oh ja wie danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hou daar eens mee op met die zelfkastijding
er staan op 30 augustus al fokkers in de rij te wachten om je te spanken
alles wat jij zojuist citeert is 100% waar daar durf ik mijn linkerbal voor in te zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, maar bij jou herken ik gauw genoeg of je iets echt meent of niet. Het is vaak meteen zo overdreven, nu dus ook met Ang3l dat tegenaan Erik aankroop in de bus en dat Erik er zelfs rode wangetjes van kreeg enzo![]()
Dus tip voor de volgende keer: maak het wat realistischer
Misschien moet ik maar niet komen als dat laatste van TMM waar is, ik wil niet tussen een gelukkig paar komenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:19 schreef MisterO het volgende:
Deelnemende fokkers ad meet zijn dus:
Nuno
Ang3l
Erik
Cairon
HIW?
Zakje?
CDP?
Sam
PJo
MisterO
Stroek
TMM
Cybart?
All right Mr. De Mille, I'm ready for my close-upquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:19 schreef MisterO het volgende:
Deelnemende fokkers ad meet zijn dus:
Nuno
Ang3l
Erik
Cairon
HIW?
Zakje?
CDP?
Sam
PJo
MisterO
Stroek
TMM
Cybart?
maar het betekent verder niet dat er meer dan dat is gebeurtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alles wat jij zojuist citeert is 100% waar daar durf ik mijn linkerbal voor in te zetten
Oh dát is wel heel makkelijk he!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar niet komen als dat laatste van TMM waar is, ik wil niet tussen een gelukkig paar komen
Oh maar dat heb je me ook nooit horen zeggen, of wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
maar het betekent verder niet dat er meer dan dat is gebeurtIk wil het eerst horen van die 2
Ik moet me terugtrekken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
er staan op 30 augustus al fokkers in de rij te wachten om je te spanken
Erik heeft zijn vriginity verloren, zeg genoeg tochquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
maar het betekent verder niet dat er meer dan dat is gebeurtIk wil het eerst horen van die 2
Was maar een geintje hoor, waarom neem je alles altijd zo serieusquote:
Wat denk je zelfquote:Daarbij komt, wie zeg dat het jou nog lukt om daar tussen te komen
Jij ontkent alles!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ontken alles. En ik lieg nooit.
No commentquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij ontkent alles!!
Dus, dames en heren van de jury.
Mag ik even uw aandacht.
Tha_Erik, ontken jij dat er rode wangetjes van kreeg.
En ontken jij dat Ang3l in de bus, met zijn hoofd op je schouder lag.
Ontken jij ook dat ik uiteindelijk jou samen met Ang3l heb zien vertrekken in de ochtend, richting Ang3l's sletteflat.
JOOR UNNOR I REST MY CASE
D komt niet mee ? Oei nu wordt het wel heel leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:41 schreef MisterO het volgende:
Nuno, ik wil Ang3l best jaloers maken hoor
Misschien komtie, misschien ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
D komt niet mee ? Oei nu wordt het wel heel leuk
is dat alles, ik heb met half de stad nog meer gedaan dan dat hahahahahaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij ontkent alles!!
Dus, dames en heren van de jury.
Mag ik even uw aandacht.
Tha_Erik, ontken jij dat er rode wangetjes van kreeg.
En ontken jij dat Ang3l in de bus, met zijn hoofd op je schouder lag.
Ontken jij ook dat ik uiteindelijk jou samen met Ang3l heb zien vertrekken in de ochtend, richting Ang3l's sletteflat.
JOOR UNNOR I REST MY CASE
Haha daar komt het denk ik wel op neerquote:
Die moeten er toch ook zijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
of erger nog een dramaqueen
Ik vind die Manhattenschilderij zo tof, ook al heeft iedereen die...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha daar komt het denk ik wel op neer![]()
Ik krijg daar natuurlijk best een leuke personeelskorting dus dat scheelt...
Maar ik sluit niet uit dat er elders ook best dingen gekocht worden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |