Ik spreek het uit als n noi tra.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hij is toch het sloofje van #5 (krijg die naam toch niet goed gespeld) , zal wel een watje zijn dan.
Ja fillers niet meegeteld natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik spreek het uit als n noi tra.
Dj_Day-V: Nee, laatste keer was in de vorige arc dat is net 4 weken geleden.
quote:Japanner wil met stripfiguur kunnen trouwen
TOKIO - Een Japanse man eist een wetswijziging waardoor het mogelijk wordt dat mensen met stripfiguren trouwen. Binnen enkele dagen heeft hij meer dan duizend handtekeningen verzameld met een online petitie.
“Ik ben niet langer geïnteresseerd in de wereld van drie dimensies. Ik zou zelfs graag een bewoner worden van de tweedimensionele wereld”, aldus Taichi Takashita.
Het aantal huwelijken in Japan neemt af omdat veel jonge Japanners moeilijk een partner voor het leven kunnen vinden. Stripverhalen zijn ondertussen razend populair, en veel stripfiguren worden in Japan beroemdheden of zelfs sekssymbolen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:32 schreef wdn het volgende:
Die Nell die maakt wat los in Japan zeg...
Of zou het toeval zijn dat dit ineens opduikt in de telegraaf:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:32 schreef wdn het volgende:
Die Nell die maakt wat los in Japan zeg...
Of zou het toeval zijn dat dit ineens opduikt in de telegraaf:
[..]
Ik gok dat het op zijn minst een 3d beeldje moet zijn. Maargoed er zijn gekken getrouwd met de eiffel toren dus waarom ook dit niet, ik zal er niet om wakker liggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je zou toch raar staan te kijken als iemand met een poster of dvd bij het gemeentehuis aankomt om te trouwen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind die stem juist cool. Daardoor blijft ze toch een beetje dezelfde onschuldige grappige Nell en verandert niet compleet in een ander karakter.
Ik ook.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef wdn het volgende:
Lonewolf: ja, ik weet dat ze dit gaan doen(*) en toch trap ik er iedere week in
(*) zie mijn voorgaande post over het verlengen van animes....
Je kan gewoon verder kijken maar het niveau blijft om te huilen. Alleen de soul society arc was goed te pruimen van bleach. Daarna is het nooit meer goed gekomen. Het verhaal is inmiddels ver te zoeken en de vecht scenes zijn er ook niet beter op gewordenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:55 schreef Kanariegeel het volgende:
Ik ben gestopt met Bleach kijken bij aflevering 165 ofzo. Toen ze al in dat overdreven grote kasteel waren en tegen die rare '100+' gasten aan het vechten waren. Toen vond ik het toch een beetje saai worden... Kan ik denk jullie vanaf 190 (?) als de fillers zijn afgelopen gewoon oppakken zonder eerst de tussenliggende episodes te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |