volgens mij is Tha_erik ook offquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
Waar is mijn allerschattigste Ang3l trouwens, je wilt toch niet zeggen dat ie na 1 avondje lang door stappen al op zijn nest ligt of hij ligt er met zijn tweeen natuurlijk
Gewoon vragen en hem vertrouwen. Ik snap niet dat mensen soms zo'n moeite hebben om gewoon met elkaar te pratenquote:
je wilt graag (te graag) dat het wat wordt tussen die 2 he. Waarom ?quote:
het is al wat en ik ben erg blij voor zequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je wilt graag (te graag) dat het wat wordt tussen die 2 he. Waarom ?
No waiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is al wat en ik ben erg blij voor ze
TMM is de laatste die je hier op het forum moet gaan geloven hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:04 schreef Laat_me_met_rust het volgende:
[..]
No wai![]()
Ze zijn wel de plus en minus polen van elkaar.
Oja, bedankt dat je meer ff wakker maaktequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
TMM is de laatste die je hier op het forum moet gaan geloven hoor
Je oordeelt veelste snel. Jij weet toch helemaal niet hoe wij met elkaar omgaan...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewoon vragen en hem vertrouwen. Ik snap niet dat mensen soms zo'n moeite hebben om gewoon met elkaar te praten
opposites attacks, daar was Paula Abdul jaren terug al van overtuigdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:04 schreef Laat_me_met_rust het volgende:
[..]
No wai![]()
Ze zijn wel de plus en minus polen van elkaar.
Dus erik mag wegrotten?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
verder gun ik Ang3l alleen het allerbeste
Fijn, zo iemand die precies even voor je opzoekt waar je zin in hebt maar zelf te lui voor bent.quote:
hoe dat zo, was jij er soms bij?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
TMM is de laatste die je hier op het forum moet gaan geloven hoor
Had gewoon het iedee dat er iets niet uitgesproken was, sorry als dat verkeerd was. Ken jullie inderdaad niet en moet niet te snel oordelen dit is dan ook voor mezelfquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je oordeelt veelste snel. Jij weet toch helemaal niet hoe wij met elkaar omgaan...
ze zullen ongetwijfeld gezoend hebben, dat zegt niks, dat doe ik ook met iedereen en daar ga ik nog niet eens mee naar bed, terwijl dat soms ook niks betekent.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe dat zo, was jij er soms bij?
nou dan
Nee, maar bij jou herken ik gauw genoeg of je iets echt meent of niet. Het is vaak meteen zo overdreven, nu dus ook met Ang3l dat tegenaan Erik aankroop in de bus en dat Erik er zelfs rode wangetjes van kreeg enzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe dat zo, was jij er soms bij?
nou dan
Iets is nog niet uitgepraat inderdaad. Maar het is niet zo we er niet over willen praten. Anyhoo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Had gewoon het iedee dat er iets niet uitgesproken was, sorry als dat verkeerd was. Ken jullie inderdaad niet en moet niet te snel oordelen dit is dan ook voor mezelf
Het blijft een lekker plaatje, hoe fout dan ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Fijn, zo iemand die precies even voor je opzoekt waar je zin in hebt maar zelf te lui voor bent.
hou daar eens mee op met die zelfkastijdingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Had gewoon het iedee dat er iets niet uitgesproken was, sorry als dat verkeerd was. Ken jullie inderdaad niet en moet niet te snel oordelen dit is dan ook voor mezelf
Een vrouwlijke collega vroeg me ooit wie het gemaakt had... je kunt dus al raden welk antwoord op m'n lippen lag.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:15 schreef MisterO het volgende:
Het blijft een lekker plaatje, hoe fout dan ook
Guido Gottenbos of Richard Spijkers. Maar volgens mij heb je morgen gewoon Wim als Javert.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als Freek er ook niet is dan bega ik een ongeluk
en Wim, doet normaal toch Javert, wie vervangt hem dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |