binnen bepaalde grenzen welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:25 schreef m3nster het volgende:
Vinden jullie dat ook zo lekker, slapen in de trein..
het wat niet ordinair en niet extravagant maar het was wel onflatteusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:33 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ja halloooooo,
Het was gewoon een warm T-shirt, jullie doen net alsof ik heel extravagent en ordinair bijliep...
hoe lang woon je al samen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:39 schreef m3nster het volgende:
ooh naja ik ben huis schoonmaken, anders heb k zometeen een woest vriendje...
So damn truequote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:14 schreef Stroekie het volgende:
volgens kenners lijkt TMM op de onderste foto als society journalist sprekend op Hugo van de Monmartre
Ook alleen doen als je eraan gewend bent.. Ik wordt altijd wakker nog voordat er wordt omgeroepen amsterdam centraal eindpunt.. Echt heel raar maar k wordt altijd wakker als we langs mijn huis rijden (1 treinminuut voor centraal ofso)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
binnen bepaalde grenzen wel
ik vond het niet meer fijn toen ik eens s avonds om 23.00 uur tussen eindhoven en den bosch in de trein in slaap gevallen was en dat de conducteur mij pas in Haarlem wakker kwam maken om 0.45 uur terwijl ik de laatste trein in Den Bosch om 0.07 had moeten hebben![]()
Uhm ergens sinds oktober...quote:
Bevalt het?quote:
Op alle dagen behalve vandaag..quote:
tja dan ben ik natuurlijk weer de uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het wat niet ordinair en niet extravagant maar het was wel onflatteus
maar dan in de verkeerde omgeving zeg maarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja dan ben ik natuurlijk weer de uitzondering op de regel.
Het deed mij een beetje aan zo'n spiderman/superheldenpakje denken.
Ik vond het wel sexy
Ahum ook dat nog....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is je ook geraden aan de zijde van een lid van de organisatie
wellicht heeft Nuno nog wel wat tips voor je die bij een (publieke) voorbeeld functie horen![]()
is daar ook een foto van dan ? van die long sleeves bedoel ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan in de verkeerde omgeving zeg maar
wel op een sportveld/hal maar dan weer niet op stap in een kroeg
jij hebt de kapper al geregeld voor 29 aug voor een wat "permanentere" fixatie ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Nou, niks leuks aan verzopen krullen man o man wat een lelijke foto's!
Je bent en blijft sweetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Nou, niks leuks aan verzopen krullen man o man wat een lelijke foto's!
Zorg jij nou maar dat je de 30e kan komen, dan zul je zien hoe lief ik benquote:
en dat jij hier iets zou zeggen, had ik vandaag ook al voorspeld.. kut.quote:
Wat een toeval, ik ben pas sinds een paar uur weer thuisquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
en dat jij hier iets zou zeggen, had ik vandaag ook al voorspeld.. kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |