SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom kijk jij Bleach altijd 5-6 uur s'morgens?
Dan wil ik weten waar jij je episodes vandaan haaltquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:12 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Dan wil ik weten waar jij je episodes vandaan haaltWaar ik ze haal, duren ze effectief maar 9 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie gevechten gaan dat worden![]()
Je kan toch wel engelsquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef Quir het volgende:
De nederlandse vertaling van de manga moet snell0r.
mensen die geen engels kunnen en daarom hun afleveringen 2 maanden later kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef Quir het volgende:
De nederlandse vertaling van de manga moet snell0r.
Ik durf er mijn beide armen om te verwedden dat mijn kennis van de engelse taal driemaal zoveel omvat als de jouwe.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:37 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
mensen die geen engels kunnen en daarom hun afleveringen 2 maanden later kijken
Serieus met 2 vertalingen blijf er helemaal niets over van de originele beodoelingen of woordspelingen
Jazeker, maar hier in de buurt verkopen ze hem alleen in het nederlands. En daarbij, als ik ze zou bestellen, of ergens anders in de buurt zou kopen zouden ze nog duurder kosten per stuk ook.quote:
Jups, deluge staat al te wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:39 schreef IrfieJ het volgende:
oeeeh vannacht dus een kenpachi afleveringaangezien die andere 2 dust zijn... woei heb er zin in!!
Ja, maar ik vond 'm eerst beter. Tot Soul Society.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef IrfieJ het volgende:
ik moet elke woendsag ochtend vroeg werken maar blij wel meestal hangen totdat ik de ep gezien heb
zo een verslavende serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |