Zodra ik zin heb om een USB kabeltje te pakken stuur ik hem wel opquote:Op maandag 21 juli 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wist niet dat jij foto's gehad gemaakt man
Show me!(nee, niet de rest hier....)
Whahahaquote:Op maandag 21 juli 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
en wat zei ze toen ze wegging"sorry martin?
Ja ik hoorde al zoiets... Lullig voor hemquote:Op maandag 21 juli 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer moet inmiddels pillen slikken, anders gaat het echt niet goed met hem hoor...
Zijn vriendin heeft hem al verlaten trouwens
Nog 2 nachtjes slapen, dan hoef ik de eerste 28 nachtjes niet meer vroeg m'n bed uit om te werkenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja bijna, nog 4 nachtjes slapenmogguh!
Zul je zien...quote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moggel allemaal
nog een idee voor je cactus
[ afbeelding ] !!!
Mogguhquote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moggel allemaal
nog een idee voor je cactus
[ afbeelding ] !!!
Ach joh, ik moet nog veel langerquote:Op maandag 21 juli 2008 09:22 schreef lynda het volgende:
ik heb geen zin meeren die Kutregen en wind mag nou ook wel een stoppen! Kan ik tenminste normaal roken zonder te bevriezen
nog twee uur en veertig minuten!
Yepquote:Op maandag 21 juli 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
heeft iedereen last van de maandagmorgenbrakheid?
Bijnaquote:
Inderdaad ja! Waar blijft die zomer???quote:Op maandag 21 juli 2008 09:22 schreef lynda het volgende:
ik heb geen zin meeren die Kutregen en wind mag nou ook wel een stoppen! Kan ik tenminste normaal roken zonder te bevriezen
Dudequote:Op maandag 21 juli 2008 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, ik hoop toch wel dat het vanavond ff droog is hoor... Ik zou dus ff een stukkie op de motor gaan touren met een vriendin die ik al een tijd niet heb gezien (die vorige week opeens m'n buurmeisje bleek te zijn)
Mogguh! (k)!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:22 schreef lynda het volgende:
Ja precies, het toevalligst vind ik nog dat dit de enige dag in de week is met zóveel kutweerquote:Op maandag 21 juli 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DudeDat is dan wel behoorlijk toevallig
Ah okee... hijs is dus wel zo goed als afquote:Op maandag 21 juli 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BijnaDit weekend wel lekker doorgebracht in ons huisje
Maar pas vanaf volgende week vrijdag gaan we er echt samen in wonen. Mijn vriendin moet nog 2 weekjes werken namelijk
Ja dat is dan wel weer behoorlijk zuurquote:Op maandag 21 juli 2008 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, het toevalligst vind ik nog dat dit de enige dag in de week is met zóveel kutweer
Whehequote:Op maandag 21 juli 2008 09:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ff kijken of deze wel werkt![]()
crapzors nee dus
![]()
meneer de cactus
klik u eens op dit linkje![]()
http://nl.tinypic.com/flek.php?f=11jyo2o&s=2
Jups! Huisje is nu helemaal af, nou bijna helemaal... ik moet nog een logeerbed in elkaar zetten, en wat kabels weg werken, maar verder is alles afquote:Op maandag 21 juli 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
Ah okee... hijs is dus wel zo goed als af![]()
hier is de woonkamer al zo goed als klaaren die mooi geworden
volgende kamer: slaapkamer
nou en :p ik was eerder begonnen :p nog twee uur en twintig minuten! Kan iemand trouwens het telefoon nummer vinden van hi waar je je internet abbo kan wijzigen? Kom vanaf mobiel niet op de hi sitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |