Nu welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:09 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Je reageert niet op mijn Hamachi bericht?
Dude, dat kan je toch gewoon veranderen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
What happened to the controls![]()
![]()
Als ik gewoon ouderwets FIFA 07/08 style met alleen mn keyboard wil spelen, al die toetsen zijn veranderd, het is iig niet meer ouderwets
e: rennen
w: steekpass
d: schieten
s: korte pass
a: lange pass
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:59 schreef sammeh het volgende:
[..]
Dude, dat kan je toch gewoon veranderen?
Snel bookmarken jongens, voor de juuten erbij zijn!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:57 schreef -J-D- het volgende:
Hmmmz, na een seizoen mag ik ook niet verder
Weet iemand waar die patch/crack vandaan te halen is?
Google helpt me nog niet echt.
-edit-
Maar nu wel:
http://gf.wiretarget.com/fifa_09.htm
Je moet de onderste hebben, waar RELOADED onderstaat
ik had zelfs een tijdje berbatov met ajax (was een free agent) en die heeft ander half seizoen te koop gestaan voor er een bod kwam en uiteraard zwaar onder z'n marktwaarde. Anita en Martina wilden ze overigens wel graag hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:16 schreef Drenthe het volgende:
Ik heb een vraagje; ik manager mode lukt het me op de één of andere manier niet om spelers te verkopenHolla en Koopmans (kutkeeper btw) mogen van mij opbokken, maar ik heb nog geen enkel bod gehad... Uitlenen werkt ook nooit bij mij, niemand wil ze hebben. Weet iemand wat ik moet doen?
Oja, ik speel dus met Groningen dus echte gewilde spelers (behalve Granqvist en Berg natuurlijk, maar die ga ik niet verkopen) heb ik niet.
de laatste 3 ben ik ook pas 1x tegen gekomen maar de eerste gebeurd echt regelmatig. stuk lat en paal net onder/naast de kruisingquote:
En op Hamachi is het ook al zo rustig...quote:Er is al 35 dagen niet in dit topic gepost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |