Dat is inderdaad een beetje jammer, ik denk dat over een aflevering of 2 de echte actie pas begint.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ook.Neemt niet weg dat 90% van de aflevering herhaling is.
idd. Kan niet wachten tot de volgende episode.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:02 schreef rakotto het volgende:
Naja, was wel leuk. Sommige oude scenes waren wel weer prettig om te zien.
effe een vraagjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
ITSYYYYYYGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:13 schreef Viro het volgende:
[..]
effe een vraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijkt dat ze een espada is, maar verbergt ze haar echte vorm. Dat is tenminste wat ik opmaak uit de preview. Next week we'll know more.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eindelijk groeit dat irritant kind van een Nell op...
Whehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het zal wel weer een "volgroeide" vrouw worden..
Ik denk 3quote:Op donderdag 23 oktober 2008 06:08 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]
Wedden dat ze een hoger nummer heeft dan Nnoitra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mogen die andere 2 irritante van mij wel even spontaan dood neer vallen, daar wordt je helemaal moe van ... ik weet niet of dat wandelende masker en die met zijn slijm grappig bedoelt zijn, maar daar hebben ze dan mee gefaald.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eindelijk groeit dat irritant kind van een Nell op...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk 3Ik denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Waarschijnlijk krijgen we inderdaad eerst Renji, Ishida, Pesche en Dondochakka te zien..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:20 schreef wdn het volgende:
Nee, de week erop denk ik. De verschijning van Nell zal 1 van de laatste dingen zijn van volgende week.
Plus we krijgen binnenkort natuurlijk het verhaal van Nell te zien. Hopelijk nadat Nell gaat vechten maar ik verwacht ervoor
* wdn weet alles van tijdtrekken in anime
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk 3Het moet haast wel inderdaad, maar waarom doet Nnoitra dan zo relaxed tegen haar? I'd say dat hij dan snel van haar af wil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo'n klein beetje ook. Dat zijn echt twee van de irritantste figuren ooit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dan mogen die andere 2 irritante van mij wel even spontaan dood neer vallen, daar wordt je helemaal moe van ... ik weet niet of dat wandelende masker en die met zijn slijm grappig bedoelt zijn, maar daar hebben ze dan mee gefaald.
Ohja, Kon komt binnenkort ook weer terug!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:47 schreef wdn het volgende:
Ik weet wat er is gebeurd Bakakame. Heb namelijk net een pagina gezien waarin stond wat in de manga is gebeurd Wil je het weten?
Weet je. Die schrijvers dachten waarschijnlijk: die Kon vindt men op het web allemaal irritant maar wij kunnen het nog veel irritanter maken
Hmm, nouja, dat duurt nog 'n kleine twee afleveringenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:13 schreef wdn het volgende:
Nee ik bedoelde wat er tussen Nell en Nnoitra is gebeurd
Nnoitra is een vuile lafaard
Jouw spoiler klopt maar dat duurt nog wel even denk ik. Episode of 30 tot 50 denk ik.
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Dat komt later pas.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:17 schreef rakotto het volgende:
OmfgKenpachi!
*Zet op direct download.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgende week zullen we zien dat Don'chaknow en Pesche eigenlijk stiekem nummers 1 en 2 zijn.![]()
Inderdaad.De beste aflevering sinds we met Hueco Mundo zijn gestopt! Vind ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:18 schreef rakotto het volgende:
Amuserende ep van Bleach, lang niet meer gehad.
OMFG. Alleen het IDEE alquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgende week zullen we zien dat Don'chaknow en Pesche eigenlijk stiekem nummers 1 en 2 zijn.![]()
SPOILER: Nell-chan + Nell-sanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inoue heeft competitie
[ Bericht 7% gewijzigd door wdn op 29-10-2008 11:30:46 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Ach neu, "volgroeide" Nell in een Jane-outfit en dat kinderhelium stemmetje erbij?quote:
Dat heb ik al gemerkt ja.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Inderdaad.De beste aflevering sinds we met Hueco Mundo zijn gestopt! Vind ik
[..]
OMFG. Alleen het IDEE al![]()
Alhoewel...
NEE GA UIT MIJN HOOFD. Ze zouden best de oude nummer 1 en 2 kunnen zijn. Oh fuck. Nee
ArcticBlizzard: ja. Heb ik slechts 1 commentaar bij: Ichigo heeft weinig geleerd van zijn battle met Kenpachi
Wordt tijd dat dat gevecht eens hervat wordt
Oh en mogen we nu pixs van Nell gaan posten?Inderdaad, sinds Hueco Mundo is dit het beste ja.SPOILER: Nell-chan + Nell-sanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inoue heeft competitie![]()
En Neliel wins big time from Inoue in her current state.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Is die niet nog gewoon in Soul Society?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar is die Rangiku Sama gebleven eigenlijk?
SPOILER: Ken-chanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door wdn op 29-10-2008 16:52:56 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Hij is toch het sloofje van #5 (krijg die naam toch niet goed gespeld) , zal wel een watje zijn dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:47 schreef wdn het volgende:
Deze dude (Tesla?) is die nog van belang?
Ik spreek het uit als n noi tra.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hij is toch het sloofje van #5 (krijg die naam toch niet goed gespeld) , zal wel een watje zijn dan.
Ja fillers niet meegeteld natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik spreek het uit als n noi tra.
Dj_Day-V: Nee, laatste keer was in de vorige arc dat is net 4 weken geleden.
quote:Japanner wil met stripfiguur kunnen trouwen
TOKIO - Een Japanse man eist een wetswijziging waardoor het mogelijk wordt dat mensen met stripfiguren trouwen. Binnen enkele dagen heeft hij meer dan duizend handtekeningen verzameld met een online petitie.
“Ik ben niet langer geïnteresseerd in de wereld van drie dimensies. Ik zou zelfs graag een bewoner worden van de tweedimensionele wereld”, aldus Taichi Takashita.
Het aantal huwelijken in Japan neemt af omdat veel jonge Japanners moeilijk een partner voor het leven kunnen vinden. Stripverhalen zijn ondertussen razend populair, en veel stripfiguren worden in Japan beroemdheden of zelfs sekssymbolen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:32 schreef wdn het volgende:
Die Nell die maakt wat los in Japan zeg...
Of zou het toeval zijn dat dit ineens opduikt in de telegraaf:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:32 schreef wdn het volgende:
Die Nell die maakt wat los in Japan zeg...
Of zou het toeval zijn dat dit ineens opduikt in de telegraaf:
[..]
Ik gok dat het op zijn minst een 3d beeldje moet zijn. Maargoed er zijn gekken getrouwd met de eiffel toren dus waarom ook dit niet, ik zal er niet om wakker liggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je zou toch raar staan te kijken als iemand met een poster of dvd bij het gemeentehuis aankomt om te trouwen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind die stem juist cool. Daardoor blijft ze toch een beetje dezelfde onschuldige grappige Nell en verandert niet compleet in een ander karakter.
Ik ook.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef wdn het volgende:
Lonewolf: ja, ik weet dat ze dit gaan doen(*) en toch trap ik er iedere week in
(*) zie mijn voorgaande post over het verlengen van animes....
Je kan gewoon verder kijken maar het niveau blijft om te huilen. Alleen de soul society arc was goed te pruimen van bleach. Daarna is het nooit meer goed gekomen. Het verhaal is inmiddels ver te zoeken en de vecht scenes zijn er ook niet beter op gewordenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:55 schreef Kanariegeel het volgende:
Ik ben gestopt met Bleach kijken bij aflevering 165 ofzo. Toen ze al in dat overdreven grote kasteel waren en tegen die rare '100+' gasten aan het vechten waren. Toen vond ik het toch een beetje saai worden... Kan ik denk jullie vanaf 190 (?) als de fillers zijn afgelopen gewoon oppakken zonder eerst de tussenliggende episodes te kijken?
Me neither, ik hoop op Nnoitra en Nel.quote:
SPOILER: 194Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Welke captain?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef wdn het volgende:
Nee, in 196 verschijnen de captains
Dus 99.999999999999% kans dat dit in de laatste 5 secondes is.
Hmmm zoiets .... Nnoitra wil Nell een dodelijk slag geven en dan komt 1 van de captains en zet zijn zwaard ertussen. Ichigo's ogen komen in beeld en dan eindigt de episode. Ik hoop dat het 1 van de vrouwen isKan Nnoitra zich klaarmaken om nog een vrouw boven zich te zien staan
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef wdn het volgende:
Hmmm zoiets .... Nnoitra wil Nell een dodelijk slag geven en dan komt 1 van de captains en zet zijn zwaard ertussen. Ichigo's ogen komen in beeld en dan eindigt de episode. Ik hoop dat het 1 van de vrouwen isKan Nnoitra zich klaarmaken om nog een vrouw boven zich te zien staan
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:56 schreef Dj_Day-V het volgende:KAN NIET WACHTEN!!!! RAWRRR!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Caps, sorry.![]()
Ach ik onthoud nooit wie de manga wel leest en wie niet, my bad.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:00 schreef wdn het volgende:
Waarom denk je dat erstaat
Ik weet het ook wel hoor
![]()
Gebeurde bij mij ook regelmatig, toen heb ik maar besloten om de manga te gaan lezenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef wdn het volgende:
Ik lees de manga nietHeb het op een blog gelezen
Dat vind ik ook irritant, maar het is om het spannender te maken!quote:
Zet het in een spoiler tag, dr zijn mensen die de manga niet hebben gelezen zoals moiquote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef wdn het volgende:
Wat had in spoilers gemoeten?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Zet het in een spoiler tag, dr zijn mensen die de manga niet hebben gelezen zoals moi
Ik hoop echt dat Peche en Dondochaka binnenkort worden afgeslacht. Ik heb toch echt z'n schurft hekel aan die 2. Als ik twee redenen zou moeten opnoemen om geen Bleach te kijken....quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke aflevering weer. Interessant die extra achtergrond van Nel. Gevechten waren weer gaaf. En zelfs Pesche en Dondachakka waren een keertje iets minder irritant en zelfs nuttig.![]()
Ben echt benieuwd naar de release van Nel. En nu ook naar 196
Die mening deel ik.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:15 schreef 2532 het volgende:
Ik hoop echt dat Peche en Dondochaka binnenkort worden afgeslacht. Ik heb toch echt z'n schurft hekel aan die 2. Als ik twee redenen zou moeten opnoemen om geen Bleach te kijken....
SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILER: 195Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke aflevering. Zelfs donchakka deed eens meeen pesche ook
Beatus vir qui suffert tentationem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |