SPOILER: 194Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Welke captain?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef wdn het volgende:
Nee, in 196 verschijnen de captains
Dus 99.999999999999% kans dat dit in de laatste 5 secondes is.
Hmmm zoiets .... Nnoitra wil Nell een dodelijk slag geven en dan komt 1 van de captains en zet zijn zwaard ertussen. Ichigo's ogen komen in beeld en dan eindigt de episode. Ik hoop dat het 1 van de vrouwen isKan Nnoitra zich klaarmaken om nog een vrouw boven zich te zien staan
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef wdn het volgende:
Hmmm zoiets .... Nnoitra wil Nell een dodelijk slag geven en dan komt 1 van de captains en zet zijn zwaard ertussen. Ichigo's ogen komen in beeld en dan eindigt de episode. Ik hoop dat het 1 van de vrouwen isKan Nnoitra zich klaarmaken om nog een vrouw boven zich te zien staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:56 schreef Dj_Day-V het volgende:KAN NIET WACHTEN!!!! RAWRRR!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Caps, sorry.![]()
Ach ik onthoud nooit wie de manga wel leest en wie niet, my bad.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:00 schreef wdn het volgende:
Waarom denk je dat erstaat
Ik weet het ook wel hoor
![]()
Gebeurde bij mij ook regelmatig, toen heb ik maar besloten om de manga te gaan lezenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef wdn het volgende:
Ik lees de manga nietHeb het op een blog gelezen
Dat vind ik ook irritant, maar het is om het spannender te maken!quote:
Zet het in een spoiler tag, dr zijn mensen die de manga niet hebben gelezen zoals moiquote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef wdn het volgende:
Wat had in spoilers gemoeten?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Zet het in een spoiler tag, dr zijn mensen die de manga niet hebben gelezen zoals moi
Ik hoop echt dat Peche en Dondochaka binnenkort worden afgeslacht. Ik heb toch echt z'n schurft hekel aan die 2. Als ik twee redenen zou moeten opnoemen om geen Bleach te kijken....quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke aflevering weer. Interessant die extra achtergrond van Nel. Gevechten waren weer gaaf. En zelfs Pesche en Dondachakka waren een keertje iets minder irritant en zelfs nuttig.![]()
Ben echt benieuwd naar de release van Nel. En nu ook naar 196
Die mening deel ik.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:15 schreef 2532 het volgende:
Ik hoop echt dat Peche en Dondochaka binnenkort worden afgeslacht. Ik heb toch echt z'n schurft hekel aan die 2. Als ik twee redenen zou moeten opnoemen om geen Bleach te kijken....
SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILER: 195Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke aflevering. Zelfs donchakka deed eens meeen pesche ook
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |