Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 juli 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen hier!
ha ha ja lijkt er wel op!quote:Op zondag 20 juli 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!!!!!!!!!!
Wij zitten altijd op het zelfde tijdstip op hyves volgens mij![]()
Nog lekker geslapen?
Oja kermis!!!!quote:Op zondag 20 juli 2008 11:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja lijkt er wel op!
ik heb redelijk geslapen! vandaag nog ff rondje kermis doen!
ilburg grote kermis, valt best meequote:Op zondag 20 juli 2008 11:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oja kermis!!!!
Tilburg grote kermis toch?![]()
Ik heb gewoon maar 7 uur geslapen, en ben gewoon "wakker"
Gaat het de laatste tijd een beetje met je been + hondje uitlaten?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ilburg grote kermis, valt best mee![]()
ik weet niet hoeveel ik heb geslapen lag er laat in dat wel
en liep met ronja om half 9 buiten
mwah gelukkig hebben we samen vakantie dus loopt hij veel!quote:Op zondag 20 juli 2008 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat het de laatste tijd een beetje met je been + hondje uitlaten?
Wil ik gewoon lang slapen, lukt het niet hahaha
Heeeulemaaal niks doenquote:Op maandag 21 juli 2008 07:30 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Beller
Ook al 4 weken, doe je goed! Wat zijn de plannen?
Relaxen is ook niet verkeerd, ben alleen bang dat ik daar niet aan toe ga komen deze vakantiequote:Op maandag 21 juli 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeulemaaal niks doen
Gewoon even lekker ontspannen en genieten van onze vakantie
En van het huisje natuurlijk
Ga jij nog ergens heen?
BOEM!quote:Op maandag 21 juli 2008 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxen is ook niet verkeerd, ben alleen bang dat ik daar niet aan toe ga komen deze vakantie
25-28juli Zwarte Cross
29 juli - 14aug Roadtrip (Frankrijk, Spanje, Italië). Surfen, bungeejumpen etc.
15 aug - 18 Huisje gehuurd bij Beekse Bergen, voor Decibel outdoor de 16e
21-22aug werken
23aug Mysteryland
25-29aug werken
30 aug - 7 sept weer vakantie (feestweek bij ons)
En daarna gaan we weer vooruit kijken naar de volgende vakantie
Mogggguh Droxz!!quote:
Ja idd, wel een beetje straks gepland... Ik hoop dat ik het ga overlevenquote:Op maandag 21 juli 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM!
Damn man, dat is een behoorlijk vol gepropte agendaMaar die Roadtrip is super, met hoeveel mensen ga je die ondernemen?
Mogguh!quote:Op maandag 21 juli 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Mogguh Droxz
En?
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Mogguh BELLLLLLLLLLEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!quote:
Nee nog nooitquote:Op maandag 21 juli 2008 07:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, wel een beetje straks gepland... Ik hoop dat ik het ga overleven
We gaan met z'n 5en. Vorige week een vakantieauto gekocht, zo'n Renault Espace uit '91. Ziet er nog best aardig uit, motorisch goed, en voor een mooie prijs weten te vinden
Ook al eens roadtrip gedaan? En zo ja, tips zijn welkom
Excuses, toen je die stuurde was ik ook nog niet zo lang thuis... Ik ging liever slapen ipv wat terugsturenquote:Op maandag 21 juli 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Stuur je niet eens meer smsjes terug tergenwoordig![]()
GAST ik ben GVD echt heulemaal naar de klote,
ik heb echt G-E-E-N Z-I-N M-E-E-R!
Ja ontzettend man!!quote:Op maandag 21 juli 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh BELLLLLLLLLLEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!
Relaxt weekend gehad?
Na dat smsje (rond 08:00 ?) moest ik ook nog naar huis fietsen manquote:Op maandag 21 juli 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Excuses, toen je die stuurde was ik ook nog niet zo lang thuis... Ik ging liever slapen ipv wat terugsturen
Onder apparaat beheer gekeken?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend man!!
Door het hele huis nu draadloos internet, alleen op mijn desktop niet, terwijl daar wel een draadloze kaart inzit (weet ik). Vreemde is wel, hij kan de kaart ook niet zien bij netwerk verbindingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |