quote:Op maandag 14 juli 2008 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
De sollicitaties: KLODOLS: De namen
Graag de naam noemen van de persoon inclusief een stukje waarom je op die persoon hebt gestemd.
Bagger en niet KLODOLS-gerelateerde rommel wordt verwijderd. Have fun en hou het netjes.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:00 schreef Biogarde het volgende:
Users in KLB wilde wel moderator zijn en wisten te vertellen hoe een forum te modden. Hierdoor ontstond het ludieke plan een topic te openen waarin men kon aangeven wie zij graag als moderator willen zien op KLB.
Hieronder kun je een lijstje vinden met alle users die solliciteerden. Onder de naam staan wat regels uit hun sollicitatie. Let op: Hier is geen woord aan aangepast. De tekst is letterlijk de tekst uit de sollicitatie.
Koploperkopper
Chriz2k
Lyzio
Broekpaling
yosander
Juicyhil
James1988
Juup©
elfzesendertig
Scorpie
de_boswachter
first
Meki
HenkieVdV
Acinonyx
postmortum
Sollicitatie 2:
Users zonder sollicitatie maar die wel kans maken en waar je op mag stemmen:
De_Ananas
Behangplakker
Stemmen/reageren kan tot 20 Juli 2008 20.00!
Telling t/m topic 4. Domme kloontjes en crew worden niet meegeteld.quote:Scorpie: 1
Juicyhill 1
Lyzio 2
postmortum 3
HenkieVdV 3
Meki 5
Juup© 23
Chriz2k 26
Boswachter 27
Wil je nog even reageren op m'n post uit het vorige topic?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:27 schreef Biogarde het volgende:
Test.. 123.. Testikel..
Altijd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef yvonne het volgende:
Ah, daar zijn we weer.
Mogen we nog wel vragen stellen aan de kandidaten?!
Link? Bloedlinkquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil je nog even reageren op m'n post uit het vorige topic?
Ik wil wel weten hoe die criteria ongeveer liggen!
Ze ontslaan mensen tot Meki eindelijk aan de beurt is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deeltje 5 alweer, als er meerdere plekken vrijkomen is 't dan automatisch zo dat de nummer 2 ook mod wordt?!?
Neequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deeltje 5 alweer, als er meerdere plekken vrijkomen is 't dan automatisch zo dat de nummer 2 ook mod wordt?!?
Aan mij en Chris bedoel je, want Juup (c) is er amper.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:29 schreef yvonne het volgende:
Mogen we nog wel vragen stellen aan de kandidaten?!
Meki komt ooit wel op NWSquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze ontslaan mensen tot Meki eindelijk aan de beurt is.
Walgelijke vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat zou jíj nou anders doen tov de huidige mods?
Ik heb al een zakdoek volgesnotterdquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef Stofje het volgende:
[..]! Ik kom net uit dat topic, m'n tranen drogen net op, doe normaal!
Nee, tel ik niet mee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
KLODOLS: Stem hier op de nieuwe KLB-moderator #4
Uhuh van wie danquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:35 schreef Biogarde het volgende:
Moet sowieso een correctie uitvoeren op Bos. Stem teveel. Net wakker, poep in m'n ogen etc etc
Bos -1 dus.
Aanwezig zijn, niet de pussy uithangen maar gewoon hard optreden en zo nu en dan een mooi topic creëren als voorbeeldquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Godverdomme, beantwoord de vraag, jij doerak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |