quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
En dan er met zijn allen opduiken zodat het topic gelijk kapot is.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:57 schreef tong80 het volgende:
Ik eis dat Yvonne hier op klikt en het ook invult :
Het grote vraag je raak topic.
Ja mannuh da's dus niet de bedoelingquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
En dan er met zijn allen opduiken zodat het topic gelijk kapot is.
Geef dan wel ff een verduidelijking waar het over gaat. Waarom zou ik een SC helemaal gaan lezen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:19 schreef DarkManta het volgende:
Deze kan er misschien bij [R&P SC] SOA's, muziek en andere toestanden.
Het gaat alleen om deze thread niet de hele SC.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geef dan wel ff een verduidelijking waar het over gaat. Waarom zou ik een SC helemaal gaan lezen?
Kasta die weer zijn oude riedeltje afspeelt. Users die happen/Kasta serieus nemen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geef dan wel ff een verduidelijking waar het over gaat. Waarom zou ik een SC helemaal gaan lezen?
Uit de OP:quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:42 schreef iamredleader het volgende:
Wat zijn de criteria om een topic hier te nomineren?
Verdere uitleg lijkt me overbodig.quote:Niet te missen topics
Ik heb al op Criz2K gestemt en nu?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:55 schreef pussydeluxe het volgende:
He, gezellig![]()
Nu ik Jullie toch spreek...
Wil iedereen stemmen op Chriz2k in KLODOLS: Stem hier op de nieuwe KLB-moderator #5
nee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:55 schreef pussydeluxe het volgende:
He, gezellig![]()
Wil iedereen stemmen op Chriz2k in KLODOLS: Stem hier op de nieuwe KLB-moderator #5
Niet zo hequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:55 schreef pussydeluxe het volgende:
He, gezellig![]()
Voor iemand met een Multipla heb je geen slechte smaak qua schoenenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:31 schreef Dirkh het volgende:
Prima topic dit. Ik stel ook voor als een stel bloedhonden de mensen die in dit topic een heleboel Crocs!! positief zijn, volledig af te branden en te verwijderen van dit forum.
Waarom moet ik nou weer lachen om "onewithmysword"?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef beverton het volgende:
[..]
wat kom je terminaal doen, wil je een paar klappuh ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
omzwe111!!onewithmysword111
Dat laatste, het is alleen niet de bedoeling dat die topics worden verziekt met baggerquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:14 schreef Luco het volgende:
Je moet hier dus doodgebloedde topics, die niet meer levensvatbaar zijn posten? Of mogen ze nog actief zijn en lopen?
Hmm, Ik voel me in de steek gelaten.?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:31 schreef WurM het volgende:
Kickje.
In R&P heb ik nog niks leuks kunnen vinden
Je hebt er een neus voorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmm, Ik voel me in de steek gelaten.?
Aha......quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:11 schreef iamredleader het volgende:
Mijn vrouw gaat vreemd.
Hier moet je zijn geweest
Dat is ook een totaal kansloze userquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmm, Ik voel me in de steek gelaten.?
Is alweer dichtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |