SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:35 schreef IrfieJ het volgende:
ik bedoelde eik de grap vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maaruh Noitra heeft dus geen hersenen?
Je ziet helemaal geen fuck, Nemu is gewoon een simpele Fembot, besides Uryuu moet niet zo krampachtig braaf doen, wat een latente homo is het ook, terecht dat ie verdoofd werd met een stel neptetten..quote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef wdn het volgende:
Je verbeeldt je dingen Irfiej. Er is niks gebeurdHelemaal niks
Met z'n extra pakje.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je ziet helemaal geen fuck, Nemu is gewoon een simpele Fembot, besides Uryuu moet niet zo krampachtig braaf doen, wat een latente homo is het ook, terecht dat ie verdoofd werd met een stel neptetten..
Doelgroep is toch voor 10~30 jaar ofzo?
White Knight in Shining Armor "quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:35 schreef IrfieJ het volgende:
ik bedoelde eik de grap vanOh die is ook wel lachen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk zelf dat 't een troll is!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
HD version of Bleach Movie 1 - Memories of Nobody.
Hoe moet ik dit zien? Enkel een HD versie van een film die een paar jaar geleden al uitgebracht was?
Hmm, ja dus. Wel een coole film was dat..
bleach movie 2 is er al een tijdje met subs hoor...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:31 schreef IrfieJ het volgende:
ik kwam btw die nieuwste film tegen ophet net alleen zonder subs ... no jaah toch maar ff een paar maanden wachten
3 Fade to Blackquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
bleach movie 2 is er al een tijdje met subs hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |