Ik ben sterkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gaat die Kenpachi nu ook gewoon 5 afleveringen door? Begin die Nnoitra nu toch wel irritant te vinden..
Ik bedoel, de lijn van deze afleveringen. Ik werd het op een gegeven moment een beetje zat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:18 schreef IrfieJ het volgende:
nee joh tis geen DragonballZ
ik vind noitra wel stoer eik, niet zo stoer als de Kenpachi uiteraard..
maar die 4 armen met die zeisen zijn wel erg dope!
Nou op dit moment lijkt het wel alsof ze aan een "wedstrijdje wie heeft de grootste Reiatsu penis" doen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:18 schreef IrfieJ het volgende:
nee joh tis geen DragonballZ
ik vind noitra wel stoer eik, niet zo stoer als de Kenpachi uiteraard..
maar die 4 armen met die zeisen zijn wel erg dope!
Die reiatsu uitbarstingen zeker, ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:39 schreef IrfieJ het volgende:
hoe kun je die uber vette beelden van kenpachi niet tof vinden![]()
vond deze aflevering ook zeer mooi getekend!
Hey we hebben het over Kenpachi! Wat had je dan verwacht? Hij zal altijd het gevecht langer maken dan nodig want "wat is er leuk aan om een gevecht meteen te eindigen".quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou op dit moment lijkt het wel alsof ze aan een "wedstrijdje wie heeft de grootste Reiatsu penis" doen...
166 blijft het bestequote:Op zondag 11 januari 2009 22:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kenpachi vs. Noitrais één van de gaafste gevechten sinds de Soul Society Arc Maar het mag van mij ook wel volgende aflevering afgelopen zijn. Het moeten idd geen DBZ praktijken worden.
Welke was dat?quote:Op maandag 12 januari 2009 04:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
166 blijft het besteAlles klopt gewoon aan die aflevering.
eens!quote:
aaah menquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef BlackSheep het volgende:
Episode 205 heet Hollow Football Tournament, ik vrees dat het een filler gaat worden
In tegenstelling tot Naruto heeft Bleach manga geen vaart gemaakt. Gek genoeg gaan ze bij Naruto anime ook filleren, maar daar was het echt niet nodig. Bij Bleach wel. Want wat is er in de anime nog niet gebeurd dat er in de manga nu wel gebeurd. Nou dat zijn hooguit 3 maanden aan epi's denk en dan moet je het elke keer zo rekken, zoals nu met Kenpachi.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef BlackSheep het volgende:
Episode 205 heet Hollow Football Tournament, ik vrees dat het een filler gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |