Ah, vandaar dat niemand hier neukt. Dat is immers het allerveiligst.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jullie zijn wel van het mosterd-na-de-maaltijd-principe, een morning-after pil, en dan nu "al" een soa-test.
Ja, het is wel te merken dat jullie tot het topje van het menselijk ras behoren.
Zo zie je maar hoe snel dat gaat als er iets beters voorbij komt...quote:
En dat ga je toch wel dus geniet er van zolang het nog kan.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het ergste wat me kan overkomen is doodgaan, dus boeien.
Ik ga helpen!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:44 schreef Ludootje het volgende:
Yay!
Zouden we deze nog vol kunnen krijgen voor 12 u?
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe snel dat gaat als er iets beters voorbij komt...
Dit zegt helemaal niks over of iemand wel of niet neukt, maar of iemand verstand in zijn flikker heeft. Oke, wij nemen misschien niet elk weekend iemand mee naar huis, maar in the end hebben wij ook niet zo'n verbitterd beeld van het andere geslacht. Jij wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat niemand hier neukt. Dat is immers het allerveiligst.
Hell, ik rook als een ketter en zoek alle mogelijke lichamelijke grenzen op terwijl ik officieel een hartpatient ben en een erfelijke aanleg voor kanker heb.
Het ergste wat me kan overkomen is doodgaan, dus boeien.
Vrouwen zijn alleen maar goed om te neuken dat weet je toch!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:46 schreef Kluts het volgende:
Dit zegt helemaal niks over of iemand wel of niet neukt, maar of iemand verstand in zijn flikker heeft. Oke, wij nemen misschien niet elk weekend iemand mee naar huis, maar in the end hebben wij ook niet zo'n verbitterd beeld van het andere geslacht. Jij wel.
MarMar jou ken ik ... sinds vandaagquote:
Er is al meer dan een half uur voorbijquote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Welkom bij de SC!
Het gaat hier razend hard op dit moment, laat je niet afschrikken
Nog niet...quote:
Zo nu wel bereid om te vertellen hoe lang je bent ?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
MarMar jou ken ik ... sinds vandaag
Jij noemt het verbitterd, ik noem het reëel.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit zegt helemaal niks over of iemand wel of niet neukt, maar of iemand verstand in zijn flikker heeft. Oke, wij nemen misschien niet elk weekend iemand mee naar huis, maar in the end hebben wij ook niet zo'n verbitterd beeld van het andere geslacht. Jij wel.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je mag alles van me weten oke bijna allesquote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef mrbox het volgende:
Zo nu wel bereid om te vertellen hoe lang je bent ?![]()
De f5 is zeker belangrijkquote:Op maandag 14 juli 2008 22:50 schreef MarMar het volgende:
wat een welkomsjah, ik ben iets minder snel vandaag, maar weet de f5 wel te vinden.
Joepie Cuegirlie kent me!
Een prima basis om eens buiten de deur rond te gaan kijken...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:38 schreef heksehiel het volgende:
Uiteraard. AirwiN is toch veilig getrouwd
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:51 schreef MarMar het volgende:
Ik moest lachen toen Kasta zei dat mensen bij hem om relatieadvies komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |