Iets toepasselijkers kon ik niet zo gauw vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:08 schreef wonderer het volgende:
Hap hap hap zeggen is echt zo lame.
Het is geen diss, maar een feit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:10 schreef Laat_me_met_rust het volgende:
Hap hap hap is ondertussen al zo oud dat het niet meer geteld mag worden als dis.
In een discussie is het altijd de bedoeling dat mensen op elkaars opmerkingen happen, dus het hele gebeuren is zowieso nonsensquote:
Daar ga ik hier geen verhandeling van neerzetten.quote:
Ik heb je nooit gehaat hoor, heb je ook nooit weggewild ofzo lol.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar ga ik hier geen verhandeling van neerzetten.
Bij deze neem ik afscheid ook van jullie, ik zal hier niet meer posten. (tijd voor een feestje Cahir) voor de rest adjeu!
Misschien was het dat ook wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:33 schreef RockieDo het volgende:
[..]
1e keer moet toch wel belangrijk zijn?
Waarvan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien was het dat ook wel.
Ik geloof er niet zoveel van trouwens...
Waarom?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
Daar ga ik hier geen verhandeling van neerzetten.
Bij deze neem ik afscheid van jullie, ik zal hier niet meer posten. (tijd voor een feestje Cahir) voor de rest adjeu!
Het is toch bagger, dus waarom zo veel moeite doen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:33 schreef RockieDo het volgende:
1e keer moet toch wel belangrijk zijn?
Seks is bagger?quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is toch bagger, dus waarom zo veel moeite doen?
Half life wordt steeds korter.quote:
De eerste keer bedoel ik ja, met man en vrouw.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:01 schreef Raziger98 het volgende:
Seks is bagger?
Of bedoel je de 1e keer?
Niet zo goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Half life wordt steeds korter.Maar hoe is het nu met T?
Ik heb et nog nooit met een vrouw gedaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De eerste keer bedoel ik ja, met man en vrouw.
jap, morgen een dagje vrij, nou ja vrij. Tzal wel helpen worden op de caming. Klusjes enzoquote:
wat heb je gedaan? wezen duiken, vliegen of is Amerika zo vreemd?quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:23 schreef wonderer het volgende:
ik ook wakker. Wel koppijn, klote drukverschillen.
jap.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:24 schreef Raziger98 het volgende:
Kijk allemaal blauwe poppetjes.
Zeg rodebes, hebbie msn?
Boerencamping, indd. Runnen we met z'n allen. Maar eigenlijk zijn mijn moeder en tante daar meer voor verandwoordelijk...quote:
Volgens mij trekken de meeste nichten dat hier niet hoor. Alleen stroek is opgewassen tegen het boeren levenquote:
Zolang er douches, slaapplek is, is het toch wel te doen voor elke nicht?quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:31 schreef rodebes het volgende:
[..]
Volgens mij trekken de meeste nichten dat hier niet hoor. Alleen stroek is opgewassen tegen het boeren leven
douches en een plee zijn er. Voor een slaapplek moet je zelf zorgen, neem dus een tent mee ofzo. En anders hebben we nog wel een logeerkamer. Tzal wel lachen zijn als al die nichten hier op de tractor te zien zitten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:32 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Zolang er douches, slaapplek is, is het toch wel te doen voor elke nicht?
Er kwam een lagedrukgebied binnen, daar heb ik last van.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:25 schreef rodebes het volgende:
[..]
wat heb je gedaan? wezen duiken, vliegen of is Amerika zo vreemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |