Iets toepasselijkers kon ik niet zo gauw vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:08 schreef wonderer het volgende:
Hap hap hap zeggen is echt zo lame.
Het is geen diss, maar een feit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:10 schreef Laat_me_met_rust het volgende:
Hap hap hap is ondertussen al zo oud dat het niet meer geteld mag worden als dis.
In een discussie is het altijd de bedoeling dat mensen op elkaars opmerkingen happen, dus het hele gebeuren is zowieso nonsensquote:
Daar ga ik hier geen verhandeling van neerzetten.quote:
Ik heb je nooit gehaat hoor, heb je ook nooit weggewild ofzo lol.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar ga ik hier geen verhandeling van neerzetten.
Bij deze neem ik afscheid ook van jullie, ik zal hier niet meer posten. (tijd voor een feestje Cahir) voor de rest adjeu!
Misschien was het dat ook wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:33 schreef RockieDo het volgende:
[..]
1e keer moet toch wel belangrijk zijn?
Waarvan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien was het dat ook wel.
Ik geloof er niet zoveel van trouwens...
Waarom?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
Daar ga ik hier geen verhandeling van neerzetten.
Bij deze neem ik afscheid van jullie, ik zal hier niet meer posten. (tijd voor een feestje Cahir) voor de rest adjeu!
Het is toch bagger, dus waarom zo veel moeite doen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:33 schreef RockieDo het volgende:
1e keer moet toch wel belangrijk zijn?
Seks is bagger?quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is toch bagger, dus waarom zo veel moeite doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |