maar daar zijn zeker dan weer net GEEN foto's van gemaakt ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed, het is tenmidden van deze ellende toch ook wel heerlijk om te vertellen dat er ook mooie momenten.
De lieve momenten tussen Ang3l en Tha_erik waren gewoon ronduit vertederend.
Mijn moeder hart smolt van ontroering, toen in de busreis Ang3l op de schouder van Tha_erik bijna in slaap viel.
Die lieve verliefde blikken over en weer, Erik die straalde van geluk er zelfs rode wangentjes van kreeg.
Er is ook liefde binnen dit forum, niet alleen maar haat, en dat doet me deugd.
Overdrevenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed, het is tenmidden van deze ellende toch ook wel heerlijk om te vertellen dat er ook mooie momenten.
De lieve momenten tussen Ang3l en Tha_erik waren gewoon ronduit vertederend.
Mijn moeder hart smolt van ontroering, toen in de busreis Ang3l op de schouder van Tha_erik bijna in slaap viel.
Die lieve verliefde blikken over en weer, Erik die straalde van geluk er zelfs rode wangentjes van kreeg.
Er is ook liefde binnen dit forum, niet alleen maar haat, en dat doet me deugd.
Jij bent anders wel een (film-)hater.quote:
Je grote teen zwelt op?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:51 schreef MisterO het volgende:
Zakje ben je daar? Ik voel hem in onze aanwezigheid
*kodakmomentjes* ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heb jij die foto van mij met die grote-"mevrouw"-met-big-hair-en-flink-decoletee genomen?![]()
die wil ik eerst wel effe zien voor die online gaat![]()
en komt je zus, LaDiva hier nu ook posten ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:53 schreef LeDiva het volgende:
tvp
Trouwens duim voor me dat ik nieuw huisje krijg, ik denk dat ik voor de luxe uitvoering ga 84m2quote:
Foto's! ik ga duimenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trouwens duim voor me dat ik nieuw huisje krijg, ik denk dat ik voor de luxe uitvoering ga 84m2en kost maar 90 euro meer per maand wat ik nu betaal en woon nog dichter bij palace
.
Haha, nou ik had een heel leuk (al zeg ik het zelf) roze shirt van the beatles gekocht, maar toen ik de weersvoorspellingen hoorde, wilde ik wel even maatregelen nemen. Daarom had ik een voetbalthermoshirt gekocht voor onder dat shirt:P.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wat had je trouwens een aparte longsleeve aan. Zoiets had ik nog nooit gezien.
Die man is ons aller Cazman.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:01 schreef MisterO het volgende:
XMN8TER, had jij het door dat die man achter je naar je kont keek?
quote:
....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:01 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Haha, nou ik had een heel leuk (al zeg ik het zelf) roze shirt van the beatles gekocht, maar toen ik de weersvoorspellingen hoorde, wilde ik wel even maatregelen nemen. Daarom had ik een voetbalthermoshirt gekocht voor onder dat shirt:P.
Het spijt me dat het er niet uitzag:P.
Ow ja wat erg, ik heb me zo misdragen. En in die bus vol ordi's deed ik vrolijk mee met de vulgariteit van de nacht.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Kermis was koud en nat, maar wel gezellig
Stroek.... die hard attractie fanaat
Cybart... Hebben we toch zomaar een pilsje gepakt samen, eindelijk!
XMN8R... Dat was f flang gelee. Misschien tot snel in de Efteling!
Tha_Erik... Does the loss of your virginity much?
TMM... Dramadoos!
Paul... Man o man o man o man... wat was JIJ zat!("Ja halloooo")
Caz... Leuke assieEn leuke collega trouwens!
Blubbie... Zo lang in de biierhel? Respect!
Veel bekenden gezien (En nee Caz, niet allemaal exen, slechts 1). En uiteindelijk zelfs Serge gezien, aangesproken, gepraat en een excuses ontvangen en aanvaard.
Ja ik snap het punt wel, maar een thermo longsleeve geval onder een t-shirt ziet er heel opmerkelijk uit. Dat kan je zelf toch ook wel zienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:06 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ja dat shirt had ik er niet speciaal voor gekocht, dat heb ik gewoon voor mijn voetbal.
Ik ook niet, vermoed dat ie al op vakantie is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:05 schreef samjustme het volgende:
LeDiva heb trouwens een tijdje niks meer van T gehoord
dat is Cazmanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:01 schreef MisterO het volgende:
XMN8TER, had jij het door dat die man achter je naar je kont keek?
ja misdragen heb je je zeker, maar je krijgt na je vakantie voldoende ruimte om boete te doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:05 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ow ja wat erg, ik heb me zo misdragen. En in die bus vol ordi's deed ik vrolijk mee met de vulgariteit van de nacht.
7 augustus pasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:07 schreef LeDiva het volgende:
[..]
Ik ook niet, vermoed dat ie al op vakantie is.
Wat kan mij dat nou schelen:P. Bovendien zien er zoveel mensen raar uit op zo'n dag;).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:07 schreef LeDiva het volgende:
[..]
Ja ik snap het punt wel, maar een thermo longsleeve geval onder een t-shirt ziet er heel opmerkelijk uit. Dat kan je zelf toch ook wel zien.
Drags en travo's ok, maar die longsleeve was écht het toppuntquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen:P. Bovendien zien er zoveel mensen raar uit op zo'n dag;).
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen:P. Bovendien zien er zoveel mensen raar uit op zo'n dag;).
Neen, want ik kan dat niet goed. Elke keer als ik bijna weg ben dan schrik ik wakkerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:25 schreef m3nster het volgende:
Vinden jullie dat ook zo lekker, slapen in de trein..
Het vervelende wel is als de conducteur je wakker maakt om je kaartje te controleren...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:27 schreef m3nster het volgende:
hmm dan zal ik het wel gewend zijn.. elke dag in die trein.. dan droom je dat de reis voorbij is en ineens roept hij om dat je er bent
Ja halloooooo,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Drags en travo's ok, maar die longsleeve was écht het toppunt.
Daar doe ik me ogen nieteens voor open, das gwn portomonee openklap en zwaai ermee.. *lol*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het vervelende wel is als de conducteur je wakker maakt om je kaartje te controleren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |