Ow waar was je dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik ben pas sinds een paar uur weer thuis.
Ik ben met mijn papa een weekje naar Genève geweestquote:
Waar was je en was het leuk?quote:
Hmm, ik vond het eigenlijk niet zo heel leuk, ik was overdag meestal alleen, want mijn vader was er voor zijn werk, dat vond ik erg jammer, want alleen erop uit gaan is toch iets minder..Maar ik heb wel veel gezien en ben tot rust gekomenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar was je en was het leuk?
Spuit elf
Ja, en het is ook gewoon leuk om er eventjes vandoor te gaan, even ergens anders te zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:14 schreef wonderer het volgende:
Da's jammer. Maar tot rust komen is ook goed
Nederlandquote:
O dear... what's up?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef MisterO het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat ik zometeen geen leuke telefoongesprek zal hebben met D...
Wat enig, in september is Nederland ook echt op zijn best, met van die heerlijke karakteristieke regenbuien, koude wind en andere meteorologische misèrequote:
Nee hoor, de laatste paar jaar was september juist de betere maand, met veel zon en temperaturen tussen de 20 en 25 graden. Heerlijk nazomeren dusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat enig, in september is Nederland ook echt op zijn best, met van die heerlijke karakteristieke regenbuien, koude wind en andere meteorologische misère.
quote:
Wat dromer zegt. En september/oktober is mijn vaste tijd om naar Nederland te komen vanwege een aantal vaste dingen die dan plaatsvindenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat enig, in september is Nederland ook echt op zijn best, met van die heerlijke karakteristieke regenbuien, koude wind en andere meteorologische misère.
ik ga morgen naar Les miserablesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat dromer zegt. En september/oktober is mijn vaste tijd om naar Nederland te komen vanwege een aantal vaste dingen die dan plaatsvindenKinderboekenmarkt in Den Haag, oa. En de boekpresentatie van mijn eigen boek eind september
Aw, vandaag ging Wim vd Driessche op als JVJ, jammerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga morgen naar Les miserables
ik heb me toch laten verleiden.
Ik hoop dat mijn hoogspannen verwachtingen bevredigd worden.
tony neef als jean valjean!!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aw, vandaag ging Wim vd Driessche op als JVJ, jammerMorgen weet ik niet, volgens mij Tony, Rene is op vakantie. Of Richard, als Tony nog niet op kan. Wil je het weten of laat je je verrassen?
ik ken wel iemand met wie jij daar eens nodig een kopje koffie moet gaan drinkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tony neef als jean valjean!!!!!
dat ga je toch niet serieus menen he!![]()
dan wil ik het denk ik niet weten nee.
Wie zijn er nog meer op vakantie?
Oh ja morgen is Rotterdam dus onveilig gebied vanaf 14 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |