Wat is een boodschappeer dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat als je de Goden verzoekt dat dan de Engelen als boodschappeer komen he?
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is een boodschappeer dan?
Anders moet je even je klavots uit je handen halen, dat typt wat beter
De toetsen plakken gewoon nog een beetje aan elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is een boodschappeer dan?
Anders moet je even je klavots uit je handen halen, dat typt wat beter
Fijn weekendquote:
Tjah hij moet toch iets doen he, als hij geen reet doet op z'n werkquote:
Zo houden we de vaart er inquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:29 schreef lynda het volgende:
Wat ben je actief sgele
Scherm kapot? Toetsenbord?quote:
Followin' your lead cap'n!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah hij moet toch iets doen he, als hij geen reet doet op z'n werk
Ja het gaat echt ongekend hardquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:32 schreef tripack het volgende:
fijn weekend Leanne![]()
snel eind van het topic
In 't weekend heb ik altijd wel een reet te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah hij moet toch iets doen he, als hij geen reet doet op z'n werk
Roger that!quote:
Ik moest eigenlijk wel lachen, smerige ransbak die je bentquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In 't weekend heb ik altijd wel een reet te doen.
(ok, neee, die was echt TE flauw voor woorden)
* Dr.Droxz pakt eenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:30 schreef DonGuido het volgende:
Wat een snelheid vandaag, hebben jullie pokon gedronken ofzo? Groeiden mijn cactussen maar zo snel
Ongekend!!!!111
Ja, dan staat je zeker weer tegen 1 of ander gebouw te swaffelen omdat de stad zo romantisch isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In 't weekend heb ik altijd wel een reet te doen.
(ok, neee, die was echt TE flauw voor woorden)
Who? Me?!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk wel lachen, smerige ransbak die je bent
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz] pakt een [ afbeelding
Ongezien de tyfus met je kutplant...
Ik hou niet van romantiek. ik ben meer van het plempen onderaan 't balkon.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, dan staat je zeker weer tegen 1 of ander gebouw te swaffelen omdat de stad zo romantisch is
Goed planquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goed zoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik heb een sprinkler installatie boven mijn cactussen geïnstalleerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
we willen gewoon dat je stopt met dat geouwehoer over die tyfusplantjes van je....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik heb een sprinkler installatie boven mijn cactussen geïnstalleerd.
1. Zodat wanneer ik op vakantie ben automatisch elke week een beetje water gegeven wordt.
2. Om bij eventuele brand onnodig leed te besparen.
/ignorequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
we willen gewoon dat je stopt met dat geouwehoer over die tyfusplantjes van je....
Join the clubquote:
Daaaahaaaaag beller!quote:
joe to negert!quote:
Dude, ik brand gvd alles plat in een straal van 10 km om je heen, optyfen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik heb een sprinkler installatie boven mijn cactussen geïnstalleerd.
1. Zodat wanneer ik op vakantie ben automatisch elke week een beetje water gegeven wordt.
2. Om bij eventuele brand onnodig leed te besparen.
Allemaal grootspraakquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, ik brand gvd alles plat in een straal van 10 km om je heen, optyfen!
Om hem daarna dwars door je kop te rammen ja....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:52 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Allemaal grootspraak![]()
Wacht maar tot je die schatjes ziet, dan wil je er ook een
Je buro swaffelen toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve.... van de 18 mensen zijn er echt maar 4 aanwezig deze middag!
Wat DOE ik hier nog?! (buiten Fokken dan)
O ja, dat was 't!quote:
Ben je familie van DonGuido ofzo?quote:
Ik ben zijn nieuwe geliefde, datw eet ie alleen nog niet.quote:
Ga jij deze ff swaffelen ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zijn nieuwe geliefde, datw eet ie alleen nog niet.
Ik ben degene voor wie hij de cactusjes gaat verwaarlozen.
(Ik ben zijn dreiging die flappert door de nacht! Etc)
![]()
Ik word hier GEK!
quote:
*iets met zieke geest ofzo...*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zijn nieuwe geliefde, datw eet ie alleen nog niet.
Ik ben degene voor wie hij de cactusjes gaat verwaarlozen.
(Ik ben zijn dreiging die flappert door de nacht! Etc)
![]()
Ik word hier GEK!
Ik heb nog veul veul veul veul veul minder zin!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:10 schreef tripack het volgende:
ik heb geeeeen ziiiiin meeeeeeeeer !!!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog veul veul veul veul veul minder zin!
Nog 20 minuten, voordat ik ga......... nog 20 minuten, nog 20 minuten tralalalala
Met bloed zweet en treinen tranen he!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoveel? Gast, dat je het volhoudt zeg...
Gelukkig hoef ik nog maar 437 minuten
Das minder..quote:
Heb jij niet zo'n snelle danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:17 schreef Seventees het volgende:
* Seventees moet nog een half uur...
Wachten op de wasmachine, that is.
Mwa, t is goed vol te houden vandaag. Paar nieuwe cd'tjes die ik nog niet heb gehoord, wel aardig wat te doen, maar t kan gelukkig op relaxed tempo gebeurenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met bloed zweet en treinen tranen he!
* Dr.Droxz zet "kratten" bier op tafelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:22 schreef Seventees het volgende:
Maar er dan biertjeS van. Dan hebben wij er ook nog wat aan
Dude, ik heb echt niets gedaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwa, t is goed vol te houden vandaag. Paar nieuwe cd'tjes die ik nog niet heb gehoord, wel aardig wat te doen, maar t kan gelukkig op relaxed tempo gebeuren
* Sgele tast toequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet "kratten" bier op tafel
* tripack pakt een biertjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Proost!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele tast toe
Proost mensen! Op dit geweldige topic en dit divers, maar gezellig volk
hahaha,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:31 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack pakt een biertje
he he ff rusten van het niks doen
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Proost!
op de volgende "beller kom d'r maar in!"
Now we're talkingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mwa, er zit zoveel in. Dat heeft wel 75 minuten nodigquote:
gast jij maakt het viiiieeessquote:
kijk ze is het met me eensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Inkoppertje..
Hij is viiieeesss patrick!
Gelukkig worden we ook niet voorspelbaar enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Inkoppertje..
Hij is viiieeesss patrick!
nee anders zouden we onze krachten kwijtrakenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gelukkig worden we ook niet voorspelbaar enzo
Ik wens jouw een pijnlijke en langzame anale verkrachtingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:52 schreef DonGuido het volgende:
Mensen, ik wens jullie een cactusvrij weekend toe. Toedeledoki![]()
altijd fijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wens jouw een pijnlijke en langzame anale verkrachting
Vind je? Ja?quote:
langzaamquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wens jouw een pijnlijke en langzame anale verkrachting
Je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
langzaam
Ik wens hem een snelle, .... langdurige anale verkrachting toe
en sinds wanneer geloof jij alles wat ik zegquote:
Uh, waar spreek ik mezelf tegen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen![]()
![]()
Maar we zijn het met elkaar eens weer iig
Hoe maak je iets snel, maar toch langdurig dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh, waar spreek ik mezelf tegen dan?
Iets kan toch wel snel én langdurig te gelijk zijn?
Nouja, vergelijk het met een minimal-techno nummertje van 2 minuten, wat dan vrij langzaam én van korte duur is. Of een zware speedcore/terror remix van een kwartier. Laatstgenoemde is dan snel én langdurigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe maak je iets snel, maar toch langdurig dan?
dude een cactus komt toch niet klaar... die kan door blijvengaan en nog heul snel ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe maak je iets snel, maar toch langdurig dan?
quote:Jeff walks into a bar and sees his friend Paul slumped over the bar. He walks over and asks Paul what's wrong.
"Well," replies Paul, "you know that beautiful girl at work that I wanted to ask out, but I got an erection every time I saw her?"
"Yes," replies Jeff with a laugh.
"Well," says Paul, straightening up, "I finally plucked up the courage to ask her out, and she agreed."
"That's great!" says Jeff, "When are you going out?"
"I went to meet her this evening," continues Paul, "but I was worried I'd get an erection again. So I got some duct tape and taped my ***** to my leg, so if I did, it wouldn't show."
"Sensible" says Jeff.
"So I get to her door," says Paul, "and I rang her doorbell. She answered it in the sheerest, tiniest dress you ever saw."
"And what happened then?"
Paul slumped back over the bar again.
"I kicked her in the face."
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, vergelijk het met een minimal-techno nummertje van 2 minuten, wat dan vrij langzaam én van korte duur is. Of een zware speedcore/terror remix van een kwartier. Laatstgenoemde is dan snel én langdurig
Jij schijnt er verstand van te hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef tripack het volgende:
[..]
dude een cactus komt toch niet klaar... die kan door blijvengaan en nog heul snel ook
quote:
quote:
Vooral in breedbeeldquote:
whehehehequote:
fijn weekend en een leuke 10 dagenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga afsluiten...
Fijn weekend! En als ik volgende week tijd heb enzo, dan kom ik me hier wel ff laten zien![]()
Fijn weekend!
![]()
Fijn weekend man!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga afsluiten...
Fijn weekend! En als ik volgende week tijd heb enzo, dan kom ik me hier wel ff laten zien![]()
Fijn weekend!
![]()
Nou, staat je netjes hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah jij bent er ook nogHad je niet gezien
uhu, volgende week vrijdag pas weer werkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, staat je netjes hoor
Alweer klaar met werken voor deze week zeker?
Zo danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu, volgende week vrijdag pas weer werken
Het is gezellig ja!quote:
truste!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 08:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
Truste
Na 26,5 uur ben ik wel aan mijn bedje toe,
Lynda heeft 10 treinen gemist, en het was gezellig
Hahaha 10 zoveel komen hier niet eens hehehequote:Op zaterdag 19 juli 2008 08:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
Truste
Na 26,5 uur ben ik wel aan mijn bedje toe,
Lynda heeft 10 treinen gemist, en het was gezellig
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zo even eten en dan op naar het feest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en mn dag kan nu al niet meer stuk !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Crazy-M, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
Wing,
Bier en wijn voor iedereen !!!!
mega feest want ik is jarig
en begin van de vakantie
en hele week vol met Kermis
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:46 schreef lynda het volgende:
Oke.. 4 uur slaap is niet genoeg
* lynda kijkt zo ALLE visite weg..
Doe je wel rustig aan jongenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:55 schreef Sgele het volgende:
Zo... tas gepakt, straks uit eten en stappen.
Morgen ochtend met een kater het vliegtuig in
![]()
Hele fijne vakantie!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:55 schreef Sgele het volgende:
Zo... tas gepakt, straks uit eten en stappen.
Morgen ochtend met een kater het vliegtuig in
![]()
Altijd hequote:Moet wel een cabaret partner behouden he!
Het is voor m'n werkquote:Hele fijne vakantie!
Aaaightquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:12 schreef Sgele het volgende:
Toch nog ff thuis.. mensen die om moeten kleden enzo
[..]
Altijd he![]()
![]()
Crazy! Gefeliciteerd jochie!
[..]
Het is voor m'n werkIk hoop dat er wat 'vakantie' tijd bijzit
Bedankt!
Ik zie net dat NAC ook nog voorstaat tegen Rosenborg
Gaat een prettig avondje worden
Nogmaals fijn weekend iedereen![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight
En niet je moeder verkopen aan die pooiers daar he!
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 juli 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen hier!
ha ha ja lijkt er wel op!quote:Op zondag 20 juli 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!!!!!!!!!!
Wij zitten altijd op het zelfde tijdstip op hyves volgens mij![]()
Nog lekker geslapen?
Oja kermis!!!!quote:Op zondag 20 juli 2008 11:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja lijkt er wel op!
ik heb redelijk geslapen! vandaag nog ff rondje kermis doen!
ilburg grote kermis, valt best meequote:Op zondag 20 juli 2008 11:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oja kermis!!!!
Tilburg grote kermis toch?![]()
Ik heb gewoon maar 7 uur geslapen, en ben gewoon "wakker"
Gaat het de laatste tijd een beetje met je been + hondje uitlaten?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ilburg grote kermis, valt best mee![]()
ik weet niet hoeveel ik heb geslapen lag er laat in dat wel
en liep met ronja om half 9 buiten
mwah gelukkig hebben we samen vakantie dus loopt hij veel!quote:Op zondag 20 juli 2008 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat het de laatste tijd een beetje met je been + hondje uitlaten?
Wil ik gewoon lang slapen, lukt het niet hahaha
Heeeulemaaal niks doenquote:Op maandag 21 juli 2008 07:30 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Beller
Ook al 4 weken, doe je goed! Wat zijn de plannen?
Relaxen is ook niet verkeerd, ben alleen bang dat ik daar niet aan toe ga komen deze vakantiequote:Op maandag 21 juli 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeulemaaal niks doen
Gewoon even lekker ontspannen en genieten van onze vakantie
En van het huisje natuurlijk
Ga jij nog ergens heen?
BOEM!quote:Op maandag 21 juli 2008 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxen is ook niet verkeerd, ben alleen bang dat ik daar niet aan toe ga komen deze vakantie
25-28juli Zwarte Cross
29 juli - 14aug Roadtrip (Frankrijk, Spanje, Italië). Surfen, bungeejumpen etc.
15 aug - 18 Huisje gehuurd bij Beekse Bergen, voor Decibel outdoor de 16e
21-22aug werken
23aug Mysteryland
25-29aug werken
30 aug - 7 sept weer vakantie (feestweek bij ons)
En daarna gaan we weer vooruit kijken naar de volgende vakantie
Mogggguh Droxz!!quote:
Ja idd, wel een beetje straks gepland... Ik hoop dat ik het ga overlevenquote:Op maandag 21 juli 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM!
Damn man, dat is een behoorlijk vol gepropte agendaMaar die Roadtrip is super, met hoeveel mensen ga je die ondernemen?
Mogguh!quote:Op maandag 21 juli 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Mogguh Droxz
En?
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Mogguh BELLLLLLLLLLEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!quote:
Nee nog nooitquote:Op maandag 21 juli 2008 07:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, wel een beetje straks gepland... Ik hoop dat ik het ga overleven
We gaan met z'n 5en. Vorige week een vakantieauto gekocht, zo'n Renault Espace uit '91. Ziet er nog best aardig uit, motorisch goed, en voor een mooie prijs weten te vinden
Ook al eens roadtrip gedaan? En zo ja, tips zijn welkom
Excuses, toen je die stuurde was ik ook nog niet zo lang thuis... Ik ging liever slapen ipv wat terugsturenquote:Op maandag 21 juli 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Stuur je niet eens meer smsjes terug tergenwoordig![]()
GAST ik ben GVD echt heulemaal naar de klote,
ik heb echt G-E-E-N Z-I-N M-E-E-R!
Ja ontzettend man!!quote:Op maandag 21 juli 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh BELLLLLLLLLLEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!
Relaxt weekend gehad?
Na dat smsje (rond 08:00 ?) moest ik ook nog naar huis fietsen manquote:Op maandag 21 juli 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Excuses, toen je die stuurde was ik ook nog niet zo lang thuis... Ik ging liever slapen ipv wat terugsturen
Onder apparaat beheer gekeken?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend man!!
Door het hele huis nu draadloos internet, alleen op mijn desktop niet, terwijl daar wel een draadloze kaart inzit (weet ik). Vreemde is wel, hij kan de kaart ook niet zien bij netwerk verbindingen
Komt goed, misschien schrijf ik nog wel ff een stukkie over die roadtrip als het de moeite waard wasquote:Op maandag 21 juli 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee nog nooitLijkt me wel een keer geweldig om te doen
Dus ik verwacht wel tips als je weer (levend) terug bent gekomen
Awwwquote:Op maandag 21 juli 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier echt een geweldig weekend gehad, maarja, hadden jullie vast wel begrepen
Ja daar heb ik al wel gekeken en daar staat hij vreemd genoeg ook niet meer tussen. Alleen de ethernet kaart.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Onder apparaat beheer gekeken?
Wel relaxt hoor, ben zelf niet zo'n voorstander van draadloos, maar voor het huis tuin en keuken fokken is het voldoendeHier echt een geweldig weekend gehad, maarja, hadden jullie vast wel begrepen
Whehehe het zal in ieder geval niet saai worden denk ikquote:Op maandag 21 juli 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt goed, misschien schrijf ik nog wel ff een stukkie over die roadtrip als het de moeite waard was
Niet eens even life bloggenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt goed, misschien schrijf ik nog wel ff een stukkie over die roadtrip als het de moeite waard was
Neuh, de service staat boven de Hardware Abstraction Layer en alles wat erbij hoort...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daar heb ik al wel gekeken en daar staat hij vreemd genoeg ook niet meer tussen. Alleen de ethernet kaart.
Vraag me echter af, dat als ik bijvoorbeeld alle services heb 'gekilled' m.b.t. WLAN of hij dan ook uit dat lijstje verdwijnt.
En dat zijn goede berichten man
LOLquote:Op maandag 21 juli 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet eens even life bloggen
Roadtrip *moet aan film denken*
oja, gisteren die nieuwe harold en kumar gezien hahaha
WLAN zit op motherboard, dus daarom vind ik het zo typisch dat hij niet wordt herkend als dusdanig.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, de service staat boven de Hardware Abstraction Layer en alles wat erbij hoort...
Ff kijken in configuratiescherm, scannen op nieuwe hardware (vindt ie niks, WLAN kaart ff in een ander PCI slot stoppen en opnieuw scannen).
De enige service die trouwens specifiek wordt gebruikt voor WLAN is de Windows/Wireless Zero Configuration
Ah okee... misschien heb je hem per ongeluk in je BIOS disabled?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WLAN zit op motherboard, dus daarom vind ik het zo typisch dat hij niet wordt herkend als dusdanig.
In mijn vorige woning had ik de WLAN op "uitzetten" gezet, maar in mijn optiek moet dat er toch niet voor zorgen dat de kaart helemaal verdwijnt
Idee om is de nieuwste drivers te downloaden?
Was die het kijken waard?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet eens even life bloggen
Roadtrip *moet aan film denken*
oja, gisteren die nieuwe harold en kumar gezien hahaha
Durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah okee... misschien heb je hem per ongeluk in je BIOS disabled?
Want deze week was ook deel 1 eropquote:Op maandag 21 juli 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt wel, die film was echt geniaal
Oja ?! Van die varjaardag ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Awww![]()
Volgens mij heb ik nog ergens een leuke foto van jullie
Zeker wetenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daar heb ik al wel gekeken en daar staat hij vreemd genoeg ook niet meer tussen. Alleen de ethernet kaart.
Vraag me echter af, dat als ik bijvoorbeeld alle services heb 'gekilled' m.b.t. WLAN of hij dan ook uit dat lijstje verdwijnt.
En dat zijn goede berichten man
Geniaal... geniaal... het is gewoon een geinige film voor als je naar de klote bentquote:Op maandag 21 juli 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt wel, die film was echt geniaal
We geen vanmiddag even kijkenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten* Dr.Droxz is happy *YO*
Tinus gaf de antwoorden al op je vragen zag ik
Aaaightquote:Op maandag 21 juli 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geniaal... geniaal... het is gewoon een geinige film voor als je naar de klote bent(net als deel1)
Maar zit er een los kaartje in, of zit het al om je mobo?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We geen vanmiddag even kijken
En ben echt blij omdat te horen![]()
WLAN on boardquote:Op maandag 21 juli 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar zit er een los kaartje in, of zit het al om je mobo?
Damn, hoe ga ik het volhouden deze dag?
Stoned of lam, anders moet je gewoon niet naar zo'n film kijkenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
AaaightMaar dat is vaak zo met dergelijke films
Haha die kerel komt daar écht nooit meer vanaf hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stoned of lam, anders moet je gewoon niet naar zo'n film kijken
oja Tinus,
Lynda kwam sorry martin weer tegen vandaag.... komt ie het station binnenlopen hoor je lynda:
"SORRY MARTIN!"
Wist niet dat jij foto's gehad gemaakt manquote:
Die gozer moet inmiddels pillen slikken, anders gaat het echt niet goed met hem hoor...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha die kerel komt daar écht nooit meer vanaf hoor
en wat zei ze toen ze weggingquote:Op maandag 21 juli 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer moet inmiddels pillen slikken, anders gaat het echt niet goed met hem hoor...
Zijn vriendin heeft hem al verlaten trouwens
Ja bijna, nog 4 nachtjes slapenquote:
Zodra ik zin heb om een USB kabeltje te pakken stuur ik hem wel opquote:Op maandag 21 juli 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wist niet dat jij foto's gehad gemaakt man
Show me!(nee, niet de rest hier....)
Whahahaquote:Op maandag 21 juli 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
en wat zei ze toen ze wegging"sorry martin?
Ja ik hoorde al zoiets... Lullig voor hemquote:Op maandag 21 juli 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer moet inmiddels pillen slikken, anders gaat het echt niet goed met hem hoor...
Zijn vriendin heeft hem al verlaten trouwens
Nog 2 nachtjes slapen, dan hoef ik de eerste 28 nachtjes niet meer vroeg m'n bed uit om te werkenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja bijna, nog 4 nachtjes slapenmogguh!
Zul je zien...quote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moggel allemaal
nog een idee voor je cactus
[ afbeelding ] !!!
Mogguhquote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moggel allemaal
nog een idee voor je cactus
[ afbeelding ] !!!
Ach joh, ik moet nog veel langerquote:Op maandag 21 juli 2008 09:22 schreef lynda het volgende:
ik heb geen zin meeren die Kutregen en wind mag nou ook wel een stoppen! Kan ik tenminste normaal roken zonder te bevriezen
nog twee uur en veertig minuten!
Yepquote:Op maandag 21 juli 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
heeft iedereen last van de maandagmorgenbrakheid?
Bijnaquote:
Inderdaad ja! Waar blijft die zomer???quote:Op maandag 21 juli 2008 09:22 schreef lynda het volgende:
ik heb geen zin meeren die Kutregen en wind mag nou ook wel een stoppen! Kan ik tenminste normaal roken zonder te bevriezen
Dudequote:Op maandag 21 juli 2008 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, ik hoop toch wel dat het vanavond ff droog is hoor... Ik zou dus ff een stukkie op de motor gaan touren met een vriendin die ik al een tijd niet heb gezien (die vorige week opeens m'n buurmeisje bleek te zijn)
Mogguh! (k)!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:22 schreef lynda het volgende:
Ja precies, het toevalligst vind ik nog dat dit de enige dag in de week is met zóveel kutweerquote:Op maandag 21 juli 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DudeDat is dan wel behoorlijk toevallig
Ah okee... hijs is dus wel zo goed als afquote:Op maandag 21 juli 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BijnaDit weekend wel lekker doorgebracht in ons huisje
Maar pas vanaf volgende week vrijdag gaan we er echt samen in wonen. Mijn vriendin moet nog 2 weekjes werken namelijk
Ja dat is dan wel weer behoorlijk zuurquote:Op maandag 21 juli 2008 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, het toevalligst vind ik nog dat dit de enige dag in de week is met zóveel kutweer
Whehequote:Op maandag 21 juli 2008 09:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ff kijken of deze wel werkt![]()
crapzors nee dus
![]()
meneer de cactus
klik u eens op dit linkje![]()
http://nl.tinypic.com/flek.php?f=11jyo2o&s=2
Jups! Huisje is nu helemaal af, nou bijna helemaal... ik moet nog een logeerbed in elkaar zetten, en wat kabels weg werken, maar verder is alles afquote:Op maandag 21 juli 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
Ah okee... hijs is dus wel zo goed als af![]()
hier is de woonkamer al zo goed als klaaren die mooi geworden
volgende kamer: slaapkamer
nou en :p ik was eerder begonnen :p nog twee uur en twintig minuten! Kan iemand trouwens het telefoon nummer vinden van hi waar je je internet abbo kan wijzigen? Kom vanaf mobiel niet op de hi sitequote:
Meuning WLquote:
Heuh! Import Roemeen!! Alles wel jongen?quote:
Mogguh Beller!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh! Import Roemeen!! Alles wel jongen?
oh je zit erquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh je zit ermaak je nog fotos, net zoals de vorige keer ?
Serieus..ik had er een op m'n hotelkamer staan..die is van 5 hoog naar beneden gegaanquote:Op maandag 21 juli 2008 09:56 schreef DonGuido het volgende:
Roemenië, hebben ze daar wilde cactussen?!?!?!11
Niet op Fok en Msn kunnen?!? LIEK OMGWTFBBQ!!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Beller!![]()
Alles prima hierPrima hotel ook, alleen om de een of andere reden kan ik daar niet op Fok! en werkt MSN niet
![]()
Verder...tja.. mooi weer enzo.. je kent het wel
Daar alles goed?
ik maakte maar een geintje hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 09:56 schreef Sgele het volgende:
[..]zal het wederom proberen.. alleen iedereen is nogal huiverig voor alles waar een camera in zit
Tripack!Ik zal straks even richting Nederland blazen .. kijken of het werkt
Goede morgen meneer van het goede leven!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ah jullie cactusvriend is er ook nog! mogge donguido!
Het is hier nu al gewoon 25 gradenquote:Op maandag 21 juli 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet op Fok en Msn kunnen?!? LIEK OMGWTFBBQ!!
Mooi weer... of ik dat ken? Nee, niet in NederlandWat is het hier een k*t weer zeg
ja , ok , nu moet je wel, dat begrijp je wel heh ?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
@WL: Nee maar ik wil eigenlijk de schoonheidvan Roemenie wel delen met jullie
![]()
Ongekendquote:Op maandag 21 juli 2008 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is hier nu al gewoon 25 gradenLoopt op naar de 35-40 vandaag
@WL: Nee maar ik wil eigenlijk de schoonheidvan Roemenie wel delen met jullie
![]()
Smokez!mogguH!
Da's dan weer jammer, want als het niet druk zou zijn, zouden ze me hier niet naartoe sturen hehquote:Op maandag 21 juli 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OngekendNah hopelijk heb je het dan niet ontzettend druk deze periode. Kan je tenminste ook nog een beetje van het weer genieten
Is goed manquote:Op maandag 21 juli 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer, want als het niet druk zou zijn, zouden ze me hier niet naartoe sturen heh
Maar ik ga m'n best doenZal ff een flickr accountje aanmaken en wat foto's uploaden zo nu en dan
Hopen dat er nog wat 'schoonheid' tussen zit
Mensen ik ga wat doen"werk" ze, en kom straks nog wel ff kijken hier
![]()
Veel plezier met dequote:Op maandag 21 juli 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer, want als het niet druk zou zijn, zouden ze me hier niet naartoe sturen heh
Maar ik ga m'n best doenZal ff een flickr accountje aanmaken en wat foto's uploaden zo nu en dan
Hopen dat er nog wat 'schoonheid' tussen zit
Mensen ik ga wat doen"werk" ze, en kom straks nog wel ff kijken hier
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het een neppertquote:Op maandag 21 juli 2008 10:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
had je mn mooie plaatje nog gezien DonGuido >.<
Dat slappe geouwehoer over die cactussen van jou waar niemand op zit te wachten, dát is hartverscheurendquote:Op maandag 21 juli 2008 10:15 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Volgens mij is het een neppert![]()
Maar als ik het mis heb is het hartverscheurend
Ja maar dat is dan in de positieve zin, omdat cactussen zo mooi zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat slappe geouwehoer over die cactussen van jou waar niemand op zit te wachten, dát is hartverscheurend
En onderhand gewoon ranzig irritant aan het worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat slappe geouwehoer over die cactussen van jou waar niemand op zit te wachten, dát is hartverscheurend
Prima dat je ze mooi vindt. Niets of niemand zal dat proberen te veranderen. Maar je gaat mij niet vertellen dat je nog stééds niet doorhebt dat we simpelweg geen zin meer hebben in die verhalen. Als we graag wat meer willen weten over specifieke zaken zoeken we dat zelf wel op, die info hoef je echt niet aan te leveren.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:23 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan in de positieve zin, omdat cactussen zo mooi zijn.
Heeft niks met druk maken te maken, heeft meer met het feit te maken dat wij nu al meerdere malen hebben aangegeven dat het niet meer leuk is. Het begint nu gewoon ronduit irritant te wordenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
dat jullie er zo druk om maken zeg
Kerel geef eens antwoord, waarom blijf je maar doorgaan met dat gezwets ondanks dat iedereen aangeeft dat je er gewoon mee moet ophouden?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:39 schreef DonGuido het volgende:
Ik word de laatste tijd regelmatig aangespoord om iets over mijn cactussen te zeggen. En als ik het doe, dan is het weer niet goed![]()
Ik ga even in beraad met mezelf en mijn ...... collectie.BRB
het is en blijft teh interwebzquote:Op maandag 21 juli 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft niks met druk maken te maken, heeft meer met het feit te maken dat wij nu al meerdere malen hebben aangegeven dat het niet meer leuk is. Het begint nu gewoon ronduit irritant te worden
Leuk hoor, maar uh, waar komt het bier nou uit dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is en blijft teh interwebz
maak je niet druk joh, negeer het gewoon!
wat vind je van mn nieuwe bierapparaat ?
[ afbeelding ]
lol R2D2 bierquote:Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja klopt had ik toch al gezegd ? had hem vorige week al gezien, oh de 11e eigelijk alquote:Op maandag 21 juli 2008 10:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, WL, komt die sig niet uit Harold & Kumar 2?
Die had ik gisteren nog gezien, was daar een uitspraak van George W. Bush
C-3P0 frituurpan erbij en het feest is compleetquote:Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, heb me kapot gelachenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja klopt had ik toch al gezegd ? had hem vorige week al gezien, oh de 11e eigelijk alis een quote van Neil Patrick Harris
leuke film heh ?
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
C-3P0 frituurpan erbij en het feest is compleet
een vd weinige leuke films vd laatste tijd.quote:
Inderdation!quote:
koffie?quote:
Ja dág, als ik daarmee ga lopen en ik val om van de slaap heb ik meteen 80kg Red Bull bovenop me liggenquote:
Boh... Gaarheid galorequote:
dan ben je wel gelijk wakker heh! dat wou je toch ?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dág, als ik daarmee ga lopen en ik val om van de slaap heb ik meteen 80kg Red Bull bovenop me liggen
Godsamme...quote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je wel gelijk wakker heh! dat wou je toch ?
ok eetze! tot laterquote:Op maandag 21 juli 2008 11:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme...
Eerst maar ff eten, ik ga nu ook alweer kapot van de honger!
Tot straks, eetze enzo!
Smakelijk Smokezquote:Op maandag 21 juli 2008 11:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme...
Eerst maar ff eten, ik ga nu ook alweer kapot van de honger!
Tot straks, eetze enzo!
mazzel ***quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |