goed zoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik heb een sprinkler installatie boven mijn cactussen geïnstalleerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz] pakt een [ afbeelding
Ongezien de tyfus met je kutplant...
we willen gewoon dat je stopt met dat geouwehoer over die tyfusplantjes van je....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik heb een sprinkler installatie boven mijn cactussen geïnstalleerd.
1. Zodat wanneer ik op vakantie ben automatisch elke week een beetje water gegeven wordt.
2. Om bij eventuele brand onnodig leed te besparen.
/ignorequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
we willen gewoon dat je stopt met dat geouwehoer over die tyfusplantjes van je....
Join the clubquote:
Daaaahaaaaag beller!quote:
joe to negert!quote:
Dude, ik brand gvd alles plat in een straal van 10 km om je heen, optyfen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik heb een sprinkler installatie boven mijn cactussen geïnstalleerd.
1. Zodat wanneer ik op vakantie ben automatisch elke week een beetje water gegeven wordt.
2. Om bij eventuele brand onnodig leed te besparen.
Allemaal grootspraakquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, ik brand gvd alles plat in een straal van 10 km om je heen, optyfen!
Om hem daarna dwars door je kop te rammen ja....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:52 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Allemaal grootspraak![]()
Wacht maar tot je die schatjes ziet, dan wil je er ook een
Je buro swaffelen toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve.... van de 18 mensen zijn er echt maar 4 aanwezig deze middag!
Wat DOE ik hier nog?! (buiten Fokken dan)
O ja, dat was 't!quote:
Ben je familie van DonGuido ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |