Ah, vandaar dat niemand hier neukt. Dat is immers het allerveiligst.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jullie zijn wel van het mosterd-na-de-maaltijd-principe, een morning-after pil, en dan nu "al" een soa-test.
Ja, het is wel te merken dat jullie tot het topje van het menselijk ras behoren.
Zo zie je maar hoe snel dat gaat als er iets beters voorbij komt...quote:
En dat ga je toch wel dus geniet er van zolang het nog kan.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het ergste wat me kan overkomen is doodgaan, dus boeien.
Ik ga helpen!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:44 schreef Ludootje het volgende:
Yay!
Zouden we deze nog vol kunnen krijgen voor 12 u?
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe snel dat gaat als er iets beters voorbij komt...
Dit zegt helemaal niks over of iemand wel of niet neukt, maar of iemand verstand in zijn flikker heeft. Oke, wij nemen misschien niet elk weekend iemand mee naar huis, maar in the end hebben wij ook niet zo'n verbitterd beeld van het andere geslacht. Jij wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat niemand hier neukt. Dat is immers het allerveiligst.
Hell, ik rook als een ketter en zoek alle mogelijke lichamelijke grenzen op terwijl ik officieel een hartpatient ben en een erfelijke aanleg voor kanker heb.
Vrouwen zijn alleen maar goed om te neuken dat weet je toch!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:46 schreef Kluts het volgende:
Dit zegt helemaal niks over of iemand wel of niet neukt, maar of iemand verstand in zijn flikker heeft. Oke, wij nemen misschien niet elk weekend iemand mee naar huis, maar in the end hebben wij ook niet zo'n verbitterd beeld van het andere geslacht. Jij wel.
MarMar jou ken ik ... sinds vandaagquote:
Er is al meer dan een half uur voorbijquote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Welkom bij de SC!
Het gaat hier razend hard op dit moment, laat je niet afschrikken
Nog niet...quote:
Zo nu wel bereid om te vertellen hoe lang je bent ?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
MarMar jou ken ik ... sinds vandaag
Jij noemt het verbitterd, ik noem het reëel.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit zegt helemaal niks over of iemand wel of niet neukt, maar of iemand verstand in zijn flikker heeft. Oke, wij nemen misschien niet elk weekend iemand mee naar huis, maar in the end hebben wij ook niet zo'n verbitterd beeld van het andere geslacht. Jij wel.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je mag alles van me weten oke bijna allesquote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef mrbox het volgende:
Zo nu wel bereid om te vertellen hoe lang je bent ?![]()
De f5 is zeker belangrijkquote:Op maandag 14 juli 2008 22:50 schreef MarMar het volgende:
wat een welkomsjah, ik ben iets minder snel vandaag, maar weet de f5 wel te vinden.
Joepie Cuegirlie kent me!
Een prima basis om eens buiten de deur rond te gaan kijken...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:38 schreef heksehiel het volgende:
Uiteraard. AirwiN is toch veilig getrouwd
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:51 schreef MarMar het volgende:
Ik moest lachen toen Kasta zei dat mensen bij hem om relatieadvies komen
Alsjeblieft, junkie:quote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is al meer dan een half uur voorbij
Enjoy the ridequote:Op maandag 14 juli 2008 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat niemand hier neukt. Dat is immers het allerveiligst.
Hell, ik rook als een ketter en zoek alle mogelijke lichamelijke grenzen op terwijl ik officieel een hartpatient ben en een erfelijke aanleg voor kanker heb.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je mag alles van me weten oke bijna alles
1.69
Ik ben een roker, en idd een achterlijk stuk vreten daardoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij noemt het verbitterd, ik noem het reëel.
Kom, zowel vrouwen als mannen uit m'n omgeving komen bij me voor advies over het andere geslacht en zelfs relatie-advies, dus kennelijk heb ik relatief gezien toch wel net ff iets meer verstand van de materie.
En zolang er nog elke dag meer mensen sterven aan longkanker dan aids; noem je iedere roker dan ook een achterlijk stuk vreten of ben je daar dan weer net te hypocriet voor?
Doe alsof je interesse toont, dan wordt de seks nog beter.quote:
quote:
Wat een serieuze reactie, zou je dat nou wel doen?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een roker, en idd een achterlijk stuk vreten daardoor.
Maar ik vind dat wel iets anders dan er op los neuken zonder condoom, maar goed.
Anyway, dat er mensen naar je toekomen voor advies, dat komt door de houding die je uitdraagt, dat wil niet zeggen dat je er verstand van hebt.
Ik hoef AirwiN er niet bij te hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Doe alsof je interesse toont, dan wordt de seks nog beter.
Bevalt de lengte?quote:
Vergeleken met iedereen in dit topic:quote:Op maandag 14 juli 2008 22:51 schreef MarMar het volgende:
Ik moest lachen toen Kasta zei dat mensen bij hem om relatieadvies komen
Zeker wetenquote:
Ik ben gewoon een beetje in zo'n zelfde bui als Kasta vanmiddag in de trein.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wat een serieuze reactie, zou je dat nou wel doen?
Niet dat je geen gelijk hebt!
Heel Fok! zal erbij zijn natuurlijk. Dat moment mag niet gemist worden, jij maakt Fok!. Okay, tong iets meer nog. Maar tong.quote:
quote:
Hoe meer relaties gehad, hoe meer mislukte relatiesquote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vergeleken met iedereen in dit topic:
- Ken ik meer mannen
- Ken ik meer vrouwen
- Spreek ik vaker met vrouwen
- Spreek ik vaker met mannen
- Hebben vrouwen meer vertrouwen in me
- Hebben mannen meer vertrouwen in me
- Heb ik meer relaties gehad
- Heb ik meer ervaring met het andere geslacht
- Heb ik meer seks gehad
- Ben ik intelligenter
Tja, wie kun je dan beter om relatieadvies vragen?
Om kleding te naaien, ga je naar de kleermaker.
Om een stoel te timmeren, ga je naar een meubelmaker.
Voor al het andere, ga je naar Kasta.
Is iedereen ineens single-af sinds het topic gesloten is ofzo?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef Lastpost het volgende:
Gaat hier idd vrij snel qua topics, hier ook maar eens een tvp voor zolang het topic open is.
Oja en ik ben bij deze ook van m'n single status af, dat hebben m'n kaken geweten ook, nu nog last van.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker weten
Dus je mag je jonge god blijven (mis)bruiken
Kon het andere topic niet meer vinden.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is iedereen ineens single-af sinds het topic gesloten is ofzo?
Niet echt.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zijn hoogmoedswaazin is inderdaad lachwekkend.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
- Ben ik intelligenter
Om een relatie te krijgen of te vinden kan ieder jongetje, maar om een relatie te behouden daar is een man voor nodig.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
- Ken ik meer mannen
- Ken ik meer vrouwen
- Heb ik meer seks gehad
- Ben ik intelligenter
Krijg je he, als ie dicht gegooid isquote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kon het andere topic niet meer vinden.![]()
Maar het bevalt me wel hoor.
Je hebt je wel heel hard in diegene vastgebeten?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef Lastpost het volgende:
Gaat hier idd vrij snel qua topics, hier ook maar eens een tvp voor zolang het topic open is.
Oja en ik ben bij deze ook van m'n single status af, dat hebben m'n kaken geweten ook, nu nog last van.
Dat ze me bedanken en terugkomen voor meer, zegt dat echter wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een roker, en idd een achterlijk stuk vreten daardoor.
Maar ik vind dat wel iets anders dan er op los neuken zonder condoom, maar goed.
Anyway, dat er mensen naar je toekomen voor advies, dat komt door de houding die je uitdraagt, dat wil niet zeggen dat je er verstand van hebt.
Tja, je moet toch iets als Singles er niet meer is he?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is iedereen ineens single-af sinds het topic gesloten is ofzo?
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bevalt de lengte?
idd bijna alles, voor alles, moet je wel erg je best doen
Nee niet eens, zolang was ik ook weer niet uit de roulatie.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je hebt je wel heel hard in diegene vastgebeten?
Je mag de kerfjes in m'n bed nog niet eens kussen frigide doos.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hoe meer relaties gehad, hoe meer mislukte relaties
De rest.. I DOUBT IT BOY!
Ik weet in elk geval zeker dat ik meer mannen in bed gehad heb dan jij en misschien zelfs meer vrouwen
het is een beginquote:
Nou vertel, waarom zou een intelligent persoon dat niet beweren?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
gast kom op zeg
Een intelligent persoon zou dat juist niet beweren
Dude, please...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
- Ken ik meer mannen
- Ken ik meer vrouwen
- Heb ik meer seks gehad
- Ben ik intelligenter
Die slaapt. Hoezo?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Plato?! Waar is Plato?!
Oh ik snap het!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat ze me bedanken en terugkomen voor meer, zegt dat echter wel.
Maar dat je je dat niet kunt voorstellen kan ik begrijpen als je een relatief gezien veiliger risico dommer vindt.
Come on zeg, die eigendunk gaat nu wel erg ver. Ik persoonlijk vraag liever advies aan iemand met een succesvolle relatie, dan iemand die er al tig versleten heeft. Maar goed, maakt verder ook niet uit, krijg niet echt het idee dat dit een zinnige discussie wordt nog.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
- Ken ik meer mannen
- Ken ik meer vrouwen
- Heb ik meer seks gehad
- Ben ik intelligenter
Ah, vandaar dit topic vol desperate knulliesquote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Om een relatie te krijgen of te vinden kan ieder jongetje
Ik moet hem iets belangrijks vertellen, ik zit aan m'n eerste Duvel ever.quote:
Whahaha, wat een bewijsdrang. Als je nou echt intelligent was zou je zoiets banaals en puberaals niet vertellen.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je mag de kerfjes in m'n bed nog niet eens kussen frigide doos.
quote:
Zeg, ik heb gewoon een relatie hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vandaar dit topic vol desperate knullies.
Ikquote:Op maandag 14 juli 2008 23:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dude, please...
De eerste 4 punten zijn toch echt wel zo overtrokken. Wie zegt dat jij meer praat met mensen?
Dat weten zequote:En als mensen wisten hoe je omgaat met mensen van het andere geslacht zou dat vertrouwen niet zo hoog zijn. En relaties zijn niet 1 keer neuken maar meer dan dat...
Jij komt hier vaker dan ik, zegt ook weer wat.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vandaar dit topic vol desperate knullies.
Des te hoger de lat ligt om het waar te maken.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Whahaha, wat een bewijsdrang. Als je nou echt intelligent was zou je zoiets banaals en puberaals niet vertellen.
Hoe harder een man schreeuwt dattie goed is....
Ik heb me vaker verbaasd dat mensen genoegen nemen met schamele kwaliteit totdat ik me realiseerde dat niet iedereen beseft dat er beter materiaal is te krijgen.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef kastanova het volgende:
Dat weten ze. En ze hebben nog steeds een dusdanig hoog vertrouwen in me. En nu?
Als jij een goed wijntje zoekt, vraag je dan liever advies aan een slijter die alle wijntjes persoonlijk kent of aan een campingsnol die alleen de spatläse van de Aldi kent?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef Kluts het volgende:
Ik persoonlijk vraag liever advies aan iemand met een succesvolle relatie, dan iemand die er al tig versleten heeft.
Daar heb ik dan toch echt een andere mening over.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
En toch slaag ik er nog iedere keer in.
Volgens mij hebben mijn kinderen hun korte termijn geheugen nog welquote:Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Des te hoger de lat ligt om het waar te maken.
En toch slaag ik er nog iedere keer in.
En wat is jouw punt naast het feit dat je je kinderen iedere nacht voor moet stellen aan een nieuwe papa?
Bij de meeste mensen komt dat besef toch ietwat dat eerder. En die komen vervolgens bij mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef MarMar het volgende:
Ik heb me vaker verbaasd dat mensen genoegen nemen met schamele kwaliteit totdat ik me realiseerde dat niet iedereen beseft dat er beter materiaal is te krijgen.
Buk maar even dan.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar heb ik dan toch echt een andere mening over.
Jij kan misschien adviezen geven over hoe het niet moet, maar je hebt geen idee hoe het wel moet. Kortom, je vergelijking slaat eigenlijk nergens op. Aan je reacties te zien heb je een zodanige drang om je te bewijzen, dat ik me afvraag of dat misschien gewoon iets is in de trant van: Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als jij een goed wijntje zoekt, vraag je dan liever advies aan een slijter die alle wijntjes persoonlijk kent of aan een campingsnol die alleen de spatläse van de Aldi kent?
Dan hebben ze desperate vragen voor je maar geloof mij je hebt echt niet meer contact dan anderen. Je moet jezelf niet in een God positie bewegen. Want dat ben je niet en je zal nooit worden. Mensen hebben veel meer aan iemand die menselijk is en zich niet beter voelt dan de rest. God = human weet je nogquote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik [ afbeelding ].
[..]
Dat weten ze. En ze hebben nog steeds een dusdanig hoog vertrouwen in me. En nu?
En als het dan weer niet lukt en ze helemaal kapot gaan bij mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen komt dat besef toch ietwat dat eerder. En die komen vervolgens bij mij.
Wie zegt dat ik niet weet hoe het moet?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Kluts het volgende:
Jij kan misschien adviezen geven over hoe het niet moet, maar je hebt geen idee hoe het wel moet.
En wederom wordt de theorie dat de meeste psychologes/psychiaters zelf de meest labiele ondingen zijn bevestigd.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:14 schreef MarMar het volgende:
En als het dan weer niet lukt en ze helemaal kapot gaan bij mij.
Ik word er nog voor betaald ook.
Denk je wel aan je knie? Niet overbelasten he.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
NIet alleen AirwiN, maar ook Miss MSXSchat, ik regel het wel
gescheiden en kidsquote:Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef MarMar het volgende:
Volgens mij hebben mijn kinderen hun korte termijn geheugen nog wel
Ik ben keurig getrouwd met de papa.
Kan zijn, da's mijn werk niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
En wederom wordt de theorie dat de meeste psychologes/psychiaters zelf de meest labiele ondingen zijn bevestigd.
Nogmaals, dit raakt weer kant noch wal. Je weet niet hoe het moet omdat je al zolang op zoek naar iets bent, en het toch niet hebt. Ik heb het niet over hard rijden, soa's or whatever, ik heb het nu over relatie-advies. Een argument dat je zelf aanhaalde.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet weet hoe het moet?
Ik weet dat roken ongezond is: Toch doe ik het.
Ik weet dat hard rijden gevaarlijk is: Toch doe ik het.
Ik weet dat onveilige seks een SOA op kan leveren: Toch doe ik het.
Schamel beargumentatie, dus ga maar weer lekker met je boodschappenmandje naar de Aldi.
En jij noemt je intelligent ? zelf destructief eerderquote:Op maandag 14 juli 2008 23:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet weet hoe het moet?
Ik weet dat roken ongezond is: Toch doe ik het.
Ik weet dat hard rijden gevaarlijk is: Toch doe ik het.
Ik weet dat onveilige seks een SOA op kan leveren: Toch doe ik het.
Schamel beargumentatie, dus ga maar weer lekker met je boodschappenmandje naar de Aldi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |