de laatste 5 secondes is.
Hmmm zoiets .... Nnoitra wil Nell een dodelijk slag geven en dan komt 1 van de captains en zet zijn zwaard ertussen. Ichigo's ogen komen in beeld en dan eindigt de episode. Ik hoop dat het 1 van de vrouwen isKan Nnoitra zich klaarmaken om nog een vrouw boven zich te zien staan
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef wdn het volgende:
Hmmm zoiets .... Nnoitra wil Nell een dodelijk slag geven en dan komt 1 van de captains en zet zijn zwaard ertussen. Ichigo's ogen komen in beeld en dan eindigt de episode. Ik hoop dat het 1 van de vrouwen isKan Nnoitra zich klaarmaken om nog een vrouw boven zich te zien staan
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:56 schreef Dj_Day-V het volgende:KAN NIET WACHTEN!!!! RAWRRR!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Caps, sorry.![]()
Ach ik onthoud nooit wie de manga wel leest en wie niet, my bad.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:00 schreef wdn het volgende:
Waarom denk je dat erstaat
Ik weet het ook wel hoor
![]()
Gebeurde bij mij ook regelmatig, toen heb ik maar besloten om de manga te gaan lezenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef wdn het volgende:
Ik lees de manga nietHeb het op een blog gelezen
Dat vind ik ook irritant, maar het is om het spannender te maken!quote:
Zet het in een spoiler tag, dr zijn mensen die de manga niet hebben gelezen zoals moiquote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef wdn het volgende:
Wat had in spoilers gemoeten?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Zet het in een spoiler tag, dr zijn mensen die de manga niet hebben gelezen zoals moi
Ik hoop echt dat Peche en Dondochaka binnenkort worden afgeslacht. Ik heb toch echt z'n schurft hekel aan die 2. Als ik twee redenen zou moeten opnoemen om geen Bleach te kijken....quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke aflevering weer. Interessant die extra achtergrond van Nel. Gevechten waren weer gaaf. En zelfs Pesche en Dondachakka waren een keertje iets minder irritant en zelfs nuttig.![]()
Ben echt benieuwd naar de release van Nel. En nu ook naar 196
Die mening deel ik.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:15 schreef 2532 het volgende:
Ik hoop echt dat Peche en Dondochaka binnenkort worden afgeslacht. Ik heb toch echt z'n schurft hekel aan die 2. Als ik twee redenen zou moeten opnoemen om geen Bleach te kijken....
SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILER: 195Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke aflevering. Zelfs donchakka deed eens meeen pesche ook
Beatus vir qui suffert tentationem.
Heb me heerlijk doodgelachen om die scene met Pesche.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:14 schreef BlackSheep het volgende:
Wel lekker gerekt die laatste paar minuten zeg![]()
Ik volg de manga ook en wist gewoon dat er verder echt geen story meer was die ze nog moesten verwerken. En het dan nog 5 minuten rekken he![]()
Ik vond Pesche wel grappig vandaag trouwens.
Ze wilden buiten schot blijven om zo nel te blijven beschermen, nel was nog in kindvorm en had de wil niet om te vechten. Misschien konden de andere espada haar ook niet herkennen doordat ze deze vorm had, en wilde ze dit vooral zo houden om haar te beschermen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beetje langzame episode. Maar daardoor wel een goede opbouw naar het einde.![]()
Wel raar dat die Pesche en Dondachaknowbatackhawhocares opeens ook nog ergens toe in staat lijken. Had dan eerder een helpende hand uitgestoken.
Niet alleen Kenpachiquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar komt die Kenpachi opeens vandaan?
Wat maakt het waar hij vandaan komt, hij is KENPACHI!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hem kennende is het toevalquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Daar zullen we komende aflevering(en) vast wel een uitleg over krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
omg idd.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik had verwacht dat toen wanneer ze het moeilijk leken te kregen het het einde van de ep zou zijn maarrrrrr hij ging nog even door
Komende weken gaan leuke weken worden denk ik.
Ja, hier ook. 't Word eindelijk weer leuk.quote:Op woensdag 3 december 2008 07:00 schreef wdn het volgende:
50 ogen is wel errug weinig
Deze episode voelde erg kort aan![]()
Dat probleem had ik ook, ik zou zweren dat ik hem net 5 min aan had staan ipv 20 min.quote:
Is het ook. 5 min aan intro + herhaling previous ep en dan nog einde + special op einde is 5 min. heb je maar 10 min aan animequote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook, ik zou zweren dat ik hem net 5 min aan had staan ipv 20 min.
haha das wel waarquote:Op woensdag 3 december 2008 22:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
Is het ook. 5 min aan intro + herhaling previous ep en dan nog einde + special op einde is 5 min. heb je maar 10 min aan anime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom kijk jij Bleach altijd 5-6 uur s'morgens?
Dan wil ik weten waar jij je episodes vandaan haaltquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:12 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Dan wil ik weten waar jij je episodes vandaan haaltWaar ik ze haal, duren ze effectief maar 9 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie gevechten gaan dat worden![]()
Je kan toch wel engelsquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef Quir het volgende:
De nederlandse vertaling van de manga moet snell0r.
mensen die geen engels kunnen en daarom hun afleveringen 2 maanden later kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef Quir het volgende:
De nederlandse vertaling van de manga moet snell0r.
Ik durf er mijn beide armen om te verwedden dat mijn kennis van de engelse taal driemaal zoveel omvat als de jouwe.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:37 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
mensen die geen engels kunnen en daarom hun afleveringen 2 maanden later kijken
Serieus met 2 vertalingen blijf er helemaal niets over van de originele beodoelingen of woordspelingen
Jazeker, maar hier in de buurt verkopen ze hem alleen in het nederlands. En daarbij, als ik ze zou bestellen, of ergens anders in de buurt zou kopen zouden ze nog duurder kosten per stuk ook.quote:
Jups, deluge staat al te wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:39 schreef IrfieJ het volgende:
oeeeh vannacht dus een kenpachi afleveringaangezien die andere 2 dust zijn... woei heb er zin in!!
Ja, maar ik vond 'm eerst beter. Tot Soul Society.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef IrfieJ het volgende:
ik moet elke woendsag ochtend vroeg werken maar blij wel meestal hangen totdat ik de ep gezien heb
zo een verslavende serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:35 schreef IrfieJ het volgende:
ik bedoelde eik de grap vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maaruh Noitra heeft dus geen hersenen?
Je ziet helemaal geen fuck, Nemu is gewoon een simpele Fembot, besides Uryuu moet niet zo krampachtig braaf doen, wat een latente homo is het ook, terecht dat ie verdoofd werd met een stel neptetten..quote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef wdn het volgende:
Je verbeeldt je dingen Irfiej. Er is niks gebeurdHelemaal niks
Met z'n extra pakje.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je ziet helemaal geen fuck, Nemu is gewoon een simpele Fembot, besides Uryuu moet niet zo krampachtig braaf doen, wat een latente homo is het ook, terecht dat ie verdoofd werd met een stel neptetten..
Doelgroep is toch voor 10~30 jaar ofzo?
White Knight in Shining Armor "quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:35 schreef IrfieJ het volgende:
ik bedoelde eik de grap vanOh die is ook wel lachen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk zelf dat 't een troll is!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
HD version of Bleach Movie 1 - Memories of Nobody.
Hoe moet ik dit zien? Enkel een HD versie van een film die een paar jaar geleden al uitgebracht was?
Hmm, ja dus. Wel een coole film was dat..
bleach movie 2 is er al een tijdje met subs hoor...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:31 schreef IrfieJ het volgende:
ik kwam btw die nieuwste film tegen ophet net alleen zonder subs ... no jaah toch maar ff een paar maanden wachten
3 Fade to Blackquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
bleach movie 2 is er al een tijdje met subs hoor...
Ik ben sterkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gaat die Kenpachi nu ook gewoon 5 afleveringen door? Begin die Nnoitra nu toch wel irritant te vinden..
Ik bedoel, de lijn van deze afleveringen. Ik werd het op een gegeven moment een beetje zat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:18 schreef IrfieJ het volgende:
nee joh tis geen DragonballZ
ik vind noitra wel stoer eik, niet zo stoer als de Kenpachi uiteraard..
maar die 4 armen met die zeisen zijn wel erg dope!
Nou op dit moment lijkt het wel alsof ze aan een "wedstrijdje wie heeft de grootste Reiatsu penis" doen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:18 schreef IrfieJ het volgende:
nee joh tis geen DragonballZ
ik vind noitra wel stoer eik, niet zo stoer als de Kenpachi uiteraard..
maar die 4 armen met die zeisen zijn wel erg dope!
Die reiatsu uitbarstingen zeker, ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:39 schreef IrfieJ het volgende:
hoe kun je die uber vette beelden van kenpachi niet tof vinden![]()
vond deze aflevering ook zeer mooi getekend!
Hey we hebben het over Kenpachi! Wat had je dan verwacht? Hij zal altijd het gevecht langer maken dan nodig want "wat is er leuk aan om een gevecht meteen te eindigen".quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou op dit moment lijkt het wel alsof ze aan een "wedstrijdje wie heeft de grootste Reiatsu penis" doen...
166 blijft het bestequote:Op zondag 11 januari 2009 22:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kenpachi vs. Noitrais één van de gaafste gevechten sinds de Soul Society Arc Maar het mag van mij ook wel volgende aflevering afgelopen zijn. Het moeten idd geen DBZ praktijken worden.
Welke was dat?quote:Op maandag 12 januari 2009 04:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
166 blijft het besteAlles klopt gewoon aan die aflevering.
eens!quote:
aaah menquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef BlackSheep het volgende:
Episode 205 heet Hollow Football Tournament, ik vrees dat het een filler gaat worden
In tegenstelling tot Naruto heeft Bleach manga geen vaart gemaakt. Gek genoeg gaan ze bij Naruto anime ook filleren, maar daar was het echt niet nodig. Bij Bleach wel. Want wat is er in de anime nog niet gebeurd dat er in de manga nu wel gebeurd. Nou dat zijn hooguit 3 maanden aan epi's denk en dan moet je het elke keer zo rekken, zoals nu met Kenpachi.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef BlackSheep het volgende:
Episode 205 heet Hollow Football Tournament, ik vrees dat het een filler gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |