dan gaan ze allemaal over mijn schouder mee kijken en mij souffleren wat ik moet schrijvenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef m3nster het volgende:
[..]
Hmmm.. Dan doe je toch iets niet goed. Ga lekker koffie halen voor de afdeling
Hééé ik ben nieuw hier, ik weet niet wie wie is dus ik wil iedereen bekijken en keuren en liefhebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geen foto's van moi en PJOstiekem paparazzi gedoe. Ik ga weer ontfokken
denk ik.
Ja Sam, sure. Dat zal 't zijn. Je hebt me iets van 2 of 3x in het echt gezien. Laatste keer op Villa kwam je zelf naar me toe. We spreken hier genoeg. Je spreekt me vaak zat aan op gay.nl als je weer eens niet weet wat te doen met een of andere gozer of er een ander probleem is .... maar als je me in het echt ziet (wat je dus duidelijk deed) dan spreek je me niet aan want "je kent me niet goed genoeg", of erger nog, je groet niet eens of laat geen blijk van erkenning zien. Nou het spijt me Miss Diva, maar dat gaat er bij mij echt niet inquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:38 schreef samjustme het volgende:
En ja Angel ik zag je in het midden staan en ik ga niet omdat ik jullie opeens allemaal zie staan groeten, ik verwacht niet als je me irl ziet dat je me opeens gaat groeten of anderen daar ken ik jullie en jullie mij niet goed genoeg voor
![]()
Nah na je laatste opmerking op fok over moi en PJO had ik niet zoveel zin in om fokkers aan te spreken. En ik sprak je op Villa aan om te laten zien dat ik toch niet zo arrogant en diva ben als de meesten hier denkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Sam, sure. Dat zal 't zijn. Je hebt me iets van 2 of 3x in het echt gezien. Laatste keer op Villa kwam je zelf naar me toe. We spreken hier genoeg. Je spreekt me vaak zat aan op gay.nl als je weer eens niet weet wat te doen met een of andere gozer of er een ander probleem is .... maar als je me in het echt ziet (wat je dus duidelijk deed) dan spreek je me niet aan want "je kent me niet goed genoeg", of erger nog, je groet niet eens of laat geen blijk van erkenning zien. Nou het spijt me Miss Diva, maar dat gaat er bij mij echt niet in![]()
Suit yourself dear.
Dit soort dingen MAAKT het leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:49 schreef MisterO het volgende:
Nah Ang3l heb je het in ieder geval wel naar je zin gehad?
'T heeft niet gewerktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nah na je laatste opmerking op fok over moi en PJO had ik niet zoveel zin in om fokkers aan te spreken. En ik sprak je op Villa aan om te laten zien dat ik toch niet zo arrogant en diva ben als de meesten hier denken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nah na je laatste opmerking op fok over moi en PJO had ik niet zoveel zin in om fokkers aan te spreken. En ik sprak je op Villa aan om te laten zien dat ik toch niet zo arrogant en diva ben als de meesten hier denken.
Vraag maar aan Mister0 ik ben helemaal niet arrogant juist verlegenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dat heb je nu wel weer een beetje helemaal teniet gedaan denk ik.
Vind je het ook zo fijn om een innocent bystander te zijn.quote:
Dat kan je wel heel leuk zeggen, maar als je irl tegen een groepje mensen zo doet als dat jullie deden, en zelfs nog laten weten dat jullie arrogant en bitchy waren, dan kan MisterO zeggen wat ie wil maar dan spreekt jouw gedrag en mijn ervaring daarmee gewoon het tegendeel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vraag maar aan Mister0 ik ben helemaal niet arrogant juist verlegen.
Eindelijk andermans dramaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:58 schreef Semisane het volgende:
Vind je het ook zo fijn om een innocent bystander te zijn.![]()
O nu is het dat weer? Dus we gaan van:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nah na je laatste opmerking op fok over moi en PJO had ik niet zoveel zin in om fokkers aan te spreken. En ik sprak je op Villa aan om te laten zien dat ik toch niet zo arrogant en diva ben als de meesten hier denken. Ik vind je op zich een fijne gozer, ik kan ook aardig zijn hoor
. Jullie nemen het gewoon veels te hard op.
Geen idee waarom ik dat vaker te horen krijg maar ik ben gewoon verlegen wat betreft communcatie skills.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan je wel heel leuk zeggen, maar als je irl tegen een groepje mensen zo doet als dat jullie deden, en zelfs nog laten weten dat jullie arrogant en bitchy waren, dan kan MisterO zeggen wat ie wil maar dan spreekt jouw gedrag en mijn ervaring daarmee gewoon het tegendeel.
Dat is toch verfrissend? Takes your mind off of things.quote:
Eigenlijk is het altijd iemand anders drama, in mijn geval.quote:
AKA boring as hellquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Eigenlijk is het altijd iemand anders drama, in mijn geval.I am as clean as a whistle.
Een combi van diva en verlegenheidquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nu is het dat weer? Dus we gaan van:Ik zag je niet
naarIk zag je maar ken je niet goed genoeg dus spreek je niet aan
naarIk zag je maar had geen zin iets tegen je te zeggen na je laatste opmerking over PJO en mij
Sam, heb nou eens voor 1x in je leven ruggengraat en zeg waar het op staat. Dit veranderen van motieven en wanhopig kronkelen als je laatste motief weer door de plee wordt gespoeld omdat ie flinterdun is siert je echt niet. Dat siert niemand.
En dat je mij op Villa alleen maar aansprak omdat je wilde laten zien op Fok dat je geen diva bent lijkt me er stug, de manier waarop je het deed. En dat geklaag en adviesgevraag over alle je manne, PJO, MisterO etc was ook om te laten zien aan me dat je geen diva bent? Wow. You go to great lengths to proove to someone that you're not what everbody knows you are.
En verder heb ik er het mijne over gezegd. Je doet maar wat je niet laten kunt. En je bent maar wie je niet laten kunt. Diva, hetero, paris hilton, de aardige jongen van fok, de slimme onzekere jongen of de arrogante kut. I couldn't care less. Weet alleen dat je erg door de mand valt, wat me gruwelijk van je tegenvalt.
That's all there is to say.
daar heb ik dan weer twijfels over gezien het feit dat jij graag met een Von Trapp door amsterdam wil gaan paraderenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Eigenlijk is het altijd iemand anders drama, in mijn geval.I am as clean as a whistle.
Oi!quote:
Dat doe ik puur uit leedvermaak stoekie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer twijfels over gezien het feit dat jij graag met een Von Trapp door amsterdam wil gaan paraderen
Gevalletje borderline dus.quote:
Dat nou ook weer niet, diva zijn is leukquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oi!Niet zo hè Das niet aardig.
Mischien wel ja...geen idee, maar "I like being me", dus het is goed.![]()
Het lijkt eerder op Diva, omdat onzeker. En dat siert je eigenlijk niet zo. Ik ben zelf echt ook totaal niet zeker eigenlijk, en nieuwe contacten ben ik ook niet zo'n held inquote:
dat is je ook geraden aan de zijde van een lid van de organisatiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:16 schreef samjustme het volgende:
Ik zal de 30e me netjes gedragen.
ik heb die foto niet gezien dus vind niet dat ik er een oordeel over kan/moet vellenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar heren mede groepsgangers, Caz,Cybart, Ang3l, ThaErik, Stroek, respecteren we Sams verzoek om de foto niet te plaatsen.
De foto waarop duidelijk te zien is dat ze ons zagen, en waarop ook duidelijk te zien is aan de lag van beide heren dat ze er LOL in hadden ons te negeren?
Zou ik in iemands ogen saai zijn, dan zal het me redelijk weinig schelen om heel eerlijk te zijn.quote:
Kom door jeugdige onervarenheidquote:Het lijkt eerder op Diva, omdat onzeker. En dat siert je eigenlijk niet zo. Ik ben zelf echt ook totaal niet zeker eigenlijk, en nieuwe contacten ben ik ook niet zo'n held in, maar ik ben blij dat ik het niet zo verhul in arrogant diva'ish gedrag
.
Je kan foto plaatsen be my guest stuur ik wel een pm naar een modje als ongewenstquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar heren mede groepsgangers, Caz,Cybart, Ang3l, ThaErik, Stroek, respecteren we Sams verzoek om de foto niet te plaatsen.
De foto waarop duidelijk te zien is dat ze ons zagen, en waarop ook duidelijk te zien is aan de lag van beide heren dat ze er LOL in hadden ons te negeren?
CDP vond me geen diva irlquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zou ik in iemands ogen saai zijn, dan zal het me redelijk weinig schelen om heel eerlijk te zijn.Nou ja vooruit, als mijn vriend gaat klagen...maar dan is het toch echt mis.
![]()
[..]
Kom door jeugdige onervarenheidHoewel, CDP is ook jong en hij komt zeker niet diva'ish over op mij. (Ik geef je ff een complimentje CDP.
![]()
)
ja daarom heb ik vannacht om 02.00 dus nog 2 stuks gereserveerdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Paul vermeldde gister dat de kaarten voor Pann/Friso al bijna op zijn
En wat ben ik dan, oud enzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef Semisane het volgende:
Kom door jeugdige onervarenheidHoewel, CDP is ook jong en hij komt zeker niet diva'ish over op mij. (Ik geef je ff een complimentje CDP.
![]()
)
Je hoeft PJO niet erbij betrekken, hij merkte jullie later opquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ken jou niet, "ken" enkel CDP.quote:
Ik herhaal: Ken jou niet, "ken" enkel CDP.quote:
helaas zegt de foto anders, maar ik respecteer je verzoek om de foto niet te plaatsenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hoeft PJO niet erbij betrekken, hij merkte jullie later op.
Heb jij die foto van mij met die grote-"mevrouw"-met-big-hair-en-flink-decoletee genomen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
helaas zegt de foto anders, maar ik respecteer je verzoek om de foto niet te plaatsen
ik verstuur hem op verzoek wel via MSN
die surfdude houdig was beeldigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens als er iemand bekaaid vanaf komt in de foto's dan ben ik het zelf
De surfking van Tilburg
maar daar zijn zeker dan weer net GEEN foto's van gemaakt ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed, het is tenmidden van deze ellende toch ook wel heerlijk om te vertellen dat er ook mooie momenten.
De lieve momenten tussen Ang3l en Tha_erik waren gewoon ronduit vertederend.
Mijn moeder hart smolt van ontroering, toen in de busreis Ang3l op de schouder van Tha_erik bijna in slaap viel.
Die lieve verliefde blikken over en weer, Erik die straalde van geluk er zelfs rode wangentjes van kreeg.
Er is ook liefde binnen dit forum, niet alleen maar haat, en dat doet me deugd.
Overdrevenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed, het is tenmidden van deze ellende toch ook wel heerlijk om te vertellen dat er ook mooie momenten.
De lieve momenten tussen Ang3l en Tha_erik waren gewoon ronduit vertederend.
Mijn moeder hart smolt van ontroering, toen in de busreis Ang3l op de schouder van Tha_erik bijna in slaap viel.
Die lieve verliefde blikken over en weer, Erik die straalde van geluk er zelfs rode wangentjes van kreeg.
Er is ook liefde binnen dit forum, niet alleen maar haat, en dat doet me deugd.
Jij bent anders wel een (film-)hater.quote:
Je grote teen zwelt op?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:51 schreef MisterO het volgende:
Zakje ben je daar? Ik voel hem in onze aanwezigheid
*kodakmomentjes* ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heb jij die foto van mij met die grote-"mevrouw"-met-big-hair-en-flink-decoletee genomen?![]()
die wil ik eerst wel effe zien voor die online gaat![]()
en komt je zus, LaDiva hier nu ook posten ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:53 schreef LeDiva het volgende:
tvp
Trouwens duim voor me dat ik nieuw huisje krijg, ik denk dat ik voor de luxe uitvoering ga 84m2quote:
Foto's! ik ga duimenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trouwens duim voor me dat ik nieuw huisje krijg, ik denk dat ik voor de luxe uitvoering ga 84m2en kost maar 90 euro meer per maand wat ik nu betaal en woon nog dichter bij palace
.
Haha, nou ik had een heel leuk (al zeg ik het zelf) roze shirt van the beatles gekocht, maar toen ik de weersvoorspellingen hoorde, wilde ik wel even maatregelen nemen. Daarom had ik een voetbalthermoshirt gekocht voor onder dat shirt:P.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wat had je trouwens een aparte longsleeve aan. Zoiets had ik nog nooit gezien.
Die man is ons aller Cazman.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:01 schreef MisterO het volgende:
XMN8TER, had jij het door dat die man achter je naar je kont keek?
quote:
....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:01 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Haha, nou ik had een heel leuk (al zeg ik het zelf) roze shirt van the beatles gekocht, maar toen ik de weersvoorspellingen hoorde, wilde ik wel even maatregelen nemen. Daarom had ik een voetbalthermoshirt gekocht voor onder dat shirt:P.
Het spijt me dat het er niet uitzag:P.
Ow ja wat erg, ik heb me zo misdragen. En in die bus vol ordi's deed ik vrolijk mee met de vulgariteit van de nacht.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Kermis was koud en nat, maar wel gezellig
Stroek.... die hard attractie fanaat
Cybart... Hebben we toch zomaar een pilsje gepakt samen, eindelijk!
XMN8R... Dat was f flang gelee. Misschien tot snel in de Efteling!
Tha_Erik... Does the loss of your virginity much?
TMM... Dramadoos!
Paul... Man o man o man o man... wat was JIJ zat!("Ja halloooo")
Caz... Leuke assieEn leuke collega trouwens!
Blubbie... Zo lang in de biierhel? Respect!
Veel bekenden gezien (En nee Caz, niet allemaal exen, slechts 1). En uiteindelijk zelfs Serge gezien, aangesproken, gepraat en een excuses ontvangen en aanvaard.
Ja ik snap het punt wel, maar een thermo longsleeve geval onder een t-shirt ziet er heel opmerkelijk uit. Dat kan je zelf toch ook wel zienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:06 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ja dat shirt had ik er niet speciaal voor gekocht, dat heb ik gewoon voor mijn voetbal.
Ik ook niet, vermoed dat ie al op vakantie is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:05 schreef samjustme het volgende:
LeDiva heb trouwens een tijdje niks meer van T gehoord
dat is Cazmanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:01 schreef MisterO het volgende:
XMN8TER, had jij het door dat die man achter je naar je kont keek?
ja misdragen heb je je zeker, maar je krijgt na je vakantie voldoende ruimte om boete te doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:05 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ow ja wat erg, ik heb me zo misdragen. En in die bus vol ordi's deed ik vrolijk mee met de vulgariteit van de nacht.
7 augustus pasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:07 schreef LeDiva het volgende:
[..]
Ik ook niet, vermoed dat ie al op vakantie is.
Wat kan mij dat nou schelen:P. Bovendien zien er zoveel mensen raar uit op zo'n dag;).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:07 schreef LeDiva het volgende:
[..]
Ja ik snap het punt wel, maar een thermo longsleeve geval onder een t-shirt ziet er heel opmerkelijk uit. Dat kan je zelf toch ook wel zien.
Drags en travo's ok, maar die longsleeve was écht het toppuntquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen:P. Bovendien zien er zoveel mensen raar uit op zo'n dag;).
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen:P. Bovendien zien er zoveel mensen raar uit op zo'n dag;).
Neen, want ik kan dat niet goed. Elke keer als ik bijna weg ben dan schrik ik wakkerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:25 schreef m3nster het volgende:
Vinden jullie dat ook zo lekker, slapen in de trein..
Het vervelende wel is als de conducteur je wakker maakt om je kaartje te controleren...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:27 schreef m3nster het volgende:
hmm dan zal ik het wel gewend zijn.. elke dag in die trein.. dan droom je dat de reis voorbij is en ineens roept hij om dat je er bent
Ja halloooooo,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Drags en travo's ok, maar die longsleeve was écht het toppunt.
Daar doe ik me ogen nieteens voor open, das gwn portomonee openklap en zwaai ermee.. *lol*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het vervelende wel is als de conducteur je wakker maakt om je kaartje te controleren...
binnen bepaalde grenzen welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:25 schreef m3nster het volgende:
Vinden jullie dat ook zo lekker, slapen in de trein..
het wat niet ordinair en niet extravagant maar het was wel onflatteusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:33 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ja halloooooo,
Het was gewoon een warm T-shirt, jullie doen net alsof ik heel extravagent en ordinair bijliep...
hoe lang woon je al samen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:39 schreef m3nster het volgende:
ooh naja ik ben huis schoonmaken, anders heb k zometeen een woest vriendje...
So damn truequote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:14 schreef Stroekie het volgende:
volgens kenners lijkt TMM op de onderste foto als society journalist sprekend op Hugo van de Monmartre
Ook alleen doen als je eraan gewend bent.. Ik wordt altijd wakker nog voordat er wordt omgeroepen amsterdam centraal eindpunt.. Echt heel raar maar k wordt altijd wakker als we langs mijn huis rijden (1 treinminuut voor centraal ofso)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
binnen bepaalde grenzen wel
ik vond het niet meer fijn toen ik eens s avonds om 23.00 uur tussen eindhoven en den bosch in de trein in slaap gevallen was en dat de conducteur mij pas in Haarlem wakker kwam maken om 0.45 uur terwijl ik de laatste trein in Den Bosch om 0.07 had moeten hebben![]()
Uhm ergens sinds oktober...quote:
Bevalt het?quote:
Op alle dagen behalve vandaag..quote:
tja dan ben ik natuurlijk weer de uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het wat niet ordinair en niet extravagant maar het was wel onflatteus
maar dan in de verkeerde omgeving zeg maarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja dan ben ik natuurlijk weer de uitzondering op de regel.
Het deed mij een beetje aan zo'n spiderman/superheldenpakje denken.
Ik vond het wel sexy
Ahum ook dat nog....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is je ook geraden aan de zijde van een lid van de organisatie
wellicht heeft Nuno nog wel wat tips voor je die bij een (publieke) voorbeeld functie horen![]()
is daar ook een foto van dan ? van die long sleeves bedoel ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan in de verkeerde omgeving zeg maar
wel op een sportveld/hal maar dan weer niet op stap in een kroeg
jij hebt de kapper al geregeld voor 29 aug voor een wat "permanentere" fixatie ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Nou, niks leuks aan verzopen krullen man o man wat een lelijke foto's!
Je bent en blijft sweetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Nou, niks leuks aan verzopen krullen man o man wat een lelijke foto's!
Zorg jij nou maar dat je de 30e kan komen, dan zul je zien hoe lief ik benquote:
en dat jij hier iets zou zeggen, had ik vandaag ook al voorspeld.. kut.quote:
Wat een toeval, ik ben pas sinds een paar uur weer thuisquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
en dat jij hier iets zou zeggen, had ik vandaag ook al voorspeld.. kut.
Ow waar was je dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik ben pas sinds een paar uur weer thuis.
Ik ben met mijn papa een weekje naar Genève geweestquote:
Waar was je en was het leuk?quote:
Hmm, ik vond het eigenlijk niet zo heel leuk, ik was overdag meestal alleen, want mijn vader was er voor zijn werk, dat vond ik erg jammer, want alleen erop uit gaan is toch iets minder..Maar ik heb wel veel gezien en ben tot rust gekomenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar was je en was het leuk?
Spuit elf
Ja, en het is ook gewoon leuk om er eventjes vandoor te gaan, even ergens anders te zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:14 schreef wonderer het volgende:
Da's jammer. Maar tot rust komen is ook goed
Nederlandquote:
O dear... what's up?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef MisterO het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat ik zometeen geen leuke telefoongesprek zal hebben met D...
Wat enig, in september is Nederland ook echt op zijn best, met van die heerlijke karakteristieke regenbuien, koude wind en andere meteorologische misèrequote:
Nee hoor, de laatste paar jaar was september juist de betere maand, met veel zon en temperaturen tussen de 20 en 25 graden. Heerlijk nazomeren dusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat enig, in september is Nederland ook echt op zijn best, met van die heerlijke karakteristieke regenbuien, koude wind en andere meteorologische misère.
quote:
Wat dromer zegt. En september/oktober is mijn vaste tijd om naar Nederland te komen vanwege een aantal vaste dingen die dan plaatsvindenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat enig, in september is Nederland ook echt op zijn best, met van die heerlijke karakteristieke regenbuien, koude wind en andere meteorologische misère.
ik ga morgen naar Les miserablesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat dromer zegt. En september/oktober is mijn vaste tijd om naar Nederland te komen vanwege een aantal vaste dingen die dan plaatsvindenKinderboekenmarkt in Den Haag, oa. En de boekpresentatie van mijn eigen boek eind september
Aw, vandaag ging Wim vd Driessche op als JVJ, jammerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga morgen naar Les miserables
ik heb me toch laten verleiden.
Ik hoop dat mijn hoogspannen verwachtingen bevredigd worden.
tony neef als jean valjean!!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aw, vandaag ging Wim vd Driessche op als JVJ, jammerMorgen weet ik niet, volgens mij Tony, Rene is op vakantie. Of Richard, als Tony nog niet op kan. Wil je het weten of laat je je verrassen?
ik ken wel iemand met wie jij daar eens nodig een kopje koffie moet gaan drinkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tony neef als jean valjean!!!!!
dat ga je toch niet serieus menen he!![]()
dan wil ik het denk ik niet weten nee.
Wie zijn er nog meer op vakantie?
Oh ja morgen is Rotterdam dus onveilig gebied vanaf 14 uur
Ik heb die vriend die de kaarten zou regelen al gemaild.. Zijn er helemaal geen kaarten aan de deur verkrijgbaar zoals bij andere pann feesten ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je de 30e kan komen, dan zul je zien hoe lief ik benKaarten zijn bijna uitverkocht
Ja maar, dit is toch geen striptekening meer, dit is kunst!quote:
Ik vind je heel schattig zoals iedereen eigenlijk, sommige wat meer dan anderen dat welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:46 schreef Cybart het volgende:
ik sta weer lekker kut op die foto's
euhm, en nu moet ik weer verder met mn vergadering,
tot straks (ja onbeschoft he, ondertussen fokken)
als ik uit bad kom wil ik em je wel sturenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind je heel schattig zoals iedereen eigenlijk, sommige wat meer dan anderen dat wel![]()
Ik vind een foto van ons fokstelletje S en P ook wel op z'n plaats
Sja.. je bent nu eenmaal geen 18 meerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo de moeheid drukt zich even naar voren zeg!
Gisteren dacht iemand dat ik tegen de 30 wasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sja.. je bent nu eenmaal geen 18 meer
vind je me een cultuurbarbaar als ik zeg dat ik deze mooier/doorleefder vind ?quote:
Hij schijnt wel goed te zijn. Ik wil hem graag zien als ik in Nederland ben en Wim ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tony neef als jean valjean!!!!!
dat ga je toch niet serieus menen he!![]()
dan wil ik het denk ik niet weten nee.
Wie zijn er nog meer op vakantie?
Oh ja morgen is Rotterdam dus onveilig gebied vanaf 14 uur
Nee hoor die is ook mooier qua zang, de andere gaat wat meer over Portugal vandaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vind je me een cultuurbarbaar als ik zeg dat ik deze mooier/doorleefder vind ?
Wachten!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:09 schreef Cybart het volgende:
hmmmm, ik heb The Dark Knight op mn pc staan
maar het is cam-kwaliteit...
zal ik, zal ik, zal ik...
of kan ik wachten tot ik evt zondagavond, als ik vrij heb, naar de bios kan.... hmzzzz
Het uitstellen zorgt voor een groter hoogtepunt.quote:
je hebt hem al gezien?????quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
Wachten!
The Dark Knight moet in goede kwaliteit worden gezien!
dat geld voor meerdere dingen !quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het uitstellen zorgt voor een groter hoogtepunt.
Gut hou toch op, ik krijg flashbacksquote:
Ik heb 'em nog niet gezien ik wil 'em dit weekend in de bios zien. En ik ga naar de grootste bios van Brabant!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt hem al gezien?????
Mag ik je aanraken?????????
owh, dat is die op de heuvel of niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik heb 'em nog niet gezien ik wil 'em dit weekend in de bios zien. En ik ga naar de grootste bios van Brabant!
(heerlijk een bioscoop op 5 minuutjes afstand van waar je woont)
Ik weet waar dat isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik heb 'em nog niet gezien ik wil 'em dit weekend in de bios zien. En ik ga naar de grootste bios van Brabant!
(heerlijk een bioscoop op 5 minuutjes afstand van waar je woont)
en hoe wassie?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb m al gezien. 3 weken terug al.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef MisterO het volgende:
en hoe wassie?
Oh vertel?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:26 schreef Weemz het volgende:
Zo, die foto's van de kermis doen mijn beeld van diverse users wel enigszins aanpassen...
Gevoelig?quote:
Knapper zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou, ik had een heel ander hoofd bij Tha_Erik in mijn gedachten
*grijns*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, maar als je uit je raam spuugt, dan raak je het wel....
spugen![]()
Dat is een foto van 4 jaar oud.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:45 schreef Remloven het volgende:
[..]
Dat Cazman zijn fobo heel misleidend is.
Vent, ik wist niet eens wie je was. Alleen Sam herkende ik van de foto'squote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:58 schreef PJORourke het volgende:
Ik wil graag de strijdbijl begraven over gisteravond. Ik heb serieus niemand gezien, Ang3l ook niet, had niet door dat er foto's gemaakt zijn, maar goed, ik bied m'n excuses aan aan eenieder die ik mogelijk geschoffeerd heb en ik hoop het incident als zodanig te kunnen afsluiten.
Sterkte...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef MisterO het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat ik zometeen geen leuke telefoongesprek zal hebben met D...
Ik ook, afgelopen zaterdag, en hij is keigaafquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt hem al gezien?????
Mag ik je aanraken?????????
Waar bied je je excuses dan voor?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:58 schreef PJORourke het volgende:
Ik wil graag de strijdbijl begraven over gisteravond. Ik heb serieus niemand gezien, Ang3l ook niet, had niet door dat er foto's gemaakt zijn, maar goed, ik bied m'n excuses aan aan eenieder die ik mogelijk geschoffeerd heb en ik hoop het incident als zodanig te kunnen afsluiten.
Thanks.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:01 schreef Cazman het volgende:
Vent, ik wist niet eens wie je was. Alleen Sam herkende ik van de foto's.
Excuses aanvaard nogmaals
Omdat ik beter had kunnen teruglopen... hoe gaat het met jou?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:05 schreef MisterO het volgende:
Waar bied je je excuses dan voor?
Stressed out. not in the mood to talk about it.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat ik beter had kunnen teruglopen... hoe gaat het met jou?
Als de heer in kwestie het kan hebben, ja. Dan welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef m3nster het volgende:
Hou je van stoppelbaardjes ? Just like my bf
hahahaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als de heer in kwestie het kan hebben, ja. Dan welHet heeft vaak iets nonchalants en ruig. Ik baal ook altijd als mjin vent zich geschoren heeft
T staat je best!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:21 schreef m3nster het volgende:
[..]
hahahaJa ik kan t ook wel hebben, denkik..
Vind het zelf alleen irritant.. maakt me direct een paar jaar ouder :p
stoppelbaardjesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:21 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goedkomt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:15 schreef MisterO het volgende:
Stressed out. not in the mood to talk about it.
Het zag er anders wel goed uit hoor op die foto van de vorige keer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:21 schreef m3nster het volgende:
[..]
Er is ook niks mis, niet dat ik weet iig...quote:
IKEA inrichtingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Bartjebart het volgende:![]()
![]()
Ik heb een huisje
Naja morgen ff de puntjes op de I zetten bij de woningbouw maar ben er helemaal heppie mee
En nu klussen...
Kom op he niet overal wat achter zoeken hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er is ook niks mis, niet dat ik weet iig...vaag verhaal of niet
Feli, en succes. Vooral veel succesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Bartjebart het volgende:![]()
![]()
Ik heb een huisje
Naja morgen ff de puntjes op de I zetten bij de woningbouw maar ben er helemaal heppie mee
En nu klussen...
wat goed, weer een punt van zorg minderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Bartjebart het volgende:![]()
![]()
Ik heb een huisje
En nu klussen...
Ow wat tof! klussen is leuk! behalve het plakken enzo.. het moet even gebeuren, maar als het eenmaal klaar is, zul je het zo fijn vinden!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef Bartjebart het volgende:![]()
![]()
Ik heb een huisje
En nu klussen...
als Freek er ook niet is dan bega ik een ongelukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij schijnt wel goed te zijn. Ik wil hem graag zien als ik in Nederland ben en Wim ook
Volgens mij is verder iedereen er, misschien Freek niet en Jamai is ook nogal onzeker, die speelt soms wel en soms niet.
Gimme more!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:38 schreef MisterO het volgende:
Er is ook niks mis, niet dat ik weet iig...vaag verhaal of niet
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom op he niet overal wat achter zoeken he
Hier heb je morequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gimme more!
Ach ja, soms moet er een serieus gesprek gevoerd worden.
wat een shitsite, je moet weer je mail geven om in te loggen om het resultaat te beijken. Wat een shit om mailadressen te krijgen weerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een nuttige site
http://www.mantotman.nl/
volgens mij is Tha_erik ook offquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
Waar is mijn allerschattigste Ang3l trouwens, je wilt toch niet zeggen dat ie na 1 avondje lang door stappen al op zijn nest ligt of hij ligt er met zijn tweeen natuurlijk
Gewoon vragen en hem vertrouwen. Ik snap niet dat mensen soms zo'n moeite hebben om gewoon met elkaar te pratenquote:
je wilt graag (te graag) dat het wat wordt tussen die 2 he. Waarom ?quote:
het is al wat en ik ben erg blij voor zequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je wilt graag (te graag) dat het wat wordt tussen die 2 he. Waarom ?
No waiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is al wat en ik ben erg blij voor ze
TMM is de laatste die je hier op het forum moet gaan geloven hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:04 schreef Laat_me_met_rust het volgende:
[..]
No wai![]()
Ze zijn wel de plus en minus polen van elkaar.
Oja, bedankt dat je meer ff wakker maaktequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
TMM is de laatste die je hier op het forum moet gaan geloven hoor
Je oordeelt veelste snel. Jij weet toch helemaal niet hoe wij met elkaar omgaan...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewoon vragen en hem vertrouwen. Ik snap niet dat mensen soms zo'n moeite hebben om gewoon met elkaar te praten
opposites attacks, daar was Paula Abdul jaren terug al van overtuigdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:04 schreef Laat_me_met_rust het volgende:
[..]
No wai![]()
Ze zijn wel de plus en minus polen van elkaar.
Dus erik mag wegrotten?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
verder gun ik Ang3l alleen het allerbeste
Fijn, zo iemand die precies even voor je opzoekt waar je zin in hebt maar zelf te lui voor bent.quote:
hoe dat zo, was jij er soms bij?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
TMM is de laatste die je hier op het forum moet gaan geloven hoor
Had gewoon het iedee dat er iets niet uitgesproken was, sorry als dat verkeerd was. Ken jullie inderdaad niet en moet niet te snel oordelen dit is dan ook voor mezelfquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je oordeelt veelste snel. Jij weet toch helemaal niet hoe wij met elkaar omgaan...
ze zullen ongetwijfeld gezoend hebben, dat zegt niks, dat doe ik ook met iedereen en daar ga ik nog niet eens mee naar bed, terwijl dat soms ook niks betekent.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe dat zo, was jij er soms bij?
nou dan
Nee, maar bij jou herken ik gauw genoeg of je iets echt meent of niet. Het is vaak meteen zo overdreven, nu dus ook met Ang3l dat tegenaan Erik aankroop in de bus en dat Erik er zelfs rode wangetjes van kreeg enzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe dat zo, was jij er soms bij?
nou dan
Iets is nog niet uitgepraat inderdaad. Maar het is niet zo we er niet over willen praten. Anyhoo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Had gewoon het iedee dat er iets niet uitgesproken was, sorry als dat verkeerd was. Ken jullie inderdaad niet en moet niet te snel oordelen dit is dan ook voor mezelf
Het blijft een lekker plaatje, hoe fout dan ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Fijn, zo iemand die precies even voor je opzoekt waar je zin in hebt maar zelf te lui voor bent.
hou daar eens mee op met die zelfkastijdingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Had gewoon het iedee dat er iets niet uitgesproken was, sorry als dat verkeerd was. Ken jullie inderdaad niet en moet niet te snel oordelen dit is dan ook voor mezelf
Een vrouwlijke collega vroeg me ooit wie het gemaakt had... je kunt dus al raden welk antwoord op m'n lippen lag.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:15 schreef MisterO het volgende:
Het blijft een lekker plaatje, hoe fout dan ook
Guido Gottenbos of Richard Spijkers. Maar volgens mij heb je morgen gewoon Wim als Javert.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als Freek er ook niet is dan bega ik een ongeluk
en Wim, doet normaal toch Javert, wie vervangt hem dan?
oh ja wie danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hou daar eens mee op met die zelfkastijding
er staan op 30 augustus al fokkers in de rij te wachten om je te spanken
alles wat jij zojuist citeert is 100% waar daar durf ik mijn linkerbal voor in te zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, maar bij jou herken ik gauw genoeg of je iets echt meent of niet. Het is vaak meteen zo overdreven, nu dus ook met Ang3l dat tegenaan Erik aankroop in de bus en dat Erik er zelfs rode wangetjes van kreeg enzo![]()
Dus tip voor de volgende keer: maak het wat realistischer
Misschien moet ik maar niet komen als dat laatste van TMM waar is, ik wil niet tussen een gelukkig paar komenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:19 schreef MisterO het volgende:
Deelnemende fokkers ad meet zijn dus:
Nuno
Ang3l
Erik
Cairon
HIW?
Zakje?
CDP?
Sam
PJo
MisterO
Stroek
TMM
Cybart?
All right Mr. De Mille, I'm ready for my close-upquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:19 schreef MisterO het volgende:
Deelnemende fokkers ad meet zijn dus:
Nuno
Ang3l
Erik
Cairon
HIW?
Zakje?
CDP?
Sam
PJo
MisterO
Stroek
TMM
Cybart?
maar het betekent verder niet dat er meer dan dat is gebeurtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alles wat jij zojuist citeert is 100% waar daar durf ik mijn linkerbal voor in te zetten
Oh dát is wel heel makkelijk he!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar niet komen als dat laatste van TMM waar is, ik wil niet tussen een gelukkig paar komen
Oh maar dat heb je me ook nooit horen zeggen, of wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
maar het betekent verder niet dat er meer dan dat is gebeurtIk wil het eerst horen van die 2
Ik moet me terugtrekken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
er staan op 30 augustus al fokkers in de rij te wachten om je te spanken
Erik heeft zijn vriginity verloren, zeg genoeg tochquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
maar het betekent verder niet dat er meer dan dat is gebeurtIk wil het eerst horen van die 2
Was maar een geintje hoor, waarom neem je alles altijd zo serieusquote:
Wat denk je zelfquote:Daarbij komt, wie zeg dat het jou nog lukt om daar tussen te komen
Jij ontkent alles!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ontken alles. En ik lieg nooit.
No commentquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij ontkent alles!!
Dus, dames en heren van de jury.
Mag ik even uw aandacht.
Tha_Erik, ontken jij dat er rode wangetjes van kreeg.
En ontken jij dat Ang3l in de bus, met zijn hoofd op je schouder lag.
Ontken jij ook dat ik uiteindelijk jou samen met Ang3l heb zien vertrekken in de ochtend, richting Ang3l's sletteflat.
JOOR UNNOR I REST MY CASE
D komt niet mee ? Oei nu wordt het wel heel leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:41 schreef MisterO het volgende:
Nuno, ik wil Ang3l best jaloers maken hoor
Misschien komtie, misschien ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
D komt niet mee ? Oei nu wordt het wel heel leuk
is dat alles, ik heb met half de stad nog meer gedaan dan dat hahahahahaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij ontkent alles!!
Dus, dames en heren van de jury.
Mag ik even uw aandacht.
Tha_Erik, ontken jij dat er rode wangetjes van kreeg.
En ontken jij dat Ang3l in de bus, met zijn hoofd op je schouder lag.
Ontken jij ook dat ik uiteindelijk jou samen met Ang3l heb zien vertrekken in de ochtend, richting Ang3l's sletteflat.
JOOR UNNOR I REST MY CASE
Haha daar komt het denk ik wel op neerquote:
Die moeten er toch ook zijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
of erger nog een dramaqueen
Ik vind die Manhattenschilderij zo tof, ook al heeft iedereen die...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha daar komt het denk ik wel op neer![]()
Ik krijg daar natuurlijk best een leuke personeelskorting dus dat scheelt...
Maar ik sluit niet uit dat er elders ook best dingen gekocht worden hoor
Ik vind de London mooier!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind die Manhattenschilderij zo tof, ook al heeft iedereen die...
wat denk je nou zelf dat ik zo'n ophef zou maken, als er verder niets gebeurt zo zijn, ja ik ben erg, maar zo erg....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat alles, ik heb met half de stad nog meer gedaan dan dat hahahahaha
Manhattan is leuk inderdaad. Maar doordat iedereen dat al heeft, wil ik em eigenlijk sowieso niet meer...quote:
Nee guapo, hier ben ik. Ik ga nu wel slapen, maar had bezoek van een vriend. Waren Supernatural aan het kijken (Dvd's geleend van m'n ex)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
Waar is mijn allerschattigste Ang3l trouwens, je wilt toch niet zeggen dat ie na 1 avondje lang door stappen al op zijn nest ligt of hij ligt er met zijn tweeen natuurlijk
Oow, je mag me best inhuren hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
@ MisterO; je bent welkom hoorIk heb zoooo'n hekel aan afplakken en schilderen enzo... bleegh... Maar inderdaad. Zodra het klaar is ga ik echt blij wezen
Dan gaat de prijs wel heel erg omhoog wil je mij zover krijgenquote:
Je gebruikt ze toch niet, da's handig. Lever er maar vast 1 in danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alles wat jij zojuist citeert is 100% waar daar durf ik mijn linkerbal voor in te zetten
Ja. Zo erg ben je.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf dat ik zo'n ophef zou maken, als er verder niets gebeurt zo zijn, ja ik ben erg, maar zo erg....
-onkosten = gratis.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan gaat de prijs wel heel erg omhoog wil je mij zover krijgen
Nah, ik doe het toch maar niet. Wie weet waar die foto's dan belanden....quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:21 schreef Laat_me_met_rust het volgende:
Alle papparazi uit het H topic die dan over je heen vallen.
Ik zie ze niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:21 schreef Laat_me_met_rust het volgende:
Alle papparazi uit het H topic die dan over je heen vallen.
Ik zat eerder aan gay.nl te denken ofzo, dont know whyquote:
wil jij beweren dat ik daarover lieg dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gebruikt ze toch niet, da's handig. Lever er maar vast 1 in dan
En die rechter halen we ter preventie erafquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil jij beweren dat ik daarover lieg dan?
Hoe is het met je standaarddate?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:31 schreef Laat_me_met_rust het volgende:
Je neusgaatjes hebben ondertussen wel een hoop bekendheid opgeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |