Die heeft volgens mij met een klasgenoot van me gehad... staat me iets van bijquote:Op maandag 14 juli 2008 22:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh nee, die van ons had bruine krullen.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh nee, die van ons had bruine krullen.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:04 schreef Abbadon het volgende:
Al is okeeop de één of andere manier kwam bij het luisteren deze ineens in me op:
quote:
quote:
Jij bent niet mn type. Oh, dat heb ik eerder gezegd hè? Was ik daar al op terug gekomen?quote:
Oh wat zal ik daar gelukkig mee zijn!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Marjanneke doet 't met veel plezier...
"'t" ?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik begin het haast ongeloofwaardig te vinden dat ik jou niet ken.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij met een klasgenoot van me gehad... staat me iets van bij
mooie herinneringen *zucht*quote:Op maandag 14 juli 2008 22:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beide helemaal niksquote:
Op je knietjes zitten?quote:
Niet jokken apie.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb even rondgebeld, maar mijn "kennisenkring" (hee, kijk nou...met aanhalingstekens ziet het er inderdaad een stuk interessanter uit...)...ze hebben nog nooit van je gehoord...sorry![]()
^^ Zoiets heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 14 juli 2008 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik begin het haast ongeloofwaardig te vinden dat ik jou niet ken.
Zo kwam ik eens op een camping in Frankrijk een meisje tegen die ook in Zutphen woonde. Bleken we tig gezamelijke vrienden en kennissen te hebben. Dat was helemaal vreemd.
Uiteraard!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:09 schreef Q. het volgende:
Jij bent niet mn type. Oh, dat heb ik eerder gezegd hè? Was ik daar al op terug gekomen?.
quote:
Alcohol doet goede dingen met mensen, met mij ook altijd.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Gevoelens![]()
Gisteravond heb ik een hele tijd met iemand gepraat waarbij ik me had voorgenomen om die al eens aan te spreken. Eens kijken of we elkaar binnenkort weer eens tegenkomen.
Ik was gister sowieso veel socialer dan ik normaal ben, kan ook aan de alcohol gelegen hebben uiteraard.
quote:
Ik ben eens bovenop een berg in Noorwegen een man uit hetzelfde dorp als waar ik destijd woonde tegengekomenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik begin het haast ongeloofwaardig te vinden dat ik jou niet ken.
Zo kwam ik eens op een camping in Frankrijk een meisje tegen die ook in Zutphen woonde. Bleken we tig gezamelijke vrienden en kennissen te hebben. Dat was helemaal vreemd.
En wiens idee was het om onvelige sex te hebben?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof ik dat nodig heb. Zelfs de aftermorning was haar eigen idee.
Cor Steyn fans zijn inderdaad erg zeldzaam tegenwoordigquote:Op maandag 14 juli 2008 22:14 schreef DarkManta het volgende:
[..]Damn wist niet dat er iemand hier Cor Steyn mooi vind.
Die Hammond-orgel, SUPER!
Tijd voor mijn derde en laatste biertje van de dag inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Alcohol doet goede dingen met mensen, met mij ook altijd.
Dan verwacht ik dat je zelf met een goed alternatief komt!quote:
De tafelrand wil ook wel eens helpen.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:17 schreef Ludootje het volgende:
Gvd! Niet bij stilgestaan dat ik dus niets meer in huis heb om een biertje open te maken sinds ik gestopt ben met roken... Dalijk kijken of het met bestek lukt
Ik heb net drie biertjes gedronken met onze belgische mede-singles-chatter uit Gent.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tijd voor mijn derde en laatste biertje van de dag inderdaad.
Op de eerste date moeten vrouwen hem er daadwerkelijk induwen aangezien ik geen initiatief neem, dus wat denk je?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En wiens idee was het om onvelige sex te hebben?
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:17 schreef Ludootje het volgende:
Gvd! Niet bij stilgestaan dat ik dus niets meer in huis heb om een biertje open te maken sinds ik gestopt ben met roken... Dalijk kijken of het met bestek lukt
* neemt zaterdag cam meequote:Op maandag 14 juli 2008 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Drie is niet slechtquote:Op maandag 14 juli 2008 22:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb net drie biertjes gedronken met onze belgische mede-singles-chatter uit Gent.
Ik denk niets, wiens idee het ook was het is hoe dan ook domquote:Op maandag 14 juli 2008 22:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op de eerste date moeten vrouwen hem er daadwerkelijk induwen aangezien ik geen initiatief neem, dus wat denk je?
Heb ik niet...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De tafelrand wil ook wel eens helpen.
Kniebeschermers aan en niet zeuren...quote:
Door de alcohol was ik toch wel vergeten dat je altijd standaard 5 jaar af moet trekken van wat je denkt dat hun leeftijd is als ze vragen "hoe oud denk je dat ik ben".quote:Op maandag 14 juli 2008 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom op zeg, daar ben je toch zelf bij?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op de eerste date moeten vrouwen hem er daadwerkelijk induwen aangezien ik geen initiatief neem, dus wat denk je?
Je hebt geen tafel in huisquote:Op maandag 14 juli 2008 22:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb ik niet...
Een ander (dicht) bierflesje bood uitkomst
lustquote:Op maandag 14 juli 2008 22:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk niets, wiens idee het ook was het is hoe dan ook domof stoer...........wat was het ookal weer
Alleen vrouwen hebben toch verwachtingenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat je zelf met een goed alternatief komt!
Gewoon dom, dat heeft niets met stoer zijn te makenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk niets, wiens idee het ook was het is hoe dan ook domof stoer...........wat was het ookal weer
In mijn vorige studentenkamer had ik ook niet echt een tafelquote:
Maak bij deze kennis met mijn vrouwelijke kant!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:21 schreef heksehiel het volgende:
Alleen vrouwen hebben toch verwachtingen
Ze vroeg slechts wiens idee het was, niet of ik het met tegenzin deed ofzoquote:
Maar in een studentenhuis kun je altijd de flessenopener van een huisgenoot lenen/pikken.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In mijn vorige studentenkamer had ik ook niet echt een tafel
Nou, dan is het hopen dat die lust niet tot een SOA lijdt.quote:
Dan moet ik weer aan deze denken!quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dan is het hopen dat die lust niet tot een SOA lijdt.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hey!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze belde vandaag om te melden dat die eendenbek toch wel heel groot was.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan altijd.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar in een studentenhuis kun je altijd de flessenopener van een huisgenoot lenen/pikken.
Goeie muziek, Kasta's laatste beslommeringen, HH doet 't met veel plezier... dat was het geloof ik welquote:Op maandag 14 juli 2008 22:21 schreef Belsezar het volgende:
Ok ben ik weer, wat heb ik gemist??
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:26 schreef Plato1980 het volgende:
Vroeger had ik ook altijd een kleine flessenopener aan mijn sleutelbos, maar toen ik ging werken heb ik die maar er af gedaan.
Mwah, ze zijn dan toch wel dusdanig nat dat ze hem met 1 hand vast kunnen pakken en zich er overheen kunnen laten zakken.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Dat moest wel een komisch schouwspel zijn geweest dan
quote:
Of deze:quote:
GEILquote:Op maandag 14 juli 2008 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak bij deze kennis met mijn vrouwelijke kant!
Freeze!quote:
Ik maak nu kennis met jouw mannelijke kant?quote:
Als ervaringsdeskundige kan ik dan melden dat dát geen compliment voor jou isquote:Op maandag 14 juli 2008 22:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze belde vandaag om te melden dat die eendenbek toch wel heel groot was.
Nee dit dan:quote:Op maandag 14 juli 2008 22:28 schreef DarkManta het volgende:
Vangelis, mijn God van de synthesizermuziek.
Jullie zijn wel van het mosterd-na-de-maaltijd-principe, een morning-after pil, en dan nu "al" een soa-test.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze belde vandaag om te melden dat die eendenbek toch wel heel groot was.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak nu kennis met jouw mannelijke kant?
Oeh burnquote:Op maandag 14 juli 2008 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige kan ik dan melden dat dát geen compliment voor jou is
Darwin!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jullie zijn wel van het mosterd-na-de-maaltijd-principe, een morning-after pil, en dan nu "al" een soa-test.
Ja, het is wel te merken dat jullie tot het topje van het menselijk ras behoren.
Dan vind ik deze beter:quote:Op maandag 14 juli 2008 22:28 schreef DarkManta het volgende:
Vangelis, mijn God van de synthesizermuziek.
Jan Hammer is ook geweldig, er zijn er ook zo veel:quote:
Me like!quote:
Kan me eigenlijk wel indenken dat zij een soa test doet gezien Kasta zijn uitstapjes, zonder beschermingquote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jullie zijn wel van het mosterd-na-de-maaltijd-principe, een morning-after pil, en dan nu "al" een soa-test.
Ja, het is wel te merken dat jullie tot het topje van het menselijk ras behoren.
mijquote:Op maandag 14 juli 2008 22:21 schreef Belsezar het volgende:
Ok ben ik weer, wat heb ik gemist??
Ik ook, maar had voor Chariots of fire gekozen omdat ie meer bekend is.quote:
Ik vergeef het je.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oeps, sorry... liet me heel ff gaan
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk wel indenken dat zij een soa test doet gezien Kasta zijn uitstapjes, zonder beschermingdrukke werkrooster
Je leeft nog steeds in de veronderstelling dat een kut oprekt?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige kan ik dan melden dat dát geen compliment voor jou is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |