haha ja die kan ik me persoonlijk nog vaag herinneren..was eigenlijk ook supermooi zelfs. (ja ik speel ook wel graag een sportgame)quote:Op zondag 20 juli 2008 19:13 schreef PieterBas het volgende:
Als het maar weer in de buurt komt van fifa 97/99 dan ben ik al weer blij zat. En wanneer komt die zaalvoetbal optie weer terug
In de laatste paar Fifa delen zaten de normale Nederlandse namen er gewoon in, behalve dan in Euro 2008quote:Op zondag 20 juli 2008 19:19 schreef IQM het volgende:!
Als ze nou ook nog de KNVB zover weten te krijgen dat die een licentie afgeven voor de Nederlandse namen, ben ik helemaal blij.
Ja, Eredivisie, toch? Maar niet van het Nederlands Elftal.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de laatste paar Fifa delen zaten de normale Nederlandse namen er gewoon in, behalve dan in Euro 2008
11 september pas.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt de demo niet altijd rond deze periode uit?
quote:
Weer geen echte FIFA voor de PC dit jaar, meer zoals PES op de Wii dus.quote:They Came, They Saw, They Fell In Love!
It was a long day for the FSB Team visiting the EA Canada facilities here in Vancouver. Starting very early at 9am and working through till 9pm. But it was worth every minute! Over the next few days we will be providing the viewers with much insight into the PC and PS3/X360 versions of FIFA 09. Having played the game on both formats we are pleased to tell you that you are in for a treat. Next-Gen football has finally arrived!
The PC version of FIFA 09 has undergone a massive overhaul this season and is looking a real treat with the new mouse and keyboard controls that remind us of a certain football game on the Wii, be it with much much more accurate controls. The focus... a much more innovative control scheme.
The next-gen version of FIFA 09 though stole the show. From the moment you get your hands on it you will realise how much this game has come along. We were pleasantly surprised at the progress the team here in Vancouver have made over the course of the year. The focus was "250 Key Changes", and its clear they did deliver!
Over the next few days we will be posting impressions as well as images and exclusive interviews. Be sure to check back for a full in-depth look at PS3/X360 and PC versions of FIFA 09.
Signing Out,
FSB Team (Vancouver, Canada)
Kon met fifa 98 ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
rofl, kan je met je muis klikken op te schieten :p
wacht even, de PC versie is weet niet hetzelfde niveau als de consoles? dan hou ik m'n geld wel weer achter de hand voor pes 2009quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:26 schreef Un4 het volgende:
[..]
Weer geen echte FIFA voor de PC dit jaar, meer zoals PES op de Wii dus.
Vind je?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:37 schreef Kerol het volgende:
De trailer is uit.
http://www.gametrailers.com/player/38552.html?type=flv
Wat een geweldige trailer zeg!
Je kon de spelers van het NL11tal gewoon toevoegen hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, Eredivisie, toch? Maar niet van het Nederlands Elftal.
Ik ook nog welquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef Stofje het volgende:
'08 bevalt me prima, speel het nog steeds bijna dagelijks. Tvp dus!
Dan komt hij dus rond dezelfde tijd uit als elk jaar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:59 schreef Sora het volgende:
Midden september de demo, midden oktober de release. Tenminste niet weer begin september al zodat je nu toch echt wel mag verwachten dat de teams kloppen.
http://eu.llnet.eadownloa(...)9/fifa09_demo_eu.exequote:Op zondag 14 september 2008 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Linkje naar de demo?
Pffft, mijn link linkt tenminste direct naar de filequote:Op zondag 14 september 2008 14:01 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
http://www.fifabenelux.com/nieuws.php?id=2043
Je maakt het die lamkloot veel te gemakkelijkquote:Op zondag 14 september 2008 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pffft, mijn link linkt tenminste direct naar de file
quote:Op zondag 14 september 2008 14:07 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Je maakt het die lamkloot veel te gemakkelijk
Ben je er al achter hoe je een bekeken schot of een lob doet?quote:Op zondag 14 september 2008 15:52 schreef Avicenna het volgende:
Tof spel.
Moet nog wennen aan de nieuwe knoppen (combo) maar de PC-versie is zeker wel verbeterd.
FIFA 97 was gigantisch bout man. Beetje van 40 meter scoren terwijl de keeper hem makkelijk kon vangen en daarna door de grond zakkend van schaamtequote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Rekkof het volgende:
Even een tvp'tje.
Als '09 echt weer zo goed is als de '97 dan moet ik hem natuurljk hebben
Ja, godver, dat vertel je me nu pasquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:01 schreef Kerol het volgende:
bekeken schot? bedoel je schot met effect? Q+D?
Same herequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, godver, dat vertel je me nu pas.
Z+D = stiftje.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:08 schreef Stofje het volgende:
Zijn er nog meer van dit soort effecten / combinaties in FIFA 08 PC? Ik weet alleen de "enkele" knoppen... Iemand nog tips, of een link naar waar deze combinaties staan?
De EA Download manager installeren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:37 schreef soccerroos het volgende:
ik heb ff gespeelt maar ik kan niet meer online hij zegt heeft patch nodig kijk ik maar vind nerges een patch voor fifa 09 meer mensen dit probleem ?
Er is een oplossing ja:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:13 schreef jeffke18 het volgende:
Sinds gister speel ik ook fifa 2009.
Ik wil hiervoor een controller gebruiken die ik met de usb aansluit op de pc
Als ik de besturing wil aanpassen dan geeft hij bij een aantal velden (steekpass, sliding e.d.) de waarde "leeg" aan.
Wanneer ik hier op klik komt er te staan "druk op een toets", om te bepalen met welke toets ik sliding kan maken bijvoorbeeld. ALs ik dan een knop indruk staat er weer de waarde "leeg"
Het ligt niet aand e Joystick, want bij andere spellen werken die knoppen wel.
Hebben meer fifa gebruikers hier last van?
Weet iemand een oplossing?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De EA Download manager installeren.
Die download automatisch de patches
PES 6.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:35 schreef andre347 het volgende:
Welk voetbalspel moet ik dit jaar gaan spelen?? Fifa is nog steeds ruk, PES eigenlijk niets beter geworden
Hier de 7600. 08 was vervelend, 09 gaat een stuk beter!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef Sgele het volgende:
Iemand toevallig een Laptop met een Gefore GO 8600GT die dit spel geprobeert heeft onder Vista?
08 was namelijk een drama...
Ik heb bijna dezelfde specs, alleen mijn processor is wat sneller (Intel Core 2CPU 6400 @ 2.13 Ghz), heb 2 GB RAM en Vista. Zelfde videokaart verder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:20 schreef Stevie_G het volgende:
Tjoow
Ik heb een probleem. Ik heb fifa 09 geinstalleerd en hij doet het goed. Maar het probleem is dus dat hij hele tijd stottert. Dit zijn mijn gegevens.
Windows XP
Processor: Intel Core 2CPU 6300 @ 1.86 GHz
Geheugen: 1022 MB
Direct X: Direct X 9.0c
Video kaart: NVIDIA Ge Force 7650 GS
kan iemand mij helpen
http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel_-/MSI/GX720-022NL/-1072966/?tn=HARDWARE&l1=Notebooks&l2=Gamingquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:20 schreef Stevie_G het volgende:
Tjoow
Ik heb een probleem. Ik heb fifa 09 geinstalleerd en hij doet het goed. Maar het probleem is dus dat hij hele tijd stottert. Dit zijn mijn gegevens.
Windows XP
Processor: Intel Core 2CPU 6300 @ 1.86 GHz
Geheugen: 1022 MB
Direct X: Direct X 9.0c
Video kaart: NVIDIA Ge Force 7650 GS
kan iemand mij helpen
Woehahaha!! Raap me op!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:28 schreef GieJay het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel_-/MSI/GX720-022NL/-1072966/?tn=HARDWARE&l1=Notebooks&l2=Gaming![]()
Geen dank
Terwijl jij loopt te spelen op 1024x768quote:Nee, de budget Aldi-pc van een 13-jarig snotaapje misschien niet,
Dat plaatje is niet van mij, dom varkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Terwijl jij loopt te spelen op 1024x768![]()
![]()
Zo ziet het er bij mij ook uit aap, op 1680x1050. Ja, de resolutie is hoger, en nee, voor de graphics maakt het natuurlijk geen zak uit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:54 schreef Devrim_ het volgende:
Mij een dom varken noemen terwijl jijzelf een foto van een forum afhaalt zonder iets te weten over de instellingen van die gebruiker
Misschien moet je dan je video output op high zetten. Anders hebben wij 2 verschillende spellenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zo ziet het er bij mij ook uit aap, op 1680x1050. Ja, de resolutie is hoger, en nee, voor de graphics maakt het natuurlijk geen zak uit.
Kan jij niet beter even gaan bukken zodat ik mijn vuist diep in je reet kan rammen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet ik hier warm van worden? Ziet er precies hetzelfde uit, of ben je blind?
quote:Medion MIM2300
Algemeen
MPN: MD 96675
Systeemtype: Notebook
Ingebouwde apparaten: Draadloze LAN-antenne
Processor
Processor: Intel Core 2 Duo T5550 / 1.83 GHz
Multi-Core Technologie: Dual-Core
64-bit Computer: Ja
Snelheid gegevensbus: 667 MHz
Cachegeheugen
Type: L2 Cache
Grootte geïnstalleerd: 2 MB
Ram
Grootte geïnstalleerd: 3 GB
Technologie: DDR2 SDRAM - 667 MHz
Opslag
Harde schijf: 320 GB GB
Optische opslag
Type: DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM
Kaartlezer
Type: 4 in 1 kaartlezer
Ondersteunde Flash-geheugenkaarten: SD-geheugenkaart, Memory Stick, Memory Stick PRO, MultiMediaCard
Display
Display-type: 17" TFT
Max. resolutie: 1280 x 800 ( WXGA )
Breed beeldscherm: Ja
Functies: Schittering
Ik zie helemaal geen 3D-kaart staan, dat betekent waarschijnlijk dat je een of ander waardeloos on-board dingetje hebt. De processor is ook niet erg goed. Ik denk niet dat je hem lekker gaat draaien.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:06 schreef Spaulding het volgende:
Even een vraagje van een noob
Ik heb deze laptop:
[..]
Kan ik nu Fifa09 spelen met deze specs? Zo ja, ook nog een beetje op knappe instellingen?
Alvast bedankt.
Dat klopt ook. Lees dit maar eens:quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:11 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een verschrikkelijk spel is FIFA 09 (en 2001-08) op de pc
Ik heb zowel de pc- als de PS3-versie gespeeld, en ik wist van te voren dat de pc-versie minder was, maar dit slaat echt alles. FIFA 09 op de PS3 speelt echt zeer lekker en doet me denken aan PES in betere tijden. FIFA 09 voor de pc is dezelfde rotzooi die EA al jaren maakt voor de pc. En de reden? EA zegt dat pc's het niet aankunnen om dezelfde graphics en gameplay zoals op de PS3 en 360 te laten zien...
Nee, de budget Aldi-pc van een 13-jarig snotaapje misschien niet, maar kom op zeg... Ik ga liever weer World Cup 98 spelen dan dat ik FIFA 09 voor de pc nog met één vinger aanraak...
quote:I’m going to give you the straight goods here. We heard you last year when many of you on the forums were asking for “NG on PC”. On FIFA 08 360/PS3, the gameplay and the rendering were both different than FIFA 08 PC. At the start of the FIFA 09 PC cycle, we looked at what it would take to get 360/PS3 gameplay and rendering to work on PC. What we learned quickly is that there is a big difference between the gameplay and the rendering.
For the rendering, it was very scalable – same as Crysis, CoD4, etc. The better your graphics card, the better we could make FIFA PC look. If you didn’t have the best card, the game would play the same, but wouldn’t look as great. That’s what you expect for any PC game. When it came to gameplay, the story was different. When we re-wrote the gameplay for FIFA 360/PS3 a couple years ago, we took full advantage of the multiple, multi-core processors (actually 3 essentially dual-core CPU’s on 360, and 6 available Cell processors on PS3). The bottleneck for getting “NG on PC” was the CPU (i.e. it was AI, not graphics). Unfortunately, unlike graphics/rendering, you can’t scale gameplay depending on the CPU in the machine because the game needs to “play” the same on each machine – you can't just turn off the decisions, positioning, or inverse kinematics for some of the players.
Why does FIFA 360/PS3 gameplay use so much CPU compared to Crysis, CoD4, etc.? It’s because of the depth of the gameplay (21 players making 1,000 decisions/second, the new animation system, etc.) – very different from the amount of gameplay ever running in an FPS. This meant if we ported the 360/PS3 gameplay to PC and optimized it, we would have to increase the minimum spec on the CPU to a level where only around ~5% of FIFA PC gamers would meet it. As much as any of us wanted to do this, it did not make sense.
Instead, we decided to do the work of bringing a big improvement to the graphics (as many of you have noted), further polish and enhance our deep gameplay engine, and work on some PC-specific features. We didn’t want to just give you a port, but rather the best experience for FIFA on the PC. This included the mouse controls for the keyboard gamers, the online widgets, the higher-res menus, and fully customizable controls.
Hope you found this helpful. For those who have been with FIFA on the PC for a while, you’ll recognize that FIFA 09 is the biggest investment we’ve put in the platform in a while. It’s a sign of things to come.
Gewoon een bullshit verhaal dus. Waarom maken ze de gameplay voor de PC dan niet in de lijn van PES 4 ofzo, met de graphics van de 360- en PS3-versies?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Lees dit maar eens:
[..]
Kun jij niet beter even gewoon kappen met je kinderachtige turkengedrag?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Kan jij niet beter even gaan bukken zodat ik mijn vuist diep in je reet kan rammen?
Ik kan gewoon een tweede seizoen spelen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Kerol het volgende:
Godverdekanker je kan maar 1 manager-seizoen spelen met een gedownloade versie![]()
KUCH crackfix KUCHquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Kerol het volgende:
Godverdekanker je kan maar 1 manager-seizoen spelen met een gedownloade versie![]()
Geen dank? Voel jij je wel helemaal lekker?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:28 schreef GieJay het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel_-/MSI/GX720-022NL/-1072966/?tn=HARDWARE&l1=Notebooks&l2=Gaming![]()
Geen dank
Ik heb de 7900gs in mun laptop met 1.8 ghz dual core en loopt perfect met alles op hoog.. Vista trouwens en 2 gig ram..
Ik merk idd dat het nu wat makkelijker is maar ik vind dat fijner/realistischer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind fifa09 wel erg gemakkelijk. Ik speel met de hoogste moeilijkheidsgraad maar schiet elke kans erin.
Meestal scoor ik 5x of zo per wedstrijd. De verdediging kan wel beter, want ik krijg er wel 1 of 2 tegen per pot.
Fifa 08 vond ik een stuk lastiger op het hoogste niveau.
Nog meer mensen die dit ervaren hebben?
Als je een beetje doorspeelt kan je het niveau legendary unlocken. (ik ben al bezig met unlocken)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:14 schreef -J-D- het volgende:
Mwah, ik ben bang dat de lol er snel vanaf is als het zo doorgaat.
Van de week maar eens kijken of ik het online aan de praat krijg.
Als je in Challenges Mode kijkt zou die in de laatste optie moeten zitten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:21 schreef -J-D- het volgende:
@Suijk: Jup, keeper ook. Met mindere clubs zal ik ook minder winnen, maar als coach wil je toch doorgroeien en kom je toch wel bij betere clubs terecht lijkt me.
@Devrim: Dat legendary gaan we eens uitzoeken. Thnx.
Ho ho, even wat afzwakken. Ik win bijna alle potjes maar kan zo 5-0 aan de broek krijgen als ik online tegen je zou spelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als je in Challenges Mode kijkt zou die in de laatste optie moeten zitten.
Om die te unlocken moet je eerst 2 regio's volledig uitspelen (Als je echt zo goed bent als je zegt moet je dat zo voor elkaar krijgen)
Heb ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:25 schreef Kerol het volgende:
Als je het spel gedownload heb net als mij kan ik wel een potje doen ja![]()
Maar nog niet vloeiend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier de 7600. 08 was vervelend, 09 gaat een stuk beter!
Je kan de vaardigheid van de keeper veranderen. En probeer heel veel te combineren. Zo heb ik ook m'n doelpuntjes gemaaktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:06 schreef raaavi het volgende:
Zit ik de Fifa 09 demo te spelen
word ik helemaal ingemaakt
iemand wat tips qua afmaken op goal etc (im a noob football-gamer)
loop richting het doel van de tegenstander, stap opzij of pass als er een in de buurt komt en als je in de 16 bent schieten. Zelfde manier als bij 08 werkt hier ook weer primaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:06 schreef raaavi het volgende:
Zit ik de Fifa 09 demo te spelen
word ik helemaal ingemaakt
iemand wat tips qua afmaken op goal etc (im a noob football-gamer)
Nu welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:09 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Je reageert niet op mijn Hamachi bericht?
Dude, dat kan je toch gewoon veranderen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
What happened to the controls![]()
![]()
Als ik gewoon ouderwets FIFA 07/08 style met alleen mn keyboard wil spelen, al die toetsen zijn veranderd, het is iig niet meer ouderwets
e: rennen
w: steekpass
d: schieten
s: korte pass
a: lange pass
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:59 schreef sammeh het volgende:
[..]
Dude, dat kan je toch gewoon veranderen?
Snel bookmarken jongens, voor de juuten erbij zijn!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:57 schreef -J-D- het volgende:
Hmmmz, na een seizoen mag ik ook niet verder
Weet iemand waar die patch/crack vandaan te halen is?
Google helpt me nog niet echt.
-edit-
Maar nu wel:
http://gf.wiretarget.com/fifa_09.htm
Je moet de onderste hebben, waar RELOADED onderstaat
ik had zelfs een tijdje berbatov met ajax (was een free agent) en die heeft ander half seizoen te koop gestaan voor er een bod kwam en uiteraard zwaar onder z'n marktwaarde. Anita en Martina wilden ze overigens wel graag hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:16 schreef Drenthe het volgende:
Ik heb een vraagje; ik manager mode lukt het me op de één of andere manier niet om spelers te verkopenHolla en Koopmans (kutkeeper btw) mogen van mij opbokken, maar ik heb nog geen enkel bod gehad... Uitlenen werkt ook nooit bij mij, niemand wil ze hebben. Weet iemand wat ik moet doen?
Oja, ik speel dus met Groningen dus echte gewilde spelers (behalve Granqvist en Berg natuurlijk, maar die ga ik niet verkopen) heb ik niet.
de laatste 3 ben ik ook pas 1x tegen gekomen maar de eerste gebeurd echt regelmatig. stuk lat en paal net onder/naast de kruisingquote:
En op Hamachi is het ook al zo rustig...quote:Er is al 35 dagen niet in dit topic gepost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |