Ik heb die vriend die de kaarten zou regelen al gemaild.. Zijn er helemaal geen kaarten aan de deur verkrijgbaar zoals bij andere pann feesten ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je de 30e kan komen, dan zul je zien hoe lief ik benKaarten zijn bijna uitverkocht
Ja maar, dit is toch geen striptekening meer, dit is kunst!quote:
Ik vind je heel schattig zoals iedereen eigenlijk, sommige wat meer dan anderen dat welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:46 schreef Cybart het volgende:
ik sta weer lekker kut op die foto's
euhm, en nu moet ik weer verder met mn vergadering,
tot straks (ja onbeschoft he, ondertussen fokken)
als ik uit bad kom wil ik em je wel sturenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind je heel schattig zoals iedereen eigenlijk, sommige wat meer dan anderen dat wel![]()
Ik vind een foto van ons fokstelletje S en P ook wel op z'n plaats
Sja.. je bent nu eenmaal geen 18 meerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo de moeheid drukt zich even naar voren zeg!
Gisteren dacht iemand dat ik tegen de 30 wasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sja.. je bent nu eenmaal geen 18 meer
vind je me een cultuurbarbaar als ik zeg dat ik deze mooier/doorleefder vind ?quote:
Hij schijnt wel goed te zijn. Ik wil hem graag zien als ik in Nederland ben en Wim ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tony neef als jean valjean!!!!!
dat ga je toch niet serieus menen he!![]()
dan wil ik het denk ik niet weten nee.
Wie zijn er nog meer op vakantie?
Oh ja morgen is Rotterdam dus onveilig gebied vanaf 14 uur
Nee hoor die is ook mooier qua zang, de andere gaat wat meer over Portugal vandaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vind je me een cultuurbarbaar als ik zeg dat ik deze mooier/doorleefder vind ?
Wachten!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:09 schreef Cybart het volgende:
hmmmm, ik heb The Dark Knight op mn pc staan
maar het is cam-kwaliteit...
zal ik, zal ik, zal ik...
of kan ik wachten tot ik evt zondagavond, als ik vrij heb, naar de bios kan.... hmzzzz
Het uitstellen zorgt voor een groter hoogtepunt.quote:
je hebt hem al gezien?????quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
Wachten!
The Dark Knight moet in goede kwaliteit worden gezien!
dat geld voor meerdere dingen !quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het uitstellen zorgt voor een groter hoogtepunt.
Gut hou toch op, ik krijg flashbacksquote:
Ik heb 'em nog niet gezien ik wil 'em dit weekend in de bios zien. En ik ga naar de grootste bios van Brabant!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt hem al gezien?????
Mag ik je aanraken?????????
owh, dat is die op de heuvel of niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik heb 'em nog niet gezien ik wil 'em dit weekend in de bios zien. En ik ga naar de grootste bios van Brabant!
(heerlijk een bioscoop op 5 minuutjes afstand van waar je woont)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |