quote:
quote:
Vooral in breedbeeldquote:
whehehehequote:
fijn weekend en een leuke 10 dagenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga afsluiten...
Fijn weekend! En als ik volgende week tijd heb enzo, dan kom ik me hier wel ff laten zien![]()
Fijn weekend!
![]()
Fijn weekend man!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga afsluiten...
Fijn weekend! En als ik volgende week tijd heb enzo, dan kom ik me hier wel ff laten zien![]()
Fijn weekend!
![]()
Nou, staat je netjes hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah jij bent er ook nogHad je niet gezien
uhu, volgende week vrijdag pas weer werkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, staat je netjes hoor
Alweer klaar met werken voor deze week zeker?
Zo danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu, volgende week vrijdag pas weer werken
Het is gezellig ja!quote:
truste!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 08:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
Truste
Na 26,5 uur ben ik wel aan mijn bedje toe,
Lynda heeft 10 treinen gemist, en het was gezellig
Hahaha 10 zoveel komen hier niet eens hehehequote:Op zaterdag 19 juli 2008 08:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
Truste
Na 26,5 uur ben ik wel aan mijn bedje toe,
Lynda heeft 10 treinen gemist, en het was gezellig
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zo even eten en dan op naar het feest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en mn dag kan nu al niet meer stuk !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Crazy-M, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
Wing,
Bier en wijn voor iedereen !!!!
mega feest want ik is jarig
en begin van de vakantie
en hele week vol met Kermis
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:46 schreef lynda het volgende:
Oke.. 4 uur slaap is niet genoeg
* lynda kijkt zo ALLE visite weg..
Doe je wel rustig aan jongenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:55 schreef Sgele het volgende:
Zo... tas gepakt, straks uit eten en stappen.
Morgen ochtend met een kater het vliegtuig in
![]()
Hele fijne vakantie!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:55 schreef Sgele het volgende:
Zo... tas gepakt, straks uit eten en stappen.
Morgen ochtend met een kater het vliegtuig in
![]()
Altijd hequote:Moet wel een cabaret partner behouden he!
Het is voor m'n werkquote:Hele fijne vakantie!
Aaaightquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:12 schreef Sgele het volgende:
Toch nog ff thuis.. mensen die om moeten kleden enzo
[..]
Altijd he![]()
![]()
Crazy! Gefeliciteerd jochie!
[..]
Het is voor m'n werkIk hoop dat er wat 'vakantie' tijd bijzit
Bedankt!
Ik zie net dat NAC ook nog voorstaat tegen Rosenborg
Gaat een prettig avondje worden
Nogmaals fijn weekend iedereen![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight
En niet je moeder verkopen aan die pooiers daar he!
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 juli 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen hier!
ha ha ja lijkt er wel op!quote:Op zondag 20 juli 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!!!!!!!!!!
Wij zitten altijd op het zelfde tijdstip op hyves volgens mij![]()
Nog lekker geslapen?
Oja kermis!!!!quote:Op zondag 20 juli 2008 11:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja lijkt er wel op!
ik heb redelijk geslapen! vandaag nog ff rondje kermis doen!
ilburg grote kermis, valt best meequote:Op zondag 20 juli 2008 11:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oja kermis!!!!
Tilburg grote kermis toch?![]()
Ik heb gewoon maar 7 uur geslapen, en ben gewoon "wakker"
Gaat het de laatste tijd een beetje met je been + hondje uitlaten?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ilburg grote kermis, valt best mee![]()
ik weet niet hoeveel ik heb geslapen lag er laat in dat wel
en liep met ronja om half 9 buiten
mwah gelukkig hebben we samen vakantie dus loopt hij veel!quote:Op zondag 20 juli 2008 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat het de laatste tijd een beetje met je been + hondje uitlaten?
Wil ik gewoon lang slapen, lukt het niet hahaha
Heeeulemaaal niks doenquote:Op maandag 21 juli 2008 07:30 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Beller
Ook al 4 weken, doe je goed! Wat zijn de plannen?
Relaxen is ook niet verkeerd, ben alleen bang dat ik daar niet aan toe ga komen deze vakantiequote:Op maandag 21 juli 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeulemaaal niks doen
Gewoon even lekker ontspannen en genieten van onze vakantie
En van het huisje natuurlijk
Ga jij nog ergens heen?
BOEM!quote:Op maandag 21 juli 2008 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxen is ook niet verkeerd, ben alleen bang dat ik daar niet aan toe ga komen deze vakantie
25-28juli Zwarte Cross
29 juli - 14aug Roadtrip (Frankrijk, Spanje, Italië). Surfen, bungeejumpen etc.
15 aug - 18 Huisje gehuurd bij Beekse Bergen, voor Decibel outdoor de 16e
21-22aug werken
23aug Mysteryland
25-29aug werken
30 aug - 7 sept weer vakantie (feestweek bij ons)
En daarna gaan we weer vooruit kijken naar de volgende vakantie
Mogggguh Droxz!!quote:
Ja idd, wel een beetje straks gepland... Ik hoop dat ik het ga overlevenquote:Op maandag 21 juli 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM!
Damn man, dat is een behoorlijk vol gepropte agendaMaar die Roadtrip is super, met hoeveel mensen ga je die ondernemen?
Mogguh!quote:Op maandag 21 juli 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Mogguh Droxz
En?
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Mogguh BELLLLLLLLLLEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!quote:
Nee nog nooitquote:Op maandag 21 juli 2008 07:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, wel een beetje straks gepland... Ik hoop dat ik het ga overleven
We gaan met z'n 5en. Vorige week een vakantieauto gekocht, zo'n Renault Espace uit '91. Ziet er nog best aardig uit, motorisch goed, en voor een mooie prijs weten te vinden
Ook al eens roadtrip gedaan? En zo ja, tips zijn welkom
Excuses, toen je die stuurde was ik ook nog niet zo lang thuis... Ik ging liever slapen ipv wat terugsturenquote:Op maandag 21 juli 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Stuur je niet eens meer smsjes terug tergenwoordig![]()
GAST ik ben GVD echt heulemaal naar de klote,
ik heb echt G-E-E-N Z-I-N M-E-E-R!
Ja ontzettend man!!quote:Op maandag 21 juli 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh BELLLLLLLLLLEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!
Relaxt weekend gehad?
Na dat smsje (rond 08:00 ?) moest ik ook nog naar huis fietsen manquote:Op maandag 21 juli 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Excuses, toen je die stuurde was ik ook nog niet zo lang thuis... Ik ging liever slapen ipv wat terugsturen
Onder apparaat beheer gekeken?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend man!!
Door het hele huis nu draadloos internet, alleen op mijn desktop niet, terwijl daar wel een draadloze kaart inzit (weet ik). Vreemde is wel, hij kan de kaart ook niet zien bij netwerk verbindingen
Komt goed, misschien schrijf ik nog wel ff een stukkie over die roadtrip als het de moeite waard wasquote:Op maandag 21 juli 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee nog nooitLijkt me wel een keer geweldig om te doen
Dus ik verwacht wel tips als je weer (levend) terug bent gekomen
Awwwquote:Op maandag 21 juli 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier echt een geweldig weekend gehad, maarja, hadden jullie vast wel begrepen
Ja daar heb ik al wel gekeken en daar staat hij vreemd genoeg ook niet meer tussen. Alleen de ethernet kaart.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Onder apparaat beheer gekeken?
Wel relaxt hoor, ben zelf niet zo'n voorstander van draadloos, maar voor het huis tuin en keuken fokken is het voldoendeHier echt een geweldig weekend gehad, maarja, hadden jullie vast wel begrepen
Whehehe het zal in ieder geval niet saai worden denk ikquote:Op maandag 21 juli 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt goed, misschien schrijf ik nog wel ff een stukkie over die roadtrip als het de moeite waard was
Niet eens even life bloggenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt goed, misschien schrijf ik nog wel ff een stukkie over die roadtrip als het de moeite waard was
Neuh, de service staat boven de Hardware Abstraction Layer en alles wat erbij hoort...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daar heb ik al wel gekeken en daar staat hij vreemd genoeg ook niet meer tussen. Alleen de ethernet kaart.
Vraag me echter af, dat als ik bijvoorbeeld alle services heb 'gekilled' m.b.t. WLAN of hij dan ook uit dat lijstje verdwijnt.
En dat zijn goede berichten man
LOLquote:Op maandag 21 juli 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet eens even life bloggen
Roadtrip *moet aan film denken*
oja, gisteren die nieuwe harold en kumar gezien hahaha
WLAN zit op motherboard, dus daarom vind ik het zo typisch dat hij niet wordt herkend als dusdanig.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, de service staat boven de Hardware Abstraction Layer en alles wat erbij hoort...
Ff kijken in configuratiescherm, scannen op nieuwe hardware (vindt ie niks, WLAN kaart ff in een ander PCI slot stoppen en opnieuw scannen).
De enige service die trouwens specifiek wordt gebruikt voor WLAN is de Windows/Wireless Zero Configuration
Ah okee... misschien heb je hem per ongeluk in je BIOS disabled?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WLAN zit op motherboard, dus daarom vind ik het zo typisch dat hij niet wordt herkend als dusdanig.
In mijn vorige woning had ik de WLAN op "uitzetten" gezet, maar in mijn optiek moet dat er toch niet voor zorgen dat de kaart helemaal verdwijnt
Idee om is de nieuwste drivers te downloaden?
Was die het kijken waard?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet eens even life bloggen
Roadtrip *moet aan film denken*
oja, gisteren die nieuwe harold en kumar gezien hahaha
Durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah okee... misschien heb je hem per ongeluk in je BIOS disabled?
Want deze week was ook deel 1 eropquote:Op maandag 21 juli 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt wel, die film was echt geniaal
Oja ?! Van die varjaardag ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Awww![]()
Volgens mij heb ik nog ergens een leuke foto van jullie
Zeker wetenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daar heb ik al wel gekeken en daar staat hij vreemd genoeg ook niet meer tussen. Alleen de ethernet kaart.
Vraag me echter af, dat als ik bijvoorbeeld alle services heb 'gekilled' m.b.t. WLAN of hij dan ook uit dat lijstje verdwijnt.
En dat zijn goede berichten man
Geniaal... geniaal... het is gewoon een geinige film voor als je naar de klote bentquote:Op maandag 21 juli 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt wel, die film was echt geniaal
We geen vanmiddag even kijkenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten* Dr.Droxz is happy *YO*
Tinus gaf de antwoorden al op je vragen zag ik
Aaaightquote:Op maandag 21 juli 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geniaal... geniaal... het is gewoon een geinige film voor als je naar de klote bent(net als deel1)
Maar zit er een los kaartje in, of zit het al om je mobo?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We geen vanmiddag even kijken
En ben echt blij omdat te horen![]()
WLAN on boardquote:Op maandag 21 juli 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar zit er een los kaartje in, of zit het al om je mobo?
Damn, hoe ga ik het volhouden deze dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |