Komt goed, misschien schrijf ik nog wel ff een stukkie over die roadtrip als het de moeite waard wasquote:Op maandag 21 juli 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee nog nooitLijkt me wel een keer geweldig om te doen
Dus ik verwacht wel tips als je weer (levend) terug bent gekomen
Awwwquote:Op maandag 21 juli 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier echt een geweldig weekend gehad, maarja, hadden jullie vast wel begrepen
Ja daar heb ik al wel gekeken en daar staat hij vreemd genoeg ook niet meer tussen. Alleen de ethernet kaart.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Onder apparaat beheer gekeken?
Wel relaxt hoor, ben zelf niet zo'n voorstander van draadloos, maar voor het huis tuin en keuken fokken is het voldoendeHier echt een geweldig weekend gehad, maarja, hadden jullie vast wel begrepen
Whehehe het zal in ieder geval niet saai worden denk ikquote:Op maandag 21 juli 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt goed, misschien schrijf ik nog wel ff een stukkie over die roadtrip als het de moeite waard was
Niet eens even life bloggenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt goed, misschien schrijf ik nog wel ff een stukkie over die roadtrip als het de moeite waard was
Neuh, de service staat boven de Hardware Abstraction Layer en alles wat erbij hoort...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daar heb ik al wel gekeken en daar staat hij vreemd genoeg ook niet meer tussen. Alleen de ethernet kaart.
Vraag me echter af, dat als ik bijvoorbeeld alle services heb 'gekilled' m.b.t. WLAN of hij dan ook uit dat lijstje verdwijnt.
En dat zijn goede berichten man
LOLquote:Op maandag 21 juli 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet eens even life bloggen
Roadtrip *moet aan film denken*
oja, gisteren die nieuwe harold en kumar gezien hahaha
WLAN zit op motherboard, dus daarom vind ik het zo typisch dat hij niet wordt herkend als dusdanig.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, de service staat boven de Hardware Abstraction Layer en alles wat erbij hoort...
Ff kijken in configuratiescherm, scannen op nieuwe hardware (vindt ie niks, WLAN kaart ff in een ander PCI slot stoppen en opnieuw scannen).
De enige service die trouwens specifiek wordt gebruikt voor WLAN is de Windows/Wireless Zero Configuration
Ah okee... misschien heb je hem per ongeluk in je BIOS disabled?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WLAN zit op motherboard, dus daarom vind ik het zo typisch dat hij niet wordt herkend als dusdanig.
In mijn vorige woning had ik de WLAN op "uitzetten" gezet, maar in mijn optiek moet dat er toch niet voor zorgen dat de kaart helemaal verdwijnt
Idee om is de nieuwste drivers te downloaden?
Was die het kijken waard?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet eens even life bloggen
Roadtrip *moet aan film denken*
oja, gisteren die nieuwe harold en kumar gezien hahaha
Durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah okee... misschien heb je hem per ongeluk in je BIOS disabled?
Want deze week was ook deel 1 eropquote:Op maandag 21 juli 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt wel, die film was echt geniaal
Oja ?! Van die varjaardag ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Awww![]()
Volgens mij heb ik nog ergens een leuke foto van jullie
Zeker wetenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daar heb ik al wel gekeken en daar staat hij vreemd genoeg ook niet meer tussen. Alleen de ethernet kaart.
Vraag me echter af, dat als ik bijvoorbeeld alle services heb 'gekilled' m.b.t. WLAN of hij dan ook uit dat lijstje verdwijnt.
En dat zijn goede berichten man
Geniaal... geniaal... het is gewoon een geinige film voor als je naar de klote bentquote:Op maandag 21 juli 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt wel, die film was echt geniaal
We geen vanmiddag even kijkenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten* Dr.Droxz is happy *YO*
Tinus gaf de antwoorden al op je vragen zag ik
Aaaightquote:Op maandag 21 juli 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geniaal... geniaal... het is gewoon een geinige film voor als je naar de klote bent(net als deel1)
Maar zit er een los kaartje in, of zit het al om je mobo?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We geen vanmiddag even kijken
En ben echt blij omdat te horen![]()
WLAN on boardquote:Op maandag 21 juli 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar zit er een los kaartje in, of zit het al om je mobo?
Damn, hoe ga ik het volhouden deze dag?
Stoned of lam, anders moet je gewoon niet naar zo'n film kijkenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
AaaightMaar dat is vaak zo met dergelijke films
Haha die kerel komt daar écht nooit meer vanaf hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stoned of lam, anders moet je gewoon niet naar zo'n film kijken
oja Tinus,
Lynda kwam sorry martin weer tegen vandaag.... komt ie het station binnenlopen hoor je lynda:
"SORRY MARTIN!"
Wist niet dat jij foto's gehad gemaakt manquote:
Die gozer moet inmiddels pillen slikken, anders gaat het echt niet goed met hem hoor...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha die kerel komt daar écht nooit meer vanaf hoor
en wat zei ze toen ze weggingquote:Op maandag 21 juli 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer moet inmiddels pillen slikken, anders gaat het echt niet goed met hem hoor...
Zijn vriendin heeft hem al verlaten trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |