Ik vind de London mooier!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind die Manhattenschilderij zo tof, ook al heeft iedereen die...
wat denk je nou zelf dat ik zo'n ophef zou maken, als er verder niets gebeurt zo zijn, ja ik ben erg, maar zo erg....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat alles, ik heb met half de stad nog meer gedaan dan dat hahahahaha
Manhattan is leuk inderdaad. Maar doordat iedereen dat al heeft, wil ik em eigenlijk sowieso niet meer...quote:
Nee guapo, hier ben ik. Ik ga nu wel slapen, maar had bezoek van een vriend. Waren Supernatural aan het kijken (Dvd's geleend van m'n ex)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
Waar is mijn allerschattigste Ang3l trouwens, je wilt toch niet zeggen dat ie na 1 avondje lang door stappen al op zijn nest ligt of hij ligt er met zijn tweeen natuurlijk
Oow, je mag me best inhuren hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
@ MisterO; je bent welkom hoorIk heb zoooo'n hekel aan afplakken en schilderen enzo... bleegh... Maar inderdaad. Zodra het klaar is ga ik echt blij wezen
Dan gaat de prijs wel heel erg omhoog wil je mij zover krijgenquote:
Je gebruikt ze toch niet, da's handig. Lever er maar vast 1 in danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alles wat jij zojuist citeert is 100% waar daar durf ik mijn linkerbal voor in te zetten
Ja. Zo erg ben je.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf dat ik zo'n ophef zou maken, als er verder niets gebeurt zo zijn, ja ik ben erg, maar zo erg....
-onkosten = gratis.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan gaat de prijs wel heel erg omhoog wil je mij zover krijgen
Nah, ik doe het toch maar niet. Wie weet waar die foto's dan belanden....quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:21 schreef Laat_me_met_rust het volgende:
Alle papparazi uit het H topic die dan over je heen vallen.
Ik zie ze niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:21 schreef Laat_me_met_rust het volgende:
Alle papparazi uit het H topic die dan over je heen vallen.
Ik zat eerder aan gay.nl te denken ofzo, dont know whyquote:
wil jij beweren dat ik daarover lieg dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gebruikt ze toch niet, da's handig. Lever er maar vast 1 in dan
En die rechter halen we ter preventie erafquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil jij beweren dat ik daarover lieg dan?
Hoe is het met je standaarddate?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:31 schreef Laat_me_met_rust het volgende:
Je neusgaatjes hebben ondertussen wel een hoop bekendheid opgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |