Alsjeblieft, junkie:quote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is al meer dan een half uur voorbij
Enjoy the ridequote:Op maandag 14 juli 2008 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat niemand hier neukt. Dat is immers het allerveiligst.
Hell, ik rook als een ketter en zoek alle mogelijke lichamelijke grenzen op terwijl ik officieel een hartpatient ben en een erfelijke aanleg voor kanker heb.
Het ergste wat me kan overkomen is doodgaan, dus boeien.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je mag alles van me weten oke bijna alles
1.69
Ik ben een roker, en idd een achterlijk stuk vreten daardoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij noemt het verbitterd, ik noem het reëel.
Kom, zowel vrouwen als mannen uit m'n omgeving komen bij me voor advies over het andere geslacht en zelfs relatie-advies, dus kennelijk heb ik relatief gezien toch wel net ff iets meer verstand van de materie.
En zolang er nog elke dag meer mensen sterven aan longkanker dan aids; noem je iedere roker dan ook een achterlijk stuk vreten of ben je daar dan weer net te hypocriet voor?
Doe alsof je interesse toont, dan wordt de seks nog beter.quote:
quote:
Wat een serieuze reactie, zou je dat nou wel doen?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een roker, en idd een achterlijk stuk vreten daardoor.
Maar ik vind dat wel iets anders dan er op los neuken zonder condoom, maar goed.
Anyway, dat er mensen naar je toekomen voor advies, dat komt door de houding die je uitdraagt, dat wil niet zeggen dat je er verstand van hebt.
Ik hoef AirwiN er niet bij te hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Doe alsof je interesse toont, dan wordt de seks nog beter.
Bevalt de lengte?quote:
Vergeleken met iedereen in dit topic:quote:Op maandag 14 juli 2008 22:51 schreef MarMar het volgende:
Ik moest lachen toen Kasta zei dat mensen bij hem om relatieadvies komen
Zeker wetenquote:
Ik ben gewoon een beetje in zo'n zelfde bui als Kasta vanmiddag in de trein.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wat een serieuze reactie, zou je dat nou wel doen?
Niet dat je geen gelijk hebt!
Heel Fok! zal erbij zijn natuurlijk. Dat moment mag niet gemist worden, jij maakt Fok!. Okay, tong iets meer nog. Maar tong.quote:
quote:
Hoe meer relaties gehad, hoe meer mislukte relatiesquote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vergeleken met iedereen in dit topic:
- Ken ik meer mannen
- Ken ik meer vrouwen
- Spreek ik vaker met vrouwen
- Spreek ik vaker met mannen
- Hebben vrouwen meer vertrouwen in me
- Hebben mannen meer vertrouwen in me
- Heb ik meer relaties gehad
- Heb ik meer ervaring met het andere geslacht
- Heb ik meer seks gehad
- Ben ik intelligenter
Tja, wie kun je dan beter om relatieadvies vragen?
Om kleding te naaien, ga je naar de kleermaker.
Om een stoel te timmeren, ga je naar een meubelmaker.
Voor al het andere, ga je naar Kasta.
Is iedereen ineens single-af sinds het topic gesloten is ofzo?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef Lastpost het volgende:
Gaat hier idd vrij snel qua topics, hier ook maar eens een tvp voor zolang het topic open is.
Oja en ik ben bij deze ook van m'n single status af, dat hebben m'n kaken geweten ook, nu nog last van.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker weten
Dus je mag je jonge god blijven (mis)bruiken
Kon het andere topic niet meer vinden.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is iedereen ineens single-af sinds het topic gesloten is ofzo?
Niet echt.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zijn hoogmoedswaazin is inderdaad lachwekkend.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
- Ben ik intelligenter
Om een relatie te krijgen of te vinden kan ieder jongetje, maar om een relatie te behouden daar is een man voor nodig.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
- Ken ik meer mannen
- Ken ik meer vrouwen
- Spreek ik vaker met vrouwen
- Spreek ik vaker met mannen
- Hebben vrouwen meer vertrouwen in me
- Hebben mannen meer vertrouwen in me
- Heb ik meer relaties gehad
- Heb ik meer ervaring met het andere geslacht
- Heb ik meer seks gehad
- Ben ik intelligenter
Tja, wie kun je dan beter om relatieadvies vragen?
Om kleding te naaien, ga je naar de kleermaker.
Om een stoel te timmeren, ga je naar een meubelmaker.
Voor al het andere, ga je naar Kasta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |