Stoned of lam, anders moet je gewoon niet naar zo'n film kijkenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
AaaightMaar dat is vaak zo met dergelijke films
Haha die kerel komt daar écht nooit meer vanaf hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stoned of lam, anders moet je gewoon niet naar zo'n film kijken
oja Tinus,
Lynda kwam sorry martin weer tegen vandaag.... komt ie het station binnenlopen hoor je lynda:
"SORRY MARTIN!"
Wist niet dat jij foto's gehad gemaakt manquote:
Die gozer moet inmiddels pillen slikken, anders gaat het echt niet goed met hem hoor...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha die kerel komt daar écht nooit meer vanaf hoor
en wat zei ze toen ze weggingquote:Op maandag 21 juli 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer moet inmiddels pillen slikken, anders gaat het echt niet goed met hem hoor...
Zijn vriendin heeft hem al verlaten trouwens
Ja bijna, nog 4 nachtjes slapenquote:
Zodra ik zin heb om een USB kabeltje te pakken stuur ik hem wel opquote:Op maandag 21 juli 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wist niet dat jij foto's gehad gemaakt man
Show me!(nee, niet de rest hier....)
Whahahaquote:Op maandag 21 juli 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
en wat zei ze toen ze wegging"sorry martin?
Ja ik hoorde al zoiets... Lullig voor hemquote:Op maandag 21 juli 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer moet inmiddels pillen slikken, anders gaat het echt niet goed met hem hoor...
Zijn vriendin heeft hem al verlaten trouwens
Nog 2 nachtjes slapen, dan hoef ik de eerste 28 nachtjes niet meer vroeg m'n bed uit om te werkenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja bijna, nog 4 nachtjes slapenmogguh!
Zul je zien...quote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moggel allemaal
nog een idee voor je cactus
[ afbeelding ] !!!
Mogguhquote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moggel allemaal
nog een idee voor je cactus
[ afbeelding ] !!!
Ach joh, ik moet nog veel langerquote:Op maandag 21 juli 2008 09:22 schreef lynda het volgende:
ik heb geen zin meeren die Kutregen en wind mag nou ook wel een stoppen! Kan ik tenminste normaal roken zonder te bevriezen
nog twee uur en veertig minuten!
Yepquote:Op maandag 21 juli 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
heeft iedereen last van de maandagmorgenbrakheid?
Bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |