Stoned of lam, anders moet je gewoon niet naar zo'n film kijkenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
AaaightMaar dat is vaak zo met dergelijke films
Haha die kerel komt daar écht nooit meer vanaf hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stoned of lam, anders moet je gewoon niet naar zo'n film kijken
oja Tinus,
Lynda kwam sorry martin weer tegen vandaag.... komt ie het station binnenlopen hoor je lynda:
"SORRY MARTIN!"
Wist niet dat jij foto's gehad gemaakt manquote:
Die gozer moet inmiddels pillen slikken, anders gaat het echt niet goed met hem hoor...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha die kerel komt daar écht nooit meer vanaf hoor
en wat zei ze toen ze weggingquote:Op maandag 21 juli 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer moet inmiddels pillen slikken, anders gaat het echt niet goed met hem hoor...
Zijn vriendin heeft hem al verlaten trouwens
Ja bijna, nog 4 nachtjes slapenquote:
Zodra ik zin heb om een USB kabeltje te pakken stuur ik hem wel opquote:Op maandag 21 juli 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wist niet dat jij foto's gehad gemaakt man
Show me!(nee, niet de rest hier....)
Whahahaquote:Op maandag 21 juli 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
en wat zei ze toen ze wegging"sorry martin?
Ja ik hoorde al zoiets... Lullig voor hemquote:Op maandag 21 juli 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer moet inmiddels pillen slikken, anders gaat het echt niet goed met hem hoor...
Zijn vriendin heeft hem al verlaten trouwens
Nog 2 nachtjes slapen, dan hoef ik de eerste 28 nachtjes niet meer vroeg m'n bed uit om te werkenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja bijna, nog 4 nachtjes slapenmogguh!
Zul je zien...quote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moggel allemaal
nog een idee voor je cactus
[ afbeelding ] !!!
Mogguhquote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moggel allemaal
nog een idee voor je cactus
[ afbeelding ] !!!
Ach joh, ik moet nog veel langerquote:Op maandag 21 juli 2008 09:22 schreef lynda het volgende:
ik heb geen zin meeren die Kutregen en wind mag nou ook wel een stoppen! Kan ik tenminste normaal roken zonder te bevriezen
nog twee uur en veertig minuten!
Yepquote:Op maandag 21 juli 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
heeft iedereen last van de maandagmorgenbrakheid?
Bijnaquote:
Inderdaad ja! Waar blijft die zomer???quote:Op maandag 21 juli 2008 09:22 schreef lynda het volgende:
ik heb geen zin meeren die Kutregen en wind mag nou ook wel een stoppen! Kan ik tenminste normaal roken zonder te bevriezen
Dudequote:Op maandag 21 juli 2008 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, ik hoop toch wel dat het vanavond ff droog is hoor... Ik zou dus ff een stukkie op de motor gaan touren met een vriendin die ik al een tijd niet heb gezien (die vorige week opeens m'n buurmeisje bleek te zijn)
Mogguh! (k)!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:22 schreef lynda het volgende:
Ja precies, het toevalligst vind ik nog dat dit de enige dag in de week is met zóveel kutweerquote:Op maandag 21 juli 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DudeDat is dan wel behoorlijk toevallig
Ah okee... hijs is dus wel zo goed als afquote:Op maandag 21 juli 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BijnaDit weekend wel lekker doorgebracht in ons huisje
Maar pas vanaf volgende week vrijdag gaan we er echt samen in wonen. Mijn vriendin moet nog 2 weekjes werken namelijk
Ja dat is dan wel weer behoorlijk zuurquote:Op maandag 21 juli 2008 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, het toevalligst vind ik nog dat dit de enige dag in de week is met zóveel kutweer
Whehequote:Op maandag 21 juli 2008 09:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ff kijken of deze wel werkt![]()
crapzors nee dus
![]()
meneer de cactus
klik u eens op dit linkje![]()
http://nl.tinypic.com/flek.php?f=11jyo2o&s=2
Jups! Huisje is nu helemaal af, nou bijna helemaal... ik moet nog een logeerbed in elkaar zetten, en wat kabels weg werken, maar verder is alles afquote:Op maandag 21 juli 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
Ah okee... hijs is dus wel zo goed als af![]()
hier is de woonkamer al zo goed als klaaren die mooi geworden
volgende kamer: slaapkamer
nou en :p ik was eerder begonnen :p nog twee uur en twintig minuten! Kan iemand trouwens het telefoon nummer vinden van hi waar je je internet abbo kan wijzigen? Kom vanaf mobiel niet op de hi sitequote:
Meuning WLquote:
Heuh! Import Roemeen!! Alles wel jongen?quote:
Mogguh Beller!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh! Import Roemeen!! Alles wel jongen?
oh je zit erquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh je zit ermaak je nog fotos, net zoals de vorige keer ?
Serieus..ik had er een op m'n hotelkamer staan..die is van 5 hoog naar beneden gegaanquote:Op maandag 21 juli 2008 09:56 schreef DonGuido het volgende:
Roemenië, hebben ze daar wilde cactussen?!?!?!11
Niet op Fok en Msn kunnen?!? LIEK OMGWTFBBQ!!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Beller!![]()
Alles prima hierPrima hotel ook, alleen om de een of andere reden kan ik daar niet op Fok! en werkt MSN niet
![]()
Verder...tja.. mooi weer enzo.. je kent het wel
Daar alles goed?
ik maakte maar een geintje hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 09:56 schreef Sgele het volgende:
[..]zal het wederom proberen.. alleen iedereen is nogal huiverig voor alles waar een camera in zit
Tripack!Ik zal straks even richting Nederland blazen .. kijken of het werkt
Goede morgen meneer van het goede leven!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ah jullie cactusvriend is er ook nog! mogge donguido!
Het is hier nu al gewoon 25 gradenquote:Op maandag 21 juli 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet op Fok en Msn kunnen?!? LIEK OMGWTFBBQ!!
Mooi weer... of ik dat ken? Nee, niet in NederlandWat is het hier een k*t weer zeg
ja , ok , nu moet je wel, dat begrijp je wel heh ?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
@WL: Nee maar ik wil eigenlijk de schoonheidvan Roemenie wel delen met jullie
![]()
Ongekendquote:Op maandag 21 juli 2008 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is hier nu al gewoon 25 gradenLoopt op naar de 35-40 vandaag
@WL: Nee maar ik wil eigenlijk de schoonheidvan Roemenie wel delen met jullie
![]()
Smokez!mogguH!
Da's dan weer jammer, want als het niet druk zou zijn, zouden ze me hier niet naartoe sturen hehquote:Op maandag 21 juli 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OngekendNah hopelijk heb je het dan niet ontzettend druk deze periode. Kan je tenminste ook nog een beetje van het weer genieten
Is goed manquote:Op maandag 21 juli 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer, want als het niet druk zou zijn, zouden ze me hier niet naartoe sturen heh
Maar ik ga m'n best doenZal ff een flickr accountje aanmaken en wat foto's uploaden zo nu en dan
Hopen dat er nog wat 'schoonheid' tussen zit
Mensen ik ga wat doen"werk" ze, en kom straks nog wel ff kijken hier
![]()
Veel plezier met dequote:Op maandag 21 juli 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer, want als het niet druk zou zijn, zouden ze me hier niet naartoe sturen heh
Maar ik ga m'n best doenZal ff een flickr accountje aanmaken en wat foto's uploaden zo nu en dan
Hopen dat er nog wat 'schoonheid' tussen zit
Mensen ik ga wat doen"werk" ze, en kom straks nog wel ff kijken hier
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het een neppertquote:Op maandag 21 juli 2008 10:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
had je mn mooie plaatje nog gezien DonGuido >.<
Dat slappe geouwehoer over die cactussen van jou waar niemand op zit te wachten, dát is hartverscheurendquote:Op maandag 21 juli 2008 10:15 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Volgens mij is het een neppert![]()
Maar als ik het mis heb is het hartverscheurend
Ja maar dat is dan in de positieve zin, omdat cactussen zo mooi zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat slappe geouwehoer over die cactussen van jou waar niemand op zit te wachten, dát is hartverscheurend
En onderhand gewoon ranzig irritant aan het worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat slappe geouwehoer over die cactussen van jou waar niemand op zit te wachten, dát is hartverscheurend
Prima dat je ze mooi vindt. Niets of niemand zal dat proberen te veranderen. Maar je gaat mij niet vertellen dat je nog stééds niet doorhebt dat we simpelweg geen zin meer hebben in die verhalen. Als we graag wat meer willen weten over specifieke zaken zoeken we dat zelf wel op, die info hoef je echt niet aan te leveren.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:23 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan in de positieve zin, omdat cactussen zo mooi zijn.
Heeft niks met druk maken te maken, heeft meer met het feit te maken dat wij nu al meerdere malen hebben aangegeven dat het niet meer leuk is. Het begint nu gewoon ronduit irritant te wordenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
dat jullie er zo druk om maken zeg
Kerel geef eens antwoord, waarom blijf je maar doorgaan met dat gezwets ondanks dat iedereen aangeeft dat je er gewoon mee moet ophouden?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:39 schreef DonGuido het volgende:
Ik word de laatste tijd regelmatig aangespoord om iets over mijn cactussen te zeggen. En als ik het doe, dan is het weer niet goed![]()
Ik ga even in beraad met mezelf en mijn ...... collectie.BRB
het is en blijft teh interwebzquote:Op maandag 21 juli 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft niks met druk maken te maken, heeft meer met het feit te maken dat wij nu al meerdere malen hebben aangegeven dat het niet meer leuk is. Het begint nu gewoon ronduit irritant te worden
Leuk hoor, maar uh, waar komt het bier nou uit dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is en blijft teh interwebz
maak je niet druk joh, negeer het gewoon!
wat vind je van mn nieuwe bierapparaat ?
[ afbeelding ]
lol R2D2 bierquote:Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja klopt had ik toch al gezegd ? had hem vorige week al gezien, oh de 11e eigelijk alquote:Op maandag 21 juli 2008 10:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, WL, komt die sig niet uit Harold & Kumar 2?
Die had ik gisteren nog gezien, was daar een uitspraak van George W. Bush
C-3P0 frituurpan erbij en het feest is compleetquote:Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, heb me kapot gelachenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja klopt had ik toch al gezegd ? had hem vorige week al gezien, oh de 11e eigelijk alis een quote van Neil Patrick Harris
leuke film heh ?
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
C-3P0 frituurpan erbij en het feest is compleet
een vd weinige leuke films vd laatste tijd.quote:
Inderdation!quote:
koffie?quote:
Ja dág, als ik daarmee ga lopen en ik val om van de slaap heb ik meteen 80kg Red Bull bovenop me liggenquote:
Boh... Gaarheid galorequote:
dan ben je wel gelijk wakker heh! dat wou je toch ?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dág, als ik daarmee ga lopen en ik val om van de slaap heb ik meteen 80kg Red Bull bovenop me liggen
Godsamme...quote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je wel gelijk wakker heh! dat wou je toch ?
ok eetze! tot laterquote:Op maandag 21 juli 2008 11:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme...
Eerst maar ff eten, ik ga nu ook alweer kapot van de honger!
Tot straks, eetze enzo!
Smakelijk Smokezquote:Op maandag 21 juli 2008 11:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme...
Eerst maar ff eten, ik ga nu ook alweer kapot van de honger!
Tot straks, eetze enzo!
mazzel ***quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |