Heb me heerlijk doodgelachen om die scene met Pesche.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:14 schreef BlackSheep het volgende:
Wel lekker gerekt die laatste paar minuten zeg![]()
Ik volg de manga ook en wist gewoon dat er verder echt geen story meer was die ze nog moesten verwerken. En het dan nog 5 minuten rekken he![]()
Ik vond Pesche wel grappig vandaag trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wilden buiten schot blijven om zo nel te blijven beschermen, nel was nog in kindvorm en had de wil niet om te vechten. Misschien konden de andere espada haar ook niet herkennen doordat ze deze vorm had, en wilde ze dit vooral zo houden om haar te beschermen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beetje langzame episode. Maar daardoor wel een goede opbouw naar het einde.![]()
Wel raar dat die Pesche en Dondachaknowbatackhawhocares opeens ook nog ergens toe in staat lijken. Had dan eerder een helpende hand uitgestoken.
Niet alleen Kenpachiquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar komt die Kenpachi opeens vandaan?
Wat maakt het waar hij vandaan komt, hij is KENPACHI!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hem kennende is het toevalquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Daar zullen we komende aflevering(en) vast wel een uitleg over krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
omg idd.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik had verwacht dat toen wanneer ze het moeilijk leken te kregen het het einde van de ep zou zijn maarrrrrr hij ging nog even door
Komende weken gaan leuke weken worden denk ik.
Ja, hier ook. 't Word eindelijk weer leuk.quote:Op woensdag 3 december 2008 07:00 schreef wdn het volgende:
50 ogen is wel errug weinig
Deze episode voelde erg kort aan![]()
Dat probleem had ik ook, ik zou zweren dat ik hem net 5 min aan had staan ipv 20 min.quote:
Is het ook. 5 min aan intro + herhaling previous ep en dan nog einde + special op einde is 5 min. heb je maar 10 min aan animequote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook, ik zou zweren dat ik hem net 5 min aan had staan ipv 20 min.
haha das wel waarquote:Op woensdag 3 december 2008 22:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
Is het ook. 5 min aan intro + herhaling previous ep en dan nog einde + special op einde is 5 min. heb je maar 10 min aan anime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |