Zo ziet men maar weer...aan de alziende oog van Angel ontsnapt niemand!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Mij om 't even. No hard feelings. Verder niet boeiend. Maar ik moest het wel ff kwijt.
O ja, da was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, voor iemand die ons niet gezien heeft is een sms'je met "We waren per ongeluk wat bitchy en arrogant" (oid) ook wel vreemd.
Ik dacht dat jij dat was....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:29 schreef Stroekie het volgende:
Mensen toch, die onderhandelaars van de Verenigde Naties hebben het met oa de Israelische/Palestijnse kwestie al druk genoeg. Ik geloof niet ze ze een afgezant sturen op 30 aug
dus de bemiddeling zal vanuit het topic zelf moeten komen van iemand met de tact van een diplomaat
dan heeft de missie naar Tilburg dus in elk geval iets positiefs voor je opgeleverdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:28 schreef Ang3l het volgende:
En uiteindelijk zelfs Serge gezien, aangesproken, gepraat en een excuses ontvangen en aanvaard.
ja je moet er wat voor over hebben om naast meneer Von Trapp te mogen zittenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat was....
Trouwens, zoals jij dat meezing sound of music uitlegde, weet ik zeker dat het lijden voor me word.![]()
Nah-a! De teller staat uiteindelijk volgens mij op 3 hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Kermis was koud en nat, maar wel gezellig
Veel bekenden gezien (En nee Caz, niet allemaal exen, slechts 1). En uiteindelijk zelfs Serge gezien, aangesproken, gepraat en een excuses ontvangen en aanvaard.
ja foto'squote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:27 schreef MisterO het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd![]()
TMM jij had toch foto's?
Nee dat had ie NIET!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:27 schreef MisterO het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd![]()
TMM jij had toch foto's?
Moet je niet werken ofsoo ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja foto's
er zeuren hier heel de dag al collega's aan mijn hoofd om foto's
Wie dan? Serge is geen ex. Ik heb alleen Mark geteld, mijn allereerste vriendje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah-a! De teller staat uiteindelijk volgens mij op 3 hoor.
Ohja, als je die exen allemaal niet als exen teltquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie dan? Serge is geen ex. Ik heb alleen Mark geteld, mijn allereerste vriendje.
O wacht, fuck... Sebas ja, in de laatste 3 seconden. maar of dat echt een ex is...
Oh! Jij ben er dus één van de zwarte achterkamertjes politiek!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stille dimplomatie speelt zich nooit op de voorgrond af
Ach joh gewoon alle foto's plaatsen hoor!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
de foto's plaats ik in het nieuwe toppic, ten eerste omdat het beoogde effect dan groter is en ten tweede omdat er dan nu nog mensen kunnen aangeven ik wil niet dat mijn foto geplaatst wordt
Ik kon wel lachen om TMM gedragquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sprry hier wil ik dan wel weer wat op zeggen
PJO... je bent een goeie gast... maar bovenstaande is echt bull. Jij en Sa keken me recht aan en beide hebben me gezien op stap in 't echt en wisten dus donders goed hoe ik er uit zagDe smile op jullie gezichten (want dien de smile was van fun of verliefdheid maar van een stiekeme "kijk eens hoe we ze voorbij lopen") zei echt wel genoeg. Zeg niet dat dat niet zo is.
Moeten jullie verder helemaal zelf weten. Als jullie samen over de kermis wilden lopen snap ik dat maar al te goed, als jullie geen zin hadden in ons en met ons te lopen, snap ik dat HEEL goed, maar een knik of een hoi had gekund... en dan niet achteraf zeggen "O ik zag jullie pas toen het te laat was of toen ik jullie hoorde" want da's echt pertinente bullshit. En dat weet je zelf maar al te goed.
Mij om 't even. No hard feelings. Verder niet boeiend. Maar ik moest het wel ff kwijt.
Hmmm.. Dan doe je toch iets niet goed. Ga lekker koffie halen voor de afdelingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is hier vandaag opvallend rustig op kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |