Wel te kortquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:02 schreef Dethroned het volgende:
Bleach manga !!!! Wordt wel heel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En laat ze eens gauw weer eens tegen die Arrancar vechten...How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel, wat is er anders ? Of doel je nu meer op de fillers ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:19 schreef Quir het volgende:
Bleach (de anime, that is) is gewoon niet meer wat het was. Eerst was het gewoon (voor mijn gevoel in ieder geval) veel anders, zoals bijvoorbeeld de tekenstijl en de manier waarop een verhaal verteld werd.
Zet hem dan gewoon uit na een minuut ofzo, na een uur moet je toch wel doorheben dat het de film niet isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik 1x met die bleach movie, kreeg je één of andere stomme Japanse Honkbalwedstrijd te zien, snap niet wat daar grappig aan is, anderhalf uur kijken naar saai honkbal..
Ik heb em natuurlijk ook niet helemaal gekeken, maar snel voorruit gespoeld om te kijken of er nog iets van Bleach erin voor kwam. En dan is het letterlijk gewoon anderhalf uur saai honkbal, denk je ook van wtfquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Zet hem dan gewoon uit na een minuut ofzo, na een uur moet je toch wel doorheben dat het de film niet is
nou Kenpachi zie ik anders weinigquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jezus.Ik had gehoopt dat dit de (aller)laatste filler aflevering was. Gaan ze er opeens via een belachelijke twist nog verder rekken.
Het enige leuke van de filler is dat je veel van die Shinigami's in actie ziet.
quote:Op maandag 8 september 2008 00:04 schreef Bakakame het volgende:
De film was leuk, ja!
Fijne afwisseling na al die fillers
Er stond eerst dat het ging stoppen als er geen andere dag werd gekozenquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:56 schreef Frag_adder het volgende:
Erg goede film ja, vooral de actie was geweldig ^^, op naar film 3 aan het eind van dit jaar, subs en dvd zullen wel weer lang duren...
Als het goed is nog maar 2 fillers te gaan.
Weet iemand trouwens waarom bleach in oktober op dinsdag wordt gezet? (en dus woensdag te downloaden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de serie niet zo populair dan in japan? Dat ze hem wilden stoppen, is volgensmij toch een van de populairste die gedownload wordtquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er stond eerst dat het ging stoppen als er geen andere dag werd gekozen
Daarom denk ikGelukkig
Goede filler gisteren trouwens...
Klopt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is de serie niet zo populair dan in japan? Dat ze hem wilden stoppen, is volgensmij toch een van de populairste die gedownload wordt
Klopt het dat hij niet zo populair is in japan? Dat hij erg populair is op internet of beide?quote:
Dan komen toch de fillers?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:53 schreef Quir het volgende:
Na 80 nam het plezier voor mij af.
1ste als Ichigo bankai enzo heeft en dan terug naar de echte wereld gaat (rond 80 toch?) en de 2de voordat ze naar Hueco Mundo gaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 04:26 schreef Viro het volgende:
ben nu bij eps 168, verhaal is zo goed. Ik kijk vol spanning naar iedere episode.
Vraagje: na welke episode kan ik de eerste movie bekijken? En na welke episode de tweede movie?
Aha, oké, dan ga ik vandaag maar beide films ff kijken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1ste als Ichigo bankai enzo heeft en dan terug naar de echte wereld gaat (rond 80 toch?) en de 2de voordat ze naar Hueco Mundo gaan
Nu dus 189 uit. Volgende week echte verhaal weerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:21 schreef Viro het volgende:
zo ben helemaal up to date. Ben net klaar met ep 188, ookal was het een filler. Weet iemand wanneer de echte verhaal weer hervat wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilarisch
Trouwens die opmerking van Amagai over Ichigo die niet zijn hele potentieel als shinigami gebruikt. Sloeg dat ergens op!? Ik had het idee dat er een bankai^2 mee bedoeld werd of vergis ik me daar in?Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Volgens mij had het te maken met het feit dat die Bakkatou van Amagai al z'n Shinigami powers onklaar maakte en enkel dus gebruik kon maken van z'n Hollowfication powers. Normaal kan ie de kracht uit beide tappen oid...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:01 schreef wdn het volgende:
Trouwens die opmerking van Amagai over Ichigo die niet zijn hele potentieel als shinigami gebruikt. Sloeg dat ergens op!? Ik had het idee dat er een bankai^2 mee bedoeld werd of vergis ik me daar in?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tot 15 minuten is alleen maar beelden van voor de fillersHij was toch al deudt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |