Die heeft volgens mij met een klasgenoot van me gehad... staat me iets van bijquote:Op maandag 14 juli 2008 22:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh nee, die van ons had bruine krullen.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh nee, die van ons had bruine krullen.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:04 schreef Abbadon het volgende:
Al is okeeop de één of andere manier kwam bij het luisteren deze ineens in me op:
quote:
quote:
Jij bent niet mn type. Oh, dat heb ik eerder gezegd hè? Was ik daar al op terug gekomen?quote:
Oh wat zal ik daar gelukkig mee zijn!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Marjanneke doet 't met veel plezier...
"'t" ?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik begin het haast ongeloofwaardig te vinden dat ik jou niet ken.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij met een klasgenoot van me gehad... staat me iets van bij
mooie herinneringen *zucht*quote:Op maandag 14 juli 2008 22:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beide helemaal niksquote:
Op je knietjes zitten?quote:
Niet jokken apie.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb even rondgebeld, maar mijn "kennisenkring" (hee, kijk nou...met aanhalingstekens ziet het er inderdaad een stuk interessanter uit...)...ze hebben nog nooit van je gehoord...sorry![]()
^^ Zoiets heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 14 juli 2008 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik begin het haast ongeloofwaardig te vinden dat ik jou niet ken.
Zo kwam ik eens op een camping in Frankrijk een meisje tegen die ook in Zutphen woonde. Bleken we tig gezamelijke vrienden en kennissen te hebben. Dat was helemaal vreemd.
Uiteraard!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:09 schreef Q. het volgende:
Jij bent niet mn type. Oh, dat heb ik eerder gezegd hè? Was ik daar al op terug gekomen?.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |