Niet op Fok en Msn kunnen?!? LIEK OMGWTFBBQ!!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Beller!![]()
Alles prima hierPrima hotel ook, alleen om de een of andere reden kan ik daar niet op Fok! en werkt MSN niet
![]()
Verder...tja.. mooi weer enzo.. je kent het wel
Daar alles goed?
ik maakte maar een geintje hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 09:56 schreef Sgele het volgende:
[..]zal het wederom proberen.. alleen iedereen is nogal huiverig voor alles waar een camera in zit
Tripack!Ik zal straks even richting Nederland blazen .. kijken of het werkt
Goede morgen meneer van het goede leven!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ah jullie cactusvriend is er ook nog! mogge donguido!
Het is hier nu al gewoon 25 gradenquote:Op maandag 21 juli 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet op Fok en Msn kunnen?!? LIEK OMGWTFBBQ!!
Mooi weer... of ik dat ken? Nee, niet in NederlandWat is het hier een k*t weer zeg
ja , ok , nu moet je wel, dat begrijp je wel heh ?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
@WL: Nee maar ik wil eigenlijk de schoonheidvan Roemenie wel delen met jullie
![]()
Ongekendquote:Op maandag 21 juli 2008 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is hier nu al gewoon 25 gradenLoopt op naar de 35-40 vandaag
@WL: Nee maar ik wil eigenlijk de schoonheidvan Roemenie wel delen met jullie
![]()
Smokez!mogguH!
Da's dan weer jammer, want als het niet druk zou zijn, zouden ze me hier niet naartoe sturen hehquote:Op maandag 21 juli 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OngekendNah hopelijk heb je het dan niet ontzettend druk deze periode. Kan je tenminste ook nog een beetje van het weer genieten
Is goed manquote:Op maandag 21 juli 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer, want als het niet druk zou zijn, zouden ze me hier niet naartoe sturen heh
Maar ik ga m'n best doenZal ff een flickr accountje aanmaken en wat foto's uploaden zo nu en dan
Hopen dat er nog wat 'schoonheid' tussen zit
Mensen ik ga wat doen"werk" ze, en kom straks nog wel ff kijken hier
![]()
Veel plezier met dequote:Op maandag 21 juli 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer, want als het niet druk zou zijn, zouden ze me hier niet naartoe sturen heh
Maar ik ga m'n best doenZal ff een flickr accountje aanmaken en wat foto's uploaden zo nu en dan
Hopen dat er nog wat 'schoonheid' tussen zit
Mensen ik ga wat doen"werk" ze, en kom straks nog wel ff kijken hier
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het een neppertquote:Op maandag 21 juli 2008 10:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
had je mn mooie plaatje nog gezien DonGuido >.<
Dat slappe geouwehoer over die cactussen van jou waar niemand op zit te wachten, dát is hartverscheurendquote:Op maandag 21 juli 2008 10:15 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Volgens mij is het een neppert![]()
Maar als ik het mis heb is het hartverscheurend
Ja maar dat is dan in de positieve zin, omdat cactussen zo mooi zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat slappe geouwehoer over die cactussen van jou waar niemand op zit te wachten, dát is hartverscheurend
En onderhand gewoon ranzig irritant aan het worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat slappe geouwehoer over die cactussen van jou waar niemand op zit te wachten, dát is hartverscheurend
Prima dat je ze mooi vindt. Niets of niemand zal dat proberen te veranderen. Maar je gaat mij niet vertellen dat je nog stééds niet doorhebt dat we simpelweg geen zin meer hebben in die verhalen. Als we graag wat meer willen weten over specifieke zaken zoeken we dat zelf wel op, die info hoef je echt niet aan te leveren.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:23 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan in de positieve zin, omdat cactussen zo mooi zijn.
Heeft niks met druk maken te maken, heeft meer met het feit te maken dat wij nu al meerdere malen hebben aangegeven dat het niet meer leuk is. Het begint nu gewoon ronduit irritant te wordenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
dat jullie er zo druk om maken zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |