Krijg je he, als ie dicht gegooid isquote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kon het andere topic niet meer vinden.![]()
Maar het bevalt me wel hoor.
Je hebt je wel heel hard in diegene vastgebeten?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef Lastpost het volgende:
Gaat hier idd vrij snel qua topics, hier ook maar eens een tvp voor zolang het topic open is.
Oja en ik ben bij deze ook van m'n single status af, dat hebben m'n kaken geweten ook, nu nog last van.
Dat ze me bedanken en terugkomen voor meer, zegt dat echter wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een roker, en idd een achterlijk stuk vreten daardoor.
Maar ik vind dat wel iets anders dan er op los neuken zonder condoom, maar goed.
Anyway, dat er mensen naar je toekomen voor advies, dat komt door de houding die je uitdraagt, dat wil niet zeggen dat je er verstand van hebt.
Tja, je moet toch iets als Singles er niet meer is he?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is iedereen ineens single-af sinds het topic gesloten is ofzo?
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bevalt de lengte?
idd bijna alles, voor alles, moet je wel erg je best doen
Nee niet eens, zolang was ik ook weer niet uit de roulatie.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je hebt je wel heel hard in diegene vastgebeten?
Je mag de kerfjes in m'n bed nog niet eens kussen frigide doos.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hoe meer relaties gehad, hoe meer mislukte relaties
De rest.. I DOUBT IT BOY!
Ik weet in elk geval zeker dat ik meer mannen in bed gehad heb dan jij en misschien zelfs meer vrouwen
het is een beginquote:
Nou vertel, waarom zou een intelligent persoon dat niet beweren?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
gast kom op zeg
Een intelligent persoon zou dat juist niet beweren
Dude, please...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vergeleken met iedereen in dit topic:
- Ken ik meer mannen
- Ken ik meer vrouwen
- Spreek ik vaker met vrouwen
- Spreek ik vaker met mannen
- Hebben vrouwen meer vertrouwen in me
- Hebben mannen meer vertrouwen in me
- Heb ik meer relaties gehad
- Heb ik meer ervaring met het andere geslacht
- Heb ik meer seks gehad
- Ben ik intelligenter
Tja, wie kun je dan beter om relatieadvies vragen?
Om kleding te naaien, ga je naar de kleermaker.
Om een stoel te timmeren, ga je naar een meubelmaker.
Voor al het andere, ga je naar Kasta.
Die slaapt. Hoezo?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Plato?! Waar is Plato?!
Oh ik snap het!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat ze me bedanken en terugkomen voor meer, zegt dat echter wel.
Maar dat je je dat niet kunt voorstellen kan ik begrijpen als je een relatief gezien veiliger risico dommer vindt.
Come on zeg, die eigendunk gaat nu wel erg ver. Ik persoonlijk vraag liever advies aan iemand met een succesvolle relatie, dan iemand die er al tig versleten heeft. Maar goed, maakt verder ook niet uit, krijg niet echt het idee dat dit een zinnige discussie wordt nog.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vergeleken met iedereen in dit topic:
- Ken ik meer mannen
- Ken ik meer vrouwen
- Spreek ik vaker met vrouwen
- Spreek ik vaker met mannen
- Hebben vrouwen meer vertrouwen in me
- Hebben mannen meer vertrouwen in me
- Heb ik meer relaties gehad
- Heb ik meer ervaring met het andere geslacht
- Heb ik meer seks gehad
- Ben ik intelligenter
Tja, wie kun je dan beter om relatieadvies vragen?
Om kleding te naaien, ga je naar de kleermaker.
Om een stoel te timmeren, ga je naar een meubelmaker.
Voor al het andere, ga je naar Kasta.
Ah, vandaar dit topic vol desperate knulliesquote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Om een relatie te krijgen of te vinden kan ieder jongetje
Ik moet hem iets belangrijks vertellen, ik zit aan m'n eerste Duvel ever.quote:
Whahaha, wat een bewijsdrang. Als je nou echt intelligent was zou je zoiets banaals en puberaals niet vertellen.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je mag de kerfjes in m'n bed nog niet eens kussen frigide doos.
quote:
Zeg, ik heb gewoon een relatie hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vandaar dit topic vol desperate knullies.
Ikquote:Op maandag 14 juli 2008 23:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dude, please...
De eerste 4 punten zijn toch echt wel zo overtrokken. Wie zegt dat jij meer praat met mensen?
.Dat weten zequote:En als mensen wisten hoe je omgaat met mensen van het andere geslacht zou dat vertrouwen niet zo hoog zijn. En relaties zijn niet 1 keer neuken maar meer dan dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |